SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rece wyciskanie

  • Plan treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ganie do klatki x4 3. Wioslowanie sztangielka x4 I teraz nietypowie cwiczenie. Stajesz w rozkroku lekko pochylony, chwytasz drazek(szerzejj niz szerokos barkow) uginasz lekko rece i nie ruszajac nimi sciagasz do bioder napinajac plecy. x4 po okolo 10-12 ruchow Biceps: 1. Uginanie przedramion ze sztanga x4 2. Uginanie przedramion z hantlami siedzac

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 761 Data: 2005-06-01 22:46:00 Liczba szacunów: 0
  • Jarot09 / Dziennik -Mistrzostwa Polski Juniorów s.77 Złoto+Srebro Superheavy

    Post
    Trening dla początkujących

    odzi o siady ciagi tochyba nie musze sie powtarzac ze to forma ultraszybkiego powrotu do formy po przejsciach z plecami jesli chodzi o wyciskanie, to zawsze byl slaby punkt, rece sa dlugie, wiec jesli plan daje ciagle postepy to po co ryzykowac zmiany ? poza tym zejscie na male liczby powt ma najwiecej sensu kiedy cwiczy sie w strojach malo powt

    Odpowiedzi: 800 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-03 15:30:50 Liczba szacunów: 0
  • Trening w domu

    Post
    Trening dla początkujących

    ztangielek przodem w góre - 1x201x12 Lydki Stoj1c na jednej nodze w oparciu o ociane - wspiecia na palce stopy (palce skierowane do wewn1trz, oparte na podk3adce). W jednej rece trzymamy sztangielke - 1x201x12 Triceps Prostowanie przedramienia w ty3 ze sztangielk1, w podporze tu3owia o 3awke poziom1 - 1x201x12 Biceps Le?1c ty3em na 3awce pozi

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1483 Data: 2005-06-02 14:45:55 Liczba szacunów: 0
  • Margot: uparta i zmotywowana (wg. cortuni)

    Post
    Ladies SFD

    +wczorajsza miska po raz trzeci- nie wkeleje bo nie działa dziennik, wyszło 1458 kcal masakrycznie ciężki dzień, na pełnym wkurvie, masakra, wszystko co mogło i co nie mogło poszło źle, oprócz treningu miska nie dokończona bo jak już wróciłam i odbyłam z mężem rozmowę z kategorii ciężkich i poważnych była 23, starałam się dobić, ale dostałam "

    Odpowiedzi: 841 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-21 20:19:21 Liczba szacunów: 0
  • Atak na Mase Xp+KA by Chamillion

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wczorajszy trening Barki, Biceps Wyciskanie hantelek siedzac 4-6-8 17,5/17,5/17,5/17,5 Troche ciezko bylo Unoszenie ramioan w przód z sztanga (lekko ugiete rece) 4x8-10 14/14/14/14 Unoszenie ramion w opadzie tlowia 3x10-12 5/4/4/4/ BArdzo maly ciezar ale niepotrafie dobrze zrobic tego cwiczenia BRzuch: Brzuszki pełne wolno 4x20 Unoszenie nóg w

    Odpowiedzi: 213 Ilość wyświetleń: 4635 Data: 2007-06-22 11:58:50 Liczba szacunów: 0
  • Carrramba- powrót do zdrowia

    Post
    Ladies SFD

    Z dzisiejszego treningu jestem zadowolona, przed wyciskaniem jeszcze udało się zrobić 10 pompek :-) no i podczas rozgrzewki 10, ale to nie tak w ciągu. 1. wyciskanie sztangi na płaskiej 15x25 14x27,5- jak dojdę do 35, to będę już w miarę zadowolona :-) 15x20 15x25 15x20 15x22,5 2a rozpietki na maszynie, ręce zgiete 12x15 11x15 12x10 11x15 12x15 1

    Odpowiedzi: 244 Ilość wyświetleń: 16959 Data: 2015-10-27 22:38:22 Liczba szacunów: 1
  • Carrramba- powrót do zdrowia

    Post
    Ladies SFD

    Czika różnie wiszę, raz węziej, raz szerzej, a głowe to prosto trzymam, jak bym dała luźno, to by mi zwisała :-D a czemu pytasz? 1. wyciskanie sztangi na płaskiej 15x25 10x30- wydaje mi się, że poszłoby x 12 ale tak cieżko już było i jednak wolałam nie ryzykować bez asekuracji i ręka trochę bolała 15x25 14x27,5 15x20 15x25 15x20 15x22,5 2a rozpiet

    Odpowiedzi: 244 Ilość wyświetleń: 16959 Data: 2015-11-03 23:28:38 Liczba szacunów: 0
  • 12 kg za mna i oporna koncowka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    z czy na dwa? 4 wioslowanie sztanga w opadzie rozumiem, z martwym ciagiem czy samo wioslowanie? 5 wyciskanie sztangielek siedzac hmmm, a bardziej obrazowo ?:)jak siedze, jak rece? 6 podciaganie na drazku podchwytem, dlonie bardzo blisko siebie obawiam sie ze nie dam rady, mam slabe lapki :( 7 pompki na poreczach hmm? ... 8 prostowanie tulowia z

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 7162 Data: 2007-09-26 11:05:45 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania NA TEMAT TRENINGU część 8

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam Od dłuższego czasu trenuje Muay Thai i głównie na tym się skupiałem .Obecnie jestem po miesiącu roztrenowania na siłowni i chce zacząć trenować planem Full Body Workout 5x5 cel to zwiększenie masy i siły.Teraz priorytet to siłownia.Zastanawiam się nad odpowiednim doborem ćwiczeń i ich intensywności. Tydzien treningowy wygląda tak : Pon-Mt W

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-04 20:10:54 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania NA TEMAT TRENINGU część 8

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam Od dłuższego czasu trenuje Muay Thai i głównie na tym się skupiałem .Obecnie jestem po miesiącu roztrenowania na siłowni i chce zacząć trenować planem Full Body Workout 5x5 cel to zwiększenie masy i siły.Teraz priorytet to siłownia.Zastanawiam się nad odpowiednim doborem ćwiczeń i ich intensywności. Tydzien treningowy wygląda tak : Pon-Mt W

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-05 10:12:40 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania NA TEMAT TRENINGU część 8

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam Od dłuższego czasu trenuje Muay Thai i głównie na tym się skupiałem .Obecnie jestem po miesiącu roztrenowania na siłowni i chce zacząć trenować planem Full Body Workout 5x5 cel to zwiększenie masy i siły.Teraz priorytet to siłownia.Zastanawiam się nad odpowiednim doborem ćwiczeń i ich intensywności. Tydzien treningowy wygląda tak : Pon-Mt W

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-05 10:51:35 Liczba szacunów: 0
  • plan własny PRIORYTET RAMIONA - proszę o radę.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzieki apokalipsa, będę musiał odświeżyć informacje bo szczerze zapomniałem juz o niektórych sprawach... widzisz masti, już robiłem podobnie, angażowałem triceps 2x w tygodniu, dawałem treningi typu: klatka triceps plecy biceps wolne barki przedramiona nogi wolne wolne lub klata triceps plecy biceps wolne barki przedramiona triceps biceps nogi

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1911 Data: 2010-07-14 01:19:23 Liczba szacunów: 0
  • [SPORT}Moni - DT - 'cause I like it :)

    Post
    Ladies SFD

    Od jutra, chcę ruszyć z nowym treningiem, wzorowanym na jednym z marchewkowych. Przerobiłam go na 3dniowy, ale nie jestem pewna czy nie przekombinowałam, znowu Jeśli szefowa byłaby przelotem w moim dzienniku, to bardzo prosiłabym o zerknięcie czy to ma ręce i nogi, czy jest kompletnie do d.py... Oraz o ewentualną (i wielce prawdopodobną) korektę mo

    Odpowiedzi: 191 Ilość wyświetleń: 13530 Data: 2013-10-19 12:54:27 Liczba szacunów: 0
  • Mikers - From zero to... << str 55, 95 >>

    Post
    Trening dla początkujących

    13.09.2012 Od dziś przez 60 dni będę codziennie łykał 2 dodatkowe kapsy, wczoraj kupiłem sobie Artrhoblock - na stawy. Czasami czuję ból w kolanach, który przypomina mi o sytuacji w liceum, kiedy podczas wchodzenia po schodach kolana mi strzelały/bolały. Mam nadzieję, że to pomoże. Dzisiaj po raz pierwszy od dawien dawna udało mi się spać do 9, szo

    Odpowiedzi: 1210 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-13 20:31:31 Liczba szacunów: 0
  • Mikers - From zero to... << str 55, 95 >>

    Post
    Trening dla początkujących

    2 wypiski 13.12.2012 Miało być totalne rozerwanie cycków, ból, płacz i bezsenność. A wyszło jak wyszło, tylko się wkvrwić można %-) Klatka 1. Chest Dips - 5xMAX 9 / 5 / 5 / 5 / 3 Na to ćwiczenie nie mogę narzekać, klatka zaczyna coraz lepiej odczuwać poręcze. 2. Wyciskanie sztangielek skos 45st - R12 10kg / 12kg / 15kg x 9 Czucie było, nie mogę zap

    Odpowiedzi: 1210 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-14 21:29:25 Liczba szacunów: 0
  • OCENA I KOREKTA.. szybciutko:)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    PONIEDZIAŁEK klatka piersiowa Wyciskanie sztangi płasko 4 serie: ,10,8,6,6 Wyciskanie sztangi skosem 4 serie: ,10,8,6 ,6 Rozpiętki w leżeniu poziomo 3 serie po 10 powtórzeń triceps Wyciskanie "francuskie" sztangi w leżeniu 4 serie 12,10,8,6 Pompki na poręczach 4 serie po 12 brzuch (ABS) poziom A Skłony tułowia w leżeniu z uniesiony

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1316 Data: 2007-07-03 20:48:36 Liczba szacunów: 0
  • OCENA I KOREKTA.. szybciutko:)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    PONIEDZIAŁEK klatka piersiowa Wyciskanie sztangi płasko 4 serie: 12,10,8,6 Wyciskanie sztangi skosem 4 serie: 12,10,8,6 Rozpiętki w leżeniu poziomo 3 serie po 10 powtórzeń Progres przy takim starzu to nie jest dobry pomysl. Odpusc narazie i zastosuj dopiero w czasie stagnacji triceps Pompki na poręczach 4 serie po 12 Wyciskanie "francus

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1316 Data: 2007-07-03 21:32:36 Liczba szacunów: 0
  • plan do sprawdzenia ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    PONIEDZIAŁEK Klatka piersiowa - wyciskanie sztangielek na skosie w góre 12/10/8/8 - wyciskanie na ławeczce poziomej 12/10/8/6 -Przenoszenie sztangielki w lezeniu w poprzek ławki poziomej 10/10/10/10 -rozpiętki sztangielkami na ławeczce poziomej 10/10/10 Biceps -zginanie przedramion ze sztangą stojąc 12/10/8/8 -zginanie przedramion na modlitewni

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 944 Data: 2009-03-26 21:37:59 Liczba szacunów: 0
  • (L)Oveja/ Dziennik/ Redukcja/ podsumowanie etapu I- str.44

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki dziewczyny Dzień nr 1 Miska: 1.pasztet soczewicowo-warzywny*, kapusta pekińska, kapusta kiszona, oliwa TRENING 2.owsiane,whey przede mną: 3. jajka,brukselka, olej lniany 4. jajka,brukselka,oliwa 5. twaróg,szczypior, ogórek, olej lniany B:153; T:71; W:109; kcal 1701 *własnej produkcji oczywiście, a nie jakiś badziew sklepowy -------------

    Odpowiedzi: 792 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-09 12:54:29 Liczba szacunów: 0
  • (L)Oveja/ Dziennik/ Redukcja/ podsumowanie etapu I- str.44

    Post
    Trening dla początkujących

    Martucca, łatwiej, bo zarzut sztangą przynajmniej już kiedyś robiłam, ale tak było w oryginale, który i tak mocno już modyfikowałam, no i stwierdziłam, że w sumie mogę popracować nad techniką i zaznajamiać się z nowościami, może się nie pozabijam, jak będę to robić bez rzucania się na duże ciężary Obliques, może nie w celu a bardziej z jakich przy

    Odpowiedzi: 792 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-16 13:10:59 Liczba szacunów: 0