SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rece wyciskanie

  • trening do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    przysiady na jednej nodze 3s mc 1s 5 powt max wspięcia wg woodyna 1s wskoki na skrzynkę 2s poręcze szeroko wersja na klatkę / pompki na jednej ręce 3s wyciskanie hantli skos 3s drążek 3s yates rows 3s pompki w staniu na rękach 3s wyciskanie francuskie sztangą łamaną stojąc 3s uginanie ramion z hantlami z supinacją / zottman curl 3s Skąd pomysł na

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 667 Data: 2011-11-09 17:50:07 Liczba szacunów: 0
  • Masa-Plan

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tzn.: pn.-klata +bic śr.-plecy +brzuch +tric ??..to ok pt.-barki +nogi no to tak-wcześniej robiłem ACT masowe(tzn. masa+aeroby)/plan arnolda (obowody). a ćwiczenia:(nie jestem pewien co do ich rozmieszczenia) *klata: -wyciskanie na płaskiej 3x 12/10/8(może lepiej 10/8/6? nie znam się na tym) -rozpiętki na płaskiej 3x 12/10/10 -pompki na płaskim

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 898 Data: 2003-09-07 11:17:29 Liczba szacunów: 0
  • skitelsik / redukcja

    Post
    Ladies SFD

    Zmieniłam tylko gramaturę w ostatnim posiłku, ale i tak dam, żeby był widoczny rozkład b/t/w :) trening: 12min rozgrzewka orbiterek 1.unoszenie nóg w podporze x15 2.unoszenie tułowia z opadu x15 3.prostowanie nóg w siadzie 15x15kg/12x20kg/12x25kg 4.uginanie nóg w leżeniu 15x20g/13x25kg/12x30kg 5.unoszenie sztangielek bokiem w górę w staniu 15x2

    Odpowiedzi: 637 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-14 20:56:37 Liczba szacunów: 0
  • skitelsik / redukcja

    Post
    Ladies SFD

    terco dzięki Już teraz nie dyskutuje, tylko się słucham dziewczyn i chyba tak jest najlepiej. miska: trening: 1. Romanian MC 10x25kg/10x30kg/10x35kg/10x40kg 2. ugnianie w lezeniu 10x15kg/10x20kg/10x20kg (normalnie ledwo co robiłam te uginanie po MC ;p) 3. 10min orbiterek 4. pompki (na kolanach) 15/12/12 5. wyciskanie na skosie 10x6kg/10x8kg/10x8kg

    Odpowiedzi: 637 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-31 21:47:10 Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    wczorajszy trening był dla mnie dość zabójczy, dziś czuję ciągle nogi i ręce, ale pomimo comiesięcznej niemocy jakoś dałam radę. A. Przysiad ze sztangą na plecach 12x 21kg/ 12x 23,5kg 15x 16kg/ 15x 21kg B1. Wyciskanie sztangi poziom 12x 21kg/ 12x 21kg 15x 16kg/ 15 18,5kg B2. Przyciąganie drążka dolnego siedząc do brzucha 12x 32kg/ 12x 32kg 15x 2

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 13805 Data: 2013-07-10 07:46:56 Liczba szacunów: 0
  • jak ruszyc mięsnie ramion?><

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Mam podobny problem z ramionami do Marka. Jestem wysoki mam wielkie plecy i barki i dlugie rece. W moim przypadku dziala tylko czeste cwiczenie rąk (2 razy w tyg) i duzo ciezkich serii. Pare razy probowałem treningu nastawionego bardziej na technike takze metody 21 niestety powodowalo to tylko spadki w obwodzie ramienia jak rowniez sily co powodowa

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3622 Data: 2008-02-03 23:46:54 Liczba szacunów: 0
  • Projekt redukcja z Activlab vol. 1.0 adamski_TPN25 & PawelSzevc

    Post
    ActivLab

    ze złapaniem zasięgu gps tez mam jazdy zycia wiec wiem ocb unsozenie hantli w przód - średnio widze, ale i tak wydaje mi sie ze rozjezdzaja sie "na boki" celuj prawą ręką na wysokość lewego oka i podobnie w 2 stronę;-) rozpiętki - ptrzytrzymaj chwilowo rozciagnięty mięsień(hantle u dołu) przysiady - nie widze głębokości ani trajetkorii kolan (nie p

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 4239 Data: 2014-06-09 15:38:10 Liczba szacunów: 0
  • astry1 - przemiana 2012

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzień treningowy "A" 1. Przysiad olimpijski 4x10 (120s) 27,5kg + gryf 2. Martwy na prostych 3x8 (120s) 40 kg + gryf 3. Inverted rows 3x8 (90s) ciężar ciała 4. Wyciskanie francuskie(triceps) 3x8 (120s) 10kg + gryf 5. Brzuszki na ławeczce skośnej 3x8 (90s) ręce za głowę 6. Podciąganie kolan do klatki w zwisie 1x10 Woda 1,5l Micha: http://s1.pokazy

    Odpowiedzi: 259 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-03 20:59:52 Liczba szacunów: 0
  • astry1 - przemiana 2012

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzień treningowy "A" 1. Przysiad olimpijski 4x10 (120s) 45kg 2. Martwy na prostych 3x8 (120s) 50kg 3. Inverted rows 3x8 (120s) ciężar ciała 4. Wyciskanie francuskie(triceps) 3x8 (120s) 25kg 5. Brzuszki na ławeczce skośnej 3x9 (90s) ręce za głowę 6. Podciąganie kolan do klatki w zwisie 1x10 Suma dobowa: 3308kcal B/T/W 168g / 103g / 444g

    Odpowiedzi: 259 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-22 22:37:37 Liczba szacunów: 0
  • astry1 - przemiana 2012

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzień regeneracyjny. Zaczynam myśleć o przystosowaniu treningu siłowego do nowych priorytetów. Mianowicie: Po 1 zakładając, że początkowe 2 tygodnie stycznia były wprowadzeniem do siłowni to kolejne 7 tygodni (do początku marca) zaliczyć mogę do treningu FBW. Po 2 cel początkowy został osiągniety, obecna waga to 68kg Po 3 od marca zaczynam jeździc

    Odpowiedzi: 259 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-23 19:13:17 Liczba szacunów: 0
  • astry1 - przemiana 2012

    Post
    Po 35 roku życia

    A dzięki, dzięki. Grupa wsparcia to ważna sprawa ;-) Dzisiejszy trening całkiem fajnie poszedł, no może prócz przysiadów. Jakos ciężko mi szło, ale zrobiłem :-) Dzień treningowy "A" 1. Przysiad olimpijski 4x10 (120s) 47,5kg 2. Martwy na prostych 3x8 (120s) 55kg 3. Inverted rows 3x8 (120s) ciężar ciała 4. Wyciskanie francuskie(triceps) 3x8 (120s

    Odpowiedzi: 259 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-03 22:05:20 Liczba szacunów: 0
  • astry1 - przemiana 2012

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzień treningowy "A" 1. Przysiad olimpijski 4x10 47,5kg 2. Martwy na prostych 3x8 55kg 3. Inverted rows 3x8 ciężar ciała 4. Wyciskanie francuskie(triceps) 3x8 25kg 5. Brzuszki na ławeczce skośnej 3x20 ręce za głowę 6. Podciąganie kolan do klatki w zwisie 1x10 Dzień treningowy "B" 1. Push press 4x6 32,5kg 2. Pompki na poręczach 3x8 i 1x

    Odpowiedzi: 259 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-04 10:57:11 Liczba szacunów: 0
  • Pierwsze HST

    Post
    Trening w domu

    wioslowanie w opadzie szerokim nachwytem pompki na poreczach podciaganie na drazku raczej waskim podchwytem zolnierskie lydki brzuch tu w zasadzie mozna zrezygnopwac z izo na rece, bo sa i porecze, i drazek podchwytem, lub tak przysiad/MC drazek lub wyciag pionowy szerokim nachwytem wyciskanie poziom wioslowanie podchwytem zolnierskie uginanie fran

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1006 Data: 2006-06-01 10:21:36 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    No nie... normalnie mnie nie boli.. ale jak robie pompki, ale takie ktore bardziej przypominaja wyciskanie, tzn dlonie na wysokosci mostka to jest to samo, boli mnie ten miesien. I jeszcze do tego jak wyciskam to w ogole nie czuje zmeczenia klatki, tylko rece i plecy... nie wiem dlaczego :O

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-22 19:08:11 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie chcę zakładać kolejnego tematu, pewnie w ****u ich tutaj, dlatego: mam kreatyne prolab, bcaa xtra i carbo; za jakiś miesiąc zaczne cykl, moja dieta w sumie składa się na stosowanie do 10 wskazówek żywieniowych, dużo sera białego, piersi, ryżu i tak dalej. 18 lat mam, 173cm wzrostu, waga 67-68. Na siłce już ze 3 lata ćwiczę z dużymi przerwami u

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-01 23:17:39 Liczba szacunów: 0
  • Lalare - dziennik nowicjusza

    Post
    Ladies SFD

    6) Wyciskanie hantli stojąc na barki 11x10kg, 15x2,5kg To pomyłka?? Czy rzeczywiście taki przeskok? Oj, błąd... miało być 11x5kg, 15x2,5kg. Czujna jesteś:D Mam bardzo słabe ręce, bolą mnie nawet przy rozgrzewce jak robię pajacyki }:-( Ale będę nad tym pracować, bo mam figurę gruszki i muszę koniecznie wzmocnić górę. To dla mnie priorytet. Tetisze

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 4861 Data: 2016-01-15 14:33:18 Liczba szacunów: 1
  • Fbw pod hantle,ławeczkę w warunkach domowych.

    Post
    Trening w domu

    PLAN A Nogi: wykroki z hantlami 3s Plecy: podciąganie drążek nachwyt 3s Klata: wyciskanie hantli płasko 3s Barki: arnoldki 2s Biceps: uginanie z supinacją 2s Triceps: pompki tyłem 2s I co nie idzie hantlami? PLAN B: Nogi: uginanie podudzi z hantlą między nogami* 3s Plecy: Wiosłowanie hantlą 3s Klata: Pompki na 3 krzesłach 3s Barki: Unoszenie hantl

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1391 Data: 2011-07-22 21:29:57 Liczba szacunów: 0
  • Powrót do treningów po rocznej przerwie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Tak przeglądam forum i znalazłem taki art: http://www.sfd.pl/BADANIE%3A_najskuteczniejsze_%C4%87wiczenia_wg.laboratorium_Dextera!-t573551.html Przeczytałem połowę na razie. Przy układaniu następnego planu brać to pod uwagę? Np. olać sztangę na płaskiej ławce? Czy np. nie robiąc płaskiej przez rok, siła w tym ćwiczeniu pójdzie do góry? Bo wiadomo, j

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 2625 Data: 2010-10-11 10:52:16 Liczba szacunów: 0
  • martwy ciąg - chwyt

    Post
    Trening dla początkujących

    Co do martmego ciągu to jestem zwolennikiem uchwytu naprzemiennego. Pozwala on utrzywać większy ciężar co jest istotne przy treningu na masę. Pamiętaj aby zmieniać ręcę, w ten sposób, że jedną serię robisz prawą ręką nachwytem, lewą podchwytem- następną serię odwrotnie itd. Jeśli chodzi o barki to wykonaj po jednym ćwiczeniu na każdy akton. Wyciska

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 591 Data: 2012-02-22 19:08:02 Liczba szacunów: 0
  • HadesSquad / Dziennik /Kubson from HadesSquad Elite!!! powrót do formy....

    Post
    Trening dla początkujących

    nonono, niezła siła rzeczywiście. też max 45tkami dygałem, ale strasznie ciężko się to zarzuca. co do samego wyciskania, spróbuj nie łączyć sztangielek w górze, o ile nie robisz supinacji. przynajmniej ja sobie taką wersję chwalę, klatka chyba tez, tj. ręcę pod lekkim skosem ustawione (coś pomiędzy chwytem jakbys trzymal gryf sztangi, a chwytem mlo

    Odpowiedzi: 552 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-15 22:39:17 Liczba szacunów: 0