SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rece wyciskanie

  • mala siła co polecicie ;/

    Post
    Trening dla początkujących

    ne partie , lewa reka prawe kolano,prawa reka lewe kolano do wykonczenia 4-5 serii. -Plecy (moja meka, sztanga na ziemi ,podnosisz ja na wysokosc kolan samym wyprostem plecow,rece proste w lokciach. Musze pracowac same plecy. Nie opuszczaj ciezaru na ziemie, zrob 6-8 powtorzen z dobranym ciezarem 3-4 serii. Co do jedzenia jedz 6-7 razy dziennie co

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1715 Data: 2009-02-09 23:25:49 Liczba szacunów: 0
  • Plan HST do poprawy

    Post
    Trening w domu

    Dzięki kris, za poprawę, ale na początek wezmę się za ten alternatywny plan tylko jeszcze dołożę wyciskanie na ławce ? Kilob tak przeczytałem twoje linki do hst (wszystkie) wcześniej się na nie nie natknąłem a o HST starałem się przeczytać wszystko co mi w ręce wpadło, ale tak czy inaczej zawszę dobrze jest poznać opinię bardziej doświadczonych, n

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 707 Data: 2009-07-24 10:29:51 Liczba szacunów: 0
  • prosze o pomoc

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Poniedziałek TRENING KLUBOWY -20 min biegu -2-3 obwody siłowni -rozciąganie +20 min gry Dom -15 -20min ABS -20 min cwiczeń na klatkę + barki Wtorek -Trening Klubowy 20 min intensywnego biegu -(cwiczenia związane z trenowaniem kajak polo) -opcjonalnie jeden obieg siłowni DOM 20 min ABS 20 min klatka bicepsy +barki i bieganie sredniodystansowe

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1167 Data: 2014-11-22 23:38:32 Liczba szacunów: 0
  • POMOC W TRENINGU

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wykonujemy w wiekszej ich ilości a ostatnie na najmniejszej. triceps; daj francuza i wyciąg 5 i 4s brzuch- unoszenie brzuch w podporze, allahy, opad boczne ze szt-ką w jednej rece plecy mc, drązek, wiosłowanie, szrugsy, tych wyciagów Ci nie potrzeba- chyba, ze ze 2s na koniec treningu najszerszych- i wystarczy brzucha Ci już więcej w tygodniu- ew.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1399 Data: 2011-10-02 19:39:39 Liczba szacunów: 0
  • Czym to spowodowane? ;/

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    no widze ze nie tylko tu o typowe wyciskanie chodzi;D a jak z martwym itp. moze nie rece ma silniejsze tylko jest bardziej odporny na bol i wie gdzie uderzyc(jak ktos powiedzial szybciej(sory ale nie pamietam nicka) nie musi mocniej uderzac)

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3987 Data: 2007-10-05 21:55:08 Liczba szacunów: 0
  • Rozwój siły

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    hmm, niezbyt radośnie to brzmi :/ Na triceps robię 2 ćwiczenia. A co z suplementami? Starszy kolega, który w chwili obecnej ma 56 lat i wyciska 170 kg, zaproponował mi na ławce coś takiego: wyciskanie sztangi z zatrzymaniem 2 secundowym na 80% maksa (3 serie po 3) + same opuszczanie sztangi z ciężarem 110% maksa (dają mi sztangę na równe ręce i ja

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1194 Data: 2013-02-08 21:25:48 Liczba szacunów: 0
  • Początkujący 14 latek ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    A ja powiem ci tak : Ćwicz chłopie ;) Basen ? dziennie 3-5zł(godzina) w miesiąc około 100 zł wydasz-efektów brak Co do treningu możesz zastosować taki: Wyciskanie leżąc 6x10 Biceps hantlami stojąc 6x10 Pompki w podporze tyłem 4x10(nogi na krześle, ręce na 2 krześle reszta ciała w powietrzu) Biceps o kolano 4x10 Francuskie hantlą siedząc 4x10 Unosze

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 2267 Data: 2010-03-19 13:42:14 Liczba szacunów: 0
  • swing z użyciem kettlebells

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Wymyśliłem sobie taki oto trening z użyciem kettli i sztangi Powiedz co chciałbyś w sobie poprawić takim treningiem? Jaką cechę? Bo że się zmęczysz to bank. Trudno mi doradzać, bo nie jestem znawcą CF, ale program z odważnikami to najlepiej robić zgodnie z którąś ze szkół. Rwanie dwóch odważników, to ćwiczenie strasznie techniczne, do którego warto

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 4098 Data: 2014-01-26 19:10:45 Liczba szacunów: 0
  • Problem

    Post
    Trening dla początkujących

    k klaty to zacznij trening własnei od cwiczen na srodek wtedy kiedy masz najwiecej siły i koncentruj sie na miesnaich nie mysl o niczym innych a miedzy seriamii mozesz złozyc rece tak jak do modlitwy prostopadle do siebie przed klatka i dociskac je do siebie to napreza srodek klatki i jest to tzw. cwiczenie izometryczne tez pomaga w budowaniu lepsz

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1881 Data: 2008-07-28 16:46:27 Liczba szacunów: 0
  • Nowy trening Split kombinowany

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ...jeżeli nogi i ręce sa raz w tygodniu to faktycznie trzeba im poścwięcic nieco uwagi na tychże treningach - trzeba to więc odpowiednio ustawić. reszte grup także lecz nieco odmiennie skoro będa trenowane 2x w tyg., choć może poza barkami bo one de facto także raz. PONIEDZIAŁEK rano PLECY: -wyciąg górny 3s - a drążek? -wiosło 3s KLATA: -płaska

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1081 Data: 2008-09-20 13:54:54 Liczba szacunów: 0
  • Początki z siłownią

    Post
    Ladies SFD

    Na początek dieta, poznanie podstawowych zasad zdrowego odżywiania. Jako, że nie warto rzucać się na głęboką wodę proponuje podczas kształcenia się zamienić posiłki na bardziej zdrowe, a potem dopiero wprowadzić ścisłą dietę. Stert treningowy to czyste FBW (ang. Full Body Workout) tj. na jednej sesji treningowej trening całego ciała. Nie wiem jak

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1748 Data: 2018-07-27 09:59:18 Liczba szacunów: 0
  • oryginalny trening do zopiniowania

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    odzilem do szkoly na tzw drabinki. i robilem drazek 4 serie POMPKI NA PORECZACH po ktorych pompa nie mogla sie ruwnac z niczym innym, pompki praktycznie na lezaca w oparciu o sam spod drabinki oraz brzuch unoszac nogi, jak to sie dzialo ze po takim 25 minutowym treningu rece,plecy, klatka puchła jak nigdy, po silowni nawet nei bylo takich efektów?

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1168 Data: 2010-11-09 10:21:17 Liczba szacunów: 0
  • Trening Mawashiego, SW, co dalej ?

    Post
    Trening w domu

    Jeżeli z 5kg idzie Ci już łatwo możesz zamienić na 7,5kg. Brzuch możesz robić unoszenia prostych nóg tak żeby dotknąć stopami drążka ale wtedy to mniejszą liczbę powtórzeń albo przeżuć się na brzuszki. A jak Ci idzie podciąganie podchwytem na szerokość barków? Na triceps możesz wyciskanie francuskie tak że ręce opierasz np na siedzeniu krzesła nogi

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1206 Data: 2010-10-05 21:56:31 Liczba szacunów: 0
  • split do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    jak robisz wyciskanie francuskie i zginasz ręce w stawie łokciowym to pracuje Ci biceps ? Tak samo jest i tu samo zgięcie nic nie daje, chodzi o zgięcie w fazie pozytywnej.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1187 Data: 2017-06-01 20:31:35 Liczba szacunów: 0
  • Do Michaila-prosba o trening

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    KLATKA 1.wyciskanie płasko 2.rozpiętki płasko 3.przenoszenie za głowę oburącz-(obie sztangielki jednocześnie-tak, jak byś trzymał sztangę) to wszystko, jako jeden triset i x 4-5 BARKI Wszystko w siadzie-jako triset x 3-5 1.unoszenie bokiem w gorę 2.unoszenie w lekkim popadzie bokiem w górę. 3.unoszenie w przód TRICEPSY: Wszystko,jako triset 3-5 ra

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1782 Data: 2002-06-05 15:08:01 Liczba szacunów: 0
  • redukcja i czeste kontuzje klatki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kiej ławce porecze i wycisk w skosie są dla mnie bardzo okej. wiec plan bedzie wyglądał tak: pn klatka brzuch aero wt plecy aero sr nogi czw barki brzuch aero pt rece aero so wolne nd wolne klatka: 1. wyciskanie sztangi w skosie 5x 2. pompki na poreczach 5x 3. seria potrujnie łączona 3x -rozpietki w skosie

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1076 Data: 2010-06-23 17:18:14 Liczba szacunów: 0
  • plan z naciskiem na lepszy rozwój mięśni piersiowych

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Co bym zmienil: BICEPS siedząc z hantlami 4x 12-15 rozciagajaco rozgrzewajace cwiczenie stojąc z sztangą 4x 5-8 max ciezar Mlotek hantle jednoracz 4x12 max obciazenie Barki Wyciskanie siedzac bez oparcia hantli nad glowe 3x 8-10 max obciazenie Podciaganie do brody 3x 8-10 max obciazenie Wzniosy hatli bokiem 3x 10-12 Nie zginaj ich i nie rob prz

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 879 Data: 2006-04-10 00:38:50 Liczba szacunów: 0
  • klatka nie chce rosnąć

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jestem pedantyczny. Ludzie za szybko rezygnuja z tego cwiczenia ( Nie mowie o Apoku). Czasem jak sie przejde po jakies silowni i popatrze jak ludzie robia pompki na klate to rece opadaja. Potem wychodza z silowni i mowia ze nie dziala. A co do wyciskania sztangi na skosie, zawsze sztangielki lepiej wchodza na dluzsza mete. Wykonane prawidlowa tech

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 6130 Data: 2008-09-04 11:24:27 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu do oceny.

    Post
    Trening w domu

    Na plecy wioslowanie, lub zrob ze dasz kij od szczotki miedzy dwa stoly np lub cos innego, poloz sie na ziemi wycignij rece do gory i proboj podciagac sie na tym i mozesz dodac do tego unoszenie tulowia w lezeniu. Na biceps daj uginanie ramienia z baniakiem, na triceps pompki w waskim rozstawie rak albo pompki odwrotne. na brzuch unoszenie wyprosto

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1185 Data: 2009-06-08 14:56:14 Liczba szacunów: 0
  • ZOSTAŁ JEDEN DZIEŃ

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    PIERWSZE 3 TYGODNIE Pon: ławka płasko 4x15 sztangielki na skosie 3x15 butterfly 3x15 przedramie- jakiś mix Wtorek: gryf łamany 4x15 sztangielkami z supinacją naraz obie ręce 4x15 ---------to cwiczenie ostatnio pompowało mnie w **** francuz 4x15 na wyciągu 4x15 Na koniec mysle robić 2superserie 25x sztanga unoszenie do połowy i 25 od połowy +

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1189 Data: 2008-03-02 16:53:29 Liczba szacunów: 0