SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rece wyciskanie

  • Kij 'n' marchewka/ Eveline (pods. 17)

    Post
    Ladies SFD

    13.11.13 DT/ dzień 31./ trening 3. Miska BTW 150/ 60/ 190: http://potreningu.pl/profil/eveline#/date/2013-11-13 1. płatki owsiane, whey 2. pierś kurza, orzechy włoskie 3. jajca, olej kokosowy trening (izotonik w trakcie) 4. koktail po treningu 5. ryż biały, pierś kurza 6. płatki owsiane, whey Napoje: woda 2l, kawa z mlekiem x3 Warzywa: pomidor, pap

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-13 19:40:32 Liczba szacunów: 0
  • Blitzkrieg :konkurs w wyciskaniu sztangi leżąc-Gwid,Kabo,Kerad-do 28 lutego 2015

    Post
    Po 35 roku życia

    16-02-2014 DT DIETA: 2900; 207b; 286ww; 103t TRENING: Klatka ciężko + naramienne( przód i bok) Na początek poszła próba konkursowa rozgrzewka 20x20; 60x10; 80x5;100x2 i atak z nagraniami 120;122,5;125 120 - pełna kontrola i lekkość ciężaru pomimo iż tego nie widać. 122,5 - też fajnie poszło, wyglądało nawet lepiej niż 120. 125 - maks absolutny, k

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 14110 Data: 2015-02-16 23:06:40 Liczba szacunów: 0
  • Blitzkrieg :konkurs w wyciskaniu sztangi leżąc-Gwid,Kabo,Kerad-do 28 lutego 2015

    Post
    Po 35 roku życia

    21-02-2015r. DT DIETA: będzie +3,2 kcal, 210b; 380ww itp. itd. więcej bo pokrywam delikatnie dwa treningi a nie jeden TRENING: łączony trening nogi, klatka i ręce TRENING III : Nogi + klatka lekko wstępnie podejście pod wyciskanie konkursowe - chciałem zaliczyć 130 kg, niestety nie dla psa kiełbasa. chcecie to wstawię filmik ale nie ma się czym

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 14110 Data: 2015-02-21 21:01:07 Liczba szacunów: 0
  • kaka21 pozbywamy się słabych punktów-plecy. pods. s. 94

    Post
    Ladies SFD

    Miałam dziś trening indywidualny, jestem bardzo zadowolona, żałuję że nie umówiłam się wcześniej bo wiele rzeczy robiłabym lepiej technicznie. Udało nam się zrobić cały trening, poniżej opisuję moje wrażenie i jego rady, proszę Was o kontrole, czy w którymś momencie nie popłynął i bzdur nie gadał %-) DT I A.Chin up Wszystko ok, ładnie się opuszczam

    Odpowiedzi: 1264 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-29 22:43:18 Liczba szacunów: 0
  • kaka21 pozbywamy się słabych punktów-plecy. pods. s. 94

    Post
    Ladies SFD

    Dziś trening góry, rano nie czułam domsów po wczoraj ale popołudniu dwugłowe dały mi mocno w kość. Wieczorem delikatnie 30 minut rowerem Face pulls 3*12 Unilateral lat pulldown ściaganie wyciągu górnego jedną reką 3*12 12x4,5kg 12x4,5kg 12x4,5kg bardzo fajnie czuję przy tym plecy, lepiej chyba niż przy drążku ale ciężar dużo mniejszy Miniband Sho

    Odpowiedzi: 1264 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-01 21:45:21 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with Trec Nutrition/chuda - Podsumowanie str. 12

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 1 15 kwietnia 2013 Micha: dzień średni BTW 150/80/180 2114kcal, 153g białko, 80g tłuszcze, 184g węglowodany http://potreningu.pl/dzienniki/zywieniowy/503fda9d9a634cc72f04ccb4/chuda/dzien/2013-04-15 Suple: tran, omega 3, żeń-szeń, ZMA Trening: Dzień 6: Barki A 2010 B 6020 1A. Wyciskanie żołnierskie 5x16kg 5x18kg 5x20kg 5x22kg 4x24kg 1B. Wznos

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 18681 Data: 2013-04-15 22:29:59 Liczba szacunów: 0
  • wydajność mięśni podczas ćwiczeń?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Skuteczność ćwiczeń na podstawie badań naukowych. Tłumaczenie tekstu CLOCKER1 Jakiś czas temu wpadła mi w ręce ciekawa (i bardzo profesjonalnie napisana) książka - "Serious strenght training. Periodization for building muscle power and mass". Znalazłem w niej m.in. cos co na pewno zainteresuje wielu czytelników forum, a mianowicie wyniki

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2597 Data: 2005-08-04 07:48:07 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z hashimoto i IO - zastój

    Post
    Ladies SFD

    To jest jeden przykładowy dzień, posiłki codziennie mam zbliżone. Często na obiad zamiast słatki z kurczakiem i kromką chleba jem kurczaka z kaszą bulgur i warzywami (kapusta kiszona, ogórki kiszone, itp) albo makaron pełnoziarnisty z pomidorami z puszki i mięsem. Więc wtedy odpada już chleb z jednego posiłku. Staram się to jakoś urozmaicać żeby mi

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 5797 Data: 2018-10-03 10:08:09 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyka wg. Mikołaja/ podsumowanie str. 200/224/260

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ja może też na jakiś spalacz się skuszę, chociaż to nie jest konieczne. Zobaczymy jak fundusze pozwolą. dzień treningowy - tydzień 4 KLATA + PLECY 1. MC RAMPA8 60kg x 8 85kg x 8 105kg x 8 125kg x 8 145kg x 8 2. Ściąganie drążka do klatki 15p 10 sztabek x 15 11 sztabek x 15 12 sztabek x 10-12 (nie pamiętam dokładnie ile) poprzednio 11 sztabek x 15 3

    Odpowiedzi: 2623 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-10 17:30:51 Liczba szacunów: 0
  • Wszystko albo nic ... pods. i foto str 21 , 25 i aktual. str. 44 i 46

    Post
    Ladies SFD

    Cześć micha na dziś woda 1,5 l , czystek suple-tran i białko warzywa-cebula , papryka ,pomidor , ogórek Nowy trening na 3 miesiące TRENING NR 2 by Obliques Idealna kontynuacja treningu nr 1 Trening A. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek przerwy 2a. wejście na ławkę ze sztanga lub sztangielkami (10xnogą słabszą

    Odpowiedzi: 503 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-18 10:26:56 Liczba szacunów: 0
  • Fuuun/dziennik/Power, speed and mma.

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening masakra Dodam iż jest to mój pierwszy trening klaty po chorobie i antybiotyku od ponad miesiąca więc proszę o wyrozumiałość co do ciężarów itp. Rozgrzewka 15min + 2 serie rozgrzewkowe wyciskania hantki na ławce prostej KLATA 1 Wyciskanie sztangi w leżeniu 12/10/8/6 40kg/50kg/60kg(ostatnie powt. z pomocą)/55kg 2 Wyciskanie hantli na skosi

    Odpowiedzi: 265 Ilość wyświetleń: 13309 Data: 2011-01-10 21:04:32 Liczba szacunów: 0
  • Konradao/Impossible is nothing!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    20.01 21.01 22.01 SFD/Images/2015/7/30/f66d7345128a41cf926eb04c60955653.jpg Klatka + tricepsy Seria łączona - Wyciskanie szatngielek na ławce skośnej 15x20/12x25/10x30/10x35/8x40 - Rozpiętki na ławce skośnej 12x12,5/12x12.5/12x12.5/10x12,5/8x12,5 Seria łączona - Wyciskanie na maszynie 10x60/10x70/10x80/8x90 - Przenoszenie cięzaru na maszynie 12x

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 4601 Data: 2014-01-22 21:59:34 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies] Kij i ... kij :-D - DT Esther

    Post
    Ladies SFD

    6.05 DNT Miska: 1 725,0 kcal b: 144,0 g (33,4%) ww: 145,5 g (33,7%) tł: 63,0 g (32,9%) + euthyrox, tran, magnez, multiwitamina 7.05 Bieg 30min Miska: 1 565,6 kcal b: 148,0 g (37,8%) ww: 144,2 g (36,8%) tł: 44,1 g (25,3%) + dojedzone tłuszcze;-) + euthyrox, tran, magnez, multiwitamina 8.05 DNT Miska: 1 702,9 kcal b: 147,4 g (34,6%) ww: 147,3 g (34,6

    Odpowiedzi: 373 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-11 16:35:19 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies] Kij i ... kij :-D - DT Esther

    Post
    Ladies SFD

    Dziękuję Obli za kontrolę :-) 6.02 DNT znowu Miska: 1 727,3 kcal b: 126,1 g (29,2%) w: 146,0 g (33,8%) t: 71,0 g (37,0%) + euthyrox, wit. c, d 7.02 Dzień 3. Ręce i Barki A1: Uginanie ramion ze sztangą łamaną 12,5/15/17,5/20x4/20kgx4 waga sztangi na oko A2: Uginanie ramion sztangielki 5kg (5/5/5/5/~5x) tutaj pod koniec były problemy z tempem B1:

    Odpowiedzi: 373 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-09 12:27:26 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Trenigowy Tomasz Bobrowski

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    W całym tym programie treningowym zapomniałem umieścić treningu rąk w jaki dzień,ale serio pisałem tak jak jest i widze że drugi tydzien sie powtarza że w niedziele robie zaległości czyli łapy Tak nie będzie bo dorzuce triceps do klaty,a biceps do barków,ale dzis nadrabiałem mimo wolnego dnia od pracy i zamiast sie byczyc to jadłem dzis wszystko co

    Odpowiedzi: 185 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-29 15:47:15 Liczba szacunów: 0
  • TS SFD TEAM --->HadesSquad aka Kubson

    Post
    Trening dla początkujących

    a biceps 40kgx10 40kgx10 45kgx8 -wznosy sztangielek 17kg 2 serie -łydki 4s -prostowanie nog na wahaczu 3s -brzuch 4s wznosy sztangielek na biceps robie w siedzieniu tak: obie rece na dole unosze jedna, zatrzymuje w górze przez ten czas do poki nie unios drugiej potem druga zostaje pierwsza wedruje na dół... nadgarstek spuchł Zmieniony przez - Hades

    Odpowiedzi: 821 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-07 21:27:09 Liczba szacunów: 0
  • Wibor/"bo liczy się *******nięcie"-dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    cholera nie mogę znaleźć żadnych zdjęć ani filmów, ale jutro na treningu ogarnę tych co to kręcili żeby wrzucili, przysięgam dziś klata + bic 1. Wyciskanie wąsko (wężej niż barki) 8x80 8x85 8x90 8x95 (strasznie wymęczone) 2. Wyciskanie hantli na skosie 4x8x30kg 3. Krzyżowanie w bramie 4x10x12 kg strasznie mnie dobilo to wyciskanie wąsko więc ledwo

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 5108 Data: 2010-08-17 23:26:09 Liczba szacunów: 0
  • Nowy plan po 2 tyg. odpoczynku

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    I DZIEŃ (klatka+triceps) Klatka: – wyciskanie sztangielek na ławce (nachwyt, leżąc) – 4x8 – wyciskanie sztangi na ławce (wąski nachwyt, leżąc) – 4x8 – rozpiętki ze sztangielkami (ręce ugięte) – 3x12 Triceps: – francuskie wyciskanie ze sztangą (nachwyt, leżąc) – 3x8 &a

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2403 Data: 2006-07-22 23:31:05 Liczba szacunów: 0
  • DT Bazylia - pół roku s.47

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 1 1.Przysiad z hantlem (goblet) 4x 12, 3010 8,25kg/ 9,5kg/ 10,5kg/ 12kg 12 kg poszło w tyłek, pewnie miało iść :-D Miało :-) następnym razem zrób rozgrzewkę z obciążeniem ok. 8-9 kg a potem wszystkie serie z 12kg 2. Wyciskanie sztangi stojąc 3x 12, 3010 12kg/ 17kg/ 19,5kg x 7 w ostatniej serii nie udało się zrobić planowanych 12 powtórzeń

    Odpowiedzi: 1050 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-16 20:39:49 Liczba szacunów: 0
  • DT Bazylia - pół roku s.47

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 2 / tydzień 2 1a. Przysiad z hantlem (goblet) 5x 10, 3010, 0s r. 8kg 15kg/ 15kg/ 15kg/ 15kg/ 15kg poprzednio 12kgx5 zapasik może i był, ale bałam się, że nie dam rady podnieść sztangi do wyciskania W danym ćwiczeniu myślisz o tym co robisz w danej chwili a nie co będzie przy innych ;-) W każdym razie nie ma co szaleć, dołożyć można następn

    Odpowiedzi: 1050 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-18 10:47:28 Liczba szacunów: 0