SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rece wyciskanie

  • DT Sniezka, mama w walce o figure

    Post
    Ladies SFD

    sztangi lezac : sztanga +5kg 12/10/8 Wyciskanie hantli na lawce skosnej 8kg /15powt, 10kg/12/12 powt Rozpietki lezac na lawce poziomej : 8kg /12/12/10 Uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc naprzemiennie po 4kg w rece /30 Po 5kg w rece / 30/ 25 Uginanie przedramion ze sztanga 10kg /15/13/13 Spiecia brzucha siedząc 3serie po 15 Cardio 30min

    Odpowiedzi: 241 Ilość wyświetleń: 19066 Data: 2018-08-22 11:10:21 Liczba szacunów: 0
  • Lena - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    http://www.sfd.pl/Lena__Dziennik%2C_witam_na_forum%21-t556059-s104.html 1. Wykroki, 2 serie 2x 2,5kg/ 1 seria 2x5kg/ 1 seria 2x6kg 2. Wyciskanie, 4 serie 6kg 3. Pompki damskie + pomki damskie na podwyższeniu, 3 serie 4. Wyciskanie hantli 2 x 2,5kg, 3 serie (połowa pierwszej z z 5kg) 5. Uginanie ramion 2 x 5kg, 2 serie 6. Łydki: wspięcia stojąc,

    Odpowiedzi: 1726 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-12 13:57:59 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Lucas3 daj raczej tak; PONIEDZIALEK I CZWARTEK** klata,barki,triceps,brzuch wyciskanie płasko 4 serie wyciskanie na skosie/rozpiętki na skosie* 2-3 serie wyciskanie sprzed głowy 3 serie unoszenie w opadzie 2 serie /unoszenie bokiem 2 serie * wyciskanie francuskie 3 serie nogi na ziemi a ręce oparte o ławeczke i opuszczanie na samych rękach 2

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-15 20:29:58 Liczba szacunów: 0
  • prz1993 / Dziennik

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    WTOREK: barki przód + triceps lekko + biceps lekko: 1. Wyciskanie zza karku RAMPA 6 -25% 8x40 / 8x55 / 8x68 / 8x79 / 6x89 / 18x67 8x40 / 8x55 / 8x68 / 8x80 / 6x92 / 17x69 8x40 / 8x55 / 8x68 / 8x82 / 6x95 / 17x71 2. Arnoldki 4x8-12 8x24 / 8x24 / 10x22 / 12x20 8x25 / 8x25 / 10x23 / 12x21 8x26 / 8x26 / 10x24 / 12x22 3. Unoszenie przodem 3x1

    Odpowiedzi: 1905 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-26 16:33:10 Liczba szacunów: 0
  • Hasa i jej walka o obwód pasa

    Post
    Ladies SFD

    zszedl... Bolalo, romasowalam poruszalam glowa, pokrecilam i przeszlo, ale pozostal lekki bol jak po skurczu. I nie wiem czy to powiazane bylo, ale po tym dla odmiany w lewej rece cos mi sie takiego stalo, jkabym tracila czucie, nie moglam docinac dloni na sztangielce do wypadów i dziwne uczucie w przeramieniu mialam... takie laskotanie mrowienie.

    Odpowiedzi: 1155 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-11 19:42:35 Liczba szacunów: 0
  • Hasa i jej walka o obwód pasa

    Post
    Ladies SFD

    adosna twórczosc wlasna - ala interwal) Trener wyjeżdza niebawem z PL - ciekawe czy jakis inny bedzie fajny. Tekst z dzisiaj, ze owszem sile mam, ale jakbym sie oddala w jego rece, to mialabym talie a nie sile.... Ja mu qrwa pokaze jeszcze talie :-) No ale wyjatkowo mialam dzisiaj wydety brzuch po fasoli. W misce z dzisiaj zamienilam 3 jajka na ser

    Odpowiedzi: 1155 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-14 19:32:26 Liczba szacunów: 0
  • Hasa i jej walka o obwód pasa

    Post
    Ladies SFD

    Trening: 30 min bieg 8 km/h (prawie jednym ciągem, mała przerwa ok 2 min po 20 min ) Nauka zarzutu (nie ma mi kto skorygowac, więc obstawiam, ze jeszcze tragicznie) sztanga kg Nauka thrusters (tu patrzyli się na mnie jak na dziwadło, pewnie komicznie to robilam, ale obstawiam, ze i tak merytorycznie nikt nie umial tego ocenic). Sztanga łamana nie z

    Odpowiedzi: 1155 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-25 20:32:19 Liczba szacunów: 0
  • HST OF LOBO 1!

    Post
    Trening w domu

    o musze to obrocic i zaczac od barkow,tricepsa,bicepsa a potem nogi i plecy z klatka,bo jak zaczynalem sprawdzac maksy dla 15 stek zaczynajac standardowo od nog,to na barki i rece juz mialem odczuwalne zmeczenie i mniej sily a przecierz nie tak sie traktuje priorytety,wiec zaczne od nich a plecy z klatka troche ucierpia,no chyba,ze uda sie czasem p

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1067 Data: 2005-02-05 22:20:25 Liczba szacunów: 0
  • małami93 chce mieć ładniejsze ciało.

    Post
    Ladies SFD

    Ok, tak też zrobię. Juz po drugim śniadaniu jestem, a to moja miska do tej pory. Jajecznica nie była na maśle a na smalcu. Do tego wypiłam szklankę wody i dwie kawy z mlekiem bez laktozy (kawy słabe - po jednej łyżeczce kawy rozpuszczalnej). Wiem - na drugi raz wędlina własnej roboty powinna być :) aaa i jeszcze ogórka położyłam na te kanapki. Wypi

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 4673 Data: 2015-06-28 13:40:39 Liczba szacunów: 0
  • Trening na rzeźbę do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra, ułożyłem jakieś FBW, pewnie i tak złe, bardzo bym prosił o pomoc w jego poprawieniu. FBW PONIEDZIAŁEK Klatka: - wyciskanie na ławce skośnej 4s 15-10 powtórzeń Biceps: - uginanie ramion ze sztangą 3s 15-12 powtórzeń Barki: - wyciskanie sztangielek 4s 15-10 powtórzeń Triceps: - prostowanie tricepsów sztangielką w opadzie tułowia 2s 15-13 po

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 2149 Data: 2011-07-13 12:01:02 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do cyklu z "koksem"

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ale autor pyta o plan a nie o to co ma robić. Widzę, że nikt nie chce Ci pomóc w tym o co Ci chodzi, więc może ja spróbuje... Może taki plan by Ci pasował? dzień 1: Klata & plecy -wyciskanie sztangi na prostej ławce -wyciskanie sztangielek na skośnej ławce -pompki na poręczach z obciążeniem (dipsy) -krzyżowanie linek wyciągu górnego (w stylu ro

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1630 Data: 2010-07-30 16:38:36 Liczba szacunów: 0
  • Split na mase do oceny. Sog

    Post
    Trening dla początkujących

    wtorzen. 3.Kolejnego cwiczenia nie wiem jak nazwac wiec postaram sie je opisac. Staje tylem do wyciagu dolnego, przeciagam miedzy nogami drazek, lapie go nachwytem i prostuje rece przed siebie rowniez 3 serie 8-4 powtorzen. 4.Na koniec unoszenie sztangielek bokiem w gory polaczone superseria z unoszeniem sztangielek w opadzie tulowia 3 serie 8-4 po

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1264 Data: 2008-08-26 11:59:01 Liczba szacunów: 0
  • Moj pierwszy plan cwiczen - do poprawki ^^

    Post
    Trening dla początkujących

    A) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie na plaskiej 5 x 5 -wioslowanie w opadzie 5 x 5 -pompki na poreczach 3 x max (to bedzie twoj triceps...) + brzuch i/lub lydki 2-3 x 15-20 B) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie w staniu 5 x 5 -klasyczny MC 5 x 5 -drazek podchwytem 3 x max (...a to twoj biceps) + lydki i/lub brzuch 2-3 x 15-20 nie mam możliwości robienia pompek

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 985 Data: 2010-09-10 21:35:15 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o ocene i poprawki:)

    Post
    Trening dla początkujących

    adzik123 podziekować:) Czyli mój plan powinien wyglądać następująco: Poniedziałek: - wyciskanie sztangi na ławce płaskiej - wyciskanie sztangielek na skosie w góre - przenosze hantli za głowe po wszystkim 15 minut szybkiego biegu na bieżni Środa: - wyciskanie sztangi zza głowy siedząc - unoszenie sztangielek bokiem w górę - unoszenie sztang

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3033 Data: 2008-03-24 14:42:54 Liczba szacunów: 0
  • Pytania do Karola Małeckiego

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    ego mięśnia głownie zależy szerokość ręki bliżej łokcia , czy od głowy krótkiej czy długiej i jakie ćwiczenia na to stosowac. Tak samo szerokość ramion kiedy stoje przodem , rece wydają sie "cienkie" niby wyczytałem że to zależy od głowy długiej bicepsu zacząłem robić wyciskanie sztangi łamanej szeroko 3x 12, wyciskanie hantli na lawce skosnej z

    Odpowiedzi: 698 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-10 18:49:19 Liczba szacunów: 0
  • Chcę wyrzeźbić ciało. Proszę o weryfikację diety i treningu :]

    Post
    Ladies SFD

    Trening na dziś : Trening Orbitrek 3 minuty plus rozgrzewka 5 minut Plank 1:01/ 0:51/ 0:55/0:45 Martwy ciąg ze sztangą 18,5kg x15/ 22,5 kg x 15/ 24,5 kg x 15/ 24,5 kg x 12 Wykroki ze sztangą 16,5 kgx15/ 20,5 kg x 15/ 20,5 kg x 15/ 20,5 kg x 15 Wiosłowanie sztangielkami 2x 3kgx15/ 2x 5 kg x 15/ 2x5 kg x 15/ 2x 5 kg x 15 Wyciskanie sztangielek leż

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 8586 Data: 2013-12-11 19:19:06 Liczba szacunów: 0
  • BdWiELKi / blog / w drodze po życiową formę

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 1 1) Wyciskanie sztangielek na ławce płaskiej - 3x12-15 23kg 2) Wyciskanie sztangi na ławce skośnej - 4x 12-15 50kg... 3) Buterfly - 3x12-15 40kg 4) Krzyżowanie linek wyciągu stojąc (ręce kierujemy przed siebie) 3x12-15 30kg Sztangielki stojąc 3 razy 12-15 (minimalnie 12 max 15 tak dobrany ciężar by wykonać akurat tyle powtórzeń) 13kg,15kg,17

    Odpowiedzi: 264 Ilość wyświetleń: 12024 Data: 2009-01-05 20:13:53 Liczba szacunów: 0
  • BdWiELKi / blog / w drodze po życiową formę

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening 5 1) Wyciskanie sztangielek na ławce płaskiej - 3x12-15 25kg 2) Wyciskanie sztangi na ławce skośnej - 4x 12-15 50kg... 3) Buterfly - 3x12-15 40kg 4) Krzyżowanie linek wyciągu stojąc (ręce kierujemy przed siebie) 3x12-15 30kg Sztangielki stojąc 3 razy 12-15 (minimalnie 12 max 15 tak dobrany ciężar by wykonać akurat tyle powtórzeń) 13kg,17kg,

    Odpowiedzi: 264 Ilość wyświetleń: 12024 Data: 2009-01-12 17:33:02 Liczba szacunów: 0
  • BdWiELKi / blog / w drodze po życiową formę

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening 9 1) Wyciskanie sztangielek na ławce płaskiej - 3x15 23,27, 12x40kg 2) Wyciskanie sztangi na ławce skośnej - 4x 15 60kg... 3) Buterfly - 3x15 40kg 4) Krzyżowanie linek wyciągu stojąc (ręce kierujemy przed siebie) 3x15 30kg Sztangielki stojąc 3 razy 15x 15kg,19kg,21kg Sztanga na modlitewniku jako drugie ćwiczenie, też 3 x 15x 35kg Łydki: 1a

    Odpowiedzi: 264 Ilość wyświetleń: 12024 Data: 2009-01-19 18:47:09 Liczba szacunów: 0
  • BdWiELKi / blog / w drodze po życiową formę

    Post
    Trening dla początkujących

    Mawashi & BAMF dzięki wielkie ----------------------------------------------------------------- Trening 13 1) Wyciskanie sztangielek na ławce płaskiej - 3x15 30kg 2) Wyciskanie sztangi na ławce skośnej - 4x 15 60kg 3) Butterfly - 3x15 40kg 4) Krzyżowanie linek wyciągu stojąc (ręce kierujemy przed siebie) 3x15 30kg Sztangielki stojąc 3 razy 15x

    Odpowiedzi: 264 Ilość wyświetleń: 12024 Data: 2009-01-26 18:21:52 Liczba szacunów: 0