SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Kettlebells i bieganie - MaGor vol. II

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 181418

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1511 Napisanych postów 9858 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 972685
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 755 Napisanych postów 7687 Wiek 36 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 265915
Odnośnie rury - te węzły to raczej jakiś masochizm!
Mam rurę grubościenną 10cm owiniętą starą karimatą (podwójnie, ale mam też tak zrobiony drugi egzemplarz z pojedynczą) i oklejone to taśmą srebrną (tkaninową?). Działa. Bardziej mnie wygina i w kręgosłupie mi coś nastawia niż masuje, ale o to mi chodziło.

Muszę potestować wersję z pojedynczą karimatą.

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 5059 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 134675
Czytam jak zwykle Powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 10132 Wiek 44 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 68495
Kalikstat

1. Jak u Gacy wygląda dieta zbilansowana? (makrosy procentowo, na kg masy ciała, na oko?)

Nikt nie podawał makrosów itp. Dostawałeś kartkę z rozpisanymi posiłkami składającymi się z konkretnych produktów z podaną gramaturą. I tego miałeś się trzymać. System Gacy skierowany był/jest do ludzi, którzy nie interesują się dietetyką i jej niuansami.
Przykładowy dzień pamiętam. Gramatury produktów obliczał system komputerowy na podstawie pomiarów.

Przykładowa rozpiska dla faceta (kobiety dostawały inne gramatury)
Śniadanie 7:00
Płatki owsiane 5 łyżek, 5 śliwek suszonych, 250 g kefiru

II Śniadanie