SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

beta alanina

  • vixen3 / Trzeba w końcu ruszyc z miejsca

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeżeli nie jest przeterminowane ani pełne wilgoci, to powinno pomóc w wysiłkach beztlenowych, wespół z beta alaniną.

    Odpowiedzi: 1959 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-04 23:08:09 Liczba szacunów: 0
  • Witaminy i wybór jednej odżywki

    Post
    Odżywki i suplementy

    jeszcze pytanka 1. KTORY Z TYCH TRZECH : BCAA, KREATYNA CZY BETA ALANINA SIE NAJBARDZIEJ OPLACA KUPIC ( JEDEN PRODUKT ) 2. KTÓRA OPCJA BY BYLA LEPSZA KUPIC ( 250G BETA ALANINY I 250 BCAA OBYDWIE FIRMY SFD CZY 500G BCAA XTRA ACTIVLABA ? )

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1109 Data: 2016-01-30 16:37:39 Liczba szacunów: 0
  • TEST NIESPONSOROWANY MARYLINNN SZUKA MASY :)

    Post
    Odżywki i suplementy

    PODSUMOWANIE !!!!!!!!!! Tak więc minął cały test supli który uważam że całkiem dobrze wypadł. Niestety zdjęcia nie do końca oddają rezultat ale ja widze dużą poprawe + ładnie siła wpadła nawet. WYMIARY/WYNIKI PRZED/PO waga:~85/87,5 (+2,5-3kg) wzrost:183.183 Biceps:39/40,5 udo:62/65 pas:80/81 klata:109/114 przedramie :34,5/35 Wyciskanie lezac:

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 13639 Data: 2013-03-27 12:06:38 Liczba szacunów: 0
  • pomoc w doborze supli

    Post
    Odżywki i suplementy

    iem jakie masz bcaa bo ja też mam z otrovitu i wyraźnie napisane 10 g to trzy miarki http://www.sfd.pl/sklep/Ostrovit_BCAA_2-1-1-opis34386.html Moja miarka ma pojemność 10 ml beta alanina mam innej firmy i 5ml to ok 4g beta alaniny. nie widzę sensu brania bcaa gdy w brzuchu burczy, nie wiem czemu by to miało służyć. Nie wiem po co też czekać po tr

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 2834 Data: 2016-04-18 21:21:29 Liczba szacunów: 0
  • suplementy na zwiększenie wydajności i przyspieszenie regeneracji

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kreatyna, kreatynina wydalana jest z moczem. Glutamina nie dziala, witaminy, może zma, beta karoten i beta alanina nic więcej nie trzeba. Może czasem kofeina bezwodna

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 462 Data: 2016-05-01 12:05:19 Liczba szacunów: 0
  • Witam!

    Post
    Odżywki i suplementy

    mutanta możesz dawać bezposrednio po treningu, lecz z normalnego posiłku potreningowego nie rezygnuj. ja bym dał monohydrat 500g saw beta-alanina bcaa ew. witaminy/omega3 nic więcej nie potrzeba Ok. Zakupiłem mono 500g bcaa 500g beta alanine 250g aakg hardcore treca 240 kaps Mógłbyś mi to jakoś sensownie rozpisać ? :-)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 510 Data: 2013-07-15 19:18:54 Liczba szacunów: 0
  • trening fbw na mase

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    I planuje też zakupić na test na 6tyg mono, boster azotu, bcaa i beta alanine.Co myślisz o tym wyborze na masę? sma kreatyna i ewentualnie beta alanina styka na tym etapie co do Chodzi mi o pomysł na ćwiczenia klaty bardziej angazujace te słabe u mnie rejony i ocenę sylwetki przez kogoś doświadczonego sylwetka jak sylwetka, wygladasz jak zdrowy,

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1647 Data: 2015-09-23 17:15:22 Liczba szacunów: 0
  • Kij 'n' marchewka/ Eveline (pods. 17)

    Post
    Ladies SFD

    bata biała Warzywa: cukinia, papryka, cebula, fasolka szparagowa, pomidor, seler naciowy, kapusta pekińska, dynia, buraki Suple: przed treningiem: whey pump 30g do śniadania beta alanina 4 kaps. leucyna 2 kaps. mct 4g izotonik w trakcie po treningu: whey pump 30g mct 4g leucyna 2 kaps. Wieczorem do fitnessów w planach jest BCAA 10g chela+magB6, t

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-05 11:34:44 Liczba szacunów: 0
  • Kij 'n' marchewka/ Eveline (pods. 17)

    Post
    Ladies SFD

    rza 6. płatki owsiane, whey Napoje: woda 2l, kawa z mlekiem x3 Warzywa: pomidor, papryka, ogórek zielony, cukinia, brokuł, cebula, kapusta pekińska, fasolka szparagowa Suple: beta alanina przed treningiem leucyna whey pump po treningu kreatyna izotonik chela-mgB6, tran, mct Ćwiczenia siłowe zawsze w 4 obwodach, przerwy 30 sekund Dzień 2 1. Wznos

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-13 19:40:32 Liczba szacunów: 0
  • Kij 'n' marchewka/ Eveline (pods. 17)

    Post
    Ladies SFD

    h fitness 5. kasza jaglana, pierś kurza Napoje: woda 3,2l, kawa z mlekiem x3, herbata biała x2 Warzywa: pomidor, papryka, cukinia, kapusta pekińska, fasolka szparagowa Suple: beta alanina przed plyo leucyna izotonik chela-mgB6, tran, bcaa (w trakcie fitnessów), whey 100 Plyo 5 obwodów po 20 powtórzeń 1. Przysiad z wyskokiem 2. Wypady z wyskokiem

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-14 14:06:05 Liczba szacunów: 0
  • Kij 'n' marchewka/ Eveline (pods. 17)

    Post
    Ladies SFD

    za, olej kokosowy 2h fitness 5. chleb żytni, twaróg półtłusty Napoje: woda 3l, kawa z mlekiem x3, herbata biała Warzywa: pomidor, papryka, ogórek zielony, szczypiorek Suple: beta alanina przed treningiem kreatyna whey pump whey 100 do śniadania leucyna izotonik bcaa (w trakcie fitnessów) + chela-mgB6, tran, ibuprom Dzień 4 (4 obwody/ 30s przerwy p

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-15 14:17:18 Liczba szacunów: 0
  • Kij 'n' marchewka/ Eveline (pods. 17)

    Post
    Ladies SFD

    ) 2h fitness (między pos. 4 i 5) Napoje: woda 2,5l, kawa z mlekiem x3 Warzywa: papryka, cukinia, fasolka szparagowa, kapusta pekińska, cebula, kapusta kiszona, pomidor Suple: beta alanina przed treningiem leucyna whey pump po treningu kreatyna izotonik mct Ćwiczenia siłowe zawsze w 4 obwodach, przerwy 30 sekund Dzień 2 1. Wznosy bokiem x15 15x

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-18 14:53:05 Liczba szacunów: 0
  • Kij 'n' marchewka/ Eveline (pods. 17)

    Post
    Ladies SFD

    ess (między pos. 4 i 5) Napoje: woda 2,5l, kawa z mlekiem x3, herbata biała Warzywa: pomidor, papryka, cukinia, kapusta pekińska i kiszona, fasolka szparagowa, brokuł Suple: beta alanina przed treningiem kreatyna whey pump whey 100 do śniadania leucyna izotonik + chela-mgB6, tran Dzień 4 (4 obwody/ 30s przerwy pomiędzy obwodami): 1. Uginanie rąk

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-20 12:36:30 Liczba szacunów: 0
  • Kij 'n' marchewka/ Eveline (pods. 17)

    Post
    Ladies SFD

    tness (między pos. 1 i 2) trening (między pos. 3 i 4) Napoje: woda 4l (2l poszło na samym treningu), kawa z mlekiem x3 Warzywa: papryka, pomidor, rukola, kurki, brokuł Suple: beta alanina przed treningiem leucyna whey pump po treningu kreatyna izotonik chela-mgB6, mct, wit. C, magnez+multiwitamina W ramach poprawy organizacji treningu - małe zmiany

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-24 19:27:22 Liczba szacunów: 0
  • Kij 'n' marchewka/ Eveline (pods. 17)

    Post
    Ladies SFD

    os. 2 i 3) 2h fitness (między pos. 4 i 5) Napoje: woda 2,5l, kawa z mlekiem x4 (duże!) Warzywa: papryka, cukinia, fasolka szparagowa, kapusta pekińska, cebula, pomidor Suple: beta alanina przed treningiem leucyna, whey pump po treningu, kreatyna, izotonik, mct, chela-magB6, magnez+multiwitamina Ćwiczenia siłowe zawsze w 4 obwodach, przerwy 30 sekun

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-25 11:59:05 Liczba szacunów: 0
  • Kij 'n' marchewka/ Eveline (pods. 17)

    Post
    Ladies SFD

    ness (między pos. 4 i 5) Napoje: woda 3l, kawa z mlekiem x3 + espresso Warzywa: pomidor, papryka, cukinia, kapusta pekińska, fasolka szparagowa, ogórek zielony, rukola Suple: beta alanina, kreatyna, leucyna, mct (do plyo i drugi raz do fitnessów), izotonik (na fit) magnez+multiwitamina, chela-mgB6, tran, whey 100 Plyo 5 obwodów po 20 powtórzeń 1. P

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-27 13:34:24 Liczba szacunów: 0
  • Kij 'n' marchewka/ Eveline (pods. 17)

    Post
    Ladies SFD

    kawa czarna x2, herbata x2 Warzywa: pomidor, papryka, cukinia, kapusta pekińska, fasolka szparagowa, burak, ogórek zielony, rukola, ogórek kiszony Suple: przed treningiem: beta alanina, leucyna, "X" po treningu: whey pump, leucyna + izotonik, mct, tran, zma, chela-magB6, whey 100 (do śniadania) Ćwiczenia siłowe zawsze w 4 obwodach, przerwy 30 se

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-03 14:42:43 Liczba szacunów: 0
  • Kij 'n' marchewka/ Eveline (pods. 17)

    Post
    Ladies SFD

    a pupę... coraz dłuższa Napoje: woda 2l, kawa z mlekiem x2, herbata Warzywa: pomidor, papryka, cukinia, kapusta pekińska, fasolka szparagowa, cebula Suple: przed treningiem: beta alanina, leucyna, "X" po treningu: whey pump, leucyna + izotonik, chela magB6, zma Dzień 4 (4 obwody/ 30s przerwy pomiędzy obwodami): 1. Uginanie rąk ze sztangą x20 20x

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-06 21:14:16 Liczba szacunów: 0
  • Kij 'n' marchewka/ Eveline (pods. 17)

    Post
    Ladies SFD

    adanka na tyłek 1 2,5h fitness (między pos. 4 i 5) Napoje: woda 1,5l, kawa x3 Warzywa: papryka, pomidor, fasolka szparagowa, cukinia, cebula, marchew Suple: przed treningiem: beta alanina, kreatyna, leucyna, "X" po treningu: zapomniałam + chela-mgB6, zma, magnez + multiwitamina (zbyt dużo magnezu przed snem niewskazane... nie mogłam zasnąć - spałam

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-09 12:03:07 Liczba szacunów: 0
  • Kij 'n' marchewka/ Eveline (pods. 17)

    Post
    Ladies SFD

    a na pupę Napoje: woda 2l, kawa x3, herbata Warzywa: papryka, cukinia, kapusta pekińska, fasolka szparagowa, kapusta kiszona, marchew, ogórek kiszony Suple: przed treningiem: beta alanina, leucyna, "X", kreatyna po treningu: whey pump, leucyna + izotonik (ale bez ww), mct, wit.C, zma, chela-magB6, whey 100 (do śniadania) Ćwiczenia siłowe zawsze w 4

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-10 14:56:55 Liczba szacunów: 0