SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 246638

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 721
Jestem trochę zielony w tych sprawach i chciałbym się dowiedzieć paru rzeczy. O co chodzi w podskokach ze sztangą na plecach z tym: 30% cięzaru z przysiadu. W przysiadach jaki mam użyć ciężar i o co chodzi z progresja? I jaki ciezar do przysiadu bulgarskiego? Aha i jaki jeszcze cięzar w martwym ciagu? Wszystko to dotyczy oczywiscie planu z 1 strony tematu ćwiczymy razem wyskok vol.3

Zmieniony przez - rykos6 w dniu 2012-08-12 21:33:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1363
sorry za mały off ale ktore buty lepiej kupić? rose 2 czy wall 2? macie jakieś sugestie?

"Wszyscy są mi bliscy. Nie wierzę w rasę. Wierzę w przyjaźń."- MJ23

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 230 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4273
tak, to racja ze vert to jest dosiezny, no ale pepa i inni podobno nie widzieli silownii i tylko z rozciagania taki wyskok maja ;o kurcze nie fair.. trudno ja jutro od nowa zaczynam cykl i mam nadzieje ze bedzie dobry progres z ciezarem oraz oczywiscie z wyskokiem ;d
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 602 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4761
"Podobno"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 122 Napisanych postów 11601 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 70678
hehe dokladnie
albo mozna isc droga skoczkow z zsrr, hardcorowe plyo, w wieku 18 lat zyciowka i w wieku 19 lat konczyc kariere bo nic nie zostalo z kolan (autentyczne przypadki)

Zmieniony przez - soltys88 w dniu 2012-08-13 03:18:03
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący