SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 246597

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 225
Siema, mam na imię Szymon, mam 16 lat rocznikowo i gram w kosza od jakichś 3-4 miesięcy, ale niestety mam całkowitą przerwę od sportu (tylko nogi) na czas nieokreślony (jednak nie dłużej niż 3 lata), w kwietniu będę miał rehabilitację, dziś dostałem ostatni zastrzyk, ciesze się, że mogę normalnie chodzić, jednak nie mogę jeszcze biegać ani skakać, na wakacjach podczas szybkiego wzrostu grałem po 2-3h w kosza i wyktyto u mnie zapalenie okostnej i cholerny ból w piszczelu. Teraz ćwiczę wszystko oprócz nóg, 4 razy w tygodniu (po 2 dni na: klata, tric, barki, brzuch + plecy, biceps, brzuch (nogi). I właśnie nie wiem czy jeszcze wrócę do sportu, bardzo tego chciałbym, jednak rodzicę mnie przestrzegają... ważę 70 kg, mam 193 cm wzrostu, a przed kontuzją piłka odbijała mi się od tylnej obręczy (ikedy miałem 190). Może ktoś z Was miał taką chorobę, albo może znacie jakieś przydatne informacje, którymi chcielibyście się podzielić na temat przerw, jak wrócić oraz w jakim stopniu wprowadzać treningi nóg (1x przysiady + wznosy łydek i wstępowanie na ławkę, 1x MC + wznosy + wstępowanie) i czy w ogóle ćwiczyć, jeżeli będę miał 4/5 treningów 2h kosza w tygodniu? Dzięki za pomoc ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 188 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13832
mam pytanie do najbardziej doświadczonych jakie są skuteczne ćwiczenia
na słabe ogniwa bo wiadomo proges się zatrzymał i chce wyłapać słabą grupe .
dupa dwugłowe np mc proste nogi dzień dobry ?
prostowniki?
brzuch?
to hyba raczej wszystko ? czy sie myle
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 425 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 20165