SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 246611

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
rykos6
Jestem trochę zielony w tych sprawach i chciałbym się dowiedzieć paru rzeczy. O co chodzi w podskokach ze sztangą na plecach z tym: 30% cięzaru z przysiadu. W przysiadach jaki mam użyć ciężar i o co chodzi z progresja? I jaki ciezar do przysiadu bulgarskiego? Aha i jaki jeszcze cięzar w martwym ciagu? Wszystko to dotyczy oczywiscie planu z 1 strony tematu ćwiczymy razem wyskok vol.3

Zmieniony przez - rykos6 w dniu 2012-08-12 21:33:40

1. 30% ciężaru, jaki bierzesz na 1 powtórzenie w przysiadzie. Jak nie znasz swojego maksa, to zacznij choćby od pustego gryfu, będzie za lekko, dołóż
2. Ciężar w siadzie: 60%-80% CM, jak nie znasz swojego maksa, to 2/3 masy ciała możesz spróbować. Progresja - co każdą serię dokładasz obciążenie, możesz robić większe przeskoki lub mniejsze. Wersja objętościowa (na stałym ciężarze) też się sprawdzi.
3. Bułgary możesz nawet bez obciążenia póki co robić.
4. Patrz pkt 2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 721
Wielkie dzięki. Mam jeszcze jedno pytanie, prace jakich mięśni powinienem odczuwać podczas martwego ciągu i czy np po 2 tyg treningu mógłbym odczuć jakąkolwiek poprawę?

Zmieniony przez - rykos6 w dniu 2012-08-15 11:00:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 122 Napisanych postów 11601 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 70678
to zalezy, jesli jestes osoba dynamiczna z natury to mozesz odczuc, ale najlepsze efekty sa dopiero po skonczonym cyklu i regeneracji
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 721
Jeden cykl z regeneracją to około 10 tyg ?
...