Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kolacje

• Brzuch jest ćwiczony przy innych ćwiczeniach (m.in. martwy, przysiad), a góra klatki przy połówkach na płaskiej (wbrew pozorom to ćwiczenie pobudza właśnie bardziej ten rejon). *** Wczoraj ustaliłem z WODYNem co i jak z aerobami: 1. Na czczo będę wykonywał trening na podtrzymanie metabolizmu. Będzie to seria składana - 3 ćwiczenia następujące po [...]

Odpowiedzi: 354 Ilość wyświetleń: 18111 Data: 2007-05-29 07:09:26 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Do czwartego posiłku (ryż + truskawki) łyknąłem porcję Whey Gourmeta o smaku Milk Chocolate, który to wspominałem bardzo dobrze. Trzeba przyznać, że smakuje naprawdę konkretnie i całą puchę chętnie bym wszamał. Może kiedyś zakupię. Cały zestaw. Kolację zjadłem u dziewczyny, a niedługo łyknę porcję Six Star Whey Protein i idę w kimę. Jutro szkołę [...]

Odpowiedzi: 354 Ilość wyświetleń: 18111 Data: 2007-06-05 23:04:37 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Siedząc na kulkach - SPAM

Ladies SFD

Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-15 23:19:50 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Siedząc na kulkach - SPAM

Ladies SFD

Złego nic, tylko lejdis na redukcji nie jedzą nabiału, a jesli to tylko na kolację, a z kolei na kolacje nie jedzą węglowodanów, więc mogę zjeść biały ser który kocham tylko na kolację kiedy nie mogę zjeść ulubionego omletu z płatkami owsianymi. Wiesz Hubert, nie chce dyskutować, po prostu sie stosuje do tutejszych zasad, że niby od kiedy? :->

Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-15 23:21:18 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Z tego co pamiętam redukujące Panie jadły półtłusty twaróg w niezbyt dużych ilościach. Co do serków wiejskich raczej nie polecamy, poza tym granulatem nie mają w sobie nic dobrego. Ogólnie z nabiałem raczej ostrożnie. Może włącz więcej strączków, jakieś mięso którego będziesz więcej jeść, trochę ryb. Dziękuję za odpowiedź. :-) Nabiał tylko raz [...]

Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 7668 Data: 2014-08-02 18:34:06 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • SZTYWNY91/Forma is coming (92)

Trening dla początkujących

często na rowerze jeżdżę i ostatnio często spaceruję. Okazuje się, że podejmowanie się innych czynności fizycznych niż ćwiczenie na siłowni, wychodzi w moim przypadku na spory +. w tamtym roku byłem trochę j**n1ęty i nie wychodziłem z kumplami na piłkę, czy choćby na imprezy, zero ruchu no i się zalałem jak prosiak. Teraz trochę zmieniło sie moje [...]

Odpowiedzi: 1341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-26 11:54:29 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)

Dzienniki Treningowe

Bastekkk - Dziekuje za mile slowa - CF bylam przeciez baaaaaaaaardzo dawno aczkolwiek fajnie ze mnie pamiętasz;) Obecna forma niestety/ stety znacznie odbiega od tamtej ktora byla wtedy. RoLi - nie wiem czy to mozliwe bo: 1.w niedziele czit 2. Maz obiecał zabrac mnie na kolacje do Starego Domu ;)

Odpowiedzi: 3883 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-14 16:20:19 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)

Dzienniki Treningowe

te omlety coraz lepiej wyglądają ;D Ale taką kolacje to na redukcji sie je heheheh ;d

Odpowiedzi: 3883 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-11 19:58:39 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)

Dzienniki Treningowe

Witam ;) WSZĘDZIE DOBRZE ALE W DOMU NAJLEPIEJ ! Jestem już u siebie, ogarnęłam bagaże, pranko się pierzę także jest 'chwila' na nadrobienie zaległości. Skończyłam opowieści na Nowym Roku, przywitanym w skromnym, rodzinnym NAJLEPSZYM gronie ! Nie obeszło się oczywiście bez 'szampejna' ! http://dorisk.gbzl.pl/foty/178B.JPG CZWARTEK Dzień rozpoczęty [...]

Odpowiedzi: 3883 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-04 23:09:57 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)

Dzienniki Treningowe

Doooobry ! W końcu wróciłam na właściwe tory. Tak jak pisałam wcześniej po tygodniowym odpoczynku ku memu zdziwieniu waga spadła o 500 g mimo iż każdy dzień był wg mnie pełen kcal. Codziennie rano wpadały dwie bułki z serem/ dżemem/ nutellą/ wędliną. Następnie na obiad chodziliśmy do Sphinxa bądź zamawialiśmy pizzę. Na kolację wpadał deser w [...]

Odpowiedzi: 3883 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-06 19:40:47 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)

Dzienniki Treningowe

Ponad tydzień temu ostatni raz udało mi się coś naskrobać w swoim dzienniku treningowym. Normalnie WSTYD ! Pierwszy raz mi się coś takiego przytrafiło i mam nadzieję, że ostatni. Oczywiście większość z Was wie doskonale czym było to spowodowane i mam nadzieję, że mnie w pełni rozumie. Dla tych którzy jednak nie są na bieżąco przypomnę, iż w zeszły [...]

Odpowiedzi: 3883 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-20 22:54:32 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)

Dzienniki Treningowe

Dobry wieczór ! Czas na kolejną dawkę zaległości. PIĄTEK – 17.04.2015 r Pobudka z samego rana - o 4.30. Szybkie mycie zębów, buzi, gacie na tyłek i przed siebie. Dobrze, że mąż prowadził – ja w tym czasie mogłam sobie spokojnie pobuszować po forum a w zasadzie po Waszych dziennikach. Hotelowe selfi oczywiście musiało wpaść już na 'dzień dobry' [...]

Odpowiedzi: 3883 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-23 00:04:57 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)

Dzienniki Treningowe

Dzień dobry wieczór WSZYSTKIM ;-) Wróciłam i ja po dłuuugim weekendzie. Poprzedni tydzień był dla mnie najgorszym okresem od nie pamiętam kiedy. Samopoczucie okropne nie tylko z powodów zdrowotnych wywołanych zmianami pogodowymi. Te nagłe, maksymalne upały zaowocowały u mnie ciągłymi bólami głowy, katarem i bólem gardła. (Ochłodzenie, które [...]

Odpowiedzi: 3883 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-09 22:57:44 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)

Dzienniki Treningowe

SOPOT 2015 Równo tydzień temu czyli 18.07. 2015 r odbyły się z pewnością Wam dobrze znane XIII zawody w Sopocie. Postaram się w miarę krótko, zwięźle i przejrzyście opowiedzieć o swoim wyjeździe. Celem naszej podróży było przede wszystkim obejrzenie tych zawodów od początku do końca i upamiętnienie ich w formie relacji zdjęciowej, którą już [...]

Odpowiedzi: 3883 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-26 20:28:14 Szacuny postu: 4 (cały temat: 0)
  • annajak - wraca do formy

Ladies SFD

12.05.2015 Trening 18:30: siła (była wypiska wyżej) Miska miała być spoko, mimo poprzestawianego dnia, ale plan był, że wracam z robo o 1 i zjadam kolację. Wróciłam przed 3cią, kolację w p***u wzięło - będzie na dziś. Na plus: chwilowo w robo powinno być bez takiej karuzeli ze spotkaniami o 23 i bez wyjazdów. Zjedzone ostatnie pół jogurtu. Miło [...]

Odpowiedzi: 317 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-13 14:49:03 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] jeździł i biegał chociaż z bieganiem u mnie cienko. Kreatyne mam MegaCaps 1250mg Olimpu narazie 60 tabsow ale moge dokupić. Co do twarogu chodizło że już lepiej rano niż na kolacje gdzie dodaje śmietane i teraz zamiast cukru kupiłem fruktoze. Herbate piję zielono-miętową bez cukru tlyko taka bez cukru mi podchodzi nie wiem czy jakoś mięta mi [...]

Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1693 Data: 2011-05-31 19:15:48 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • skitelsik / redukcja

Ladies SFD

Nie przesadzajmy z tymi posiłkami okołotreningowymi, z dokładaniem tłuszczu do posiłków i niejedzeniem węglowodanów wieczorem, 5g dżemu czy 100g jogurtu przecież w niczym nie zaszkodzi. Bynajmniej nie na tym etapie Te zasady dotyczą kulturystów, albo osób, które się w kulturystykę bawią A przecież autorka posta nie jest fitneską tnącą pod [...]

Odpowiedzi: 637 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-07 19:40:20 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dawid Cnota - it's time to grow - offseason

Przygotowanie do zawodów

Przecież ten gorset chyba kosztuje 150 zl no chyba ze o jakimś innym mówisz :d No tak, ale to nie małe pieniądze za kawałek materiału ;-D Więcej wydajesz na kolacje z Martą }:-(:-D A tak serio gorset kupisz i masz na długo Ja daje tylko na cardio ale z rok juz napewno mam Ja tam bym wolał zjeść smaczna kolacje za 150 z Żoną niż taki gadżet :D

Odpowiedzi: 4042 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2020-06-09 10:06:18 Szacuny postu: 2 (cały temat: 0)
  • AEROBOWA "6" WEIDERA

Odżywianie i Odchudzanie

[...] :D Jak chcesz z siebie zrzucić troche tłuszczyku to po 1 i najwazniejsze DIETA DIETA jeszcze raz DIETA! Porządnie sniadanie,sycący obiad i lekka kolacja bo jak sie najesz na kolacje to organizm przez sen tego nie strawi i się odkłada, oczywiscie jeszcze musisz jesc o odpowiednich godzinach i w miare równych odstępach , a kolacje 2h przed snem, [...]

Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-25 14:52:17 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Moje odchudzanie

Odżywianie i Odchudzanie

błonnikki witaminy bo? A jak na noc zje kurczaka z kaszą i warzywami to co się stanie? Albo na śniadanie łososia, a na obiad owsiankę? A jak w posiłku ostatnim będzie 40% kcal a w pierwszym 15 to...? jak wypije 1,5 litra płynów to...? Jak posoli ryż to...? Błonnik bo zdrowy jest. Przy diecie ze zwiększonym udziałem białka niemal obowiązkowy. [...]

Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1863 Data: 2013-02-13 11:39:55 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)