SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

buraki

  • Lady w kuchni, czyli nasze babskie przepisy ;-)

    Post
    Ladies SFD

    Będę dorzucała swoje przepisy. jeden z moich ulubionych najprostszy i najszybszy :-) SAŁATKA Z BURAKÓW Skład: -buraki gotowane / 200g -czosnek / 2 ząbki -ser żółty -majonez (i/lub śmietana kwaśna/ i/lub jogurt naturalny) / 60g (2 łyżki) sól, pieprz - na życzenie: 'suszone śliwki, 'rodzynki, 'orzechy (włoskie) Przygotowanie: *Buraki ugot

    Odpowiedzi: 656 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-14 23:53:15 Liczba szacunów: 0
  • Lady w kuchni, czyli nasze babskie przepisy ;-)

    Post
    Ladies SFD

    Pieczone buraczki palce lizać!! Buraki obrać i pokroić wg uznania. Ja pokroiłam w grube słupki. Przygotować marynatę: 3 łyżki oleju, 1 łyżkę octu balsamicznego, łyżeczkę cynamonu, łyżeczkę miody. Buraki pieczemy w 220 stopniach celsjusza. Ja piekłam w naczyniu żaroodpornym. Czas: Na oko :P Zależy od wielkości buraków więc trzeba sprawdzać ale 20 m

    Odpowiedzi: 656 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-21 15:38:00 Liczba szacunów: 1
  • 120 / Dziennik Treningowy / Destroy The Limit /

    Post
    Trening dla początkujących

    g Tran 20 g 2998 kcal b/t/w 248/200/59 Komentarz Dnia Zwykła nudna polska niedziela, przed obiadem pokręciłem troche cardio. 2 posiłek robionyna szybko, poniewarz śpieszyłem sie do dziewczyny bo mieliśmy jechac do Wesołego Miasteczka%-).Wyszło troche dużo białka i wegli przez te buraki i mleko którego mi się za duzo do kawy nalało. Pozdrawiam 120

    Odpowiedzi: 130 Ilość wyświetleń: 4907 Data: 2012-05-27 18:53:11 Liczba szacunów: 0
  • UFC 121 23.10.10

    Post
    Scena MMA i K-1

    Co ważenie gwiżdżą amerykańskie buraki, teraz pewnie większość tych gwiżdżących to meksykańskie buraki.

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-22 23:54:30 Liczba szacunów: 0
  • Ocena diety redukcyjnej LOW CARB

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a; 10.5g tłuszczu; 0g węglowodanów III posiłek 12:30 -2 jajka (210kcal; 19g białka; 14.5g tłuszczu; 0.8g węglowodanów) -10g oliwy z oliwek (82kcal; 9.2g tłuszczu) -marchewka, buraki Suma: 292kcal; 19g białka; 23.7g tłuszczu; 0.8g węglowodanów Posiłek przedtreningowy: 15:30 -100g płatków owsianych górskich (366kcal; 11.9g białka; 7.2g tłuszczu; 69.3

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1047 Data: 2013-03-29 12:55:04 Liczba szacunów: 0
  • Anemia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    skomplikowane, ale nie ma źle. Co i gdzie występuje: Wit. C: warzywa i owoce. Wit. B6: ryby, wieprzowina, jaja, owoce i warzywa (przede wszystkim: banany, szpinak, awokado, buraki), ziarna zbóż, ryż, orzechy i słonecznik. Wit. B12: wątróbka, mięso wołowe, wieprzowe, drób, ryby, jaja. Kwas foliowy: warzywa, owoce, warzywa strączkowe, wątróbka, dro

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-04-14 16:00:52 Liczba szacunów: 0
  • Tetiszeri - dziennik o zarciu i zelastwie

    Post
    Ladies SFD

    Nigdy nie jadłam, ale uwielbiam buraki w kazdej postaci, musze sprobowac :) no własnie ja buraki tez w każdej postaci uwielbiam kiszone nie przeszly jednak niestety :/

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-24 14:51:31 Liczba szacunów: 0
  • less hate=more health vol.2, czyli : WSZYSTKO W GŁOWIE! - nowe foto str. 234

    Post
    ActivLab

    rotuję warzywami, marchew, buraki,szpinak, fasola bała, fasola czerwona, zielone szparagi, salata,brokuły, kalafior, ziemniaki fryto - rozciągam się w domu i jak już zjem sobie posiłek potreningowy, rozciągam tylko tą grupę, którą trenowałem. Wybieram 2 proste ćwiczenia i w pełnym rozciągnięciu przytrzymuję 20sekund. Przemku - preferuję szorstki pa

    Odpowiedzi: 2955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-14 17:19:08 Liczba szacunów: 0
  • dieta na mase-prosze o ewentualna poprawe

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    alny B-18.13/T-4.68/WW-68.93/kal-353.5 Posiłek IV (przedtreningowy) 100g pierś z kurczaka 100g ryż brązowy 100g jogurt naturalny 50g kapusta czerwona 50g kapusta biała 50g buraki 10g oliwa z oliwek Vita-min multiple sport 2 kaps. B-35.1/T-14.9/WW-94.8/kal-621 Posiłek V (potreningowy) 100g ryż biały 100g pierś kurczaka 20g orzechy włoskie 100g

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1765 Data: 2007-08-27 23:14:17 Liczba szacunów: 0
  • jestem krowa, juz nie chce :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a !!! : wołowina - mostek ,żeberka wieprzowina -tluste kawałki cielęcina - kawałki z przodu tuszy drób- udka ,skrzydełka,parówki ser-tłuste sery Warszywa - marchew,ziemniaki ,buraki,kukurydza owoce- owoce oraz soi owocowe (bez owoców) nabiał-kefir,masło,mleko, Napoje z kofeiną - kawa herbata,cola,alkohol Ta faza trwa jak już pisałam wcześniej 2 t

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2113 Data: 2009-01-20 11:17:29 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    No dobra - po przeczytaniu tych artykułów rozpisałem zupełnie inną wersję diety (nawet nie wiedziałem, że na low-carb można robić masę). Oto ona: Faza wprowadzająca: g/B/T/W/Kcal Posiłek 1 Jajecznica 150/15/13/1/179 Wieprzowina, boczek bez kości 100/10/53/0/510 ŁĄCZNIE: 250/25/66/1/689 Posiłek 2 Orzechy włos

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 3542 Data: 2007-01-31 22:45:21 Liczba szacunów: 0
  • Dieta kopenhaska III

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    z cukru, pomarańcze, pumpernikiel, ryż basmati, brązowy, sery żółte chude, soki owocowe świeże, truskawki, winogrona A tego unikasz: IG 50-69 ananas, banany, bezy, biszkopt, buraki, chleb razowy, kasza manna, gryczana, kiwi, konfitury, dżemy, słodzone, kukurydza, kuskus, lody, mango, melon, miód, mleko skondensowane słodzone, morele świeże, pączki

    Odpowiedzi: 531 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-01 23:07:19 Liczba szacunów: 0
  • Hardgainerzy łączmy się - POMOCY !!!!!!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    siarka, zasadotworczych- sod, potas, wapn, magnez. Miesa i przetowry, drob, jaja(zołtko), ryby oraz w małym stopniu zbozowe- wlasciwossci zakwaszajace; owoce, mleko, warzywa(buraki, marchew) i ziemniaki- alkalizuja I tego nie jestem pewny pomimo, ze przetwory mleczne- maslanka, kefiry, przetwory warzyne- kapusta kwaszona, ogorki, buraki maja niski

    Odpowiedzi: 169 Ilość wyświetleń: 14031 Data: 2005-12-30 19:32:04 Liczba szacunów: 0
  • ekonom85/Dziennik/szybka redukcja, nastepnie budowa masy

    Post
    Trening dla początkujących

    1. kurczak (100g) 21,5/0/1,3 orzechy wloskie (10g) 1,6/1,2/6,3 buraki tarte (200g) 3/14,6/0,2 pomidory (100g) 0,9/2,4/0,2 lacznie 27/18,2/8 kurczaka do 150g, brak węglowodanów złożonych o niskim IG, buraki nie są najlepsze, mają kosmiczny IG - zupełnie zbędne na redukcji, warzyw nie wliczaj do bilansu, ale staraj się nie jeść ziemniaków, march

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 4093 Data: 2008-03-05 07:19:25 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    dla siebie. hmm pirerwszym powodem dlajakiego zaczolem cwiczyc byla moja sylwetka (waskie barki wielgachna dupa i opuszczone ramiona). hmm inny powod to taki ze czesto jakies buraki mnie zaczepialy. ja dzisiaj barki i nozki. jarek wg mnie to niema wiekszego wplywu na regerke. jest masa to jestes kawal kabanasa ale masa bez zakwasa to gowniana ma

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-09-05 16:50:04 Liczba szacunów: 0
  • carbon91 / J-NJ / Haipe-Haope eNigiedeigrek eSteope

    Post
    Trening dla początkujących

    ot;Nigdy mi nie mów, czego nie zrobię..." Dzień 198 - 05.10.2010 - WTOREK (Masa: dzień 2) DZIEŃ KONKURSOWY NR 29 1. (06:20) 250g mielonego z łopatki + 20g orzechów + buraki 2. (09:50) 20g WPC + 55g orzechów + marchewka 3. (13:20) 150g kuraka + 150g tyżu brązowego + ogórek kiszony 4. (16:40) 100g ryżu brązowego + 150g kuraka 5. (19:40) (SZE

    Odpowiedzi: 1885 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-05 20:15:43 Liczba szacunów: 0
  • carbon91 / J-NJ / Haipe-Haope eNigiedeigrek eSteope

    Post
    Trening dla początkujących

    la,czosnek) + 20g oliwy + kalarepa 4. (17:50) 250g mielonego z karkówki + 5g oliwy + surówka z kapusty 5. (20:40) 150g kuraka + 15g oliwy + 30g orzechów + surówka z kapusty + buraki ćwikłowe + grzybki 6. (23:50) 150g twarogu + 10g orzechów + marchewka --- do śniadania : 2x Gold Omega-3 przed snem : 3x Magne B6 --- Dzień nietreningowy. --- Posił

    Odpowiedzi: 1885 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-18 22:48:14 Liczba szacunów: 0
  • carbon91 / J-NJ / Haipe-Haope eNigiedeigrek eSteope

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 266 - 12.12.2010 - NIEDZIELA Masa: dzień 70 1. (09:20) mandarynka + 120g owsa + 35g WPC + marchewka 2. (12:20) 100g kaszy gryczanej + gulasz (sosu mało nabrałem ) + buraki 3. (15:10) 15g WPC + 100g karkówki + trochę gulaszu + 25g oliwy + ogórki kiszone 4. (18:10) (SZEJK: 3 jajka + 20g WPC) + orzechy + marchewka 5. (21:10) (Jajecznica: 5 j

    Odpowiedzi: 1885 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-12 22:41:46 Liczba szacunów: 0
  • carbon91 / J-NJ / Haipe-Haope eNigiedeigrek eSteope

    Post
    Trening dla początkujących

    ..." Dzień 267 - 13.12.2010 - PONIEDZIAŁEK Masa: dzień 71 1. (07:50) 140g owsa + 35g WPC + marchewka 2. (11:20) 50g owsa + 100g ryżu brąz. + 100g kuraka + pekińska + buraki 3. (14:40) 150g karkówki + 50g kuraka + 35g orzechów + pomidor + pekińska 4. (17:50) 150g karkówki + 50g kuraka + 35g orzechów + pomidor + pekińska 5. (20:50) (Jajeczni

    Odpowiedzi: 1885 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-13 23:47:01 Liczba szacunów: 0
  • carbon91 / J-NJ / Haipe-Haope eNigiedeigrek eSteope

    Post
    Trening dla początkujących

    ie zrobię..." Dzień 269 - 15.12.2010 - ŚRODA Masa: dzień 73 1. (08:00) 10g WPC + 150g ryżu brąz. + 100g kuraka + marchewka 2. (11:00) 150g ryżu brąz. + 150g kuraka + buraki 3. (14:00) 150g karkówki + 50g kuraka + 45g orzechów + warzywa gotowane 4. (17:00) 150g karkówki + 50g kuraka + 45g orzechów + warzywa gotowane 5. (20:20) 150g karkówki

    Odpowiedzi: 1885 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-15 21:53:25 Liczba szacunów: 0