SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

buraki

  • ***PROJEKT MASA 2 - Wendeta*** /Team Ronie220/

    Post
    Trening dla początkujących

    05.03 DNT Dieta: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/b040182b0d20474493427b51336c53ff.png Warzywka 1. 100g marchew 2. 200g pomidor 100g marchew 3. 200g buraki ząbek czosnku 4. 100g pomidor 5. 100g marchew Zmieniony przez - Wendeta w dniu 2013-03-05 16:40:28

    Odpowiedzi: 259 Ilość wyświetleń: 14445 Data: 2013-03-05 16:39:29 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - Wendeta*** /Team Ronie220/

    Post
    Trening dla początkujących

    robione, chyba, że z ostatniego uciąć twarogu lub orzechów) http://oi49.tinypic.com/2pt749l.jpg Do tego warzywka: 1 posiłek 100g pomidor 2 posiłek(2h przed treningiem) 200g buraki Ząbek czosnku pół cebuli 3 posiłek(1h po treningu) 150g kapusty kiszonej 50g brokułów pół cebuili 4 posiłek 100g papryka czerwona 150g ogórek konserwowy 100g marchew

    Odpowiedzi: 259 Ilość wyświetleń: 14445 Data: 2013-03-11 16:00:52 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - Wendeta*** /Team Ronie220/

    Post
    Trening dla początkujących

    znaczenia?) http://oi46.tinypic.com/nnthle.jpg Warzywka: 1 100g marchew 2 100g papryka czerwona 100g ogórek zielony 100g marchew 3 (2h przed treningiem) Ząbek czosnku 200g buraki 4 (1,5h po treningu) 150g ogórek konserwowy 5 100g marchewki http://oi49.tinypic.com/20v0kmx.jpg Trening: (nie zdążyłeś napisać o regresach więc cofałem o 1 serie i wa

    Odpowiedzi: 259 Ilość wyświetleń: 14445 Data: 2013-03-18 19:43:22 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - Wendeta*** /Team Ronie220/

    Post
    Trening dla początkujących

    20.03 DT Dieta: http://oi48.tinypic.com/35ceejs.jpg Warzywka: 1 100g marchew 2 (2h przed treningiem) 250g buraki Ząbek czosnku 3 (1 h po treningu) 200g kapusta kiszona 4 100g papryka zielona 100g marchew 300g kapusta pekińska 5 100g marchewki Trening: (fajny ;] czasem za dużo powtórzeń z przyzwyczajenia) 1.Martwy ciąg klasyk 5x10p (już do ma

    Odpowiedzi: 259 Ilość wyświetleń: 14445 Data: 2013-03-20 16:38:17 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - Wendeta*** /Team Ronie220/

    Post
    Trening dla początkujących

    25.03 DT Dieta: http://oi48.tinypic.com/10frhwh.jpg Warzywka: 1 100g marchew 2 100g marchew 100g pomidor Zielona cebula 3 (2 h przed treningiem) 200g buraki Ząbek czosnku Pół cebuli 4 (1h po treningu) 200g kapusta kiszona Pół cebuli 5 100g marchewki Trening: (Tak się zajarałem, że następny max pobiję, że zapomnaiełm o regresach;/, a z tego w

    Odpowiedzi: 259 Ilość wyświetleń: 14445 Data: 2013-03-25 17:47:09 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - Wendeta*** /Team Ronie220/

    Post
    Trening dla początkujących

    03.04 DT Dieta: http://oi46.tinypic.com/2h34mrn.jpg Warzywka: 1. 100g marchew 2. 100g marchew 150g ogórek konserwowy 3. (2h przed treningiem) 200g buraki Ząbek czosnku 4 .(1h po treningu) 150g marchewka cebula 5 100g marchewki Trening: (palce sobie wczoraj rozyebałem i chwyt do dupy, w każdym prawie ćwiczeniu musiałem odkładać na chwilkę sztan

    Odpowiedzi: 259 Ilość wyświetleń: 14445 Data: 2013-04-03 18:31:37 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - Wendeta*** /Team Ronie220/

    Post
    Trening dla początkujących

    08.04 DT Dieta: http://oi50.tinypic.com/23tqxvt.jpg Warzywka: 1. 100g marchew 2. 100g marchew 150g ogórek konserwowy 3. (2h przed treningiem) 200g buraki Ząbek czosnku 4 .(1h po treningu) 200g kapusta kiszona 5 100g marchewki Trening: (Miało być na pełnej, więc dodałem gdzieniegdzie trochę więcej) Przysiady tylne 5x10p + 1 seria regresji 10x35

    Odpowiedzi: 259 Ilość wyświetleń: 14445 Data: 2013-04-08 18:58:52 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - Wendeta*** /Team Ronie220/

    Post
    Trening dla początkujących

    10.04 DT Dieta: http://oi50.tinypic.com/20uqqoj.jpg Warzywka: 1. 100g marchew 2. 100g marchew 200g pomidor 3. (2h przed treningiem) 200g buraki Ząbek czosnku 4 .(1h po treningu) 200g kapusta kiszona 5 100g marchewki Trening: 1.Martwy ciąg klasyk 5x10p (Musiałem trochę pozmieniać nasycenie by było widać plecy bo się źle nagrało dlatego taka jas

    Odpowiedzi: 259 Ilość wyświetleń: 14445 Data: 2013-04-10 18:56:56 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na redukcje

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a, parówki z ograniczonej ilości 7. Masło, olej sojowy, słonecznikowy, rzepakowy, oliwa wysokogatunkowa margaryna 8. Ziemniaki gotowane, tłuczone, puree 9. Marchew, kalafior, buraki, dynia, szpinak, kabaczek, zielony groszek, fasolka szparagowa, zielona sałata, cykoria, pomidory 10. Owoce dobrze dojrzałe bez pestek, jabłka, truskawki, morele, brzos

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-17 08:25:38 Liczba szacunów: 1
  • Dziennik treningowy pablo

    Post
    Po 35 roku życia

    bialka warzywa a dokladnie urozmaicic musisz ich zestaw i zwiekszyc ilosc: cebula (gotowana na parze - nie traci wlascowosci a pozbywamy sie nieprzyjemnego zapachu i smaku), buraki, brokuly, bataty etc. Zauwazylem tez ze sporo czasu mija od sniadania do II posilku, a sniadanko slabe. Porcja bialka na sniadanie z odzywki to wg mnie slaby pomysl - l

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 9277 Data: 2012-09-07 22:19:29 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    es świnstwo kupne, warzzywa, orzechy i ta owsianka. Wapń zawierają: - zielone warzywa (botwina, jarmuż, pietruszka naciowa, brokuł, kapusta (włoska), koper, szpinak, szczypiorek, dynia, seler), szparagi, buraki czerwone - migdały, sezam, pestki dyni, orzechy brazylijskie - ryby - twaróg - jaja Zmieniony przez - kocio2009 w dniu 2011-07-03 07:10:44

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2185 Data: 2011-07-03 06:58:56 Liczba szacunów: 0
  • Way to Success of GainMass / Don Matteo

    Post
    Trening dla początkujących

    jaki staż? trening średni nie podoba mi się chyba,że jako wprowadzenie, to wtedy można sobie tak pomachać parę tyg. dieta - ogólnie ok ale zamiennie zamiast surówek dawaj warzywa typu brokuły/ogórek/pomidor/buraki.. Te surówki gotowe (takie jesz) są mega przetworzone.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 709 Data: 2010-01-12 20:51:55 Liczba szacunów: 0
  • dieta na redukcje

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    4. ryz brazowy (50g) 3.6/34/1 // DODAJ MIĘSO/JAJKA/SER BIAŁY W ILOCI 100-200 GRAM pomidory (100g) 0.9/2.4/0.2 5. kurczak (150g) 33/0/2 // DODAJ TŁUSZCZE NP. OLIWA Z OLIWEK buraki tarte (100g) 1.8/7.3/0.1 6. jajka (2) 8/1/7 // OK papryka czerwona (50g) 0.6/2.3/0.2 pomarancze (50g) 0.4/4.4/0.1 orzechy wloskie (25g) 4/3/15 7. mleko (0.5 szklank

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 961 Data: 2008-02-24 23:31:48 Liczba szacunów: 0
  • [NA ŚWIĘTA] Buraki kiszone , barszcz kiszony by danones

    Post
    Kuchnia SFD

    (...)Po zakiszeniu barszcz trzeba zlać ze słoja, warzywa wyrzucamy a zakiszony barszcz można przechowywać dłużej w chłodnym miejscu, najlepiej w lodówce w zakręconym słoiku. Zastanowiło mnie, dlaczego trzeba wyrzucić te warzywa - przecież chyba się je np. kiszone buraki...?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2430 Data: 2015-12-21 16:10:41 Liczba szacunów: 0
  • [NA ŚWIĘTA] Buraki kiszone , barszcz kiszony by danones

    Post
    Kuchnia SFD

    Ostatnio kisiłam buraki i sobie soczek taki pijam. Dzisiaj na śniadanie poszła ostatnia porcja. Spróbuję następnym razem z warzywkami. Nolose można zjeść. Ja jedną porcję zjadłam nawet. Ale twarde bardzo więc trzeba by pomyśleć o starciu ich na tarce i myślę że spokojnie można szamać.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2430 Data: 2015-12-22 13:21:57 Liczba szacunów: 1
  • Dieta - part 1

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Właśnie doszedłem do wniosku że musze mieć diete żeby naprawdę osiągnąć sukces w ćwiczeniach i wyglądzie bo samymi treningami niewiele zdziałam. No więc do dzieła: Zapotrzebowanie: 2906 kcal - redukcja 2700 najlepiej? Śniadanie I - 7:15 Jajka 300g/33 B/25 T/2 WW/ 363 kcal Płatki Owsiane 80g/10/6/50 293 pomidor ogórek Śniadanie II 10:30 Sere

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 832 Data: 2010-03-25 22:51:21 Liczba szacunów: 0
  • Wracam i przepraszam...

    Post
    Ladies SFD

    Pomidor, brokuły... nie wliczaj do miski... "Jako węglowodany liczymy: Warzywa takie jak: Karczochy Gotowana marchew Buraki Ziemniaki Zielony groszek Okrę Pietruchę Seler Dynie Słodki ziemniak seler Oraz Warzywa strączkowe..." "Co jedzą Ladies"......... Zmieniony przez - Corum w dniu 2013-11-11 19:32:51

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1163 Data: 2013-11-11 19:32:29 Liczba szacunów: 0
  • Wracam i przepraszam...

    Post
    Ladies SFD

    Pomidor, brokuły... nie wliczaj do miski... "Jako węglowodany liczymy: Warzywa takie jak: Karczochy Gotowana marchew Buraki Ziemniaki Zielony groszek Okrę Pietruchę Seler Dynie Słodki ziemniak seler Oraz Warzywa strączkowe..." "Co jedzą Ladies"......... Zmieniony przez - Corum w dniu 2013-11-11 19:32:51 wrzuciłam to tutaj raczej po t

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1163 Data: 2013-11-11 20:27:13 Liczba szacunów: 0
  • Raynus-"My greatest gift that I have in life is basketball"

    Post
    Trening dla początkujących

    Przedwczoraj zrobiony trening, dzisiaj i wczoraj mecz w kosza, forma taka sobie ale nie jest źle zważywszy na lekką grypę. Trening 09.01 I. Przysiad 5x5 57,5kg II. Wycisk siedząc 5x5 42,5kg III. RDL 5x5 rampa od 61 do 71kg IV. Podciąganie podchwytem Dzisiejsza Micha: I. 7:00 Łyżka miodu Płatki owsiane 100g Mleko 250ml 5 jaj II. 10:30 Serek wiejski

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 689 Data: 2013-01-11 19:50:21 Liczba szacunów: 0
  • NOWY! plan treningowy :D do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Moglbys nawet wpieprzac metke z deca i surowe buraki!!! A miesnie i tak spalisz!!! Ale skoro tak mowisz to powodzenia...

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 969 Data: 2004-02-12 16:38:37 Liczba szacunów: 0