SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

buraki

  • Wspomaganie (nie)diety

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    +same buraki na nią chodzą. nic tylko korzystać %-) ale czego się nie robi żeby być pięknym i zdrowym

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1028 Data: 2014-08-05 12:05:34 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik dietetyczny - Ghorta - KONKURS - Miesiąc Paleo

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    : 1. świeży orzech kokosowy 2. truskawki /SFD/2018/5/13/fd98abdeeced43ca8dfe426ed7b483c8.jpg Posiłki: 1. jaja sadzone, boczek marynowany własnej roboty, warzywa 2. ziemniaki, buraki i kotlet. :-D czyli schabowy 3. omlet z 4 jaj, boczek marynowany, warzywa /SFD/2018/5/13/a88ac38a948242a8b60f2164b824ad52.jpg Komentarz: znów trochę mało białka, ale s

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 8902 Data: 2018-05-13 23:06:56 Liczba szacunów: 1
  • Dieta do oceny - prosze o pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    4posilek obiad ryz brazowy 100g 325 7.1 2 77.6 piers z kurczaka 200g 200 43 2.6 0 oliwa z oliwek 10 89 0 10 0 jakie warzywa na obiad? b50g /12/ 78 ok.jakas surowka,lub brokul,buraki 5 przedtreningowy makaron 200g 765 24 7 153 b24 /7 /153 cos dodawac? mieso/rybe,troche warzyw i ew.oliwy 6 zaraz po treningu wafle ryzowe 50g 180 4 1.5 37 WPC ostrovia

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 613 Data: 2008-12-30 17:21:53 Liczba szacunów: 0
  • Arcanui - przygotowanie do zawodów

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Witam Już po treningu, poszło całkiem gładko czas ok 24min. dodatkowo rower ok 12km. jedzenie płatki, białko carbo trening bcaa ziemniaki, gulasz (łopatka, kurczak), buraki płatki, banan, czekolada, mleko, jogurt naturalny wątróbka, chleb, warzywa na kolacje szykuje sie coś specjalnego, dostałem od wuja 2 tuszki królika;-] ide do znajomych i będzi

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2526 Data: 2013-08-10 17:06:50 Liczba szacunów: 0
  • Arcanui - przygotowanie do zawodów

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    tego biorę plecak i w trase. Pobiegam po lesie, dodatkowo walka z cieniem. +rower ok 19km jedzenie płatki 80g, 3jaja, czekolada 70%, mleko twaróg, migdały, naleśnik, mleko naleśniki nadziewane spaghetti, warzywa kasza gryczana prażona, kura, buraki cabo trening bcaa płatki, mleko, białko, banan dodatkowo: tran, lecytyna, witaminy, aspargin, cynk

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2526 Data: 2013-08-13 18:58:23 Liczba szacunów: 0
  • Dieta Na mase --> Do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ;wartościowe białko np w postaci twarogu.Banan może być ,ale 1 wystarczy.Daj warzywa jakieś III posiłek (po szkole) Piers z kurczaka 100 g Ryz brązowy 100g + jakis ogorek lub buraki Oliwa z oliwek 15 g rodzynki 35g Łącznie: B:30 T:18 , W:92 , kcal: 659 PRzed treningiwem warzywa i tłuszcze wywal.Rodzynki zbędne Trenin Zaraz po treningu : Gainer Mass

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 977 Data: 2007-12-04 17:14:19 Liczba szacunów: 0
  • Wybór modów w dziale "Dla pobudzonych"

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    A do tych co nie wiedzą to ma to być taki dział Brawwo, niech tam siedzą te wszystkie buraki i robią co chcą.Raz na tydzień sie wywali stare posty z tego działu a jak ktoś bedzie szalał za bardzo to jeszcze jest lame hunter. Moderator działu Komputery Lame Terminator http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=52935 - Najciekawsze posty w dziale Komputer

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 7212 Data: 2003-03-24 21:17:54 Liczba szacunów: 0
  • Czy da się zrobić szpagat w jeden miesiąc??!!

    Post
    Sztuki Walki

    Nie ma mozliwosci nawet w 2 miesiace. On nie jest taki woli mięso niz buraki. Wasz czytelnik dzialu ...

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 10181 Data: 2002-09-19 14:11:48 Liczba szacunów: 0
  • DLA FACETÓW.

    Post
    Zdrowie i Uroda

    większość facetów to i tak buraki więc nic nie trace a ty w jakiem jesteś procencie? w tych 90 buraczanych czy 10?

    Odpowiedzi: 105 Ilość wyświetleń: 11932 Data: 2004-09-01 11:43:16 Liczba szacunów: 0
  • POMOCY!Redukcja brzucha_dieta do OCENY!

    Post
    Ladies SFD

    oczucie o niebo lepsze więc poćwiczyłam to, czego nie dałam rady wczoraj. Z 35 min cardio dałam radę 20 min, co i tak uważam za sukces biorąc pod uwagę przerwę w ćwiczeniach jaką miałam :-) Wiem, że będzie lepiej! Dzisiejsza miska: warzywa:ogórki kiszone, buraki, szpinak, papryka /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/f320339cb0b7416f98077f1f19feb1fb.png

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1553 Data: 2015-02-10 21:42:50 Liczba szacunów: 0
  • stan umyslu

    Post
    Odżywki i suplementy

    zekaźników mózgu oraz przy przetwarzaniu przez mózg węglowodanów na energię. W organizmie ludzkim może być syntetyzowana z tryptofanu. Produkty roślinne bogate w witaminę B3: buraki, drożdże piwne, orzeszki ziemne, pestki słonecznika. Beta-karoten (prowitamina A) - żółtawy pigment. U ssaków z jednej cząsteczki beta-karotenu powstają w wątrobie 2 cz

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 11343 Data: 2002-11-05 18:05:48 Liczba szacunów: 0
  • Ocena diety + pytania co do warzyw

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    mocno monotonna, nie jedz codziennie tak samo. co do warzyw - kiszona kapusta jest OK, możesz dodać do niej posiekanej cebuli i startej marchwii oraz odrobinę oliwy i przypraw - będzie smaczniejsza i bardziej waryościowa. Poza tym w sklepach masz tanie warzywa jak marchew, buraki, kapusta świeza, ziemniaki (ziemniaki na pewno lepsze niż kuskus)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 548 Data: 2013-01-02 12:16:51 Liczba szacunów: 0
  • Moja dieta - proszę o ocenę!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    habowy/czasem jakas wątróbka, jakas kielbasa, w niedziele zazwyczaj kura. To + ziemniaki zwykle,czasem ryż z jakims sosem no i surówka warzywna, jakas kapucha do tego/ogórki/buraki czasem. Standardowy obiad, więc nie jest to posiłek kulturystyczny. Dlatego dopijam WPC no i żeby było te 3 razy dziennie. przed snem najlepsza kazeina lepiej by było j

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1560 Data: 2009-01-28 10:44:27 Liczba szacunów: 0
  • Mam Problem nie mogę stracić ani kilograma :(

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    k jadłem normalne 4 do 8 razy na dobę mialem już iść gdzieś do lekarza zapytac o to ale się wstydził.wiem że to nie jest normalne.Podam taki prosty przykład na obiad o 14zjem buraki które są potem dobrze widoczne w toalecie o godzinie 16 już ich "we mnie nie ma " nie wiem czy to jakąś choroba układu pokarmowego mam tak od kad pamietam ktoś powie to

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 738 Data: 2014-02-16 09:57:16 Liczba szacunów: 0
  • cholerne koxy...

    Post
    Sztuki Walki

    adzam. I nie rozumiem co chcesz powiedziez przez ' ze ludzie spier... az mile ..." bo jeli nosisz go po to zeby straszyc ludzi to jestes idiota. I rzycze zebys kiedys trafil na kogos kto bedzie sie znal na broni i wybije ci to z glowy. Takie moje zdanie i nic go nie zmieni. On nie jest taki woli mięso niz buraki. Wasz czytelnik dzialu ...

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 5397 Data: 2002-10-29 12:38:22 Liczba szacunów: 0
  • pytanie o bjj i inne style

    Post
    Sztuki Walki

    i tak jak kick- z karate ale to nie ma znaczenia. Dzis sa to odrebne style. Chyba ze interesuje cie historia a nie walka. Zapasy takze narzucaja zdrowe zachowania w walce. Jezeli nie wiesz czym jest BJJ idz do klubu i sie przekonaj. Pierwszy trening kosztuje tylko pare siniakow ... On nie jest taki woli mięso niz buraki. Wasz czytelnik dzialu ...

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 4888 Data: 2002-11-20 11:30:29 Liczba szacunów: 0
  • pytanie o bjj i inne style

    Post
    Sztuki Walki

    i boisz sie czlowieka z polamanym obiema rekami zawsze mozesz mu polamac nogi to juz nawet nie bedzie cie gonil i uciekniesz. Co najwyzej moze ugryzc to wybij mu zeby. Szybciej niz mrugam oczami czyli jak szybko Samo machanie moze jedynie -sluzcy do odganiania much - nie ironia. On nie jest taki woli mięso niz buraki. Wasz czytelnik dzialu ...

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 4888 Data: 2002-11-20 15:31:20 Liczba szacunów: 0
  • pytanie o bjj i inne style

    Post
    Sztuki Walki

    tos chce cos cwiczyc to bedzie to robil nawet w kiepskich warunkach. Czego oczekujesz po zajeciach to nie ma nic do skutecznosci wiadomo ze jak chce sie nauczyc tanczyc to nie ide na BJJ. Chcesz cwiczyc stojke idzies na thaia, box czy kick, chcesz parter masz BJJ, zapasy czy judo. On nie jest taki woli mięso niz buraki. Wasz czytelnik dzialu ...

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 4888 Data: 2002-11-21 17:15:44 Liczba szacunów: 0
  • dieta low carb do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    az wzbogacone są o niepożądane dodatki (nie mówię, że tak jest w Twoim wypadku, ale uczulam). Lepiej kupić warzywa śwież,e nawte tanie jak barszcz korzeniowe (marchew, seler, buraki) zamiast nabiału celuj w mięso, ryby i jaja, Mleko po treningu jak znalazł. O innych porach twaróg / ser ostrożnie. na 182cm wzrostu i 77kg wagi to jest to mało kcal, z

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1125 Data: 2012-12-27 23:47:08 Liczba szacunów: 0
  • PRAWDZIWE wypłaty zawodników po Pride 32!

    Post
    Scena MMA i K-1

    mysle, ze nie bedzie trzeba jednak dlugo czekac az mma 'zawita pod strzechy' a wynagrodzenia sportowcow (rowniez dzieki takim akcjom jak gala Pride w jankesowni - swoja droga buraki z tych amerykanskich kibicow na maksa!) wzrosna do kwot bardziej adekwatnych do wydatkow (mowie o zaangazowaniu w treningi) jakie musza poniesc z tytulu swojego zawodu.

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 4543 Data: 2006-10-23 22:13:32 Liczba szacunów: 0