SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

buraki

  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    28.08.2014 r. DNT Dieta 1. jajka, płatki owsiane, whey, maliny, masło klarowane 2. kasza gryczana, olej rzepakowy, ser żółty 3. jajka, masło klarowane, buraki 1 904,8 kcal 120,0B, 175,3W, 80,4T Warzywa cebula, papryka żółta i czerwona, pomidory, czosnek, cukinia +kurki Płyny woda, kawa, melisa Suplementacja olej lniany, kurkuma, pieprz cayenne

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-28 17:56:44 Liczba szacunów: 0
  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    29.08.2014 r. DT Dieta 1. jajka, płatki owsiane, whey trening 2. płatki owsiane, whey, truskawki 3. buraki, ziemniory, masło klarowane, olej rzepakowy, mozarella 4. jajka, masło klarowane 1 906,3 kcal 119,8B, 175,5W, 80,6T Warzywa cebula, papryka żółta i czerwona, pomidory, czosnek, cukinia, bakłażan Płyny woda, kawa, lampa czerwonego wytrawnego

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-29 19:13:34 Liczba szacunów: 0
  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    11.11.2014 r. DT Dieta trening 1. whey, płatki owsiane 2. ziemniory, masło klarowane, buraki, jajka, masło klarowane 3. jajka, masło klarowane, whey, płatki owsiane, ser żółty 1 882,9 kcal 120,0B 175,2W 80,2T Warzywa pomidor, papryka czerwona, kapusta kiszona, cebula Płyny woda, kawa, herbata oolong Suplementacja Rutinacea, magnez, żela

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-11 17:30:22 Liczba szacunów: 0
  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    13.11.2014 r. DT Dieta 1. whey, płatki owsiane trening 2.3. płatki owsiane, whey, jajka, masło klarowane, owoce jagodowe 4. kasza jaglana, buraki, masło klarowane, newella 5. jajka, masło klarowane, whey, płatki owsiane, mozarella 1 902,9 kcal 120,4B 175,8W 80,7T Warzywa pomidor, papryka czerwona, cebula, por, marchew, cukinia Płyny wod

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-13 21:16:45 Liczba szacunów: 0
  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    . DT Dieta trening 1. whey, płatki owsiane, wiórki kokosowe 2. masło klarowane, jajka, płatki owsiane, whey 3. ziemniory, masło klarowane, oliwa z oliwek, ser żółty, newella, buraki, orzechy nerkowca 1 882,9 kcal 120,1B 175,5W 80,0T Warzywa pomidor, papryka czerwona i żółta, cebula, cukinia Płyny woda, kawa, herbata czarna Suplementacja

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-14 17:41:05 Liczba szacunów: 0
  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    T Dieta 1. jajka, masło klarowane, śmietanka, płatki owsiane, whey, ser żółty 2. kasza pęczak, pierś z kurczaka, mąka kokosowa, masło klarowane 3. dorsz wędzony, ziemniory, buraki, masło klarowane, awokado, oliwki czarne 1 906,7 kcal 120,5B 175,3W 79,8T Warzywa pomidor, cebula, sałata, ogórek, papryka czerwona Płyny woda, kawa, rumianek

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-13 20:11:28 Liczba szacunów: 0
  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    15.01.2015 r. DT Dieta 1. płatki owsiane, whey, wędzony halibut trening 2. wędzony łosoś, ryż basmati z dzikim 3. ziemniory, schab, mąka kokosowa, buraki, masło klarowane 4. ryż basmati z dzikim, mąka kokosowa, schab, masło klarowane, masło śmietankowe, marchewka z groszkiem, łosoś wędzony 1 907,7 kcal 119,8B 175,5W 80,2T Warzywa pomidor

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-15 19:34:25 Liczba szacunów: 0
  • Oveja/ podsumowania str. 39/ 76/ 126

    Post
    Ladies SFD

    ttp://img844.imageshack.us/img844/1227/bannerekoveja.png 31.05.12 r. http://img163.imageshack.us/img163/7240/banerekmicha.png 1. jajka, truskawki, krem z nerkowców 2. fasola, buraki- dużo buraków %-), oliwa 3. owies, whey, truskawki 4. jajka, ser żółty, marchewki 5. jajka, ser żółty + wiejskie mleko do kawy, rzodkiewki, ogórki małosolne, sałata lo

    Odpowiedzi: 1573 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-01 00:28:51 Liczba szacunów: 0
  • Oveja/ podsumowania str. 39/ 76/ 126

    Post
    Ladies SFD

    rezę, na którą się wybieram tak, jutro trochę poczituję :-P http://img163.imageshack.us/img163/7240/banerekmicha.png 1. owies, whey, borówki, migdały 2. ciecierzyca, jajka, buraki, oliwa 3. soczewica, awokado, sok pomidorowy 4. omlet z serem żółtym, sałata lodowa, pomidor, szczypior + mleko wiejskie do kawy http://img844.imageshack.us/img844/3185

    Odpowiedzi: 1573 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-21 01:47:06 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy: Maksym & Ozzy!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ło! buraki! Widze rozwijasz się kulinarnie %-) Nie uważacie, że zjadasz za mało tłuszczu?

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 18873 Data: 2014-12-08 10:03:08 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] melo15 - Walka o lepszego siebie (podsumowanie redukcji str. 32/ start reverse str. 35/ star

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    placek z patelni taki jak najcześciej robię 2 jajka, jakaś mąka i do masy daję np banana, jabłko czy jakiś inny owoc ale mam rozumieć skoro szarotka jest spoko to jednak z takich owoców błonnik też się wlicza :) A z tych warzyw które podałaś to marchew bardzo często ucieram z jabłkiem, buraki też czasem jem, ale ostatnio popijam barszcz kiszony

    Odpowiedzi: 2093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-15 15:05:27 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] melo15 - Walka o lepszego siebie (podsumowanie redukcji str. 32/ start reverse str. 35/ star

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    dziło, nie szkodzi za specjalnie błonnikowi - powidła śliwkowe czy dżemy; gotowane, pieczone owoce - mają podobne działanie, jak świeże. Kiszony barszcz jest super, zresztą buraki w każdej postaci. Na surowo też można jeść, tylko trzeba uważać z ilością, bo mają wręcz przeczyszczające działanie. Kawałek surowego buraka na raz wystarczy i ponoć ta

    Odpowiedzi: 2093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-15 15:39:31 Liczba szacunów: 1
  • zouzelina // rekompozycja idealna

    Post
    Trening dla początkujących

    Mało tych kcal Z warzyw wliczaj tylko strączkowe i buraki i kukurydzę I tak by the way - powodzenia Będę wpadać.

    Odpowiedzi: 691 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-01 21:18:46 Liczba szacunów: 0
  • Molly_s- DT

    Post
    Ladies SFD

    http://www.sfd.pl/-t752315.html "Warzywa dostarczają nam witamin minerałów i błonnika, Nie ma potrzeby liczenia ilości spożytych warzyw (chyba ze mamy zamiar zjesc 2kg surowej marchwi na raz) , szczególnie warzyw „zielonych” Dodawaj je w dużych ilościach do jak największej ilości posiłków " "*tabelka na podstawie książki "The Schwarzbei

    Odpowiedzi: 520 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-06 22:44:22 Liczba szacunów: 0
  • DT Viki - przygoda z biegami przez przeszkody

    Post
    Po 35 roku życia

    czach, ale własny magazyn mi się uszczupla i zastanawiałem się nad tym by w miejsce węgli któe teraz przyjmuję potreningowo, węgli różnej jakości, wprowadzić owoce i warzywa okopowe takie jak ziemniaki i buraki w większych ilościach niż dotychczas, A dokładniej, do obiadu na tłuszczach, obiad (posiłek przedtreningowy) i cała reszta już na węglach.

    Odpowiedzi: 1193 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-07 22:43:21 Liczba szacunów: 2
  • DT Viki - przygoda z biegami przez przeszkody

    Post
    Po 35 roku życia

    (...) Badania robiłam na wiosne, było ok, ale jak się nie poprawi to zrobię znowu.(...) do tego o czym napisala Tsu dorzucilabym zelazo i ferrytyne (ew. anemia) Tia, buraki dobre na wszystko ;-)

    Odpowiedzi: 1193 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-21 22:32:16 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]veronia_p/str.100/ praca nad sylwetką 139.

    Post
    Ladies SFD

    ja liczę wszystko do bilansu, bo tak poprosiła mnie Obli, ale trzeba po prostu trzymać fruktozę 25 g. A do bilansu wrzucać buraki, marchewki czy inne korzeniowe, jeśli je się je w większej ilości niż np. po 100-200 gramów, niech mnie ktoś poprawi, jak klepię głupoty. Składanie ławki mi się aż śniło :-D, ale naprawdę przegięli. Czuję się jak pomysł

    Odpowiedzi: 1549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-30 10:29:27 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]veronia_p/str.100/ praca nad sylwetką 139.

    Post
    Ladies SFD

    Niniejszym udzielam pochwały :-)) z warzyw została Ci jeszcze sałata, buraki i marchewka na przykład %-)

    Odpowiedzi: 1549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-05 07:38:06 Liczba szacunów: 0
  • Nowe życie - DT julcziik

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    przysiadach. Widocznie nieprzespane nocki mi służą :-P Ogółem trening dosyć lekko poszedł, już przemyślałam w jakich ćwiczeniach postaram się dołożyć ciężaru. Dzisiaj niestety ZNOWU bez filmiku. Poprosiłabym o nagranie, jednak takie buraki (za przeproszeniem) się znalazły, że szkoda gadać @-| Zmieniony przez - julcziik w dniu 2015-01-26 20:59:17

    Odpowiedzi: 3414 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-26 20:56:24 Liczba szacunów: 0
  • Nowe życie - DT julcziik

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    hahaha Doris z pewnoscia Cie zaleje :P a to złe marchewki xD specjalnie sie pytalam o to Julka czy wliczałas bo serio znam osoby co wliczaja ją albo buraki :p Jak ktoś je po kilka kilo dziennie to może i jest sens w tym %-)

    Odpowiedzi: 3414 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-03 20:21:30 Liczba szacunów: 0