SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

buraki

  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    28.08.2014 r. DNT Dieta 1. jajka, płatki owsiane, whey, maliny, masło klarowane 2. kasza gryczana, olej rzepakowy, ser żółty 3. jajka, masło klarowane, buraki 1 904,8 kcal 120,0B, 175,3W, 80,4T Warzywa cebula, papryka żółta i czerwona, pomidory, czosnek, cukinia +kurki Płyny woda, kawa, melisa Suplementacja olej lniany, kurkuma, pieprz cayenne

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-28 17:56:44 Liczba szacunów: 0
  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    29.08.2014 r. DT Dieta 1. jajka, płatki owsiane, whey trening 2. płatki owsiane, whey, truskawki 3. buraki, ziemniory, masło klarowane, olej rzepakowy, mozarella 4. jajka, masło klarowane 1 906,3 kcal 119,8B, 175,5W, 80,6T Warzywa cebula, papryka żółta i czerwona, pomidory, czosnek, cukinia, bakłażan Płyny woda, kawa, lampa czerwonego wytrawnego

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-29 19:13:34 Liczba szacunów: 0
  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    11.11.2014 r. DT Dieta trening 1. whey, płatki owsiane 2. ziemniory, masło klarowane, buraki, jajka, masło klarowane 3. jajka, masło klarowane, whey, płatki owsiane, ser żółty 1 882,9 kcal 120,0B 175,2W 80,2T Warzywa pomidor, papryka czerwona, kapusta kiszona, cebula Płyny woda, kawa, herbata oolong Suplementacja Rutinacea, magnez, żela

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-11 17:30:22 Liczba szacunów: 0
  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    13.11.2014 r. DT Dieta 1. whey, płatki owsiane trening 2.3. płatki owsiane, whey, jajka, masło klarowane, owoce jagodowe 4. kasza jaglana, buraki, masło klarowane, newella 5. jajka, masło klarowane, whey, płatki owsiane, mozarella 1 902,9 kcal 120,4B 175,8W 80,7T Warzywa pomidor, papryka czerwona, cebula, por, marchew, cukinia Płyny wod

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-13 21:16:45 Liczba szacunów: 0
  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    . DT Dieta trening 1. whey, płatki owsiane, wiórki kokosowe 2. masło klarowane, jajka, płatki owsiane, whey 3. ziemniory, masło klarowane, oliwa z oliwek, ser żółty, newella, buraki, orzechy nerkowca 1 882,9 kcal 120,1B 175,5W 80,0T Warzywa pomidor, papryka czerwona i żółta, cebula, cukinia Płyny woda, kawa, herbata czarna Suplementacja

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-14 17:41:05 Liczba szacunów: 0
  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    T Dieta 1. jajka, masło klarowane, śmietanka, płatki owsiane, whey, ser żółty 2. kasza pęczak, pierś z kurczaka, mąka kokosowa, masło klarowane 3. dorsz wędzony, ziemniory, buraki, masło klarowane, awokado, oliwki czarne 1 906,7 kcal 120,5B 175,3W 79,8T Warzywa pomidor, cebula, sałata, ogórek, papryka czerwona Płyny woda, kawa, rumianek

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-13 20:11:28 Liczba szacunów: 0
  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    15.01.2015 r. DT Dieta 1. płatki owsiane, whey, wędzony halibut trening 2. wędzony łosoś, ryż basmati z dzikim 3. ziemniory, schab, mąka kokosowa, buraki, masło klarowane 4. ryż basmati z dzikim, mąka kokosowa, schab, masło klarowane, masło śmietankowe, marchewka z groszkiem, łosoś wędzony 1 907,7 kcal 119,8B 175,5W 80,2T Warzywa pomidor

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-15 19:34:25 Liczba szacunów: 0
  • Oveja/ podsumowania str. 39/ 76/ 126

    Post
    Ladies SFD

    ttp://img844.imageshack.us/img844/1227/bannerekoveja.png 31.05.12 r. http://img163.imageshack.us/img163/7240/banerekmicha.png 1. jajka, truskawki, krem z nerkowców 2. fasola, buraki- dużo buraków %-), oliwa 3. owies, whey, truskawki 4. jajka, ser żółty, marchewki 5. jajka, ser żółty + wiejskie mleko do kawy, rzodkiewki, ogórki małosolne, sałata lo

    Odpowiedzi: 1573 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-01 00:28:51 Liczba szacunów: 0
  • Oveja/ podsumowania str. 39/ 76/ 126

    Post
    Ladies SFD

    rezę, na którą się wybieram tak, jutro trochę poczituję :-P http://img163.imageshack.us/img163/7240/banerekmicha.png 1. owies, whey, borówki, migdały 2. ciecierzyca, jajka, buraki, oliwa 3. soczewica, awokado, sok pomidorowy 4. omlet z serem żółtym, sałata lodowa, pomidor, szczypior + mleko wiejskie do kawy http://img844.imageshack.us/img844/3185

    Odpowiedzi: 1573 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-21 01:47:06 Liczba szacunów: 0
  • Carrramba- powrót do zdrowia

    Post
    Ladies SFD

    Szukałem w Penny , Rewe , Real :) i jedynie na jednym stoisku na całym bazarze znalazłem pietruszkę :) 4 Euro za kilo :D I buraki za 3,99€ za kilo %-) Dokładnie :) Chociaż według mnie przy zarobkach tutaj a w Polsce , dieta jest tańsza :) Ja kupuję kilo piersi za 5 Euro i mam je na 3 dni :) Więc czuję tak jak bym wydał 5zł :P Yersinia Ty też miesz

    Odpowiedzi: 244 Ilość wyświetleń: 17272 Data: 2015-07-04 19:46:01 Liczba szacunów: 0
  • DT 6ripley- Open2k18 s.248

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    taki power po czosnku? no pięknie, a niby buraki zachwalają na lepszą pompę :) Ciężki trening

    Odpowiedzi: 3719 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2019-01-08 09:55:09 Liczba szacunów: 1
  • zouzelina // rekompozycja idealna

    Post
    Trening dla początkujących

    Mało tych kcal Z warzyw wliczaj tylko strączkowe i buraki i kukurydzę I tak by the way - powodzenia Będę wpadać.

    Odpowiedzi: 691 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-01 21:18:46 Liczba szacunów: 0
  • Test sponsorowany :Poprawa Wydolności: Beta Alanina i Kreatyna – Rywalizacja Activlab

    Post
    Odżywki i suplementy

    ocolate&penaut butter %-) 19.11.'12 Dzień Nietreningowy Dieta: 1.owsiane,jaja, dżemy 2.serki wiejskie,jabłka http://imageshack.us/a/img90/4206/dsc01817i.jpg 3.serki wiejskie, buraki, kurak z dynią itd., basmati 4.twaróg,makrela,pomidory Suplementacja: 4 tabletki kreatyny do śniadania Uczelnia mnie zamuliła strasznie. Wieczorem usnąłem i zapomniałem

    Odpowiedzi: 385 Ilość wyświetleń: 11720 Data: 2012-11-20 08:24:14 Liczba szacunów: 0
  • Molly_s- DT

    Post
    Ladies SFD

    http://www.sfd.pl/-t752315.html "Warzywa dostarczają nam witamin minerałów i błonnika, Nie ma potrzeby liczenia ilości spożytych warzyw (chyba ze mamy zamiar zjesc 2kg surowej marchwi na raz) , szczególnie warzyw „zielonych” Dodawaj je w dużych ilościach do jak największej ilości posiłków " "*tabelka na podstawie książki "The Schwarzbei

    Odpowiedzi: 520 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-06 22:44:22 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]veronia_p/str.100/ praca nad sylwetką 139.

    Post
    Ladies SFD

    ja liczę wszystko do bilansu, bo tak poprosiła mnie Obli, ale trzeba po prostu trzymać fruktozę 25 g. A do bilansu wrzucać buraki, marchewki czy inne korzeniowe, jeśli je się je w większej ilości niż np. po 100-200 gramów, niech mnie ktoś poprawi, jak klepię głupoty. Składanie ławki mi się aż śniło :-D, ale naprawdę przegięli. Czuję się jak pomysł

    Odpowiedzi: 1549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-30 10:29:27 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]veronia_p/str.100/ praca nad sylwetką 139.

    Post
    Ladies SFD

    Niniejszym udzielam pochwały :-)) z warzyw została Ci jeszcze sałata, buraki i marchewka na przykład %-)

    Odpowiedzi: 1549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-05 07:38:06 Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę, proszę o podpowiedź ws. treningu i diety

    Post
    Ladies SFD

    coś tam poćwiczyłam w domu, ale to nie to samo. Jedzonko: placki owsiane z jabłkiem i cynamonem sałatka z pieczoną polędwicą wieprzową, jajcem i fetą pieczona szynka, pyry, buraki ryż z zielonym curry, rybą i fasolką na kolację przewidziana jest ryba, która może się jednak zamienić w kawałek ciasta%-) gdyż jestem zaraz umówiona z mamą w kawiarni,

    Odpowiedzi: 196 Ilość wyświetleń: 12574 Data: 2012-02-15 18:29:04 Liczba szacunów: 0
  • Road to Fitlook - Bodybuilding Motivation - Spirit of bodybuilder

    Post
    Trening dla początkujących

    białko+masło orzechowe 1/2 baton proteinowo,ww,tłuszczowy 2.piers z kurczaka + ryż + warzywa (brokuła) 2/2 baton proteinowo,ww,tłuszczowy 3.pierś z kurczaka + ryż + warzywa (buraki czerwone 3x,marchewka,brokuły,musztardka) 4.białko mix z dodatkiem hydrolizatu 1x 5.stek wołowy + ryż + warzywa (burak czerwony1x,brokułki małe4x,marchewka,sałata,muszt

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3096 Data: 2012-12-17 21:04:05 Liczba szacunów: 0
  • Road to Fitlook - Bodybuilding Motivation - Spirit of bodybuilder

    Post
    Trening dla początkujących

    DIETA : 1.owsianne+białko+masło orzechowe 1/2 baton proteinowo,ww,tłuszczowy 2.piers z kurczaka + ryż + oliwa z oliwek + warzywa (ogórek) 3.piers z kurczaka + ryż + warzywa (buraki czerwone 8sztuk) 4.białko Myofusion Hydrowhey 5.stek wołowy + ryż + warzywa (ketchup,musztarda,3xmarchewka) 6.masło orzechowe ze dwie łyżki SSANIE MNIE DOPADŁO 7.jakie

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3096 Data: 2012-12-22 20:54:51 Liczba szacunów: 0
  • Nowe życie - DT julcziik

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    przysiadach. Widocznie nieprzespane nocki mi służą :-P Ogółem trening dosyć lekko poszedł, już przemyślałam w jakich ćwiczeniach postaram się dołożyć ciężaru. Dzisiaj niestety ZNOWU bez filmiku. Poprosiłabym o nagranie, jednak takie buraki (za przeproszeniem) się znalazły, że szkoda gadać @-| Zmieniony przez - julcziik w dniu 2015-01-26 20:59:17

    Odpowiedzi: 3414 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-26 20:56:24 Liczba szacunów: 0