SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

buraki

  • Dziennik SSS

    Post
    Ladies SFD

    tunczyk,awokado (cale),rokula,pomidor,ogorek,ryz basmati wolowina 210g,cukinia,zielony groszek,pomidor,oliwki,2 lyzki jogurtu domowego piers z kurczaka,pieczarki,maslo wiejskie 10g,buraki,rokula,pomidor,awokado (cale) Napoje-kawa,woda,woda z cytryna suple-wapn,omega3 AKTYWNOSC Basen -tylko kilka rundek bo dziecie przeszkadzalo i chcialo sie bawic

    Odpowiedzi: 542 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-14 16:30:12 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik SSS

    Post
    Ladies SFD

    a 130g,rodzynki 10g,czeresnie 70g,rokula,pomidory-posilek po treningu losos swiezy 230g,surowka (marchew 400g,jablko,jogurt domowy 100g) wolowina 70g,oliwki 30g,awokado(cale),buraki 400g,pomidory,zielenina,pieczarki napoje-kawa,woda,woda z cytryna ,woda z octem jablkowym suple-wapn,omega3 Ja po dzisiejszym treningu /SFD/Images/2015/6/17/4499b4e96a1

    Odpowiedzi: 542 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-17 11:22:57 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik SSS

    Post
    Ladies SFD

    tunczyk 50g,bialko jaja 30g,oliwki 80g,rokula,pomidor wolowina 150g,zielony groszek 300g,cukinia 300g,pomidor,cebula,rokula,jogurt domowy (50g),ogorek,szczypior wolowina 150g,buraki 400g,ziemniak 100 g,oliwki 100g,pomidor,rokula,awokado 30g napoje-woda,kawa,woda z cytryna,woda z octem jablkowym suple-wapn ,omega 3 Zmieniony przez - sss... w dniu 2

    Odpowiedzi: 542 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-18 12:06:08 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik SSS

    Post
    Ladies SFD

    noracz -widze spory progres ,jeszcze nie tak dawno ciezko mi bylo zrobic serie z 15 kg a dzisiaj 17,5 bardzo ladnie poszlo Miska 2 jaja,platki owsiane,migdaly wolowina,jablko,buraki,pomidor,cebula-po treningu losos swiezy,marchew,jablko,jogurt domowy wolowina,groszek zielony,cukinia,awokado,ziemniak,zielenina,pomidory napoja-kawa,woda z cytryna,wod

    Odpowiedzi: 542 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-19 11:19:03 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik SSS

    Post
    Ladies SFD

    ka czysta redukcyjna 2.07-TRENING nogi+pupa+barki+rower (40 min -na fitnes i z powrotem ) Po treningu relaks-sauna MISKA 2 jaja,platki owsiane,truskawki,migdaly kurak,banan-po treningu kurak,ziemniak,cukinia,awokado,jogurt domowy,ogorek kurak,ziemniak,buraki,pomidor,papryka,cebula,zielenina,awokado napoje-woda,kawa,woda z cytryna suple-omega3,wapn

    Odpowiedzi: 542 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-02 12:52:00 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik SSS

    Post
    Ladies SFD

    iem z guma a podciaganie na takiej maszynie :-? MISKA 2 jaja,platki owsiane 30g,migdaly 10g,truskawki 150g kurak 120g,suszone figi 60g -po treningu kurak 130g,ziemniak 130g,awokado 140g,zielony groszek 300g,jogurt domowy 100g,ogorek 1 jajo,3 bialka,buraki 300g,awokado 130g,pomidor,zielenina,papryka napoje-kawa,woda,woda z cytryna suple-omega3,wapn

    Odpowiedzi: 542 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-04 13:24:24 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik SSS

    Post
    Ladies SFD

    aszne zakwasy (triceps).Dzisiaj dobilam bicepsa ,mam nadzieje ,ze jutro reka rusze %-) MISKA 2 jaja,platki owsiane,migdaly,kawalek banana banan,kurak,zielony groszek ,ziemniak,pomidor-po treningu kurak zielony groszek ,awokado,jogurt domowy,ogorki 2 jaja,buraki,awokado,zielenina,pomidor,cebula napoje-kawa,woda z cytryna,woda suple-wapn,omega3

    Odpowiedzi: 542 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-21 12:04:05 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik SSS

    Post
    Ladies SFD

    ymachy,HIM/HAM,cwiczenia na mobilizacje bioder.Po treningu rozciaganie Wrazenia :)) MISKA 2 jaja,1 bialko,platki owsiane,migdaly,kawalek banana banan,whey-po treningu kurak,ziemniaki,cukinia,jogurt domowy,ogorek, kurak,buraki,awokado,zielenina,pomidor jaja,awokado ,wafle ryzowe,ser bialy tlusty napoje-kawa,woda,woda z cytryna suple-wapn,omega3

    Odpowiedzi: 542 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-23 12:45:50 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik SSS

    Post
    Ladies SFD

    ozgrzewka,HIM/HAM,wymachy,cwiczenia na mobilizacje bioder,po treningu rozciaganie MISKA 2 jaja,platki owsiane ,winogron jablko,whey,platki owsiane -po treningu losos wedzony,buraki,awokado,pomidory,rokula wolowina,olej kokosowy,papryka,pomidor,soczewica,bulgur drobnoziarnisty,cebula, napoje-kawa,woda,woda z cytryna suple-omega3,witamina C,wapn,pr

    Odpowiedzi: 542 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-02 16:03:02 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik SSS

    Post
    Ladies SFD

    uz tylko do oceny techniki .Powroce do tego w srode lub piatek MISKA 2 jaja,kawalek banana,platki owsiane ,migdaly,nerkowce whey,banan wolowina,platki owsiane,pomidor,rokula,jogurt domowy wolowina,papryka,pomidor,buraki ,awokado,olej kokosowy ser bialy ,2 wafle ryzowe,jablko suple-omega 3,wapn,probiotyk,witamina C napoje-kawa,woda,woda z cytryna

    Odpowiedzi: 542 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-07 20:50:44 Liczba szacunów: 0
  • MECZ NAM FIFA ODWOŁAŁA, KLASA ROBOTNICZA STADION SPAPRAŁA, ALE NASZ SPAM TO NIE HAŁA

    Post
    Trening dla początkujących

    Siemasz Buraki %-) kibluje na studiach, naszczescie wzielam lapa bo bym padła z tych nudów %-)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-28 08:15:57 Liczba szacunów: 0
  • Tasiny pamiętnik ;-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dlatego kurczaka jem tylko 4 x dziennie gdzie w tej kalafoni żyjesz? mam tam rodzinę, jednych w Św Fracisku i drugich w gdzieś koło san diego...ale coś mnie nie zapraszają buraki. Ostatnio jak byli w Polsce to się k..wa dziwili że mamy ketchup. Fakt że spieprzali stąd jak na półkach był tylko ocet ale zdenerwowali mnie tym tekstem... Sory za spa

    Odpowiedzi: 380 Ilość wyświetleń: 18634 Data: 2005-05-25 07:00:48 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] rutkow z Marianem czyli wspólna praca !

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Trochę tez zgapiłem odnosnie ketchupu i buraczkow jakie ty jesz buraki takie gotowane w woreczkach ? bo kupiłem dzis tarte i patrze 20g cukru xD tez patrzac na twój dziennik zauwazyłem ze suplementowałes K2+d3 zmieniło sie cos w tej kwestii ze juz nie suplementujesz ? bo ostatnio troche sie zaopatrzylem w witaminy i to tez

    Odpowiedzi: 2032 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-25 19:08:51 Liczba szacunów: 0
  • Rzezba,ujedrnienie. prosze o pomoc bo mam metlik w głowie

    Post
    Ladies SFD

    Skład miski ok. Ale ciągle za mało kalorii. Musisz dorzucić jeszcze gdzieś tłuszczu żeby wyszło 2000. W pierwszym posiłku brak ci źródła białka, w drugim tłuszczy. W warzyw do miski wlicza się Karczochy Gotowana marchew Buraki Ziemniaki Zielony groszek Okrę Pietruchę Seler Dynie Słodki ziemniak seler Oraz Warzywa strączkowe Warzyw powinno się jeś

    Odpowiedzi: 132 Ilość wyświetleń: 7975 Data: 2013-02-09 17:07:18 Liczba szacunów: 0
  • zdążyć przed 40 - tką

    Post
    Po 35 roku życia

    18 do 20 - 12-2015 /SFD/Images/2015/12/20/ecfbcc50e955453bad61ad90f050bc69.jpg Kilka zdjęć posiłków – wiecie, że lubię urozmaicone jedzenie: 400g ziemniaków + 250g dorsza + buraki /SFD/Images/2015/12/20/9b94b46a21b246c68f35b510daf8d874.jpg Kanapki: razowiec + mięso wieprzowe (tu łopatka) nadziewana suszonymi śliwkami, morelami /SFD/Images/2015/12

    Odpowiedzi: 1682 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-20 19:50:39 Liczba szacunów: 0
  • zdążyć przed 40 - tką

    Post
    Po 35 roku życia

    .30 75g makaronu razowego + 200g serka wiejskiego + szczypiorek /SFD/Images/2016/1/20/64a601554fbe4653a070b9d23a020ab6.jpg 13.30 100g ryżu + 200g kurczaka z koprem bulwiastym+buraki 17.00 100g ryżu + 200g kurczaka z koprem bulwiastym 20.30 250g stejka wołowego + tortilla + sałatki + czerwone winko x2 /SFD/Images/2016/1/20/c14bab9656644ca29790a34cbe

    Odpowiedzi: 1682 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-20 21:32:05 Liczba szacunów: 0
  • zdążyć przed 40 - tką

    Post
    Po 35 roku życia

    7.00 50g płatki jaglane + 180g makreli z puszki /SFD/Images/2016/7/20/6880f2b6dd4745a5b93833e83284144e.jpg 10.00 3 jaja + 50g owsa + kakao 14.00 50g ryżu + rolada z piersi + buraki 16.55 50g makaronu + mielone wołowe z pomidorami + sałaka z ogórków i papryki 20.45 50g makaronu + pierś + pomidor /SFD/Images/2016/7/20/20464a3a387c409a809469524b0bf2

    Odpowiedzi: 1682 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-20 21:52:49 Liczba szacunów: 0
  • zdążyć przed 40 - tką

    Post
    Po 35 roku życia

    w ryżowych + śmietanka 30% + whey C-6 Ziemniaki + mielone + cukinia /SFD/2017/1/17/7bb20690c96d4f28853b2ac615a4d300.jpg Ziemniaki + schab w selerach 60g makaronu + kurczak + buraki /SFD/2017/1/17/9485a71b935740aaa4539a8c2eb4d89a.jpg Potreningowo: 50g ryżu + 50g WHEY C-6 + dżem Sałata + pomidory + ogórek + oliwki + kurczak /SFD/2017/1/17/691e53d4c0

    Odpowiedzi: 1682 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-16 22:19:08 Liczba szacunów: 0
  • zdążyć przed 40 - tką

    Post
    Po 35 roku życia

    71559837.jpg 130g płatków kukurydzianych + płatków jaglanych + śmietanka + WHEY C-6 makaron + kurczak + mizeria https://iv.pl/images/57766679919617302450.jpg kasza+karkówka +buraki makaron+ kurczak + mizeria kasza+karkówka+pomidor+papryka http://iv.pl/images/19790760949002356204.jpg 10 min orbit rek + artykulacja stawów https://iv.pl/images/752302

    Odpowiedzi: 1682 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-13 22:31:49 Liczba szacunów: 0
  • DT DiamionD

    Post
    Ladies SFD

    No to dzisiaj sobie nie żałowałam z miską. Oprócz rzeczy w tabelce zjadłam mały kubeczek barszczyku zbaielanego i frytki warzywne(seler, buraki, marchew). Będą wzdęcia;)) Trening silowy: wypychanie jednonoż na suwnicy + unoszenie sztangi miednica w oparciu o laweczke, rozpietki na lawce skosnej, wioslowanie hantlą, unoszenie sztangi lamanej wzdluz

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 2869 Data: 2016-01-28 19:49:58 Liczba szacunów: 0