SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

buraki

  • Asia - Redukcja

    Post
    Ladies SFD

    poza tym. Na przyszłość staraj się jeść makaron raz na jakiś czas i najlepiej w jednym posiłku, jedz ryż, kasze, warzywa strączkowe, owoce z rana czy po treningu, marchew czy buraki - które też wliczamy do bilansu, a nabijają węglowodany. 130g to mało węglowodanów i lepiej uzupełniać je produktami z lepszych źródeł;-) Zmieniony przez - UNKNOVVN w d

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 8710 Data: 2012-10-07 12:32:43 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    e z masłem i rzodkiewką, puszka sardynek, mnóstwo sałaty 3. Ziemniaki, sum afrykański smażony na oleju kokosowym, mleko kokosowe, zupa z botwinki (czysta, bez śmietany itp.), buraki, fasolka szparagowa 4. 3 jaja, cebula, olej kokosowy do smażenia, kiełbasa domowej produkcji (od znajomych teściów, więc chyba ok), kilka migdałów (niestety nie namoczy

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-03 09:57:11 Liczba szacunów: 1
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    rukselka, rosół, masło czosnkowe domowej produkcji 3. Śledzie po Kaszubsku a la Ladies http://www.sfd.pl/Lady_w_kuchni%2C_czyli_nasze_babskie_przepisy_%3B_-t696301-s43.html, buraki, ogórki kiszone Suple: magnez 200 mg, witamina B6 4 mg Na moje krótkowzroczne oko wersja bułgara na filmiku nr 2 http://www.sfd.pl/_Cwiczenie_tygodnia%3A_PRZYSIAD_BU

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-01 16:16:22 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    kawałku i na okrągło na początku dowiedziałam się, że 10 dkg, a później, że jednak nieco mniej heh. Ziemniaków mogło być nieco mniej niż wpisałam. Wszystko smażone....nawet buraki podobno podsmażane (porażka!), więc tłuszczu wpisałam "na oko" mnóstwo, mam nadzieję, że w zapasie. Teraz mam tylko nadzieję, że do końca dnia nie zgłodnieję :-D Dob

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-26 17:04:13 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    ane, jaja, rzodkiewka, cebula 2.Gofry jaglane (+ mąka ryżowa i ziemniaczana, jajo), jabłko, twaróg tłusty ze szczypiorkiem i rzodkiewką 3.Czarniak, oliwa z oliwek, ziemniaki, buraki 4.Jaja, ogórki kiszone Wprowadziłam omegę 3, bo dawno nie było :-D Suple: magnez + potas + asparginian, omega 3 Leki: Nystatyna na gardło ze zlecenia lekarza, Tymsal; E

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-03 17:13:00 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    4 STYCZNIA 2014) - TYDZIEŃ 3, DZIEŃ 1 MISKA 1.Amarantus + wiórki kokosowe* 2.Koktail (truskawki + cynamon), perliczka 3.Stek z ligawy wołowej (+ oliwa z oliwek), ryż brązowy, buraki, brukselka 4.Perliczka, olej kokosowy, kapusta kiszona * Amarantus z wiórkami smakuje dla mnie podobnie jak trufle jaglane likierka, a mniej roboty. Wystarczy zmieszać.

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-04 17:59:44 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    TYDZIEŃ 1, DZIEŃ 5 Miska 1. Kasza jaglana, wiórki kokosowe, jaja, mandarynki, kawałek sera pleśniowego TRENING 2. Soczewica zielona, oliwa z oliwek 3. Owoce morza, krewetki, buraki, mleczko kokosowe, olej kokosowy, kalafior 4. Śledź, ogórki kiszone Suple: omega 3 Leki: Euthyrox 62,5 Napoje: różne herbaty (+ cytryna),woda filtrowana, napar z imbir

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-07 16:57:12 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    iego syropu przez pół tygodnia, coś się dzieje w dobrą stronę. MISKA 1. Pełnoziarniste proso brązowe, jaja, ogórki kiszone, mandarynka 2. Krewetki zimnowodne, mleko kokosowe, buraki 3. Ryż brązowy z mięsem mielonym (wieprzowina-szynka), warzywa na patelnię m.in. marchew, fasolka szparagowa, por 4. Schab z musztardą bez cukru dijon, pół grejpfruta,

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-08 07:57:13 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    CZWARTEK (6 MARCA 2014)- TYDZIEŃ 5, DZIEŃ 6 MISKA 1.Buraki, jaja 2.Chlebek bezglutenowy (drożdże, mąka sezamowa, mąka owsiana, mąka jaglana, siemię lniane, nasiona słonecznika), masło sezamowe, rzodkiewka TRENING 3.Soczewica zielona, migdały, brukselka 4.Wołowina-łopatka, olej kokosowy, jajo, ogórki kiszone Metabolizm odżył :-)) Leki: Euthyrox 62

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-06 21:46:56 Liczba szacunów: 0
  • DT - Pixiee bierze się na poważnie!

    Post
    Ladies SFD

    u Śniadanie: Owsianka, masło orzechowe, chia, nektarynka B14,5 T17 W61 446kcal II Ś: Mój sernik na zimo, gruszka, kawa B38 T8,5 W54 436kcal O: kura/makaron ryżowy, warzywa + buraki B33 T14 W46 447kcal P: makrela wędzona, wafle kuku, dwa jajka na twardo B35 T32 W17 491kcal Na koniec dnia bydzie B121 T71 W177 1822kcal A propos obiadu: standardowy st

    Odpowiedzi: 432 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-11 10:47:08 Liczba szacunów: 0
  • DT - Pixiee bierze się na poważnie!

    Post
    Ladies SFD

    oda Menu Śniadanie: Owsianka, masło orzechowe, chia, banan B15 T19 W70 500kcal II Ś: Mój sernik na zimo, gruszka, kawka B40 T12 W58 494kcal O: kura/makaron ryżowy, warzywa + buraki B33 T14 W46 447kcal K: dwa jajka, wafle kukurydziane, seek grani B38 T26 W16 445kcal w sumie: B126 T70 W190 1888kcal Trening: DÓŁ hiper • Przysiady sumo z kettlem 4seri

    Odpowiedzi: 432 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-13 11:16:43 Liczba szacunów: 0
  • KUREK nie zniknie - masa zimą 2013 [DT]

    Post
    Dzienniki Juniorów

    iłek potreningowy, a po lekcji, czyli 16:30 od razu pójdę na siłkę. Czyli posiłek jakieś 2,5h przed treningiem. Potem jak już z lekcji wróciłem to zjadłem szybko pomarańczę i buraki jakieś, aby pobudzić metabolizm jeszcze bardziej + wypiłem mocną kawę. I chociaż zjadłem te 2,5 godziny przed treningiem, to nie czułem zmęczenia czy braku pompy. Było

    Odpowiedzi: 497 Ilość wyświetleń: 17403 Data: 2014-01-15 21:01:03 Liczba szacunów: 0
  • [M] al0/DT

    Post
    Ladies SFD

    noga i w inny sposób... Zobaczę co powie ortopeda. Rozciąganie nic nie dało :'-(. 10.09 Trening: Z uwagi na powyższe brak; rozciąganie. Dieta: +Omega 3, witaminy, wit. D, castagnus; wiesiołek zamówiony +ponad 2,5l wody, czarna kawa +cukinia, patison, pomidory, kapusta, buraki (wliczone) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/5c583d1d5d7a4f57a300fada0cc9aed7.png

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 14322 Data: 2013-09-10 22:37:15 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja Cruelli

    Post
    Ladies SFD

    Stąd powinnaś wiedzieć: CO jedzą Ladies Jako węglowodany liczymy: Warzywa takie jak: Karczochy Gotowana marchew Buraki Ziemniaki Zielony groszek Okrę Pietruchę Seler Dynie Słodki ziemniak seler Oraz Warzywa strączkowe A reszty nie trzeba. Warzywa to takie cudowne jedzonko, na które organizm musi więcej energii spalić żeby przetrwaić, niż te

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-18 07:30:47 Liczba szacunów: 0
  • ciekawostki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Produkt spożywczy Porcja Zawartość błonnika w gramach Jabłka 1 małe 2,8 Morele 1 średnia 1,0 Szparagi 1/2 filiżanki 1,5 Awokado 1/2 średniego 2,8 Banan 1 średni 2,0 Fasola Jaś 1/2 filiżanki 5,5 Fasola czarna 1/2 filiżanki 6,0 Buraki 1/2 filiżanki 2,5 Brokuły 1/2 filiżanki 3,4 Kasz gryczana 1/2 filiżanki 4,8 Kantalupa 1/2 średniej 2,0 Ma

    Odpowiedzi: 372 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-04-26 14:53:31 Liczba szacunów: 0
  • vena84 / DZIENNIK- palenie fatu, rzeźbienie

    Post
    Trening dla początkujących

    do tego buraki i prostaki,którzy boją się silnych kobiet,bo lepiej im jest poszukać sobie słabiutkiej głupiutkiej panienki,którą ustawią jak im się podoba ooo, świetnie podsumowane, tylko że w tym przypadku to mi jest bardziej żal takiej pustej albo naiwnej pozbawionej swojego życia lali, bo jakoś nie umiem się wczuć w ich sytuację i strasznie mni

    Odpowiedzi: 2078 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-23 22:30:40 Liczba szacunów: 0
  • vena84 / DZIENNIK- palenie fatu, rzeźbienie

    Post
    Trening dla początkujących

    da i jakos wydaje mi sie ze dobrze by sie na tym cwiczylo.. a wracajac do tematu to wiadomo , ze trafiaja sie faceci z ktorymi sie kompletnie nie da dogadac, tak jak mowicie buraki straszne.. moze faktycznie sie same nakrecamy nieraz, jednak jest cos takiego ze kobiety sa takie zawistne i czesto nie chca zeby ktoras byla lepsza.. i na dodatek niek

    Odpowiedzi: 2078 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-23 23:04:54 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] melo15 - Walka o lepszego siebie (podsumowanie redukcji str. 32/ start reverse str. 35/ star

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    ólne zmęczenie, mimo długiego snu nie wstaję wypoczęty, jak wstanę rano to mi zimno a nie raz i w ciągu dnia. Muszę wrzucić dobrej jakości żelazo do suplementacji i do diety buraki, natkę pietruszki, szpinak. Teraz nie wiem czy przyszły tydzień nie odpuścić z treningami i trochę się podregenerować. Tylko jakie wtedy makro trzymać? Myślę nad tym

    Odpowiedzi: 2317 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-23 22:03:30 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Czikita007

    Post
    Trening dla początkujących

    jo udko + ziemniaki + mizeria z ogórków jajka 2 szt, oliwa + warzywa NIEDZIELA DNT Miska: garść orzechów włoskich, kawałek sernika, owsiane, jajka barszcz czerwony na rosole, buraki gotowane wieprzowina szynka, śmietana + warzywa babeczka serowa j/w jajka + paczka orzeszków archidowych%-) z 300 g @-| Ciężko było odstawić, cóż wyszło ładowanie tłusz

    Odpowiedzi: 735 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-06 20:02:08 Liczba szacunów: 0
  • Dieta i Plan treningowy proszę o rady!

    Post
    Ladies SFD

    adnych pamow w spreju, zrodla miesa rozne i chude i te tlustsze, tunczyk z puchy ratunkowo, tak samo proch. Uzyteczny ale dopiero po ogarnieciu diety. Jedz gotowana marchew i buraki. Nie ma w nich nic zlego. Slodziki sztuczne wywalic, moze byc ksylitol, erytrytol albo cukier kokosowy, ale generalnie lepiej nie byc niewolnikiem slodkiego smaku. Pole

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 641 Data: 2016-10-31 15:56:38 Liczba szacunów: 1