SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

buraki

  • Sambo w Warszawie

    Post
    Sztuki Walki

    Dzieki Dopiero dzisiaj odczytalem Twoje info bo mam zablokowane strony m.in z sambo. Jakas taka opcja w pracy ze niektore blokuja. Zajecie troche mi koliduje z kickiem ale moze wpadne. I blisko mnie bo chyba jakos przy trasie. On nie jest taki woli mięso niz buraki. Wasz czytelnik dzialu ...

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 8580 Data: 2002-09-10 18:49:52 Liczba szacunów: 0
  • przetrenowanie ???

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Mawashi Czy buraki mają jakies super właściwości dla organizmu człowieka ? Jeśli tak to napisz jakie i w jakich ilościach i postaci należy wcinać. Jak coś to lece do jarzynowego i kupie pare kilo na zapas. Dzięki

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 3678 Data: 2004-07-13 16:01:44 Liczba szacunów: 0
  • X-pand Czy Storm

    Post
    Odżywki i suplementy

    no widzisz woznica ................ jaki ja mam szacunek dla ludzi z branzy z warszwki co byli na zawodach i do mnie nie podeszli................. buraki , cieniasy , frajery.............. podeszlo do mnie 3 klientow , bardzo kumatych , z ktorymi sie dogadalem z kilkoma sie dogadalem i zarobulismy duzo siana ............... brzydze sie twoim metod

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 6642 Data: 2005-05-02 00:16:00 Liczba szacunów: 0
  • Odżywki dla trenującego nastolatka.

    Post
    Odżywki i suplementy

    i bilans w diecie) - tego zbytnio nie wiem, ale jak napisałem wcześniej, codziennie 3 jajka średnio na śniadanie lub płatki fitnes.Na obiad kurczak + ryż obowiązkowo i czasem buraki , kukurydza , ryba . Na kolacje tosty , bułka z serem , płatki fitnes, lub jajka. 11)przewidziane finanse na cykl Oczywiście jak najtaniej,ale 100 zł - 150 lub 200 mog

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1562 Data: 2012-06-27 11:10:43 Liczba szacunów: 0
  • powazne pytanie do powaznych ludzi

    Post
    Sztuki Walki

    no własnie w amatorce nie porobisz takich rzeczy jak w zawadostwie -czyt, te buraki"sedziowie" zaraz beda p******ic ze głowe spuszczaszcz i takie tam inne, ale tez da rade tylko pamietaj zeby dac rade takiemu 2m gosciowi trzeba niezwykle ogromna kondycje(mówie o ogolnej kondycji boksera podczas walki, dynamike, szybkosc i byc nie zwykle zwinnym, mi

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 663 Data: 2012-08-11 20:39:46 Liczba szacunów: 0
  • moja dieta redukcyjna

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    KUPUJ TUŃCZYKA W OLEJU , pestki dyni Węglowodany : ryż brązowy,biały,paraboliczny , makarony, chleb razowy kasza gryczana, , płatki owsiane , max 1 owoc dziennie , warzyw bardzo dużo (marchew , buraki , kapusta kiszona , szpinak.......) , do śniadania rodzynki , jak nie masz problemów z otłuszczaneim to łyżka miodu przed treningiem albo .

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1850 Data: 2005-06-25 15:42:01 Liczba szacunów: 0
  • Spalacz - wybór konkretnego produktu.

    Post
    Odżywki i suplementy

    anubis84 - to zależy z jakich warzyw i w jakich ilościach, ziemniaki, marchew, buraki, bataty to klasyczne przykałdy warzyw dostarczających istotnych porcji węgli, sałata natomiast, brokuł. ogórek zielony - już nie. Dla mnie johimbina nawiększy sens ma przy IF, KD, ewentualnie umiarkowanym LC, przy założeniu że stosowana jest przede wszystkim prze

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1074 Data: 2012-07-17 12:48:22 Liczba szacunów: 0
  • dieta dla osoby po wypadku.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    mamy, kiedy nawarstwią się niedobory w jej organizmie. Szukaj pomocy specjalisty, a w międzyczasie popraw tę dietę w kierunku ogólnie zdrowej diety, bo to co robicie, jest bardzo niebezpieczne... Włącz chociaż jakieś niskokaloryczne warzywa i owoce - pomidory, ogórki, cytrusy, czasem surowa marchewka, czasem ziemniaki czy buraki, jakaś kasza..

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 556 Data: 2016-10-14 15:13:32 Liczba szacunów: 0
  • Northshore w Gdyni zniszczony

    Post
    Inne dyscypliny

    drzewo jest znakowane a jesli chodzi o Nsa to jak bedzie to bedzie w lesie i poza lasem i wszystko na legalu trasa nasza do Dh jest 1/2 w lesie i wszystko na legalu gdzies mam skana gdzie ludzie psiali skargi i nic to nie dalo buraki jedne

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1565 Data: 2004-10-11 22:14:35 Liczba szacunów: 0
  • muay thai - Pruszków

    Post
    Baza klubów Sztuk Walki

    m bedzie jakis gosc zza wschodniej granicy najlepiej z Bialorusi (Minska). Nie wspomne o Tajlandii. Co do skutecznosci thai boxu to jak wyzej w poscie MSW . Ale pamietaj ze thai wiaze sie z duza urazowoscia i czestymi kontuzjami. On nie jest taki woli mięso niz buraki. Wasz czytelnik dzialu ... Zmieniony przez - Kask w dniu 2002-07-30 09:22:25

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 6340 Data: 2002-07-30 09:18:54 Liczba szacunów: 0
  • Box czy Kick-boxing?????

    Post
    Scena MMA i K-1

    Ma refleks chlopak On nie jest taki woli mięso niz buraki. Wasz czytelnik dzialu ...

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 5968 Data: 2002-10-01 09:35:27 Liczba szacunów: 0
  • Box czy Kick-boxing?????

    Post
    Scena MMA i K-1

    Jednak sa kumaci mimo ze ZgreD. Pzdr On nie jest taki woli mięso niz buraki. Wasz czytelnik dzialu ...

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 5968 Data: 2002-10-01 15:26:59 Liczba szacunów: 0
  • Box czy Kick-boxing?????

    Post
    Scena MMA i K-1

    Ciekawsza to moze byc ksiazka. Nie zastawiaj sie kumplami ... On nie jest taki woli mięso niz buraki. Wasz czytelnik dzialu ...

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 5968 Data: 2002-10-22 11:22:58 Liczba szacunów: 0
  • Box czy Kick-boxing?????

    Post
    Scena MMA i K-1

    nteresuje sportem a nie ulica. Co do tych zajec to masz racje ze rece cwiczy sie czesto odzielnie na kicku. U mnie jest tak samo wlasnie po to by dobrze sie ulozyc boksersko pozniej powoli dochodza techniki nozne i na koniec laczenia. Ale czasami przez 2 miechy robimy same rece. On nie jest taki woli mięso niz buraki. Wasz czytelnik dzialu ...

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 5968 Data: 2002-10-23 09:44:55 Liczba szacunów: 0
  • Box czy Kick-boxing?????

    Post
    Scena MMA i K-1

    Tradycyjne ju-jitsu nie jest skuteczne. Akrobatka jezeli gosc leci na Ciebie z kijem butelka czy czyms innym to lepiej w wymaine sie nie wdawaj. Mowilem o wacle wrecz a nie na palki, butelki itp. On nie jest taki woli mięso niz buraki. Wasz czytelnik dzialu ...

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 5968 Data: 2002-10-23 14:55:18 Liczba szacunów: 0
  • Weekendowe konkursy z kuchnią SFD-Luty 2018

    Post
    Kuchnia SFD

    dd0249med.jpg 2. Miała być soczewica z wołowiną, ale powstał krem z soczewicy z wołowiną :-) https://images84.fotosik.pl/1003/3b40c6cc107611e2med.jpg 3. Wołowina, ziemniaki i buraki https://images84.fotosik.pl/1003/1f12005cc1f56f67med.jpg 4. Ryż, wołowina i sałatka z fetą https://images83.fotosik.pl/1003/68c9359db678d2d8med.jpg 5. Tortilka https://

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2972 Data: 2018-02-26 10:12:25 Liczba szacunów: 0
  • krav maga czy judo ??

    Post
    Scena MMA i K-1

    Sofronow idz zaplac trenerowi podatek od wsadzania palcow w oczy i spytaj sie dlaczego on to robi. On nie jest taki woli mięso niz buraki. Wasz czytelnik dzialu ...

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 6703 Data: 2002-09-16 13:26:47 Liczba szacunów: 0
  • trening bez koszulek

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Na siłkach na jakie chodziłem zawsze był zakaz, z czego jestem bardzo zadowolony. Czasem ktoś próbował ćwiczyć bez, jednak dziwnym trafem ZAWSZE były to buraki pod tytułem 'no i ja mu wtedy kose w brzuch'

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 8390 Data: 2010-10-13 17:18:57 Liczba szacunów: 0
  • Błędy które popełnialiście

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Większością warzyw nawet nie zaprzątaj sobie głowy, jedynym wyjątkiem są warzywa strączkowe, ziemniaki, buraki, oliwki, bataty czy bakłażany (jeszcze kilka by się znalazło), ale to już każdy powinien wiedzieć że te warzywa zawierają więcej kalorii. Zmieniony przez - OzzyMG w dniu 2014-05-11 23:12:35

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 507 Data: 2014-05-11 23:10:24 Liczba szacunów: 0
  • Sok z buraków...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Chodzi glownie o witamine b15. Jednak sam sok z burakow cudow nie zdziala jezeli reszta diety bedzie miala braki. Skoncentruj sie wiec na calosci a sok, czy same buraki jako dodatek jak najbardziej. http://www.sfd.pl/Sok_z_burakow_poprawia_wydolnosc-t678189.html http://www.sfd.pl/Taka_ciekawostka__Sok_z_burak%C3%B3w_lepszy_ni%C5%BC_trening_-t519664

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1907 Data: 2012-04-16 14:44:53 Liczba szacunów: 0