SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

GINEKOMASTIA cz. 4

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2069477

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 37 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 226
Wracając do tematu J plazmy renuvion, jak już wspomniałem wcześniej nie używam, nie mam doświadczenia w stosowaniu, można znaleźć filmy jak wyglada zabieg w tym w trakcie ginekomastii. Zniechęcają mnie jednak do wypróbowania rekomendacje FDA
FDA Warns Against Use of Renuvion/J-Plasma Device for Certain Aesthetic Procedures: FDA Safety Communication
Nie zalecają używania do obkurczenia skóry. Cytuję
The FDA has received reports describing serious and potentially life-threatening adverse events after the device was used for aesthetic skin procedures. Reported events include second- and third- degree burns, infection, change in skin color, scars, nerve damage, significant bleeding, and air or gas accumulation under the skin, in body cavities, and in blood vessels. In some cases, adverse events required treatment in an intensive care unit (ICU).
Może warto poczekać az przebadają potencjalne ryzyko ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 53 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 470
Dzięki Adminom za zrobienie kolejny raz porządku z Xdemon, tylko tu zaśmiecał. Eozeon nie przedstawiaj się, nie podawaj nazwy gabinetu/kliniki. Stracisz (według mnie) wiarygodność. A fajnie by było gdyby tacy jak Ty zaglądali tu czasem :)


Zmieniony przez - Boobs w dniu 2023-05-04 22:41:14
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 34 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2569
Eozeon
Wracając do tematu J plazmy renuvion, jak już wspomniałem wcześniej nie używam, nie mam doświadczenia w stosowaniu, można znaleźć filmy jak wyglada zabieg w tym w trakcie ginekomastii. Zniechęcają mnie jednak do wypróbowania rekomendacje FDA