SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 458777

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 951 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 13099
jak byś cchiał to ja mam xenadrine hc rfa-x jedną puche na zbyciu za 8 dyszek,

koniu tak sobie myśle.. czy warto zakupic johe i dożucić po 4 kapsy właśnie do xenadrine?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 133 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2450
podpinam się pod pytanie Mumina o coś mocnego ładowałem już venoma i vipera
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 951 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 13099
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 133 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2450
ogólnie dosyć fajny pobudzenie spore chociaż z czasem przywykłem i już tak nie odczuwałem, nieźle podnosi temp. ciała. Ogólnie ok a czy wart swojej ceny ciężko ocenić spadki odnotowałem ale i dieta i trening były trzymane wiec nigdy nie wiadomo w jakim stopniu to zasługa spalacza ... Ja byłem zadowolony
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 16068 Napisanych postów 51338 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 843980
z tym viperem byla jakas afera co do wycofania, zmiany skladow czy mi sie wydaje? i jak to na dzis dzien wyglada?
dylemat sie zwieksza mito xnenadrine viper.

a co sadzicie o drenie z mhp?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 38
Witam...mam 24lata 172wzrostu i waze 93kg...od tygodnia biore cleanburexin i cla 2xdzienia po 2xcleanburexin 1xcla-do tego trning bieganie okolo 40min dziennie-wioślarz-oraz cwiczenia na "domowej silowni" poprosze o skorygowanie moich blendów jesli oczywiscie one sa albo moze jakies lepsze rady ktore pomoga mi zrzucic szybciej i bardziej efektywnie nadmierne kilogramy....dziekuje z góry

Ruben

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 211 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4392
blendów -> błędów
to na 1 rzut oka mozna skorygowac heh

a tak na powaznie to nie wiadomo nic o tobie, jaki bf, wymiary, dieta (czy wogole jest), przy tym wzroscie i wadze jesli nie masz 5 dych na lapie to nie potrzebne sa ci spalacze, bo domyslam sie ze jest sporo fatu?
Pozdro ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 133 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2450
kurde chyba wezmę Mitotropin wsumie opinie mieszane ale podobno ładnie kopie... no chyba że się Koniu pojawi i coś lepszego poleci
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2922 Napisanych postów 51333 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 346380
Mumin222, sarna666

Mito, lub OEP od kogoś ze stanów - na body-factory sporo tego sprzedają.

sorry, za późną odpowiedź, ale zajęty byłem karierą prezentera tv.

pzdr/

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 211 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4392
testowal ktos ten OEP?
pozdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Ostrowia wpc - pytanie

nutloveb