SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 446834

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2904 Napisanych postów 51270 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 345860
czołówka w stanach obecnie,
w PL też same pozytywne opinie.

pzdr/

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 211 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4392
Koniu a jadles kiedys 2 te same spalacze? chodzi mi o to czy jesli jestes zadowolony z jednego to i tak testujesz kolejny czy jedziesz na tym samym?

Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 133 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2450
No czyli tak jak mówiłem wezmę mito a zwłaszcza że jest pod ręką czyli na sfd bo OEP musiał bym szukać a i tak już zaplanowałem zakupki na sfd więc może za jakiś czas OEP :)

i podpinam się do pytania @clr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2313 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22731
PVL Ripped Freak Burner ponoc kozak, ale nigdzie nie ma, byl chyba w sklepie sfd i znikl z oferty.

wcinam teraz 6kap xenadrine rfa-x i jakos nie za bardzo to czuje...

Get Big or die trying...ON 7.06-29.08
Project "gym" in progress...

SZUKAM TANIO TRANSPORTU BUS/CIĘŻARÓWKA!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 15360 Napisanych postów 49889 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 836385
jest ktos w stanie powiedziec cos na temat vipera? kupilem 40 tabs i widze ze skladem sie nieco roznia moj ma 720mg a ten w butelce ma 707mg.byly jakies zmiany w skladzie bo sie boje ze kupilem bubla?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 120 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1125
tak nowy ten w kartoniku jest nic nie warty... 40tbl... dałeś sie podejśc gruby...
stare wersja byla kozak a nowa "silniejsza" jak ją reklamuja to shit

kozakow bylo kilka mowie o tyych z 1 str tego postu ale wiekszosc wycofano bo za mocno klepaly :/ wiem ze do dostania jest leviathan re jeszcze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 211 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4392
moj ma 707mg i rzuca mna o sciany haha, ale nic nie slyszalem o tym ze wyszedl nowy (?)
Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 133 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2450
Mój też miał 707mg wersja 90 tab w butli klepał ładnie... dzisiaj pierwszy dzień na mito rano 3 tab po których nic nie poczułem i 4h później kolejne 3 gdzie po ok 1,5h poklepało nawet ładnie a że pierwszy dzień po dłuższej przerwie od takich rzeczy to tak trochę dziko zwłaszcza że byłem w robocie w sklepie za ladą porównywalnie z viperem jednak przy nim na początku miałem kopa już po `1 tab czyli 1/2 dziennej dawki a mito musiałem walnąć całą zalecaną dzienną aby poczuć i to z dużym opóźnieniem jednak zobaczę jak to będzie z czasem za niedługo zdam kolejną relacje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 211 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4392
dobrze ze mowisz bo zastanawiam sie nad mito jako kolejnym spalaczem...
Ciekawe czy bedzie wycinal... niby kop nie jest w koncu wyznacznikiem co do tego czy spalacz jest dobry czy nie - ale jednak lubie go czuc hehe
Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 303 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 17741
Powoli kończę redukcję i chciałbym sobie dopomóc którymś z specyfików, cztery są w kręgu mojego zainteresowania ponieważ ich cena nie jest zbyt wygórowana, a i skład też niczego sobie.
Który wybrać? Scorch, LipoBurn, Thyroburn, Xenadrine RFA-X.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Ostrowia wpc - pytanie

nutloveb