SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 458715

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2922 Napisanych postów 51333 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 346379
BCAA w treningowe przed i po treningu 1g/10kg masy.

dietę później zobaczę.

pzdr/

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1395
spoko dzieki :) oczywiscie sog dla Ciebie :)

Zmieniony przez - Krfc w dniu 2011-01-20 23:53:17

Trening czyni mistrza, wiara czyni cuda

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 36
KOBIETA
WIEK:30
CZAS REDUKCJI( od 01.07.10 do tej pory bez znacznych sulcesów
SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU :30 % tyle pokazuje waga na siłowni. Wzrost 165cm waga 58kg.
POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: 20%
ZARYS DIETY: węglowodany złożone ( owsianka ), chudy nabiał, kazeina, serwatka potreningowo, warzywa, owoce ( tylko jabłka ), jajka.
ZARYS TRENINGU:pon: 15 min rozgrzewka - np. orbitrek. Nogi zewnętrze ( obciążenie 45kg) i wewnętrzne ( obciążenie 55 kg ) , wyciskanie na suwnicy ( obc. ok 30kg) każde ćwiczenie 20 powt.x4 serie. Barki - wyciskanie hantli siedząc siedząc 3x12 powt, potem triceps, biceps i plecy. Zasada taka że na górne partie biorę taki ciężar by max 12 powt wykonać , na nogi więcej powtórzeń i więcej serii. Aeroby ok 60min 5x w tyg, siłowo 3 razy w tyg
STAN ZDROWIA:ok
WRAŻLIWOŚĆ NA KAWĘ/NAPOJE ENERGETYCZNE?: brak wrażliwości, z używek tylko zielona herbata ;)
STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY: Lipo 6 black, clenbutherol ( 100 tabl, w cyklach 2tyg on 2 tyg off )to był sierpień/wrzesień. Po lipo czasem uczucie jakbym poruszała się we śnie, mocne pobudzenie ale zero efektu na wadze. Po clenie samopoczucie ok, żadnych efektów ubocznych , może jedynie mniej chęci na aeroby, spadek ok 3kg ale nie wiem czy to clen czy ogromny wysiłek aerobowy jakiego się dopuszczałam (bywało że nawet 2 godz dziennie)
BUDŻET: bez znaczenia byle pomogło

Podsumowując - redukcja mi idzie do 4 -liter. całe sadło w okolicy nóg i tyłka i ani ruszy. Załamka :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2922 Napisanych postów 51333 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 346379
jak redukcja od 6 miesięcy nie przynosi efektów, przyczyn szukaj w diecie(zalecam także odwiedzić endokrynologa), zamiast interesować się wspomagaczami.

pzdr/

Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2011-01-24 17:57:33

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 517 Wiek 40 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3134
Koniu, pytanko;)
WIEK: 29
CZAS REDUKCJI( do tej pory i planowany termin zakończenia) : generalnie od kilku miesięcy próbuję zrzucić fat ale nie mam zadowalających efektów, z powodu niezbyt dobrej diety (którą właśnie poprawiam) - redukcje planuje do maja aby w czerwcu już tylko ustabilizować wagę
SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU (fotka sylwetki) : 16% (sprawdzone miarodajnie)
POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: jednocyfrowy
ZARYS DIETY I TRENINGU( obowiązkowo!! ):
Trening - trenuje SW (tajski) 2-4 razy dziennie oraz we własnym zakresie siłowo (FBW oraz HIITy), jeśli nie mogę iść na trening robię siłowe interwały lub tabatę (kettlebar, etc) w każdej wolnej chwili spędzam aktywnie czas i raczej rzadko zamulam przed TV.

Dieta - staram się odżywiać zdrowo, staram się tzn. jem te minimum 4 posiłki dziennie które w większości sam sobie przygotowuję, niestety jest parę "ale"..
Pierwsze to praca - jestem handlowcem i kilka (czasem kilkanaście) godzin dziennie spędzam w aucie, staram się jeść o regularnych porach ale czasem jest to niemożliwe bo akurat mam spotkanie. Staram się nie jadać w knajpach czy na stacjach aaaale..
I tu drugie Ale - jestem totalnie zj***ny jeśli chodzi o słodycze. Czasami mam takie fazy że cały dzień git, dieta ekstra, wracam z treningu i w******lam pół (lub całą) czekoladę.. nie potrafię się powstrzymać, przez co niweczę nawet kilkudniową dietę. Badania krwi są ok, nie mam cukrzycy ani problemów z hormonami. poprostu jestem mega łakomy.

STAN ZDROWIA( choroby, problemy z ciśnieniem, leki etc. ): poza wieloma kontuzjami tentencja do nadciśnienia

WRAŻLIWOŚĆ NA KAWĘ/NAPOJE ENERGETYCZNE?: po kawie czuję się okej, ale unikam. piję dużo zielonej herby i wodę

STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY: cutting edge ale małe rezultaty z powodu ***owej diety jak sądzę, ostatnio próbowałem scorch ale przy dwóch porcjach po jednej tabletce odstawiłem bo dziwnie się czułem.

BUDŻET: bez znaczenia.. ale tysiaka nie wybulę wiecie;)

-I want you to hit me as hard as you can..-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2922 Napisanych postów 51333 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 346379
jakie nieprzyjemne objawy miałeś po Scorchu?
interesuje Cię tylko spalacz, czy cały zestaw.

pzdr/

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 517 Wiek 40 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3134
hmm..zawroty głowy, złe samopoczucie, uczucie duszności i niepokoju, mrowienie w dłoniach..
może być w dwóch wersjach, tj. spalacz i/lub jakis zestawik.

-I want you to hit me as hard as you can..-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 128
WIEK:18
CZAS REDUKCJI : 30.06
SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU (fotka sylwetki) : 31 %
POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: Głównie zależy mi na utracie masy tłuszczowej około, bf = 20% A potem zobaczymy
ZARYS DIETY I TRENINGU( obowiązkowo!! ):
Poniedziałek bieg 4 km
Wtorek:
1. Koperta 10x15 2-3 * 1 + 1* 10x10
2. Wskoki obunóż na skrzynkę 3-4 * 6-8 powt
3. Przysiad przedni ze sztangą 3-4 * 8-10
4. Naprzemienne wysokie skoki wykroczne 3-4 * 6-8
5. Rzymski martwy ciąg sztanga 3-4 *8-10
Środa
1a. Brzuszki 3-4 * 150 SEK
1b. Pompki na poduszkach 3-4 MAX
2. Pompki z wybiciem 3-4 * 6-8 powt
3. Pompki na poręczach 3-4 * 8-10 powt
4. Podciąganie nachwytem 2-3 * 8-10 powt + 1 * MAX
5. Wiosłowanie sztangielka 3-4 * 8-10 powt
5. Military push Press z wybiciem nog 3-4 * 6-8 powt
6. Naprzemienne wyciskanie sztangielek 3-4 * 8-10 powt
Czwartek 5 interwałów 10:30
Piątek
1. Koperta 10x15 2-3 * 1 + 1* 10x10
2. Wskoki obunóż na skrzynkę 3-4 * 6-8 powt
3. Przysiad przedni ze sztangą 3-4 * 8-10
4. Naprzemienne wysokie skoki wykroczne 3-4 * 6-8
5. Rzymski martwy ciąg sztanga 3-4 *8-10
Sobota
1a. Brzuszki 3-4 * 150 SEK
1b. Pompki na poduszkach 3-4 MAX
2. Pompki z wybiciem 3-4 * 6-8 powt
3. Pompki na poręczach 3-4 * 8-10 powt
4. Podciąganie nachwytem 2-3 * 8-10 powt + 1 * MAX
5. Wiosłowanie sztangielka 3-4 * 8-10 powt
5. Military push Press z wybiciem nog 3-4 * 6-8 powt
6. Naprzemienne wyciskanie sztangielek 3-4 * 8-10 powt
Niedziela 5 interwałów 10:30
Co tydzień zwiększam liczbę interwałów o 1 . Dodatkowo tuż po przebudzeniu rowerek 30 minut.
Dieta 5 posiłków:
-pierwszy o 6.00 płatki owsiane i jogurt naturalny 1,5 % 200 ml.
-drugi : 10.00 2 kanapki ,szynka z indyka,sałata,ogórek,pomidor,rzodkiewka,(warzywa)
-trzeci : 13:00(owoc)
Te posiłki oprócz 1 jadam w szkole dodatkowo do tego czasu 1,5 l wody.
-czwarty 16:00 obiad (mam rodzeństwo i nie mogę sobie pozwolić na osobny posiłek ,więc to co będę miał lecz w małej proporcji 1/2.
-piąty 19:00 kolacja ,myślę tu także kanapki może biały ser warzywa i ostatecznie ciemny chleb
STAN ZDROWIA( choroby, problemy z ciśnieniem, leki etc. ): brak ,lecz chciałbym wzmocnić stawy - obawiam się o kolana.

WRAŻLIWOŚĆ NA KAWĘ/NAPOJE ENERGETYCZNE?: brak (nie pijam kawy)
STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY: brak
BUDŻET: maksymalnie 100 zł /miesiąc.

You'll never walk alone.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2922 Napisanych postów 51333 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 346379
RakuPL popracuj na początek nad dietą.
przy takim bf nic Ci nie ze spalaczy trzeba, przeczytaj 1 stronę tematu.

pzdr/

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 517 Wiek 40 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3134
koniu a ja?a ja?;)

-I want you to hit me as hard as you can..-

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Ostrowia wpc - pytanie

Water