SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 458815

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2922 Napisanych postów 51333 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 346380
dalej zbilansowana i powolne wchodzenie w low carb.

pzdr/

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10
WIEK: 23
CZAS REDUKCJI( do tej pory i planowany termin zakończenia) : Sprawa wygląda tak: początkiem marca zaczynają się mecze w niższych ligach (piłka nożna), więc wtedy chcę być w jako takiej formie, bo zaczynam grę w klubie. Grałem wcześniej 3 lata przez liceum, ale przyszły studia, przestałem grać i przybrałem sporo na masie. Ale efekt końcowy chcę otrzymać dopiero na wakacje, początkiem sierpnia, bo spalić wszystkiego w kilka tygodni nie ma szans. Tak więc liczmy, że mam pół roku, ale z założeniem, że jakieś efekty będą widoczne już po kilku tygodniach.
SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU (fotka sylwetki) :przy wzroście 180cm ważę prawie 110kg. Grałem kiedyś sporo w piłkę, chodziłem na siłownię, więc aż tak tego po mnie nie widać, jestem taki mocno "ubity", no i z tego co wiem to u kogoś kto uprawia sporty waga optymalna jest wyższa, więc szacuję, że mam ok 20kg nadwagi. Mam grube uda, ale to w większości mięśnie od biegania, za to dużo tłuszczu odkłada mi się w okolicy pasa i na brzuchu, trochę na klatce piersiowej.
POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: jak wspominałem chciałbym ważyć 85-90kg (odkąd pamiętam zawsze ważyłem trochę więcej niż inni rówieśnicy o tym samym wzroście, więc jak dla mnie to będzie zadowalający wynik)
ZARYS DIETY I TRENINGU( obowiązkowo!! ): Trening głównie pod piłkę nożną, czyli najpierw dużo biegania (tak co drugi dzień po ~10km), oprócz tego raz w tygodniu gra w piłkę 2 godziny. W dni bez biegania zamierzam odwiedzać siłownię. Dieta typowo studencka: kurczak z ryżem i wszystko co można wyjąć z lodówki i od razu zjeść (sery, ryby w puszkach, pasztety, konserwy, jakieś serki topione itp.). W tym roku mam zamiar dodać do diety dużo warzyw i owoców pomiędzy posiłkami żeby nie podjadać.
STAN ZDROWIA( choroby, problemy z ciśnieniem, leki etc. ): O dziwo, mimo prowadzonego trybu życia- nic ;)
WRAŻLIWOŚĆ NA KAWĘ/NAPOJE ENERGETYCZNE?: norma, nic nadzwyczajnego
STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY: kiedyś brałem Hydroxycut Hardcore X , a jak skończyłem puszkę to po jakimś czasie(kilka tygodni później) HMB i Kreatynę (to było ponad 2 lata temu, dzięki temu zszedłem z wagą poniżej 90kg, ale niestety przestałem ćwiczyć)
BUDŻET: powiedzmy, że jednorazowo (żeby wystarczyło mniej więcej na 6-8 tygodni- na taki czas przeważnie starczało to co kupowałem wcześniej) to mam 300, max 400 zł.

Prosiłbym o podanie mi co w moim wypadku najlepiej kupić, ile tego brać, przez jaki okres czasu, czy robić przerwę przed następnymi zakupami, czy następnym razem kupować to samo, czy już coś innego itp. Bo jestem w temacie odżywek/spalaczy ciemny.

Z góry dzięki, pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2922 Napisanych postów 51333 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 346380
najlepiej zainwestować w dietę, przy takim bf spalaczy nie trzeba.

pzdr/

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 74 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1929
prosze o doradzenie najlepszego produktu

waga obecna (okolo 76-75 ) ma byc ?? nie wiem , bez tłuszczu na brzuchu ( z nóg , tylka , juz zeszło ) , 70 ??

WIEK: 26
CZAS REDUKCJI( do tej pory i planowany termin zakończenia) : od polowy pazdziernika 2010 , jeszcze miesiąc .
SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU (fotka sylwetki) : w linku ponizej zdiecie
POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: żeby mi brzuch pod pępkiem nie sterczał
ZARYS DIETY I TRENINGU( obowiązkowo!! ):
dieta tu jest https://www.sfd.pl/szama_na_redukcje_do_sprawdzenia-t686610.html
trening = 3/4 x w tygodniu 45minut silka , 30-45minut bieganie
STAN ZDROWIA( choroby, problemy z ciśnieniem, leki etc. ): zero
WRAŻLIWOŚĆ NA KAWĘ/NAPOJE ENERGETYCZNE?: sporadyczne łykne kawke zeby sie rozbudzic , a jak wypije z wieczora to ciezej zasypiam ,ale fizycznego dzialanie stymulującego nie odczuwam ( chyba ze wypije ze 3 mocne )
STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY: nic
BUDŻET: najlepiej ok 50zl na miesiac , ale 100 tez przezyje , moze i 150
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2922 Napisanych postów 51333 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 346380
Scorch, dużo o3.

pzdr/

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1395
WIEK: 21
CZAS REDUKCJI( do tej pory i planowany termin zakończenia) : przez wakacje 10 kg bez diety( praca ) teraz od nowego roku na powaznie, chcialbym zjechac do 69 kg (aktualnie 73-72 kg pozbyc sie jak najwiecej tluszczu w ciagu najblizszych 2 miesiecy i potem nabrac troche czystej masy

SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU (fotka sylwetki) :





POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: zdycydowanie jak najmniej

ZARYS DIETY I TRENINGU( obowiązkowo!! ):

poniedzialek

1. jaja 120, oliwa 10
b/t/w 13/20/1 kcal 233

2.orzechy wł. 20g, pierś kura 70g, oliwa 10g, jogurt nat. 30g
b/t/w 19/25/2 kcal 306

3.piers indyk 100g, ryz brazowy 100g
b/t/w 26/3/68 kcal 406

trening 90 minut piłkarski (gł aeroby)

zaraz po treningu
4.bialko 80' 32g, soczek 200g, mleko 0,5% 150g
b/t/w 30/2/30 kcal 298

5. piers z indyka 100g, ry brazowy 100g
b/t/w 26/3/68 kcal 406

6. twaróg półtłusty 100g, olej lniany 5g, tran 5g, makrela wedzona 100g, orzechy wloskie
b/t/w 42/43/4 kcal 573

razem
b/t/w 158/95/173 kcal 2223

wtorek

1. jaja 120g, orzechy wloskie 20g, mleko 0,5% 100g
b/t/w 19/24/5 kcal 313

2. ****a piers 70g, orzechy wloskie 25g, oliwa 10, jogurt nat. 30g
b/t/w 20/28/3 339

3. wolowina 100g, kasza gryczana 100g
b/t/w 34/5/63 kcal 443

trening 90 minut (pilakrski)
4. bialko 32 g, mleko 100g
b/t/w 28/2/6 kcal 164

5. wolowina 120g, kasza grycz 100g, banan 80g
b/t/w 42/6/81 kcal 551

6. Twaróg chudy 120g, oliwa 5g, tran 5g, olej lniany 5, orzechy wlsokie 20g
b/t/w 27/30/5 kcal 391

razem b/t/w 170/94/162 kcal 2201

Jest to mniej wiecej zarys, taki szkietet reszta dni wyglada podobnie, dodam jeszcze, że do wszystkich posiłków oprócz okolo treningowych jem swieże warzywa :)

Trening codziennie oprocz niedzieli: piłka nożna ogolnie mam teraz okres przygoowawczy i np. wtorek bylo bieganie 3x20 minut tetno ponad 160 z przerwami 3 minutowymi,czwartek tak samo tylko ze juz 4x20, poniedzialek jakies cwiczenia i gra 2x30, ogolnie są to dosc intensywne treningi.

Zalezy mi głównie na szybkosci, dlatego chce sie pozbyc zbednego balastu przed sezonem (za 2 miesiace)

STAN ZDROWIA( choroby, problemy z ciśnieniem, leki etc. ): zdrowy

WRAŻLIWOŚĆ NA KAWĘ/NAPOJE ENERGETYCZNE?: nie pije kawy

STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY:we wakacje lykalem thermo speeda 1 kapse rano i jedna wieczor przed bieganiem ale nawet nie skonczylem opakowania


BUDŻET: okolo 300-400 zl


Myslałem żeby kupic scorch'a + jakies BCAA i białko bo mi sie konczy, nie chcialbym kupowac bardzo drogich produktów raczej cos pomiedzy cena/jakosc :)

P.S jakbym zamowil w sklepiku sfd produkty za taka cene to o ile bym przedluzyl abonament ? (bo mi sie jutro konczy ^^ )



Zmieniony przez - Krfc w dniu 2011-01-20 12:41:30

Trening czyni mistrza, wiara czyni cuda

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2922 Napisanych postów 51333 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 346380
ja bym już masował delikatnie, a pociął na wiosnę porządnie, co Ty na to?

abonament chyba o 1/2roku albo 3 miesiące przedłużają, niezależnie od kwoty zamówienia.

pzdr/

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1395
Wlasnie chodzi o to, że jestem piłkarzem i ciezko mi bedzie robic mase teraz w okresie przygotowawczym bo jest jest jednym slowem za*******, codzinnie trening w tym bardzo intensywne bieganie :P chciałbym pozbyc sie tłuszczu zbednego co poprawi mi przyspieszenie i szybkosc, a takze wytrzymałość dajmy na to przez ten miesiac teraz, albo i półtorej a potem nie miałbym juz tak ostrych treningów i moglbym zaczac robic spokojnie i powoli czyste miesnie :) wiec moje pytanie jest takie, w jakie odzywki powinienm teraz na to poltorej miesiaca (albo i dwa) zainwestowac przy tak intensywnym treningu i czy dobrze mam dobraną diete :)

slyszalem, że scortch ma bardzo dobre opinie i nie jest mózgo***em :) do tego jakies BCAA no i białeczko, czy za tą kase którą napisałem jestem w stanie kupic dobre odzywki starczajace na te 1,5-2 miesiecy ? :)

Wielkie dzięki za odpowiedz :)

Zmieniony przez - Krfc w dniu 2011-01-20 14:03:54

Trening czyni mistrza, wiara czyni cuda

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2922 Napisanych postów 51333 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 346380
Scorch, bcaa rx gold, o3 jak mało ryb w diecie .

pzdr/

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1395
Ryb jest dosc duzo do tego pije tran co wieczór 5ml :) Wiec zainwestuje w tego scorcha i BCAA :) no i bialko nowe trzeba kupic :] Pozdro i dzieki ^^ a dawkowani BCAA ? tak jak na opakowaniu ?
Aha a jak dieta wg Ciebie, bo jeszcze nikt mi ni napisal czy ona dobra jes czy moze cos trzeba poprawic :)

Zmieniony przez - Krfc w dniu 2011-01-20 18:47:48

Trening czyni mistrza, wiara czyni cuda

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Ostrowia wpc - pytanie

Water