SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 484392

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2969 Napisanych postów 51560 Wiek 32 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 348072
co to znczy dieta 5/3/2 ?

TRENER PERSONALNY/(PSYCHO)DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 510
Podzial zapotrzebowania energetycznego: 50%wegle 30%bialko 20%tluszcze
Probuje laczyc to z ifem

Nie dajesz rady? To dopiero początek!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2969 Napisanych postów 51560 Wiek 32 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 348072
ok, a w ogóle pytasz o?

TRENER PERSONALNY/(PSYCHO)DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 510
-_-...spalacz...podałem ankiete kilka postów wcześniej

Nie dajesz rady? To dopiero początek!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 193 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4895
WIEK: 17
CZAS REDUKCJI(do tej pory i planowany termin zakończenia): staż rok,koniec zaplanowany na grudzien
SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU(fotka sylwetki):25-30%bf
POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: cos kolo 20
ZARYS DIETY I TRENINGU(obowiązkowo!!): Lc, 230b,160w,90t
STAN ZDROWIA(choroby, problemy z ciśnieniem, leki etc.): wszystko ok
WRAŻLIWOŚĆ NA KAWĘ/NAPOJE ENERGETYCZNE?: brak
STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY: -
BUDŻET: okolo 100
Myślę że to odpowiedni moment by po cos siegnąć ponieważ na redukcji jestem juz od roku (waga wyjsciowa 135, obecnie 96)

Zmieniony przez - Raczek1318 w dniu 2013-08-31 18:57:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2969 Napisanych postów 51560 Wiek 32 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 348072
W tym wieku co najwyżej delikatne środki pokroju Clenburexinu.

TRENER PERSONALNY/(PSYCHO)DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15
co sadzicie o stacker 4? jakie efekty? z treningami? jak spala tluszcz? dzieki za info
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2969 Napisanych postów 51560 Wiek 32 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 348072
w niższej cenie dostępne są spalacze o podobnej mocy, choćby Clenburexin. jednak spalacz to tylko dodatek, do treningu owszem, ale przede wszystkim diety, bez tych elementów to tylko łykanie pigułek na darmo i strata kasy.

Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2013-09-10 15:27:23

TRENER PERSONALNY/(PSYCHO)DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15
Mam 21 lat, i moim zdaniem ok 10 kg nadwagi, trenuje 4 razy w tygodniu, plus zdrowe odzywianie, od jutro chce zaczac brac stacker 4 i zastanawiam sie czy sa dobre opinie na jego temat czy to tylko'pic na wode'.a w internecie same pozytywy ale malo informacji z pierwszej reki o efektach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2969 Napisanych postów 51560 Wiek 32 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 348072
10kg u kobiety to dużo i nie poziom na spalacze.

TRENER PERSONALNY/(PSYCHO)DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: [email protected]

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Ostrowia wpc - pytanie

Sztos