SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 458770

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2922 Napisanych postów 51333 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 346380
na meila wysłałem szczegóły współpracy ze mną.

pzdr/

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 93
Witam,czy moglby ktos polecic jakis fajny spalacz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 76 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1368
WIEK: 21
CZAS REDUKCJI 2 mce i planuję zakończyć jak osiągnę jednocyfrowy %bf
SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU: ~15,
POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: 7-8
ZARYS DIETY I TRENINGU( obowiązkowo!! ): białko 2g/kg masy ciała, tłuszcze 0,7g/kg, ww ok 300 g łącznie. W ciągu dnia spożywam ok 2000 kcal (przy wzroście 190, 88 kg). Trening: pon, śr, pt - siłownia; wt, czw - aeroby w klubie fitness, sobota HIIT
STAN ZDROWIA( choroby, problemy z ciśnieniem, leki etc. ): b/o
WRAŻLIWOŚĆ NA KAWĘ/NAPOJE ENERGETYCZNE?: b/o, piję kilka kaw dziennie.
STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY: Nutrend fat direct, Man Scorch
BUDŻET: b/o

Dzięki za pomoc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2922 Napisanych postów 51333 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 346380
carloso ok, ale co ma być? spalacz, cały zestaw?


pzdr/

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 76 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1368
zestaw od a do z jeśli byś mógł :) Dzięki z góry!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 657 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8989
WIEK: 19
CZAS REDUKCJI: chciałbym poświęcić 2 miechy tyrania bez odstępstw
SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU: ciezko okreslic (jakies tam foty na stronie 29 - dziennik w podpisie- swoja droga ile moge miec na oko?)
POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: ciezko okreslic - mysle ze sciecie fatu z klaty troche i brzuch przede wszystkim (jakby sie lekko krata pokazala to juz w ogole szacun, bo cos tam miecha pod fatem juz jest)
ZARYS DIETY I TRENINGU( obowiązkowo!! ): białko 2.2-2.5g/kg masy ciała, tłuszcze 2g/kg, ww reszta jaka zostanie. Mam zamiar zacząć od ok 2600~ kcal (przy wzroście 180, 82 kg). Trening: jakieś FBW 3x/tydzien i aero 4-5x/tydz, moze hiit ale to jak juz podciagne kondycje z bieganiem po zimie.
STAN ZDROWIA( choroby, problemy z ciśnieniem, leki etc. ): zdrowy
WRAŻLIWOŚĆ NA KAWĘ/NAPOJE ENERGETYCZNE?: Kawa rozpuszczalna rusza mnie tylko na krótki okres czasu, przewaznie mogl bym wypic ja i godzine pozniej isc spac jakby byla taka potrzeba. Parzonej jakos nie probowalem, ale slyszalem ze bardziej kopie, wiec pewnie poprobuje.
STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY: DymaBurn, Mito (na docince z rok temu na pierszej redukcji - mam raczej odporny organizm bo w ogole nie czulem jego dzialania czy skutkow ubocznych).
BUDŻET: bez większych ograniczeń, ale wolałbym kupić to co ma jakiś sens użytku.


Zastanawiam się na co lepiej przeznaczyć kasę. Białko to u mnie podstawa więc go nie liczę, ale czy lepiej szukać jakiegoś zestawu aby konkretna moc była na 2 miesiące, czy też np. wieksza ilosc BCAA. Mimo wszystko spalacz to w moim wypadku po czesci takie placebo, ale fajnie by bylo zeby jednak cos dawalo, albo choc w kwestii kopa bylo odczuwalne.


Troche sie rozpisalem, ale coz, z gory dzieki za pomoc!

Zmieniony przez - Xardero w dniu 2011-04-11 01:29:54

It doesn't matter how hard you can hit, but how hard you can get hit and keep going.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 17
WIEK: 29
CZAS REDUKCJI( do tej pory i planowany termin zakończenia) :Początek 1 luty waga 133,5kg na dzień dzisiejszy 120,5 . Daję sobie rok ale to raczej zmiana stylu żywienia. Po redukcji nie będę tak często trenował.
SYLWETKA: 183cm wzrostu umięśniona zatłuszczona.
POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY:Szczupła sylwetka myślę, że około 100kg
ZARYS DIETY I TRENINGU( obowiązkowo!! ):Przykładowy dzień:
I Posilek : omlet lub jajecznica 6jaj
II i III Posilek w pracy: Sałatka z mięsem drobiowym i warzywami z olejem lniamym 600gr
IV Obiad : Mięso duszone lub pieczone, warzywa, kasza lub ryż brązowy
V Posilek po treningu : Białko whey isolate + garśc orzechów jak mnie męczy głód.
Trening obiegowy 5-6 razy w tyg na siłowni.Po treningu 45 min na maszynie eliptycznej.
STAN ZDROWIA( choroby, problemy z ciśnieniem, leki etc. ):Bez problemów.
WRAŻLIWOŚĆ NA KAWĘ/NAPOJE ENERGETYCZNE?: Średnia
STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY:Pierwsze 8 kg bez spalaczy obecnie po 3 tygodniach na Mhp Dren. Działanie czuje mocno ale czy spala nie jestem pewien obawiam sie troche ze biorac go o 9 rano jego działanie znika do czasu rozpoczęcia treningu czyli od 19 do 21. Do tego obserwuje redukcje Konia i wprowadzam omege wapn i zielona herbate.
BUDŻET: spory

Nie wiem czy nie wolę przesiąść się na jakiś spalacz brany przed treningiem ponieważ mam pracę przed komputerem i po Drenie jestem trochę roztrzepany a siedzę na tyłku i nie wiem czy to ma sens ponieważ wieczorem przed treningiem nie czuję już jego działania. Czy wprowadzic Bcaa Xplode i które białko lepsze przy redukcji Whey Protein Complex (widzę że Koniu uzywa go przy redukcji) czy Whey Isolate oba Olimp.
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 10257 Wiek 41 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 42828
Chciałem sobie kupić Dyma-Burn, a tu w składzie (przynajmniej wg ich strony):
- jakieś Eph 200 (co to jest?),
- 430mg ekstraktu guarany (ile to kofy? 430mg?),
- Yohimbe (to joha czy coś innego?).

Nie za mocna petarda? Szukam czegoś jak Scorch, żeby nie klepało za mocno, ale działało...

Półmaraton w 1:57:11! :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 97
WIEK: 20
CZAS REDUKCJI( do tej pory i planowany termin zakończenia) : dopiero co zacząłem, mam zamiar skończyć po zejsciu do 80kg
SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU (fotka sylwetki) : zdjęcie
POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: nie wiem
ZARYS DIETY I TRENINGU( obowiązkowo!! ):
I. posiłek (7:00-8:00): płatki owsiane na wodzie 100g (lub 100g musli z owocami), 5 białek jaja kurzego (lub 100g twarogu chudego lub puszka tuńczyka)
II. posiłek (10:00-11:00): twaróg chudy 150g, warzywa, 2 duże banany
III. posiłek (13:00-14:00): puszka tuńczyka w sosie własnym 150g
IV. posiłek (16:00-17:00): ryż paraboliczny 100g, pierś z kurczaka 100g, surówka
V. posiłek (do pół godziny po treningu, 20:00): ryż paraboliczny 50g, pierś z kurczaka 100g, surówka
VI. posiłek (22:00-23:00): twaróg chudy 150g

STAN ZDROWIA( choroby, problemy z ciśnieniem, leki etc. ): bardzo dobre
WRAŻLIWOŚĆ NA KAWĘ/NAPOJE ENERGETYCZNE?: brak
STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY:TSE, Drenaline hardcore. wszystko okolo 1 roku temu. Zostalo mi jeszcze ok 60caps drenalina.
BUDŻET: 100

https://www.sfd.pl/1/capture/if8mfipdd5vet3czb25, yvn2uox6tskat9hreqgj.jpg" data-lightbox="zdjecia" data-title="https://www.sfd.pl/1/capture/if8mfipdd5vet3czb25, yvn2uox6tskat9hreqgj.jpg">https://www.sfd.pl/1/capture/if8mfipdd5vet3czb25, yvn2uox6tskat9hreqgj.jpg" alt="" />
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 97




Zdjęcie do powyzszego postu.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Ostrowia wpc - pytanie

Water