SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 451287

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 75
hej :)
mam do Was małe pytanie dotyczące l-karnityny gold firmy trec.
W jakim czasie po otworzeniu butelki trzeba spożyć produkt? Czy jeśli sie zostawi ją 3-4 miesiące to czy nadal bedzie dobra czy tez może zaszkodzić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 17
witam chcem zacząć brac Hydroxycut Hardcore X i co do tego mozna dokupic jestem kolarze i waze 78 i chcem bardziej schudnac tak do 65 na gory
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 635
Witam :)
chciałbym sie spytać czy te suplementy to dobre spalacze ? :
I który z nich byłby najlepszy :)
*Man Scorch
*MAGNUM HEAT
*MAN Swagger

Po co ćwiczyć ? I tak umre .. żeby mieć wiekszą trumne . ;D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 77
WIEK: 21
WAGA: 82kg
WZROST: 180cm
CZAS REDUKCJI: do tej pory około 4 tygodnie, planowany czas 6-8 tygodni
SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU: jak mierzyłem tym sposobem >> http://www.hussmanfitness.org/caliper.htm to wyszło mi jakieś 19%, ogólnie tłuszcz zgromadzony w okolicach brzucha i bioder
POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: 10%
ZARYS DIETY I TRENINGU:
Dieta: jak na razie testuję/szukam/sprawdzam produkty które mogę wcielić do mojej diety; szukam rzeczy tanich, łatwo dostępnych, takich, które będę mógł spożywać w akademiku;
Dietę opieram na http://www.sfd.pl/Redukcja_jest_dla_mnie_za_droga__art.-t499299.html z małymi modyfikacjami, mianowicie:
1. Śniadanie.
4 jaja, 100g musli tropikalne (czyli płatki owsiane, orzechy, owoce), szklanka mleka, łyżka kakao.
2. Posiłki w pracy/szkole.
200g mięsa, bądź ryby, z ryżem lub kaszą lub makaronem, ewentualnie warzywami strączkowymi, do tego jakieś warzywa i owoce
4. Posiłek potreningowy.
Tu nie trzeba się męczyć i kombinować.
- pierś z kurczaka 15zł/kg
- ryż - 3zł/400g
5. Kolacja.
- twaróg półtłusty i warzywa

Stosuję się do 10 rad zdrowego odżywiania (gdzieś znalazłem na tym forum)

Trening - aeroby: trenuję piłkę nożną w małym klubiku:) treningi tam odbywają się trzy razy w tygodniu, więc można je zaliczyć jako aeroby, ponadto w pozostałe dni, czyli te nietreningowe, zamierzam trochę pobiegać lub pojeździć na rowerze, jeździłem już trochę ostatnio, ale jazda rowerem angażuje mniej mięśni niż bieg, przez co czas treningu wydłuża się dwukrotnie aniżeli w wypadku biegania, a poza tym lubię biegać interwały (bo są zróżnicowane i nie zajmują dużo czasu), więc pewnie to dodam jako aeroby w dni nietreningowe.
Trening - siłowy: na siłownię niestety nie chodzę, gdyż o dziwo wszystkie siłownie w moim mieście są pozamykane na okres wakacyjny; mam hantelki, więc nimi ćwiczyłem klatkę, bicepsy, kaptury, na brzuch robiłem brzuszki – kilka dni, a6w – około 12 dni, nóg nie ćwiczyłem, po kilku latach uprawiania piłki uważam, że zbytnio ćwiczyć ich nie muszę, ćwiczyłem tak przez okres 4 tygodni, efektem było wzmocnienie mięśni; a6w niestety nie paliła tłuszczyku na brzuchu, wzmocniła jednak mięśnie ukryte pod tym tłuszczem. Teraz spróbuję zmienić lekko trening siłowy na zupełnie bezprzyrządowy, taki jak w książce „Proteo….” (nie pamiętam nazwy dokładnie, nie chce mi się teraz jej szukać;])
STAN ZDROWIA: przeciwwskazań brak
WRAŻLIWOŚĆ NA KAWĘ/NAPOJE ENERGETYCZNE?: no właśnie… wrażliwość bardzo słaba, mam na myśli to, że kawa ani inne tigery mnie nie pobudzają, dlatego szukam czegoś mocniejszego, zdecydowanie mocniejszego, ale niezbyt drogiego, bez większych, niepożądanych skutków ubocznych. Oczywiście nie szukam fety bądź czystej efedryny:)
STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY: l-ka przez kilkanaście dni, zwykła, bez dodatków
BUDŻET: nieduży jak na początek, nie chcę wydawać za dużo na coś czego wcześniej nie próbowałem, załóżmy że 100zł na jakiś FAT burner

Ogólnie dużo ostatnio się naczytałem o reduktorach. Przez ostatnie dwa dni siedzę w necie i sprawdzam każdy produkt, analizuję składy, porównuję cenę w stosunku do ilości porcji danego preparatu. Szukam reduktora który wyśmienicie klepie:) czyli daje kopa, może nie za dużego, ale odczuwalnego, bo energii mi nie brakuje raczej, oraz takiego który fantastycznie spala tłuszcz. Wiem, że cudów nie ma, ale na pewno jest coś wartego polecenia.
Z porad ekspertów SFD.PL widzę, że na początek polecane są słabsze preparaty czyli Olimpowe TSE, TLF i TStim (z dobrymi recenzjami). Z mocniejszych każdy poleca niezawodnego Scorch’a, w dalszej kolejności Fyre firmy Syntrax. Pochlebne recenzja (nawet bardzo pochlebne) zbiera Universal Animal Cuts, ale jak dla mnie za drogi i za mało porcji.
Bardzo interesuje mnie natomiast produkt firmy Dymatize Dyma-Burn Xtreme 100kaps (cena około 75zł), które miało kiedyś w składzie efedrynę, a teraz podobno nadal czuć energię po spożyciu i bez efy. Ciekawym produktem jest również Dymatize AMP’d, po samym opisie można wnioskować, że to niezwykle silny środek, jednak opis producenta zawsze jest naciągany, a opinii o tym produkcie ciężko gdziekolwiek znaleźć. Mam nadzieję, że ktoś mi powie cos na ten temat.
Czytałem też o Thermal Blast, który ma w składzie efedrynę, ale jak dla mnie to chyba za mocny, a poza tym nie do zdobycia na rynku.
Czyli podsumowując potrzebuję spalacza, który nie tylko redukuje tłuszcz, ale i pobudzi mnie do życia. Więc co polecacie z tańszych:
_ Dymatize Dyma-Burn Xtreme
_Trec Thermo Fat Burner
_ Vitalmax Fatblock Thermogenic
_ Trec Clenburexin
_TSE
_TStim
_czy może cos innego polecicie?

Przede wszystkim chodzi mi o spalenie brzucha.

Zmieniony przez - tezza w dniu 2010-09-02 04:00:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1674 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7209
wiek 16
waga 100 kg
wzrost 183


stosowane wczesniej spalacze: TSE, Dyma burn extreme, therm energy power

cena max . 150, ale ma być skuteczne, bo therm energy power juz na mnie słabo działa

Żeby nie kopał organizmu za bardzo i żeby był bezpieczny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2914 Napisanych postów 51299 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 346134
więcej o sobie - ankieta jest na 1 stronie.

pzdr/

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1674 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7209
1. WIEK:16
2. WAGA; WZROST; ew PODSTAWOWE WYMIARY:100kg, 183 cm, 102 cm w pasie.
3. CZAS REDUKCJI( do tej pory i planowany termin zakończenia) : 3 tyg.
4. SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU (fotka sylwetki) :












ok. 25 %
5. POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY:14%
6. ZARYS DIETY I TRENINGU: Treningi 2-3 x w tyg pływanie 2 h, wyczynowo, 1-2 x bieganie po 30 minut interwałowo, codziennie aeroby 20-30 minut, 2 x w tyg siłowo
7. STAN ZDROWIA( choroby, problemy z ciśnieniem, leki etc. ): brak
8. WRAŻLIWOŚĆ NA KAWĘ/NAPOJE ENERGETYCZNE?:zależy jak to rozumujemy, kofeina chyba przestaje działać powoli, ale nie wiem.
9. STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY:TSE, dyma burn extreme, therm energy power
10. STOSOWANE AKTUALNIE SUPLEMENTY:therm energy power, universal uni liver, HMBolon
11. STAZ TRENINGOWY:1 miesiąc
12. BUDŻET:150 zł
13. TREŚ ZAPYTANIA / OPIS PROBLEMU: Doradzenie w doborze jak najlepszego spalacza, ktory nie bedzie mi niszczyl organizmu i zaburzal pracy narządów, ma być skuteczny.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2914 Napisanych postów 51299 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 346134
Thermo stim styka,
choć w tym wieku i przy takim zatłuszczeniu nic nie trzeba.

pzdr/

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1674 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7209
Ok, dzięki, sog leci.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 22
Hej.

Pytanie złożone o stosowanie suplementacji - głównie chodzi o spalacz, ale również o zapobieganie katabolizmowi z pomocą BCAA.

Stan aktualny:
Wiek 31, wzrost 187, waga: 80, chude kości ale "bebzon" jest :)
Treningi 2 lub 3 razy w tygodniu po 1,5h. (atletyczno-aerobowy: sztuki walki). Aktualny poziom tłuszczu w/g calipera: 18,9. Celuję w jednocyfrówkę.

Generalnie celuję w pozbycie się bebzonika przy jednoczesnym możliwie jak najmniejszym wpływie katabolizmu.

Jak to robię (mniej więcej tydzień):
1. Codziennie San Tight wraz ze śniadaniem, śniadanie dość obfite zazwyczaj jaja, razowiec z wędliną itp., wapno rozpuszczane + mała zwykła multiwitaminka. Arthroblock (zapobiegawczo na obciążane stawy + kręgosłup - praca za biurkiem). Pozostałe posiłki w miarę możliwości z przewagą białka ale bezstresowo raczej.
2. W dni treningowe 8g. BCAA przed i 8g. BCAA po treningu (HITEC w proszku).

I teraz pytania:

1. Czy spalacz warto jest stosować uwzględniając "siedzący" rodzaj pracy? Czy nie jest tak - że najlepsze efekty uzyskuje się z niego będąc w ruchu?
2. Czy warto zrezygnować ze spalacza w dni treningowe (obawa przed katabolizmem)? Może w treningowe zmniejszyć dawkę (odsypać z ampułki?)? Odnoszę wrażenie, że jak już ten Tight "puści" to jestem dość zmęczony.
3. Czy BCAA dodać poza dniami treningowymi?
4. Czy BCAA w dni treningowe faktycznie przyjmuje się na pusty żołądek (przed treningiem)? Budzi to moje wątpliwości - zwłaszcza przed treningiem, gdzie "zaraz" zapotrzebowanie na energię jest ogromne.
5. Czy BCAA potreningowe nie lepiej jest "zmieszać" z jakimś obfitym w białko posiłkiem / odżywką (WPC dla przykładu)?

Pozdro.

Zmieniony przez - exyte w dniu 2010-09-23 22:10:32
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Ostrowia wpc - pytanie

nutloveb