SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 502208

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 158 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1913
super zestawienie najważniejszych info w jednym miejscu - sogacz przez duże S !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 57
Cześć,
Bardzo prosiłabym o radę, pracuję nad sylwetką od roku jednak nadal nie osiągnęłam pożądanych efektów. Mam dobrą przemianę materii i nigdy nie miałam problemów z nadwagą. Chciałabym jednak doszlifować wygląd sylwetki i spalić ten "ostatni tłuszcz z okolic brzucha i ud, jak również pozbyć się wody podskórnej powodującej niewielki cellulit. Myślę, że na tym etapie wspomogły by mnie jakieś spalacze. Nie jestem w tej dziedzinie ekspertem, nie chcę sobie zaszkodzić kupując coś zupełnie nieodpowiedniego, dlatego chciałam was zapytać o radę. Bardzo proszę o odpowiedź. Dołączam ankietę i zdjęcia sylwetki.


WIEK: 21
CZAS REDUKCJI(do tej pory i planowany termin zakończenia): Pracuję nad poprawą sylwetki od roku,
SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU(fotka sylwetki): ok 15%
POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: 12%
ZARYS DIETY I TRENINGU(obowiązkowo!!):
treningi:
bieg-10km 3x w tyg
ćwiczenia na poszczególne części ciała(brzuch, uda, nogi, pośladki) 2x w tyg po ok 50 min
rower ok 50 min - 2x w tyg

dieta:
około 1600 kcl, zadnych fast foodow, alkoholu i innych nałogów, produkty nisko przetworzone, głownie owoce, warzywa, produkty zbożowe, mleczne, weglowodany w postaci ryżu brązowego, kasz i ziemniaków, 2 x w tyg jakieś mięso, 2 x ryba, staram sie tez ograniczyć słodycze i pić jak najwiecej wody

STAN ZDROWIA(choroby, problemy z ciśnieniem, leki etc.): -
WRAŻLIWOŚĆ NA KAWĘ/NAPOJE ENERGETYCZNE?: -