SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 458784

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 825 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 33983
CO lepiej pobudza GET FN AMP'D czy Jet fuel pyro ? i co sadzicie Hydroxycut Hardcore x równa sie ze stara wersją która ładnie czesała ??

...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2922 Napisanych postów 51333 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 346380
chcesz pobudzenia pij mocną kawę sypaną, nierozpuszczalną, 3-4 łyżeczki x 2 filiżanki i masz siekierę lepszą niż po jakimkolwiek spalaczu.

pzdr/

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3159 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 25123
Kiedyś piłem kawę rozpuszczalną...od 2 dni zacząłem pić sypaną parzoną i muszę powiedzieć, że te dwie odmiany nie mają ze sobą wiele wspólnego. Piję jedną z półtora łyżeczki przed treningiem i czuję zmianę (w porównaniu do treningu bez kawy). Później koło 16 - 17 pije drugą i kurde czuje że zrobiłbym coś
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 825 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 33983
Chce palic fat ale ,że teraz w robocie przed targami mam za******* to przydalo by sie cos do pobudzenia

...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3159 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 25123
Dzisiaj dałem dawkę docelową czyli 2 x thermo stim + kawa parzona i na siłownię. Muszę przyznać że jest widoczna różnica. Właściwie zrobiłem 5 min trucht na rozgrzewkę (wiem ze ubogo), 3 serie przysiadów na suwnicy i to mi wystarczyło żeby się ze mnie lało niestety pod koniec treningu już słabło jednak. I wcale nie chodzi o kondycję bo biegam truchtem po 2 godzinki (obecnie juz nie ale nie mam problemu).

PS: mam pytanko bo nie wiem jakiej budowy jestem. Jestem wąski w pasie (w talii) i czym wyzej tym rozszerzam się coś na kształ litery V. Jaki to typ ? Chodzi mi o endo ekto...który to ?

Zmieniony przez - Detoxik w dniu 2010-08-06 17:27:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 284
Czesc , mam pytanko co do Thermo Stima i Thermo Speeda Extrime.
mam 21 lat , 183wzrostu waga ~85kg rano, pas 88cm, bicep 37, zszedlem juz z 104 w ciagu roku. Dieta to 4-5 posiłkow dziennie + dane z forum + na rozum i na odczucia raz 2kromi raz 3 itp.
Chciałem sie ogolnie dowiedziec ktory z tych supli bedzie lepszy dla mnie, dodam ze trenuje SW 4/5 razy w tygodniu + staram sie silke + aeroby(potreningu/ po silce 30min). Ostatnim fatburnerem byl thyroburn z ktorego bylem zadowolony wmiare, wczesniej mialem lipo 6 i nie polecam. Pozdrawiam Scibi.
Gdyby było coś waznego co miałbym dopisac prosze napiszcie co. Z góry thx.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 50
CZAS REDUKCJI : niecałe 2 miesiące , waga początkowa 113kg , obecnie 98 kg , wzrost 185cm , wiek 19 lat, celuję pod okolice 80kg i najlepiej rozbudowę mięśni .
SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU (fotka sylwetki) : brak
POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: brak
ZARYS DIETY I TRENINGU( obowiązkowo!! ): 4-5 razy w tyg 30minut rowerek treningowy około 20km na każdy przejazd .
Ćwiczenia ogólne +- 30 minut
Ćwiczenia dodatkowe " podwórkowe " czyli porządki , drewno etc.
STAN ZDROWIA( choroby, problemy z ciśnieniem, leki etc. ): brak
WRAŻLIWOŚĆ NA KAWĘ/NAPOJE ENERGETYCZNE?: nie testowane
STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY: brak
BUDŻET: preferowane do 300zł do zakończenia redukcji ( istnieje możliwość powiększenia jeżeli nie jest to wydatek jednorazowy )

Prosiłbym o pomoc w dobraniu wspomagaczy spalania tkanki tłuszczowej + ewentualnych początków budowy mięśni (na to chyba jeszcze za wcześnie )

Zmieniony przez - smerfd2jsp w dniu 2010-08-10 21:53:52

Gdybym ja Ci miała dietę idealną , miała bym Ci ja figurę normalną!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 153
Koniu,

Napisz mi proszę jak brać Phenadrine APS. Dietę mam low-carb ułożoną przez dietetyka 5 posiłków dziennie. Trening tylko aeroby, konkretnie 1 godzina orbitreka 5 razy w tygodniu. Przeważnie około godziny 20:00.

O której to brać i w jakiej ilości?

Ps. Tak wogóle jak oceniasz ten środek pod wzgledęm spalania.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4174
WIEK: 27
CZAS REDUKCJI : do zrzucenia oponki z brzucha
SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU (fotka sylwetki) : 23% (metodą "łapiesz skórę na wysokości pępka na biodrze i mierzysz...) "otyłość brzuszna"
POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: nie wiem, może 15% - 18%. Byleby bez oponki.
ZARYS DIETY I TRENINGU( obowiązkowo!! ): Trening: Pn, Sr, Pt Kickboxing, w niedziele pompki, trochę dochodzi rowerku, basen itp). 1 dzień w tygodniu na siłowni (najczęściej ćwiczę wtedy całe plecy + biceps, czasami zrobię obwodówkę) + 30 na bieżni po treningu
Dieta: z dziennikiem posiłków Vitalmax i waszą pomocą: w zarysie ok 5 posiłków, Białka 170g (2.0g na kgmc), Tłuszcze 80g (1.0 na kgmc) węgle 160 (1.9 na kgmc) 300kcal poniżej zapotrzebowania.
STAN ZDROWIA( choroby, problemy z ciśnieniem, leki etc. ): Zdrowy
WRAŻLIWOŚĆ NA KAWĘ/NAPOJE ENERGETYCZNE?: bardzo mnie pobudza kofeina (nawet szklanka coli)
STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY: TSE itp
BUDŻET: 50? 100? jak mus to mus
Chciałbym jakiś fatburner ale bez kofeiny, taki który nie pobudza (czasami robię treningi wieczorem a po TSE nie usnę długo...) Nie piłem nigdy kawy dlatego każda dawka kofeiny ma na mnie bardzo duże oddziaływanie (dlatego biorę TSE przed treningiem - mam olbrzymiego powera). Ale czasami potrzebowałbym wziąść coś co nie pobudzi a pomoże spalać tłuszcz.
Myślałem o Fat Transporter TREC'a albo Universala Fat burners.
Co byście polecili?
Pozdrowionka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 172 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1474



fotka jak mialem 115kg



tu 105
1. WIEK:19
2. WAGA; WZROST; ew PODSTAWOWE WYMIARY: 185 waga 105
3. CZAS REDUKCJI( do tej pory i planowany termin zakończenia) :od czerwca 115-105 do pazdziernika 85
4. SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU (fotka sylwetki) :
5. POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY:15?:P
6. ZARYS DIETY I TRENINGU: jest nizej
7. STAN ZDROWIA( choroby, problemy z ciśnieniem, leki etc. ):na wku wyszlo niby lekkie cisnienie ale kat. A jest :P
8. WRAŻLIWOŚĆ NA KAWĘ/NAPOJE ENERGETYCZNE?:raczej nie
9. STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY: ---
10. STOSOWANE AKTUALNIE SUPLEMENTY: ---
11. STAZ TRENINGOWY:3
12. BUDŻET:max 170
13. TREŚ ZAPYTANIA / OPIS PROBLEMU: jaki spalacz? myslalem o Dymatize VIPER 90kaps
FA LipoBurn 120 tabl. [lepsze niż lipo 6]
zalezy mi na jak najszybszym zrzuceniu 20kg w 2 miechy najlepiej wiem ze sie da przyklad https://www.sfd.pl/19_lat_redukcja_<~-t601074.html

I posiłek
płatki owsiane z mlekiem
+
tuńczyk w sosie własnym
+
orzechy włoskie

II posiłek
pieczywo razowe
+
jaja kurze całe
+
pomidor
+
oliwa z oliwek

III posiłek
kasza
+
filet z kurczaka
+
pomidor

IV posiłek
tuńczyk w sosie własnym
+
pomidor

V posiłek
twaróg
+
oliwa z oliwek
dieta w przerobce czekam na pomoc na forum
czy takie zestawienie prod. jest dobre?

tu trening FBW 3 dniowy

A:
nogi: przysiady ze sztanga na barkach 3 x 15
plecy: wiosłowanie sztanga 3 x 15
klatka: wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3 x 15
barki: wyciskanie sztangi zza głowy 3 x 15
tricepsy: wyciskanie francuskie sztangi oburącz 2 x 12
bicepsy: uginanie przedramion ze sztanga podchwytem 2 x 12
przedramię: uginanie nadgarstków nachwytem 2 x 12
kaptur: szrugsy 2 x 12

B:
nogi: wykroki ze sztanga 3 x 15
plecy: martwy ciąg 3 x 15
klatka: wyciskanie hantli na skosie górnym 3 x 15
barki: unoszenie hantli w opadzie siedząc 3 x 15
tricepsy: prostowanie przedramion z hantlem w oparciu ławkę 2 x 12
bicepsy: uginanie przedramion z hantlem w oparciu o kolano 2 x 12
przedramię: uginanie przedramion podchwytem 2 x 12
kaptur: szrugsy 2 x 12

C:
nogi: martwy ciąg na prostych nogach 3 x 15
plecy: wiosłowanie końcem sztangi 3 x 15
klatka: rozpietki na ławce poziomej 3 x 15
barki: unoszenie hantli bokiem 3 x 15
tricepsy: wyciskanie sztangi w wąskim nachwycie 2 x 12
bicepsy: uginanie przedramion z hantlami podchwytem 2 x 12
przedramię: obracanie przedramion ze hantlami 2 x 12
kaptur: szrugsy 2 x 12
po treningu ok 13.30 rower ~25km w czasie 70 min.srednio ~ 21km/h
dzieki


Zmieniony przez - eright w dniu 2010-08-14 20:11:26

Visca el'Barca

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Ostrowia wpc - pytanie

Water