SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 458739

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 211 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4392
pizmak5, Osloo

Zaden spalacz nie pomoze przy braku podstawowej wiedzy z odzywiania.
Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 140
wiem ja mam ułożoną diete teraz wysokobiałkową do 2500 kalori na dobe 4-5 posiłków dziennie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 216 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2142
Nie brak wiedzy jest tu winien a zle przyzwyczajenia i slaba silna wola ;)
Co roku robie redukcje i zawsze mi sie udaje. Czasem jest to 5, czasem 17 kg.
Aktualna dieta preentuje sie mniej wiecej tak:

Dieta- własna, czyli:
- Jak najmniej weglowodanow i tluszczy [zero slodyczy, fastfoodow].
- Duzo białka w posiłkach, zero syntetyku.
- 5-6 malych posilkow w ciagu dnia, najwiecej kalorii w sniadaniu.
- Pierwszy posilek o godzinie 7 [20 minut przed pierwszym treningiem]
- Ostatni posilek o godzinie 18 - czyli godzine po treningu silowym.
- Przykładowy dzienny jadłospis [slashem rozne opcje na rozne dni oddzielone]:
1 nie nazwe tego posilkiem no ale: jogurcik ;)
2 posilek: mleko z platkami / 4-5 jajek w dowolnej postaci
3 posilek: pieczywo z szynka drobiowa i serem / twaróg chudy biały zmieszany z jogurtem
4 posilek: j.w ewentualnie wędzona makrela
5 posilek: kotlety sojowe paczka/ piers z kurczaka podwojna / mieso mielone (gulaz z sosem)
6 posilek: sałatka owocowo-warzywna i cos z powyzszych jako zrodlo bialka.
Oczywiscie jest to przykladowy jadlospis, nie trzymam sie tego scisle, ale dieta sklada sie wlasnie z powyzszych produktow.

Nie licze kalorii bo nie umiem sie tego az tak scisle trzymac. Przy redukcji zwiekszam tylko ilosc posilkow zmniejszajac zarazem ich objetosc i sklad tak jak widac powyzej. Dodaje wieksza ilosc treningow, łącznie 3 treningi dziennie i stad uzyskuje ujemny bilans energetyczny.
Ps. waga "drgnela", bylo 105 kg tydzien temu, jest 102.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8
Witam wszystkich,

przepraszam, że wciskam sie w temat wyjeżdzając z zupełnie czym innym, ale po przeczytaniu głównego postu mam pytanie do Autora.
Jako, że jestem zupełnie zielona w temacie zdrowego, czy świadomego podejścia do kondycji, zdrowia,a dokonuję zmian, ale wiekszość pojęć jak np bf :o jest mi zupełnie obca, dlatego czytam wszystko, próbując nadrobić braki w edukacji. Koniu Twój artykuł mnie zaciekawił, i przyznaję, że wlazłam na Twój profil, by zobaczyć, czy masz może więcej takich artykułów- no i natknęłam się na info, że zawodowo zajmujesz się: "odchudzaniem grubych bab" :) Jak wygląda to od strony technicznej, gdybym prosiła Cie o zbudowanie strategii działania? W gąszczu informacji, z balastem wpojonych, zapewne często, złych nawyków nawet nie wiem od czego zacząć, a wydaje mi się, że skuteczne może być jedynie podejście kompleksowe- żywienie, trening itd :) Pozdrawiam ( sari@poczta.onet.eu)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2922 Napisanych postów 51333 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 346380
sklansky
na oko masz około 9-10, nie 5% - jak to liczyłeś?
a co do utrzymywania tego poziomu - zauważ, że zawodowi kulturyści poza sezonem startowym mają stosunkowo wysoki bf, nie opłacalne i trudne jest jego trzymanie, jeżeli chcesz budować masę, stosunkowo dużą masę.
A co do zdrowia - trzeba pamiętać, że tłuszcz stabilizuje nam narządy wewnętrzne, wchodzi w skład organelli komórkowych czy "buduje" po części mózg.

pzdr/

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2922 Napisanych postów 51333 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 346380
Mikalah
napisałem mejla.


pizmak5
dieta i zasady które wyznajesz - kiepsko.

Osloo
dieta to podstawa, także bez niej nic Ci nie pomoże.

pzdr/


Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2010-10-21 14:13:18

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 140
A na moje posty odpowiesz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2922 Napisanych postów 51333 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 346380
jeżeli nawet masz dietę, to przy otyłości - 28% bf, spalacze nie są Ci potrzebne.

pzdr/

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 140
Koniu sorry troche sie wygłupiłem mam 10.8% tłuszczu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2922 Napisanych postów 51333 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 346380
poka foto.

pzdr/

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Ostrowia wpc - pytanie

nutloveb