SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • Paszkos244 - spampost numer 2 + przepisy kulinarne

    Post
    Trening dla początkujących

    : trenowane partie: nogi, barki, brzuch TRENING: Trening wyszedł ładnie. Dzisiaj drugi raz robiłem w tym tygodniu nogi. Jako, że miałem lekką kontuzję ( którą co prawda już w 100% wyleczyłem ) powoli je "rozkręcam". Lepiej jej nie odnowić. Zwiększyłem obciążenie względem poprzedniego treningu i robiłem mega poprawnie technicznie, ale z mniejszą ilo

    Odpowiedzi: 744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-14 22:37:50 Liczba szacunów: 0
  • KingCold/dziennikTS/nowy plan str.46 - walka o 475kg w TS

    Post
    Trening dla początkujących

    wała poprawę humoru. Rano przyszła dziewczyna, pogadaliśmy i potem na zajęcia. posprzątaliśmy w domu z kumplami i wszystko ok. Zadowolony na trening. posiłek przedtreningowy: 100g ryżu + ok.300g mięsa z kurczaka + 2łyżki stołowe oliwy. czas trwania treningu: od 16:50 do 18:00 (tak dużo ze względu na braki sprzętowe, czyli w hooj ludzi). Trening dyn

    Odpowiedzi: 559 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-26 21:11:48 Liczba szacunów: 0
  • split 4x tydz- prosze o ocene/poprawe

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ************************************* WAGA CIAŁA: 86 OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 32 OBWÓD BICEPSU: 39 OBWÓD ŁYDKI: 42 OBWÓD UDA: 62 w polowie OBWÓD BIODER: 102 OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: 100 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 109 OBWÓD BARKÓW: 124 OBWÓD NADGARSTKA: 18,5 OBWÓD KOSTKI U NOGI: 24 ****POMIARY POZIOMU TŁUSZCZU************************** WAGA CIAŁA: PROCENT

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 704 Data: 2013-02-05 21:06:13 Liczba szacunów: 0
  • Trening z Pudzianem w Fit Fabric Łódź – będzie Massacra!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    dukt zawierający w swoim składnie najwyższej jakości białka serwatkowe, którego skład jest potwierdzany w farmaceutycznych warunkach laboratoriów Olimp – Whey Protein Complex 100%, w najnowszej odsłonie smakowej - Strawberry Power – jak podkreślali uczestnicy – NAJLEPSZA ODŻYWKA TRUSKAWKOWA NA RYNKU!!! Przez cały trening i pobyt na miejscu atmosfe

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1554 Data: 2014-03-16 18:30:24 Liczba szacunów: 0
  • Storm&Shock Therapy TEST -Podsumowanie -s. 27

    Post
    Odżywki i suplementy

    , 20* 7 wycisk z przodu sztangą siedząc 70* 8, 75* 8, 80*7 wycisk sztangielek w siadzie 32* 7, 32*8,32*6 wzniosy w opadzie 3 serie po 10 powt. od 14 do 17.5 kg Uda. Przysiad 100* 12, 120* 10, 140* 8, 120* 8 Wyciskanie na maszynie jedna nogą 100*8, 100*8, 110*8, 120*5 Uginania 50*10,60*8,70*5,60 * 7 na łydki zabrakło czasu. Brzuch jutro. Ogólnie je

    Odpowiedzi: 543 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-12-03 00:47:27 Liczba szacunów: 0
  • Projekt :Zakłady na kraty-do 30 czerwca2014

    Post
    Po 35 roku życia

    17-03-2014 DT Micha - na 100% trzymana dieta Bilans: 2629 kcl Białko: 240 g Węglowodany: 230 g Tłuszcze: 77 g ( dieta lecę wg starego planu z zeszłego tygodnia bo w tym PT samo podwyższyło mi kaloryczność - pisałem wczoraj) Suplementacja w trakcie dnia: GOLD-VIT C 1000 FORTE - Olimp - 1 caps Hi-Tec kreatyna - 5 caps Hi-Tec Stawy - 3 caps Hi-Tec Wi

    Odpowiedzi: 633 Ilość wyświetleń: 18265 Data: 2014-03-17 21:13:36 Liczba szacunów: 0
  • TEST: ''''A'''' jak...................masa na animalach - pods. str.50!

    Post
    Odżywki i suplementy

    lowfat 150 Białko z prochu 40 Płatki owsiane 110 Siemie lniane 20 sok low carb jogurt 0% 0-3 3kaps 1x Animal pak przed treningiem: Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100 Ryż biały 70 1x NutriGrain baton Tri-o-Plex 1/2sztuki suplementacja peri-workout -15min: 1x Animal stack/m-stack + 1x Animal nitro -podczas: Intra aid 30g + CarbCompl

    Odpowiedzi: 592 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-01 16:02:16 Liczba szacunów: 0
  • Raz w tygodniu silowy na wyskok do poprawy

    Post
    Inne dyscypliny

    KIE, ŻE NIE WARTO OBCIĄŻAĆ KRĘGOSŁUPA. MOŻNA TO ZROBIĆ MNIEJSZYM "KOSZTEM" Serie(bez rozgrzewkowych) ze stałym obciążeniem dadzą efekt. On jets jeszcze młody to max 100% nie powinien dźwigać. JA NIE MIAŁEM NA MYŚLI DŹWIGANIA 100% TEGO CO SIĘ DA NA RAZ, TYLKO DOJŚCIE DO ZAŁAMANIA POD KONIEC (OSTATNIA SERIA) LUB W INNEJ WERSJI, DOJŚCIE DO

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 7579 Data: 2006-03-28 01:08:31 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs -Poprawa Sylwetki-Szerokie bary wg kuba_n

    Post
    Po 35 roku życia

    2,3        0,6            Filet z kurczaka          150        148       32,2        0,0        2,0        0,0        0,0            Ryż brązowy naturalny (30 minut)          100        353        7,1       76,8        1,9        2,3        0,6  12:45     przedtreningówka                       0        0,0        0,0        0,0        0,0        0,

    Odpowiedzi: 346 Ilość wyświetleń: 14360 Data: 2014-03-29 20:30:37 Liczba szacunów: 0
  • Prohormony USA, które godne uwagi?

    Post
    Doping

    nie zmienić m drola i epi na propa i winsa Gibon nie mam pojęcia jak było z wymiarami. Ale z tego co mi się wydaje to klata byłą wtedy ze 115-116, w kablu ok. 45, pas 88-90. Teraz mam spadek formy, bo zbyt często jestem zmuszony odpuścić trening lub nie mam możliwości trzymania michy w 100%. Zmieniony przez - Don Pawson w dniu 2008-07-21 18:47:15

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-21 18:45:45 Liczba szacunów: 0
  • Przemiana wiosenna annawcz

    Post
    Ladies SFD

    TRENING Bieg 2-3 km upał dał się we w znaki więc potem marszobiegi 8 x 100-200 m /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/bd0375d310a74daf99f32ff97d879290.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/62f69dec61814d93a719df4139ce0ccc.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/a37cf8867a1c41128e3308715a3c5ddc.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/925c9c623f2e478e82a9dd9291d6035d.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2

    Odpowiedzi: 894 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-08 10:25:05 Liczba szacunów: 0
  • Nowinki ze Świata!!

    Post
    Inne dyscypliny

    enia, że jestem nadal młodym człowiekiem, nie mam żony, rodziny, dzieci i pieniądze w tej chwili dla mnie to nie wszystko. Najważniejsze, by móc w każdym starcie dać z siebie 100 procent. A wygrywanie z najlepszymi biegaczami na świecie automatycznie ciągnie za sobą kolejne sznurki, czyli jakieś finansowe sprawy. Zgromadziłem także ogromne doświadc

    Odpowiedzi: 763 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-08 13:04:40 Liczba szacunów: 0
  • Wuchta - To dla Ciebie TATO - 14.01.2010

    Post
    Trening dla początkujących

    tkiem tego ze sami posiadaja wyłacznie klaty/klatki i nosza na siłce klapki (rym, ale sens jest ) Wuchta - sylwetka jest taka jakbys mial 50% klatki i 50% reszty (czyli razem 100% Wuchty ), moje pierwsze wrazenie bylo takie jakbys na klacie sie skupial w treningach a nie w MC a krata na brzuchu - #%%$^^, nie przystoi dorosłemu, powaznemu i az ta

    Odpowiedzi: 2990 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-10-19 12:51:08 Liczba szacunów: 0
  • HIT-HST

    Post
    Trening w domu

    st mechanizm odpowiedzalny za rozwoj M w HST to dla mnie ciagle (1) i wyrazne (2) wzrosty stosowanego obciazenia z tr. na tr. Koniec, kropka. JEST TO JEDNYM Z ZALOZEN HST NA 100 %, ALE JELSI BYLOBY TO WYSTARCZAJACE TO O TYM WIEDZILEI JUZ DAWANO PRAWIE WSZYSCY A JEDNAK COS NIE ZAWSZE BYLO W PORZADKU STAD I INNE ZASADY PODSATWOWE HST (4) Reszta to

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 3681 Data: 2003-08-28 10:20:20 Liczba szacunów: 0
  • Lipne techniki Wing Tsun

    Post
    Sztuki Walki

    nie mniej biegłej w tym temacie)Jedni mają większe predyspozycje,inni mniejsze.Ć'est la vie.WT jest stylem trudnym,chociaż podobno jednym z łatwiejszych spośród tradycyjnych Kung-Fu. Nie każdy zrealizuje się w nim w 100%.Jak napisał Wuxia:niech każdy robi to co lubi... Wąż nigdy nie będzie ćwiczył szarży a słoń ataku z gałęzi.O musze nie wspomnę.

    Odpowiedzi: 1450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-19 23:46:16 Liczba szacunów: 0
  • Test - xp,cm3,inne czyli atak na masę by pati pods.str.63/64

    Post
    Odżywki i suplementy

    TESTU - wiek : 18 niecale -wzrost : 191 cm - waga : 86-87 kg - staż : 2,5 rok na powazne rok:) - obw. pasa : 89cm - obw. klatki : 105cm - obw. bicepsa : 37l 35p - obw. przedr. : 31cm - obw. uda : 59cm - obw. łydki : 40cm -płaska-95 -przysiad 70 -martwy ponad 100 Ktore wymiary sa prawdziwe?? Zmieniony przez - m.ł.o.d.y. w dniu 2007-09-10 19:26:51

    Odpowiedzi: 728 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-09-10 19:24:56 Liczba szacunów: 0
  • Viki DT/pods. s.33,38/ciąża s.45/powrót s.71

    Post
    Ladies SFD

    badanie ;-) Na szczęście polezałam chwile i zmienił położenie, udało się zobaczyć co trzeba :-) Jeszcze w ramach ciekawostki, lekarz powiedział że na tym etapie nie można na 100% stwierdzić płci, ale można próbowac określić na podstawie położenia wyrostka płciowego, który w naszym przypadku wskazuje na chłopca... ciekawe czy się potwierdzi za kilk

    Odpowiedzi: 1379 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-02 08:47:55 Liczba szacunów: 0
  • piłka halowa - trening

    Post
    Inne dyscypliny

    znajdującą się za bramką( jeśli jest). Start do piłki - sip A,B,C, troszkę siłowni, ale nie zadużo. Ćwiczenie sprintu na odcinku 20-30 m, nie potrzebne bieganie na sprint na 100. Napisałem tyle, ponieważ taki dystans człowiek potrzebuje do osiągnięcia max'a w sprincie; Bieganie 20 m sprintem 20m truchtem i tak na zmianę kilka razy. Celne podania -

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 3255 Data: 2008-01-02 13:17:40 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Damian Świtala-Przygotowania do sezonu 2015

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dieta 1. Owsianka (120g owsianych+jabłko (300g))+ jajecznica z 6 jajek Po treningu: 40g Isobolic, 60g Waxybolic 2.Makaron (150g),Schab(200g) 3. Ryż (100g),Schab(200g),Smalec (10g) 4. Ryż (100g),Schab(200g),Smalec (10g) 5. Twaróg (200g),Masło Orzechowe-60g Trening Klata+Barki 1.Wyciskanie sztangi 3s rozgrzewka, 3x5p (94

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-18 11:56:43 Liczba szacunów: 0
  • Crossfit by Łukasz Trzonkowski - dziennik treningowy

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    , mogę się tylko domyślać ,że będzie grubo .... Rozgrzewka : 3000 m row WOD 1 1 "Smels like Grace" 10 C&J 80 kg 30 Lateral Jumps 10 C&J 90 kg 30 Lateral Jumps 10 C&J 100 kg 30 Lateral Jumps Time Cap 10 min Rest 5 min WOD 2 15 min AMRAP 10 Pistols 20 Kb Swing 25 kg 30 sit ups 40 air squat 50 Double unders Jedziemy!!!!! :)

    Odpowiedzi: 541 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-02 08:20:54 Liczba szacunów: 0