SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • Krata na lato - Edycja 2 - wg RafalRRRR

    Post
    Po 35 roku życia

    6.2014 – DNT - Aeroby Menu: http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/823/leqp.png Aeroby: http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/853/rdzo.png Opis: Menu: Micha na 100%. Aeroby Bieg rano o 9. Pogoda znowu cudowna. Jedynym problemem był… jakikolwiek ruch przez wczorajszy trening m in nóg. Obawiałem się, że spasuję z biegiem w ogóle, ale

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 7563 Data: 2014-06-06 23:03:31 Liczba szacunów: 0
  • USN - rywalizacja - test masowy nevalainen i RafalRRRR, podsumowanie str. 15

    Post
    Odżywki i suplementy

    /6x65kg/6x65kg zarzut + wyciskopodrzut: 3x45kg/3x45kg/3x45kg/3x45kg/3x45kg/3x45kg D I E T A: musli 120g + białko ryż 150g + mięso 150g T R E N I N G ryż 150g + mięso 150g ryż 100g + mięso 150g serek wiejski + łyżka masła orzechowego S U P L E M E N T A C J A: USN - Creatine Anabolic - po treningu 53g USN - 100% WHEY PROTEIN - rano 34g, po trening

    Odpowiedzi: 161 Ilość wyświetleń: 14628 Data: 2014-02-12 22:23:05 Liczba szacunów: 0
  • USN - rywalizacja - test masowy nevalainen i RafalRRRR, podsumowanie str. 15

    Post
    Odżywki i suplementy

    ack.com/a/img836/545/argn.jpg Tydzień 2 - Dzień 2: T R E N I N G - brak D I E T A: 120g musli + 3 jaja 150g makaronu + 150g piersi z kurczaka 150g makaronu + 150g wieprzowiny 100g ryżu + 150 g kurczaka serek wiejski 200g + kieliszek oliwy S U P L E M E N T A C J A: USN - Creatine Anabolic - wieczorem między posiłkami USN - 100% WHEY PROTEIN - brak

    Odpowiedzi: 161 Ilość wyświetleń: 14628 Data: 2014-02-21 14:13:06 Liczba szacunów: 0
  • USN - rywalizacja - test masowy nevalainen i RafalRRRR, podsumowanie str. 15

    Post
    Odżywki i suplementy

    stowanie w opadzie w superserii z uginaniem na modlitewniku" 10x11,5kg ss 15x7kg/ 10x11,5kg ss 15x7kg D I E T A: 120g musli + 3 jaja ziemniaki + udka z kurczaka T R E N I N G 100g ryżu + 150g piersi z kurczaka 150g makaronu + 150g kurczaka twaróg + oliwa S U P L E M E N T A C J A: USN - Creatine Anabolic - po treningu 53g USN - 100% WHEY PROTEIN -

    Odpowiedzi: 161 Ilość wyświetleń: 14628 Data: 2014-02-24 22:01:09 Liczba szacunów: 0
  • USN - rywalizacja - test masowy nevalainen i RafalRRRR, podsumowanie str. 15

    Post
    Odżywki i suplementy

    0g piersi z kurczaka kanapki w szkole 150g makaronu + 150g piersi z kurczaka serek wiejski + oliwa S U P L E M E N T A C J A: USN - Creatine Anabolic - po treningu 53g USN - 100% WHEY PROTEIN - półtorej porcji po treningu USN - 19 ANABOL TESTO - 2caps przed treningiem, 3caps przed snem Nie wiem czemu, ale tak super mi weszedł ten skos dodatni na

    Odpowiedzi: 161 Ilość wyświetleń: 14628 Data: 2014-02-27 17:59:41 Liczba szacunów: 0
  • USN - rywalizacja - test masowy nevalainen i RafalRRRR, podsumowanie str. 15

    Post
    Odżywki i suplementy

    ręka głowa z bocznej -uderzenia w parterze z gardy -zadaniówka z pozycji bocznej -sparingi D I E T A: 120g musli + 4 jaja kanapki 150g makaronu + 150g kurczaka T R E N I N G 100g makaronu + 150g kurczaka Twaróg + oliwa S U P L E M E N T A C J A: USN - Creatine Anabolic - po treningu 53g USN - 100% WHEY PROTEIN - półtorej porcji po treningu USN -

    Odpowiedzi: 161 Ilość wyświetleń: 14628 Data: 2014-03-01 19:05:16 Liczba szacunów: 0
  • jj, bjj, aikido...plizz

    Post
    Sztuki Walki

    sie dobrze laczy." No nie do konca bo zawsze sie musisz uczyc od poczatku wszystkiego. Jak biegasz na 5000 m to nie uczysz sie najpierw biegac na setke tylko od razu na 100m. Tak samo jest z treningiem przekrojowym. Ale na pewno jak kiedys byles lepszy na 100 to teraz mozesz miec latwiej. "kazdy z nich by Ciebie nauczyl ale jak to nie je

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 4560 Data: 2002-11-25 12:47:35 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja na korcie tenisowym - dziennik treningowy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Skoro jest ten temat to sobie poprowadzę w nim dziennik. Może ktoś coś czasem doradzi. 8 sierpnia. Dieta: trzymana na 100%, z powodu upału i sporej dawki tenisa wypite 7 litrów płynów. Trening: przedpołudniowy tenis (sparing) przeciągnął się do 3 godzin. W sumie rozegrane 3 sety, z czego 1 lajtowy, a 2 mordercze. W końcówce dobiegałem do piłek siłą

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1856 Data: 2013-08-09 13:26:53 Liczba szacunów: 0
  • Retencja na redukcji - idzie Cypionat 250 E7D

    Post
    Doping

    : 84 3. WZROST: 183 4. WYMIARY: -biceps: 41 -klatka: 115 -udo: -talia: 84 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 7 z przerwami 6. DIETA: -białko: 2g -węglowodany: cycling carb 100g/250g -tłuszcz: cala reszta zapotrzebowania 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: ph - h-drol, m-drol, metababol. enathat, winstrol. 8. TRENING: Split 9. CEL CYK

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 6395 Data: 2014-10-02 13:18:19 Liczba szacunów: 0
  • sila na klate :D

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    w danym ruchu - poprzez zwiększenie siły skurczu pojedynczego włókna mięśniowego, - poprzez wzrost wielkosci tych włókien mięśniowych czyli masy mięśnia. Jeśli określimy jako 100% maksymalną ilość włókien mięśniowych, jaka może być zaktywowana w danym ruchu, to wykonując kolejne treningi na siłę, bez przyrostu masy mięśnia, powoli zbliżasz się do t

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 6345 Data: 2003-04-26 08:18:28 Liczba szacunów: 0
  • Trening z powtórzeniami negatywnymi na masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    IERSIOWEJ: 116 OBWÓD BARKÓW: OBWÓD NADGARSTKA: OBWÓD KOSTKI U NOGI: ****POMIARY SIŁOWE**************************************** PRZYSIAD TYLNI: - nie robie maksow na serie 100 do 120 MARTWY CIĄG: - dawno nie robilem ostatnio 125 w serii WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: tu kiepsko 80-85 seria WIOSŁOWANIE SZTANGI : 70 seria WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ :

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 796 Data: 2014-04-28 09:32:01 Liczba szacunów: 0
  • sposob na szybki powrot

    Post
    Doping

    1. WIEK: 28 rocznikowo 2. WAGA: 80 max ok 100 3. WZROST: 180 4. WYMIARY: -biceps: 40 bylo 46-47 -klatka: ? -udo: 60 %-) -talia: 80 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 12 6. DIETA: zalezy od celow na cyklu bedzie : -białko: 3 -węglowodany: tu nie wiem 5-7 moze nawet 8 wegli -tłuszcz: 2 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: rozne od metek solo testo najwiecej l

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1076 Data: 2013-04-06 23:18:24 Liczba szacunów: 0
  • nic z tego nie rozumiem:-(((

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    kurczaka 150 gr polana oliwa z oliwek grillowana ( elektryczny grill) + sałata, ogórek, pomidor/300 kcal( czasem ryba zamiast piersi) 19.00 tutaj zazwyczaj mam trening 21.00 100 gr twarogu albo pol puszki tunczyka/100 I tak przez bite 2 m-ce, czasem w weekend pozwole sobie cos wiecej przekasic ale mysle ze nie przekraczam wtedy 1300 kcal, no i piw

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 3421 Data: 2005-04-27 14:38:40 Liczba szacunów: 0
  • 170 cm 60 kg

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    i Twoja dieta będzie opierać się na produktach nisko przetworzonych. Jakich? Źródła białka: mięso (ale nie wędliny i kiełbasy - chyba, że masz dostęp do takich wyrabianych ze 100% mięsa, bez wypełniaczy i chemii), podroby (wątróbka rulez), jajka (koniecznie z żółtkami), nabiał (twaróg, mleko, niesłodzone kefiry, maślanki i jogurty), ryby (najlepiej

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1878 Data: 2013-05-06 23:39:39 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy - Munga i Marian

    Post
    Dzienniki Juniorów

    s://lh3.googleusercontent.com/Pb2iz-AHbpirXLR-b3sgA3oT-SZxxOrBJq4DHRCJ4_E=w750-h179-no Piąteczek bardzo udany. Wszystko tak jak miało być. W ten sposób zakończyłem tydzień na 100%. Wszystkie zaplanowane treningi zrobione i weekendzik zupełny off :) Troszkę dietowo było "rozjechanie", ale trzymałem. Po prostu po treningu walnąłem białko, pojechałem

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 11132 Data: 2015-06-21 20:01:53 Liczba szacunów: 0
  • Forumka: rzezba, zima dla kolarza.

    Post
    Trening dla początkujących

    wia z opadu 3 razy po 15 9) Wyciskanie sztangi na lawce poziomej 30x5kgx25 razy 10) hip thrust 3x???x15 razy (ciężka sztanga była) na pupe ;) 11) 10 min roweru przy kadencji 100 i rozciaganie .. porzadne rozciaganie... przerwy 1,5 minuty ***************************** Teraz skoro ustaliliśmy trening :) to pisze do s.m.p.a z odzywiania z prosba o

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1568 Data: 2011-12-27 23:08:18 Liczba szacunów: 0
  • Trening masowy do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    NIC POLICZONE. 1. odzywka bialkowa zmieszana z zblenderowana szklanka owsianki i slonecznik, 2. piers z kuraczaka, ryz, brokuly i orzechy, W PRACY 3. chleb zytni lub razowy, 100 gram piersi z kurczaka lub indyka i ser zolty, 4. chleb zytni lub razowy, 100 gram piersi z kurczaka lub indyka i ser zolty, PO PRACY 5. Twarog chudy i oliwa z oliwek Pije

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1818 Data: 2015-12-05 22:06:13 Liczba szacunów: 0
  • FBW na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    .. a ta baza sa przysiady. Znam osoby nie wykonujac MC - tylko przysiady i inne cw na nogi kiedy idzialem ich wykonujacych MC po raz pierwszy czy 5ty w zyciu wygladalo to w 100% bezpiecznie, moze nie było w tym finezji trójboisty ale taka finezje dostrzeze tylko trojboista... Skoro juz mowa o trojboistach - Dariusz Mirowski ktory jako pierwszy Po

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 691 Data: 2010-12-21 22:48:53 Liczba szacunów: 0
  • Drugi cykl

    Post
    Doping

    cia 13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: delikatne zakola 15. PPM (podstawowa przemiana materii): szybka 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 137,5 -martwy ciąg: 100*8 -przysiad: 100*8 Lodzianin i pytanie poza tematem. W poprzednim cyklu rozpisales mi hcg 2500 j.m co 4 dni. Raz omylkowo wbilem 5000. Czy czyms to grozi?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 687 Data: 2014-08-02 13:51:47 Liczba szacunów: 0
  • 6 miesięcy na teściu

    Post
    Doping

    ...no to lecimy z ankietą:) Oczywiście dieta, ćwiczenia itp. zmienią się na cyklu bo obecnie jestem na redukcji 1. WIEK: 35 lat 2. WAGA: 100 kg 3. WZROST: 188 cm 4. WYMIARY: -biceps: 40 cm -klatka: 122 cm -udo: 61 cm -talia: 100 cm 5. STAŻ NA SIŁOWNI: kilka ładnych lat 6. DIETA: -białko: 3,0 g -węglowodany: 2,0 g (co kilka dni podbijam przez je

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1136 Data: 2015-03-15 14:16:44 Liczba szacunów: 0