SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • Trening na wyskok, siła nóg

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    próbować na wyższych koszach (na osiedlach często można spotkać kosze mające 3,10 - 3,25 wysokości). Kiedy na takim koszu wykonasz wsad, na zwykłym 3,05 będziesz to robił na 100 różnych sposobów Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłem i zaznaczam, że to dotyczy wyłącznie wyskoku, także proszę pompomaniaków o nie pouczanie mnie, że nie łączy się

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2246 Data: 2010-09-05 19:01:32 Liczba szacunów: 0
  • Trening optymalny Ogólna poprawa sylwetki na sylwetkę wizytową ;)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    : ****DIETA************************************************* JAKĄ DIETE STOSOWAŁES W POPRZEDNIM MEZOCYKLU: PODAZ KALORII: ILOSC BIALKA NA KGMC: 300 ILOSC TLUSZCZU NA KGMC: 100 ILOSC WEGLOWODANOW NA KGMC: 600 JAKĄ DIETE PLANUJESZ W NOWYM MEZOCYKLU: PODAZ KALORII NA START: ILOSC BIALKA NA KGMC NA START: 200 ILOSC TLUSZCZU NA KGMC NA START: 80 IL

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1067 Data: 2014-05-31 23:41:15 Liczba szacunów: 0
  • Intensywność a regeneracja

    Post
    Trening dla początkujących

    dy, wyciskanie sprzed glowy, uginanie ramiona, unoszenie ramion bokiem) Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): WL 1x 100 MC 6x 100 Przysiady 6x 84 (tutaj z racji rzepki boje sie duzo zalozyc) Dodam ze kiedys zrobilem w tygondiu trzy ciezsze treningi. W poniedzialek WL - 94kgx5, w srode WL -

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1332 Data: 2012-08-25 19:05:28 Liczba szacunów: 0
  • Dlaczego warto suplementować l-karnitynę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zczególnie korzystna dla uprawiających sport wytrzymałościowy i dla osób pragnących schudnąć. Zawartość karnityny w ustroju zdrowej osoby dorosłej ważącej 70 kg wynosi około 100 mmol, z czego ponad 98% znajduje się w mięśniach szkie1etowych i w mięśniu sercowym, 1,6% w wątrobie i nerkach, a tylko 0,4% w płynie zewnątrzkomórkowym. Ponad 50% dzienne

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3605 Data: 2007-05-18 22:32:20 Liczba szacunów: 0
  • Rozpiska treningowa na górne partie 2xtyg. dla kobiety

    Post
    Trening dla początkujących

    ano słabe jest to przede wszystkim, że trening w 100% oparty o maszyny. dobór ćwiczeń jakby przypadkowy. to, że zauwazyłaś, że lepiej Ci się cwiczy na maszynach, nie znaczy że to optymalne rozwiązanie (m.in maszyna wymusza tor ruchu, nie aktywuje tylu mięśni co wielostawowe na wolnym ciężarze), maszyna może być uzupełnieniem ale nie podstawa trenin

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3652 Data: 2018-03-11 09:43:58 Liczba szacunów: 1
  • Czy dam rade zbudowac mase miesniowa tak cwicząc ?

    Post
    Trening w domu

    6:00 - tosty i koktajl koktajl: ser twarogowy chudy 125g banan 100g jogurt 100g 10:00 - Gainer (Szkoła) Kanapka (bagietka) 15:00 - Kurczak z sezamem , sos ostry , ryz 16:00 - kanapka nutella / m. orze

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 821 Data: 2015-03-02 00:28:35 Liczba szacunów: 0
  • Szrnak/Dziennik/...be like an ANIMAL

    Post
    Trening dla początkujących

    treningu stretching. Dla niezorientowanych o co chodzi w tym treningu odsyłam do linku: http://www.sfd.pl/METODA_15_10_5_%3A_ALTERNATYWNE_ZESTAWY_FBW-t307722.html Białko.....100% WHEY PROTEIN Gainer.....Olimp Gain Bolic 6000 Aminki.....Olimp BCAA Xplode ZMA........Dymatize Z-force Witaminy...różne różniste Po południu pierwsza relacja z treningu,

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 5815 Data: 2010-05-10 09:00:39 Liczba szacunów: 0
  • Definicja na HMB Revolution

    Post
    Trec

    TEIN 30g Przed każdym posiłkiem 1-2 kaps HMB REVOLUTION , AMINO WHEY SYSTEM 2 kaps. Przed treningiem. BCAA G-FORCE 5g , L-GLUTAMINA T6 5g,HMB REVOLUTION 4 kaps ,TRIBULON 3 kaps. Po treningu. BCAA G-FORSE 5g , L-GLUTAMINA T6 5g,HMB REVOLUTION 2 kaps , Carbo 80-100 g. Po aerobach Carbo 70g Zmieniony przez - DEFINICJA w dniu 2010-07-20 15:02:41

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 3820 Data: 2010-07-20 15:01:53 Liczba szacunów: 0
  • Meta + Prop + Wino... Clomid ???

    Post
    Doping

    4.WYMIARY: BICEPS:42 KLATA:nie mierzyłem UDO:n/m TALIA:n/m 5.STAZ NA SILOWNI: 4 lata 6.DIETA - BIALKO:2,5 WEGLOWDANY:5 TLUSZCZ:1 7.ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 3 1. 100 mety 20mg/ed+15prop 100mg bodajrze e2d 2.3tyg kick z mety20mg/ed+15deki400mg/15week+enan00mg/week+10wino 50mg/e2d 3. Ten był troche z dupy rok temu, bo zachorowałem w trak

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 894 Data: 2008-03-26 23:11:57 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase i siłe do poprawy/oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    NY STAŻ TRENINGOWY: 3 z przerwami, bez jakies pol roku Obwody ostatnio nie mierzone, biceps 38-39 Waga 77-78 kg POmiary siłowe tez nie robione dawno, rekord na plaskiej tylko 100 dlatego też chce robic sile w treningu. ***CEL************************************************* INTERESUJE MNIE MEZOCYKL : 3 cykle po 5 tyg MASA JAKOŚCIOWA/ MASA AGRESYW

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 665 Data: 2010-11-27 20:16:42 Liczba szacunów: 0
  • Trening wytrzymalosciowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    *********************** NICK:norbuss PŁEĆ:m WIEK:21 WZROST:186 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 30 miesiecy ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA:100 OBWÓD PRZEDRAMIENIA:32 OBWÓD BICEPSU:42 OBWÓD ŁYDKI:41 OBWÓD UDA:64 OBWÓD BIODER:95 OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:90 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:123 OBWÓD BARKÓW: nie dam rady samodzieln

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 926 Data: 2011-11-02 20:58:13 Liczba szacunów: 0
  • nowa dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    óźne 300gr Wieprzowina, karkówka 130gr + warzywa (sałatka meksykańska,pomidor,ogórek co się nawinie) 3 posiłek ( w pracy przed treningowy) Ryż brązowy 100 gr Mięso z piersi kurczaka bez skóry 120 gr 4 posilek po treningowy carbo olimp pomarańczowe 60 gr Makaron razowy 120 gr Mięso z piersi k

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 4694 Data: 2010-11-22 13:03:17 Liczba szacunów: 0
  • Trenuj ciężko dnia każdego :)

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    hruster ladder with 20 DU (drabinka) -1x Power clean + pushpress + push jerk (drabinka) WoD 21 - 15 - 9: Hang power clean 60 kg + 200 m run Trening grupy: Wod I Emon 18 minut: Burpees (od 1 co minuta +1) Wod II Time cap 15 minut: 21-15-9-5: KB Swing V-ups Thrusters HR Push-ups 100 run Enjoy! Zmieniony przez - Juniore92 w dniu 2013-08-20 23:41:46

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6288 Data: 2013-08-20 23:41:00 Liczba szacunów: 0
  • Uwolnij stal swoich mięśni - scorch+tight+TSE pods.42-43

    Post
    Odżywki i suplementy

    pieli musze kurde zrobic pranie i iśc do sklepu , wróce pewnie wstawie ciemne pranie i rozwiesze jasne zjem odpoczne troche i na trening albo do sklepu bo na pewno czegos zapomne ... to tymczasem aha bym zapomniał wypis z jedzenia 150 gr truskawek 100 gr twarogu 15 gr oliwy bonus 50 gr malin Zmieniony przez - niwix w dniu 2006-07-05 11:34:42

    Odpowiedzi: 660 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-07-05 11:24:40 Liczba szacunów: 0
  • Uwolnij stal swoich mięśni - scorch+tight+TSE pods.42-43

    Post
    Odżywki i suplementy

    zrobć na max a kilka robiłem z bólem opaska + voltaren na dzień , reparil na noc , zoabcyzmy jutro. ZMIANY W DIECIE niedużo , dodaje ww do śniadania konkretnie teraz bedzie 100 gr owsianych + woda + 20 gr miodu + 30-40 gr rodzynek w połowie przyszłego tygodnia ( po 6-7 dniach od dzisiaj ) dodaje 50 gr ryżu przed treningiem w przyszłą neidziele

    Odpowiedzi: 660 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-07-27 09:49:16 Liczba szacunów: 0
  • FBW na gestosc miesnia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    AŻ TRENINGOWY:13(36) ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA:98 OBWÓD PRZEDRAMIENIA:32 OBWÓD BICEPSU:41 OBWÓD ŁYDKI:42 OBWÓD UDA:56 OBWÓD BIODER:100 OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:90 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:118 OBWÓD BARKÓW: nie mam pojecia OBWÓD NADGARSTKA:18 OBWÓD KOSTKI U NOGI:nie mam pojecia NIE JESTEM LENIWY TYLKO NIE MAM AKT

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1775 Data: 2011-12-03 21:35:56 Liczba szacunów: 0
  • plan do sprawdzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    obiowa ok. 20g IV. 150g piersi z kurczaka/indyka, salata z oliwa z oliwek (lyzka) VI. warzywa (brukselka sio, a fe, fuuj), 150g chudego mieska (rybka, kurczaczek itp itd) V. 100g bialego chudego sera Obliczylam (sama nie wiem jakim cudem) ile to bedzie gramow B/T/W i wyszlo ze 100/25/200 w zaokragleniu => co daje 1400-1500 kcal. I co myslicie?

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 3360 Data: 2003-04-08 22:19:35 Liczba szacunów: 0
  • trening pod taja

    Post
    Sztuki Walki

    Skok na skrzynie z jednej storny na druga ze zmina nóg WYSOKA INTENSYWNOŚĆ 8) Podskoki na jednej nodze 9) Skok z wysokości ( początkowa wysokość około 35 cm. Max wysokość 100 cm.) 10) Skoki do przodu zyg zagiem- skok do przodu w lewo nastepnie w prawo, można wykorzystać skakanke i skakać na przemian wzdłuż leżącej na ziemi skakance Górne part

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 869 Data: 2011-05-23 23:25:24 Liczba szacunów: 0
  • Doping - Lekkoatletyka - sprint

    Post
    Doping

    1. WIEK: 29 2. WAGA: 80 3. WZROST: 178 4. WYMIARY: -biceps: 37 -klatka: 100 -udo: 57 -talia: 86 5. STAŻ NA SIŁOWNI:3 lata 6. DIETA: -białko: 136 -węglowodany:260 -tłuszcz: 60 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: Nigdy nic nie bralem 8. TRENING: 4 treningi sprinterskie lekkoatletyczne 9. CEL CYKLU: Zejscie w biego na 50 m ponizej 6.90 s.Aktu

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1407 Data: 2016-10-21 21:28:39 Liczba szacunów: 0
  • kontynuowanie?

    Post
    Doping

    m dla mnie narazie polaczenie nr1 ;) okolo 6kg+ dobrej jakosci naprawde jeszcze w pasie z 2 cm w dol , i zadbaj o cisnienie konkretnie ;p sadze ze mete wywale a wstawie m drola znowu na kicka ;) 1-10 cypio 700 ew 1-4 m drol 2 ed 11-17 prop 100 e2d 13-19 wino 30 ed 10-17 salbutamol 16mg>32mg Zmieniony przez - wilkujlb w dniu 2011-01-17 12:18:27

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 953 Data: 2011-01-17 12:16:10 Liczba szacunów: 0