SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • Dziennik budowania formy na 40 urodziny. Kettlebell, siłownia, bieganie, rower.

    Post
    Po 35 roku życia

    ---------- Windmill 32 kg – po 10 LP (spróbuję) Windmill 24 kg – po 15 LP Windmill 2x16 kg – po 15 LP Windmill 16 kg – po 20 LP ------------------------- Goblet squat 24 kg - 100 ------------------------- Bieganie 01h:00m - w zależności od potrzeb: podbiegi, dyszki, interwały na tyle ciężko na ile pozwoli zmęczenie Wtorek Bieganie - solidny trening

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-20 08:04:11 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - TheGladiators

    Post
    ActivLab

    18.08.15 DIETA: KCAL 4100 DZIEŃ WYSOKICH WĘGLOWODANÓW 1. Białko-tłuszcz - 7 jajek M - 30 g masła orzechowego 2. Białko-tłuszcz + niewielka ilość węgli - 130 g kury - 20 ml oleju lnianego - 60 g lunch protein 3. Białko-węgle - 100 g ryżu - 20 g odżywki białkowej WPC SFD V3 4. Białko-węgle - 100 g ryżu - 20 g odżywki białkowej WPC SFD V3

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 17921 Data: 2015-08-18 00:36:15 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Po prostu to co mowi UwE jest nie mozliwe . Wiem to na 100% i to nie sa przypuszczenia tylko pewnosc . Wyobraz sobie ze nie cwiczyles w zyciu na silowni nawet nie miales sztangi w reku i masz 87!!! kg suchej masy miesniowej . Taka mase miesniowa to maja na debiutaach kulturystycznych 20 paro latkowie i to ci najlepsi , i pewnie wiekszosc z nich sie

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-12-09 22:22:13 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do startu w MP na suplementach firmy SFD

    Post
    Odżywki i suplementy

    treningu znacznie sie poprawil. Dzisiaj przykladowo zrobilem 60 minut aero na czczo,chwila zeby ochlonac i posilek,i od razu na trening silowy. Mimo tego trening wykonalem na 100% z niezla intensywnoscia i bardzo przyzwoitych ciezarach jak na ten okres. Tradycyjnie zaczalem od cwiczenia zlozonego na klatke- wycisk w skosie na M.Smith'a.W dwoch osta

    Odpowiedzi: 201 Ilość wyświetleń: 16637 Data: 2012-03-12 23:28:12 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    - 2 kanapki z serem żółtym (ciemne pieczywo) zapieczone w opiekaczu) - 4.30 III - jabłko, pół kg mandarynek - 6.30 IV - 6 tostów z dżemem, 0,5 l mleka 0,5% - 9.50 V - łosoś, 100 g ryżu białego, buraczki, pieprz cayenne - 13.40 VI - jabłko, kawałek czekolady - 15.50 VII - budyń waniliowy na mleku 0,5% - 18.30 VIII - jogurt naturalny (duży kubek) z

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-25 20:11:48 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    ak króciutko - basen 512,5 m rozgrzewka na lądzie: wymachy ramion, krążenia kolan rozgrzewka w wodzie: 75 m grzbiet zadanie główne: 300 m żabką (200 było w 9 minut a kolejne 100 nie wiem, nie spojrzałem na czas) zadanie poboczne: 50 m kraul - technicznie, bardzo ładnie zrobione 2 x 12,5 strzałką na bezdechu 4 x utrzymanie się na wodzie rozpływani

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-29 19:49:02 Liczba szacunów: 0
  • TEST NIESPONSOROWANY MASA x3 BY CHORY1985 - pods.str.46!

    Post
    Odżywki i suplementy

    hehehe Tak moze byc - byl extremalny trening duzo zarcia wszystko na 100% dawales rade ale tez dzieki dobrym suplom! Teraz ich brak - wiec tez i czujesz sie inaczej - nie ma 'dodatkowego kopa' w ciagu dnia. Suple tak maja dzialac - m.in pobudzac + regenerowac - wiec gdy ich brak jest gorzej,duzo gorzej........ A organizm odreagowuje teraz - dochodz

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-17 13:12:54 Liczba szacunów: 0
  • Yosis/Rekompozycja wspomagana przez Trec Nutrition start str.87/pods. str. 107

    Post
    Ladies SFD

    tą noge w gorze uginasz ja przed siebie dotykając kolanem lekko przed soba i znowu w gore do wyprostu D I E T Ą : Rotacja 1x 1700 kcal BTW 130/65/150 3x 1500 kcal BTW 130/65/100 w tym -porcja ryb morskich świeżych dziennie -500 g warzyw krzyżowych dziennie -0 nabiału -0 zbóż (wyjątek własny żytni chleb na zakwasie, i moczona całą noc owsianka no i

    Odpowiedzi: 1109 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-12 22:55:51 Liczba szacunów: 0
  • RYWALIZACJA -"Pasibrzuchy vol.2" - ZAGŁOSUJ str.104!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    PIĄTEK - 04.06 - DT I posiłek: płatki owsiane (50g) Hi Tec - ANABOLIC PROTEIN (50g) OMEGA 3 (2g) II posiłek: ELITE Whey Protein (40g) Dymatize Flud 100% Waxy Maize (35g) III posiłek: Mięso z piersi indyka bez skóry (220g) Dawtona Pomidory z czosnkiem (265g) makaron z przenicy durum (60g) OMEGA 3 (2g) IV posiłek: Jaja kurze całe (220g) Ogóre

    Odpowiedzi: 1154 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-04 21:40:17 Liczba szacunów: 0
  • Bikini Fitness 2014

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    c Unoszenie w przód Unoszenie w bok leżąc Unoszenie w opadzie Klatka wyciskanie hantelek skos i poziom Biceps Uginanie młotkowo modlitewnik uginanie podchwyt Dieta trzymana w 100%. Calutki dzień na uczelni... trening w domu na hantelkach samych, nie dawno skończyłam. W tym tygodniu bardzo ciężko mi będzie znaleźć choćby godzinę na trening, więc sk

    Odpowiedzi: 1266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-02 23:12:21 Liczba szacunów: 0
  • [SIŁA]Kokos DT just for fun

    Post
    Po 35 roku życia

    le tu jest 40 kg i że mogę sobie zrobić krzywdę. Ja na to, że wiem... że umiem liczyć ciężar z kółek, potem dołożę ale na rozgrzewkę te cztery dychy w sam raz. Dokładałam do 100-ki. Goguś wymiękł w okolicach 60-tki. Pięknie mi ta stówka dziś poszła. Idealnie! Czysto! gdyby tak zawsze... No i na koniec mu powiedziałam, że jak sobie nie radzi z MC t

    Odpowiedzi: 3051 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-25 23:23:10 Liczba szacunów: 0
  • _Knife_ POWER -DYMEK & TOCZEK S.150!# Hardcore na schodach S.166!

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING DZISIEJSZY MOC jest 1. PODRZUT SIŁOWY: Zarzut siłowy sztangi + wybicie na nożyce (power clean and split jerk) 3 x 80 kg 2 x 90 kg 6 x 100 kg (REKORD NA ILOŚĆ na tym ciężarze; całkowity rekord w podrzucie to 112 kg; w samym wybiciu 120 kg) 2.Martwy ciąg sumo 5 x 102 kg 5 x 142 kg 3 x 172 kg 2 x 182 kg 2 x 192 kg 2 x 202 kg 2 x 210 kg 1 x 21

    Odpowiedzi: 1803 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-16 20:24:11 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ym FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków FitWhey BCAA - 15g rozpuszczone w czasie treningu siłowego FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu i 2 tabs w połowie dnia FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie

    Odpowiedzi: 8117 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-24 21:06:00 Liczba szacunów: 2
  • [BLOG] by Banan - podsumowanie redukcji 2018 str. 451

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ooo dawna, ale nie chcialem odpuscic treningu, poniewaz na pewno nie pojde dzisiaj na siłownię i nie wiem jak bedzie też jutro. Wleciały głównie siady - 6 czy 7 serii łącznie 100 powt do challenge'u Potem superserie na dwójki i czwórki: - mcnpn z hantalmi + siady jednonóż ktore wykonuje juz ktorys trening z rzedu wg filmiku co wrzucałem od athlean

    Odpowiedzi: 5264 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-16 10:43:42 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Witam! Pisałem już tutaj kiedyś, ale chyba ze 100 stron temu, czy moglibyście mi Przestawić swoje plany treningowe? Mój tydz. wygląda m.n. tak. Pon, środ, piąt. siłka, a wtor. i czwart. Karate. Mam 16 lat na klate biorę ok. 60kg . Mam plan całkiem chyba niexły, wznowiłem trening chodze od miesiąca i na klate dołożyłem już 10 kg, a ile wy dokładacie

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-03-12 22:34:23 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    JEST TO SPOWODOWANE TYM ZE: JESTEM PODLONCZONY DO JEDNEGO SERWER Z 10-SIĄTKĄ OSÓB ALE NIEWIEM CZY TO MA JAKIS WPLYW NA TE KONTA JA JADE CALUTKI CZAS NA SFD NA JEDNYM I TO NA 100% END NIEWIEM W CZYM RZECZ ZABARDZO Z TYMI KONTAMI BO SIE NIEZNAM PS - JUZ WYLUZOWALEM http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=13&topic_id=100654 ....--Trening dla 15latk

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-08-15 20:12:41 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Jestem steve bociek po cyklu będę miał głowe jak pociąg - pods.str.24!

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie też dlatego że to ostatnia seria była i juz troszke siły opadły Dzisiaj miałem 6 lekcji wstałem rano o 5:30 i zrobiłem placka do szkoły i śniadanko 6 białek jaj 4 żółtka 100 g razowca 20 g masła orzechowego w Szkole placek po Powrocie ze szkoły ryż kurak surówka Przed treningowy: torebka ryżu 150 g kury 200 g surówki No i tutaj pospałem sobie

    Odpowiedzi: 247 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-11 23:49:37 Liczba szacunów: 0
  • TEST PRZEDTRENIGÓWEK FIRMY HI TEC - AMG + STANOFUSION

    Post
    Odżywki i suplementy

    et(3jajek, 50 g owsianych,50 ryżu białego, masło orzechowe,chleb razowy z ketuchupem) 2.1/2 kurczaka, ziemniaki,kalafior,zasmażka, sok pomarańczowy,ogórek. 3.lody waniliowe 4.100g ryżu białego+ ketchup, 100 gram piersi kurczaka<---- POSIŁEK PRZEDTRENINGOWY, około 2h przed treningiem 5.2 banany, gainer- ok 100gram, 50gram ryżu, 150gr piersi, 5 jajek

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-03 13:41:27 Liczba szacunów: 0
  • Damian Świtala-Pierwszy sezon w seniorach czas zacząć !!! Road to MP 2017...

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    785642f458db861c2c5377850ea.jpg -Omlet z mąki kokosowej /SFD/2017/6/2/d536567883894d109090deda10d73605.jpg Trening PLECY+TYŁ BARKÓW + BRZUCH 1. MC RAMPA 12 + 2 serie regresu 100/120/150/170x7 +2xregres 2. Podciąganie na drążku wąski neutral 5x max 3. Wiosłowanie nachwytem 4x12 90/90/100/100 4a. Wiosło półsztangą chwytem wąski neutralny 4x12 4b. S

    Odpowiedzi: 1391 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-02 17:56:14 Liczba szacunów: 0
  • adzik123 / jak nie urosnę to ban / Plan s133

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Zestaw D - klatka, barki, biceps. Poprzedni taki trening: http://www.sfd.pl/-t703065-s33.html#post10 High pull z kolan - rampa 5: 5x 20 5x 40 5x 50 5x 60 5x 70 5x 80 5x 90 5x 100 (poprzednio 95x5) Wycisk sztangi leżąc poziomo - rampa 6 : 6x 40 6x 60 6x 70 6x 80 6x 90 6x 100 (poprzednio 95x6) MDS Power rozpiętki na ujemnej/ rozpiętki pozioma/Wycisk

    Odpowiedzi: 1628 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-03 22:14:08 Liczba szacunów: 0