SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • DT ajronmen - cel: Bieg Ultra Granią Tatr 2017

    Post
    Po 35 roku życia

    Chyba powracam do żywych ;-) Wczoraj trening funkcjonalny w postaci wycinania i wyrębywania starej, sporej śliwki. Potem 5 km crossu i podbiego - interwały ;-) 100 metrów podbiegu sprintem, i powrót marszem do wyrównania tętna. A przed chwilą wróciłem z 10 km crossu. Ale latarnia na dworze :-) Kombinowałem przez weekend, i wychodzi mi, że przy ty

    Odpowiedzi: 1601 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-27 21:45:20 Liczba szacunów: 0
  • Crossfit by Łukasz Trzonkowski - dziennik treningowy

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    ning na dziś : Ranu , ja już po 5 km run Wieczór: 45 min różne wariacje snatch , - power snatch - do siadu z hanga - 5 rwan unbroken - znalezienie maksymalnego ciężaru - podrzut do siadu - pull snatch WOD1 : 4 rundy OHS walk 40 kg 20 m powrót na rękach WOD2 100 Du 100 pistols 100 Du WOD 3 100 kb swing 24 kg 100 doumbel snatch 25 kg Moc

    Odpowiedzi: 541 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-19 08:19:33 Liczba szacunów: 0
  • mrocznyy-dziennik treningowy Lafay'a + gymnast

    Post
    Trening w domu

    leżał do najlepszych m ale nie ma co się łamać , nie z takich opresji się wychodziło hehe  Głowa do góry i poszedł , bo samo się nie zrobi , co nie ? :D Dieta: 1. 100 g płatki owsiane + 5 jajek + 20g siemia + 5 g kakao + banan+ 300 ml mleka 2. 100g kurczaka + 100g kaszy gryczanej ( przed treningowy) 3. 100 g ryżu białego + 35 g białka (

    Odpowiedzi: 580 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-01 20:20:02 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] hapcio - "Masa bez masy" i inne dziwne rzeczy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    ciągu ostatnich 4 tygodni. Każdy wynik na "plus" bez przybrania na BF`ie będzie sukcesem. Dieta (4900 kcal): 11:00 Posiłek przedtreningowy - 500 ml lodów - gruszka, jabłka - 100 gr twarogu chudego 12:00 Trening I - 20X 18 Kettlebell Swing (40 kg) - 2 x uginanie ramion z taśmą (biceps) 12:30 Posiłek zarówno przed i po/ treningowy - 145 gr płatków c

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2732 Data: 2016-08-29 10:06:09 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]veronia_p/str.100/ praca nad sylwetką 139.

    Post
    Ladies SFD

    a zgoda Izy redukowalam troche wegli i rzadziej bylo to 130, a czesciej 120/95/110 W moim odczuciu wciaz uda, tylek i brzuch mi "pecznieja" i trzymaja wode na weglach powyzej 100, ale moze sie myle...ze to od tego. Tak jak gora mi sie juz coraz bardziej podoba, tak uda coraz mniej. Mysle tez, ze rece mi lapia wode. Trening silowy na dwa dni Mialam

    Odpowiedzi: 1549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-22 17:06:20 Liczba szacunów: 0
  • anniczek/blog/Chciec to moc? ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    moze jeszcze da sie Ja uratowac zarlo wrzucam: 10.09.2008 1. jaja 60 bialko z jaja 100 otreby 20 dynia 20 siemie 5 whey 15 btw-kcal: 39/19/8/-367 2.3. indyk 150 wloskie 10 salata btw-kcal: 31/7/2-201 4. wiejski 200 migdaly 20 whey 5 btw-kcal: 30/21/6/327 5. ryba sola 70 bialko z jaja 100 ser hercenski 50 dynia 15 zielone jakies btw-kcal: 43/8/4-26

    Odpowiedzi: 918 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-10 12:10:00 Liczba szacunów: 0
  • TEST: ''''A'''' jak...................masa na animalach - pods. str.50!

    Post
    Odżywki i suplementy

    /14/15/13/14/15 T2:p14/15/16/15/16/17 T3:p.15/16/17/16/17/18 T4:p.16/17/18/16/17/18 T5:p.16/17/18/16/17/18 B. Wycisk sztangi szeroko 6 x 5/4/3/5/4/3,2 min przerwy T1:90kg/95/100/90/95/100 T2:100kg/105/115/100/110/115 T3:100kg/105/110/100/105/110 T4:105/110/115/-/-/- T5:4x100/4x110/4x120/4x125/3x130!/4x120 C. Wiosłowanie sztanga w opadzie 5 x 8 to

    Odpowiedzi: 592 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-01 16:08:07 Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA MASA - ELbodybuilder po DZIKĄ MASĘ

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    Dzika masa by ELbodybuidler- Dzień 54- 05. 12. 14 r Dieta: 4 jajka+ 500 ml mleko 2 %+ 100 g p. kukurydziane+ 100 g p. owsiane 200 g wołowina+ 100 g ryż+ 9, 5 wafli ryżowych+ 200 g marchew+ 250 g brokuł( troche przesadziłem jak na posiłek przedtreningowy, jeżeli chodzi o ilość jedzenia) 200 g wołowina+ 100 g ryż+ 200 g brokuł 200 g twaróg chudy+ 70

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 6592 Data: 2014-12-05 21:32:17 Liczba szacunów: 0
  • TREC sponsoruje: yosis, podsumowanie str. 34

    Post
    Ladies SFD

    -| T R E N I N G W tym tygodniu oprócz 3x treningów siłowych dodałam 1x bieg z „HIITem” (30 min) w terenie. D I E T A - I - S U P L E M E N T A C J A Rotacja węglami, BTW 130/100 - 3 dni niższe 75 WW (1700 kcal), jeden dzień wysoki 100 WW (1800 kcal). Bez nabiału, bez glutenu. Tłuszcze roślinne w postawi oliwy z oliwek, czasem orzechy. 2 lampka win

    Odpowiedzi: 378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-06 16:42:31 Liczba szacunów: 0
  • TREC sponsoruje: yosis, podsumowanie str. 34

    Post
    Ladies SFD

    KONKURS TRECA: PODSUMOWANIE IX. TYGODNIA P O M I A R Y /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/8a47aaf645b548da8688814bbf2faec8.jpg Waga nieważna, po dniu z 100 g węgli byłoby kilo więcej, a reszta spada 8-) Tendencja spadkowa utrzymana. Dodałam także porównanie z 2 tygodni, z dnia startu protokołu na nerki żeby było widać, że nie tylko nie wróciło, ale dodatkowo s

    Odpowiedzi: 378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-03 19:15:42 Liczba szacunów: 0
  • Papecik/Blog/Patrz mi w oczy .urwa nigdy się nie poddam

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    e, jak by mnie przeziębienie łapało, więc skróciłem trening do 30min. spokojnie + 2 dość długie przyśpieszenia na końcu. W czwartek i piątek wolne, w piątek dieta wyglądała w 100% tak jak wypisałem ostatnio plus dodatkowo wieczorem i w nocy wypiłem 1,5l wody,co 30 min. latałem do WC wylać się, ale strasznie chciało mi się pić to piłem %-) ---------

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 6856 Data: 2012-01-07 20:15:57 Liczba szacunów: 0
  • Popuri - Tniemy pod GP FIWE

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    &feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=FcS8UuZou-k&feature=youtu.be http://www.iv.pl/images/08575180135164983684.jpg 1. OMLET 200 g białek + 20 g Be fit protein + 100 g twarogu chudego + 200 g marchewki + 100 g + 30 g masła orzechowego + owoców http://www.iv.pl/images/57076826061893567619.jpg 2. RYŻ Z OWOCAMI 100 g ryżu + 40 g Be Fi

    Odpowiedzi: 2567 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-28 18:27:35 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    ć 1kg ale dobrze poszło i wrzuciłem jeszcze 1,25... i tak poszło dobrze...] 13 kg x 12 15,5 kg x 10 19,75 kg x 8 !* * - większy ciężar niż na poprzednim treningu 1. owsianka 100g + jajka 140g + jabłko 100g + cynamon - OMLET + orzechy włoskie 25g 2. makaron durum 90g + kurak 120g + oliwa 15g TRENING WPC 25g + rodzynki 60g 3. kurak 110g + makaron

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-05 17:14:13 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie do tematu "Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12".

    Post
    Trening w domu

    partii mięśni nóg i pośladków 3razy. 3. Rozciąganie mięśni wewnętrznych ud - 3 razy. 4. Rozciąganie mięśni czterogłowych - 3 razy. 5. Rozciąganie mięśni przedramion i ramion - 3 razy. 6. Przyciąganie ugiętej nogi w leżeniu na plecach - 20 razy" Zdjęcia to najlepiej do każdych ćwiczeń, bym miał 100% pewność, że tak powinienem robić ;)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 781 Data: 2011-06-04 10:31:57 Liczba szacunów: 0
  • ZeT/ pods. cyklu na siłe s.33

    Post
    Trening dla początkujących

    4 kwietnia 2014 Trening klatki, barków i przedramion Klatka 1. Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 80kg x 5 85kg x 5 90kg x 5 95kg x 5 100kg x 5 Barki 1. Unoszenia ramion ze sztangą do przodu 17kg x 12 22kg z 12 27kg x 12 27kg x 12 2. Unoszenie ramion na boki z hantlami 2x9kg x 15 2x9kg x 15 2x9kg x 15 3. Unoszenie ramion na boki leżąc na ławce sk

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-04 23:02:18 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs działu odżywianie!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    n to czasteczki glukozy,znajduje sie on w miesniach i watrobie,to zniego organizm czerpie energie.Dlatego po intensywnym wysilku fizycznym np.treningu bokserskim czy biegu na 1000m, nalezy zadbac o to aby uzupelnic jego straty. 6. Ile białka jest w stanie przyswoić organizm w jednym posiłku i od czego to zależy? Nie da sie okreslic dokladnie ile w

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 5447 Data: 2008-03-09 20:09:57 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

           8,0            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Rodzynki           20         55        0,5       14,2        0,1        1,3       14,2       

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-09 09:32:20 Liczba szacunów: 0
  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    bok) 1. Wyciskanie sztangielek na skośnej ławce 4 x 20/15/12/9/ --> 25;30; 35; 40 2. Wyciskanie na m. Smitha na poziomej ławce(stopy na ławce) 4 x 12/10/10/10/6 --> 70; 90; 100; 100; 110 3. Pompki na poręczach 3 x 15-12(opuszczanie powolne , podnoszenie niepełne) --> 13,10,13 z ciężarem wszystkie 15 kg 4. Wyciskanie w siadzie na m. HUMMER 3 x 12/

    Odpowiedzi: 3817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-03 12:43:45 Liczba szacunów: 0
  • Sakhar - dziennik treningowy

    Post
    Po 35 roku życia

    y wcześniej wrzucić zawartość miski :) Śniadanie (ok. 8:30): płatki owsiane 110 g 409 kal 14,8 B 64,5 W 7,7 T odżywka białkowa 30 g 114 kal 22,8 B 2,3 W 14,4T mleko 3,8 % 100 ml 66 kal 3,2 B 4,7 W 2,3 T migdały 10g 60 kal 2 B 0,7 W 5.2 T pół banana ca 90 g 81 kal 1 B 18 W 0.3T żurawina 15 g 38 kal 0,2 B 7,7 W 0,2 T razem 702 ka

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3173 Data: 2014-09-12 17:22:31 Liczba szacunów: 0
  • kaszmirka/ akcja 40stka str. 71

    Post
    Ladies SFD

    sie rowniez bez sporych zakupow, ale jest zapas watrobki indyczej, losos dziki w calosci ( wypatroszony i bezglowy) owoce jagodowe itd... Popelnione weekendowe przewinienia: -100 ml piwa -1/2 bułki pszenno-zytniej wlasnego wypieku -butelka rieslinga wytrawnego ( rozlozone na sobote i niedziele) -2 drinki ( wodka+ kombucha) poza tym sobota: -2 zy

    Odpowiedzi: 1061 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-14 14:17:10 Liczba szacunów: 0