SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • PRODŻEKT DZIKA MASA - ELbodybuilder po DZIKĄ MASĘ

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    Dzika masa by ELbodybuidler- Dzień 56- 07. 12. 14 r Dieta: 4 jajka+ 150 g p. owsiane 120 g indyk+ 100 g kasza jęczmienna+ 300 g marchew 200 g wołowina+ 100 g ryż+ 300 g mieszanka warzyw+ 2 wafle ryżowe+ 10 ml olej rzepakowy 200 g indyk+ 100 g ryż+ 150 g mieszanka warzyw+ 4 wafle ryżowe+ 10 ml olej rzepakowy 200 g twaróg chudy+ 55 g m. orzechowe Tre

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 6597 Data: 2014-12-07 20:17:13 Liczba szacunów: 0
  • Sposoby podciągania - początkujący

    Post
    Trening w domu

    Proponuje Ci tak: Jesli chodzi o bieganie to rozumiem ze na sprawdzianie masz w jak najlepszym czasie przebiec 1000 m, a wiec takie bieganie po 30 min. specjalnie nie przelozy sie na szybkosc w zwiazku z czym: Pon. - bieganie - 45-60 min. - starasz sie przebiec jak najdluzszy dystans bez sprintow Sr. - bieganie - 30 min. - biega rozgrzewka 10 min.

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 4787 Data: 2009-12-04 09:58:38 Liczba szacunów: 0
  • DT Corum/2013/ rok str.55

    Post
    Ladies SFD

    siłowym będzie. Miska: Protokół estrogenowy nadal (do końca tygodnia) Do picia: woda, mniszek, zielona herbata, pokrzywa, kawa. Apteka: wit.C 2g, rutyna 500mg, omega3, wapno 100%, ZMA na noc, siemię lniane, Castagnus Warzywa: brokuł, kap.kisz, ogórki, pomidory, sałata. http://potreningu.pl/dzienniki/zywieniowy/503fdaa49a634cc72f055df4/corum/dzien

    Odpowiedzi: 599 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-10 23:27:11 Liczba szacunów: 0
  • Tibes So Fit Dad ! Bieganie, siłownia, triathlon

    Post
    Po 35 roku życia

    18 luty - sobota A. STRENGHT Squat Snatch 3 RM 20/30/40/50/57,5/62,5/ 2x67,5 Overhead Squat 6 RM 40/55/65 Back Squat 6 RM 50/80/100/115 B. CONDITIONING "Helen" 3 rundy na czas: - 300 m bieg (13 okrążeń) - 21x KB swing 24kg - 12x pull ups Wynik: 13:50 Co drugi trening snatch'y mam jakąś blokadę z łapaniem sztangi nad głową. Raz mi wych

    Odpowiedzi: 716 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-23 08:39:03 Liczba szacunów: 0
  • Domownik dziennik Mawashi > (lafay)

    Post
    Trening w domu

    we ramion) 12-15 powtórzeń 9a) Uginanie nadgarstków z obciążeniem (m. przedramion) moja dieta TERAZ będzie wyglądać tak: a)pn,sr,sob,nd Danie 1: - 70 g płatków owsianych - 100 g twarogu - 200 g jogortu naturalnego - troche miodu - szklanka mleka - CZASAMI banan -CZASAMI zamiast twarogu jajka Danie 2 - przed treningiem - obiad - prawie zawsze mię

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2540 Data: 2012-02-21 19:27:39 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

    Waga tłuszczu             17,1            Zapotrzebowanie             3 050           Dieta             3 299           Bilans             249          DIETA / SUPLE miska na 100% jakoś ostatnio przestało ciągnąć mnie do śmieciowego żarła, cały czas chodzę najedzony to nie ma podjadania   MAKRO       Kcal        Białko        Węgle      Tłuszcz   

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-20 23:03:03 Liczba szacunów: 0
  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    16-02-2014 DT DIETA: 2900; 207b; 286ww; 103t TRENING: Klatka ciężko + naramienne( przód i bok) Na początek poszła próba konkursowa rozgrzewka 20x20; 60x10; 80x5;100x2 i atak z nagraniami 120;122,5;125 120 - pełna kontrola i lekkość ciężaru pomimo iż tego nie widać. 122,5 - też fajnie poszło, wyglądało nawet lepiej niż 120. 125 - maks absolutny, k

    Odpowiedzi: 3820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-16 23:06:10 Liczba szacunów: 0
  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    k) 1. Wyciskanie sztangielek na skośnej ławce 5 x 20/15/12/10/8 --> 20,25,30,35,40 2. Wyciskanie na m. Smitha na poziomej ławce(stopy na ławce) 4 x 12/10/10/8 --> 70,90,100,100 3. Pompki na poręczach 3 x 15-12(opuszczanie powolne , podnoszenie niepełne) --> ciężar 15 kg x 13x3 4. Wyciskanie w siadzie na m. HAMMER 3 x 12/10/7 --> 35,45,5

    Odpowiedzi: 3820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-11 10:16:40 Liczba szacunów: 0
  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    izgałem się jak szalony, nogi nigdy nie mają żadnego zaparcia) 50 gobletów z kb24( 10+12+12+15+5) 400 m spacer farmera z 2x24 kb Poległem na dwóch rundach ostatniego farmera( 100 mb jedna runda). pomimo iż trening był genialny i było w nim wszystko to niestety chyba temperatura zawodów niczym z Carson w Kalifornii rozwaliła wszystkich. Uwielbiam ta

    Odpowiedzi: 3820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-24 22:40:49 Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI v2

    Post
    Piłka Nożna

    0 przysiadów *10 mostków *20 wznosów na palcach u nóg *30 powtórzeń hantelkami -Rozciąganie ŚRODA - odpoczynek CZWARTEK - trening wytrzymałościowy -Rozgrzewka -500m truchtem -1000m marszem -3 min. biegu w dość szybkim tempie -2 min. szybkiego marszu -3 min. biegu w dość szybkim tempie -2 min. szybkiego marszu -3 min. biegu w dość szybkim tempie -2

    Odpowiedzi: 1270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-15 19:21:58 Liczba szacunów: 0
  • Wuchta - To dla Ciebie TATO - 14.01.2010

    Post
    Trening dla początkujących

    ------------- codzienny PLAN poranny -pobudka -troche wody -toaleta - 20 przysiadow - 20-40 brzuszkow lub unoszen nog -seria glowna przysiadow, docelowo w przedziale 100-250 powtorzen, dodajemy przysiady na dzien -prysznic i lekkie, pozywne i raczej małe sniadanie, wiekszy posilek po ok 3-ch godzinach jak zaczac przysiady....??? -zaklad

    Odpowiedzi: 2990 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-28 09:08:07 Liczba szacunów: 0
  • DT MissInvincible

    Post
    Ladies SFD

    40/50/60 70/75/80/85/90 40/50/60 70/75/80/85/90 powtórka z ubiegłego tygodnia, tu jakoś ciężej mi szło i nie powalczyłam o więcej powtórzeń 3. Hip thrust 3/3/3/5x5 40/60/80 100/110/120/130/140x8 40/60/80 100/110/120/130/145 40/60/80 100/110/120/130/145 x8 40/60/80 100/110/120/135/150 x8 tu za to 150 weszło zadziwiająco lekko, wydaje mi się, że to

    Odpowiedzi: 3997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-23 10:17:48 Liczba szacunów: 1
  • DT MissInvincible

    Post
    Ladies SFD

    a, tu jakoś ciężej mi szło i nie powalczyłam o więcej powtórzeń To nic - nie zawsze i nie wszędzie trzeba dokładać. To i tak solidny ciężar. 3. Hip thrust 3/3/3/5x5 40/60/80 100/110/120/130/140x8 40/60/80 100/110/120/130/145 40/60/80 100/110/120/130/145 x8 40/60/80 100/110/120/135/150 x8 tu za to 150 weszło zadziwiająco lekko, wydaje mi się, że to

    Odpowiedzi: 3997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-23 10:33:48 Liczba szacunów: 0
  • Rafał Noras w drodze po wymarzoną sylwetkę.

    Post
    Dzienniki Treningowe

    serii - 12 powt Uginanie młotkowe siedząc 4 serie - 10 powt Uginanie na modlitewniku wąsko 3 serie - 10 - 10 - 25 ( i dobiłem do upadku po tych 25 powt:D:D ) JEDZENIE Rano - 100 g owsa + 450 ml białek jaj + 30 g iso + 40 g orzechów włoskich i płaska łyżeczka siemię lnianego 2-3-4-5 - 60 g ryżu + 250 g piersi + 200 g kapusty kiszonej 6 - 40 g orz

    Odpowiedzi: 771 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-31 20:33:03 Liczba szacunów: 0
  • TEST PRZEDTRENIGÓWEK FIRMY HI TEC - AMG + STANOFUSION

    Post
    Odżywki i suplementy

    biony o wcześniejszej porze niż zwykle , więc chęci początkowo było brak . DIETA 1.200g serka wiejskiego + 30g whey c6 + 250 ml mleka + jogurt owocowy(nie chcialo sie jesc) 2.100g ryzu + 150g kurczaka + warzywa 3.100 g zelek 4.100g ryzu + 150g kurczaka + warzywa 5.80g makaronu + ok 200 g miesa z kurczaka(skrzydelka i inne) + warzywa 6. 6 jajek +

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-24 10:34:32 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    skład: pierś z kurczaka (marynowana przez noc w przyprawach), cebula, keczup, ananas, powinna być jeszcze mięta ale w 2 supermarketach jej nie było:/ no i oczywiście do tego 100 g ryżu białego, parabolicznego IV - serek wiejski 150 g, jakaś surówka z warzyw V - 5 jajek, 8 kanapek z szynką i serem żółtym, pieczywo było ciemne a wielkość kromek napr

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-12 20:46:39 Liczba szacunów: 0
  • Opalinho - przygotowania do pierwszych zawodów...2019?

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    27.03.18 NOGI -Uginanie podudzi leżąc 4s 15 12, 10, 8p – 3-0-1-0 - 55-97.5 na stosie -Przysiad klasyk – 5x5 - 70,87.5,100,115,130 -Wyciskanie nogami na suwnicy do wypychania nogami, stopy wysoko i szeroko na platformie), głęboki ruch 4s 25, 20, 15, 12p – 3-0-1-0 - 65-87.5 - MC na prostych nogach 3s 15, 12, 10p 2-1-1-0 - 80,100,120 -Wykroki chodzon

    Odpowiedzi: 932 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-28 10:38:06 Liczba szacunów: 0
  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    CC + 5 kg x 3 CC + 10 kg x 3 CC + 15 kg x 3 CC + 20 kg x 3 CC + 25 kg x 3 CC + 30 kg x 3 (poprzednio + 20 kg x 5) 3) WYCISKANIE Z BRZUCHA GŁOWĄ W DÓŁ 80 kg x 5 90 kg x 3 100 kg x 3 110 kg X 3 120 kg x 3 130 kg x 3 135 kg x 2 (poprzednio 125 kg x 5 bez pauzy) 4) MOD-WOD MŁOTKOWO 18 kg x 3 + 3 20 kg x 3 + 3 22 kg x 3 + 3 24 kg x 3 + 3 2

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-06 22:38:03 Liczba szacunów: 0
  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    GANIE NA DRĄŻKU PODCHWYT CC x 8 CC x 8 CC + 5 kg x 8 CC + 10 kg x 8 (poprzednio 4 serie x CC) 3) WYCISKANIE GŁOWĄ W DÓŁ Z MARTWEGO PUNKTU 60 kg x 8 80 kg x 8 90 kg x 8 100 kg x 8 110 kg x 8 120 kg x 6 (poprzednio 105 kg x 9) 4) MOD-WOD MŁOTKOWO 22 kg x 8 + 8 24 kg x 8 + 8 26 kg x 8 + 8 28 kg x 8 + 8 30 kg x 6 + 6 (poprzednio 26 kg x

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-24 23:10:53 Liczba szacunów: 0
  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    C + 20 kg x 2 CC + 25 kg x 2 CC + 30 kg x 2 CC + 35 kg x 2 CC + 40 kg x 1,5 (poprzednio + 30 kg x 2,5) 3) WYCISKANIE Z BRZUCHA GŁOWĄ W DÓŁ 60 kg x 5 80 kg x 3 90 kg x 2 100 kg x 2 110 kg x 2 120 kg x 2 130 kg x 2 140 kg x 0 (poprzednio 135 kg x 2) 4) MOD-WOD MŁOTKOWO 20 kg x 3 + 3 22 kg x 2 + 2 24 kg x 2 + 2 26 kg x 2 + 2 28 kg x 2

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-29 23:02:18 Liczba szacunów: 0