SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • DUDEK gym running cycling

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    nności jakie miałem, będąc na węglowodanach . Nie wiem czy chce zrobić CARB NITE %-) ... Waga leci, ubrałem luźno spodnie, które ledwo dopinałem 2 tygodnie temu ... Dieta na 100%, dzisiaj 2350 kcal około. Niestety zapomniałem cyknąć fotkę schabu :( Dorzuciłem do ostatniego posiłku kefir 200g . Chyba stanie się to rutyną, w celu podtrzymania flory

    Odpowiedzi: 1003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-03 19:43:44 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    OZIOM BF% (mniej więcej jeśli naprawdę nie wiesz umieść fotkę): 13% 11 .TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): skrajny endomorfik 12 .WYNIKI SILOWE; -Klata: płaska ponad 100 -Przysiad: 90 x 5 -Martwy ciąg: 110 x 5 13. CZY MASZ DIETĘ; ? zawsze zbilansowana, ostatni miesiąc carb cycling. Podczas powyższego planu treningowego raczej zbilansowana

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-05 12:43:00 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ******* WAGA CIAŁA: 68 OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 31 OBWÓD BICEPSU: 36 OBWÓD ŁYDKI: z 40 OBWÓD UDA: 5x ? OBWÓD BIODER: OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:74 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: nie wiem ponad 100 OBWÓD BARKÓW: OBWÓD NADGARSTKA: OBWÓD KOSTKI U NOGI: inne : wycisk klata : 105 dieta : 2.5 b na kg ciala 6.2 ww na kg ciala 1.8 t na kg ciala cykle : 1 c

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-09 19:55:56 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kolo 200 w szczytowej MARTWY CIĄG: - 230 szczytowa WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: - 150 szczytowa WIOSŁOWANIE SZTANGI : - WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ : - pare lat temu trening 100 podrzut po 5 ****CEL************************************************* MASA JAKOŚCIOWA/ MASA AGRESYWNA/ REDUKCJA JAKOŚCIOWA/ REDUKCJA AGRESYWNA/ SIŁA KULTURYSTYCZNA / REGEN

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-17 23:09:45 Liczba szacunów: 0
  • Maciej Kazmierski Cf athelete dziennik treningowy

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    ljeny raz zrobionym przez training shoroom academy tym razem z kolana i barkow w urazach itp. w przerwie oczywiscie 2 dnia musialem cos zrobic wiec wypadlo na : BS 10 x80 10x100 6x120 6x120 5x130 5x140 3x150 3x160 3x160 100 h Ghd situps poniedzialek rest day ale szybka akcja za namowa grupy dziewczyn 30 burpees 30 wbs 25 burpees 25 wbs 20 burpee

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 13669 Data: 2016-02-03 11:07:01 Liczba szacunów: 0
  • Niecodziennik o diecie i treningach

    Post
    Ladies SFD

    to raczej interwały) ale było tak ciężko, taki wycisk, że pierwszy raz bałam się że zemdleje jak będę wracać do szatni, kompletne nie mogłam się uspokoić po tym. Ćwiczyłam na 100% a jeszcze jak trenerka się mnie pytała czy trenuje zawodowo, i mówiła że pięknie i z gracją skaczę zakroki to już całkiem nie mogłam odpuścić ;) Czuje się dziś wyczerpana

    Odpowiedzi: 227 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-13 10:08:32 Liczba szacunów: 0
  • ZDROWIE, ESTETYKA, SIŁA SPRAWNOŚĆ

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    35KG X 10 40KG X 10 PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU + WYCISKANIE MŁOTKOWO HANTLE 20KG 4 X 10+10 UNOSZENIE W PRZÓD 10KG HANTLE 3 X 12 WYC WĄSKO 60KG 4 X 10 UGINANIE Z HANTLAMI 10KG 4 X 10 TRENING OK CHOĆ NA ZANIŻONY CIĘŻARZE CIĄGLE CZUJE TEN BARK CHOĆ JUŻ LEPIEJ ZDECYDOWANIE. MISKA TRZYMANA NA 100% /SFD/Images/2016/5/19/e502d47e39ee4729bf63f83499924130.jpg

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 7791 Data: 2016-05-19 19:53:45 Liczba szacunów: 0
  • ZDROWIE, ESTETYKA, SIŁA SPRAWNOŚĆ

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    03.08 REDUKCJA/ REKOMPOZYCJA DZIEŃ 90 TRENING DÓŁ MARTWY CIĄG 60 X 10 60 X 10 70 X 5 80 X 5 90 X 5 100 X 5 WYKROK CHODZONE 16KG HANTLE X 20 14KG X 20 10K X 20 10KG X 20 UGINANIE SIEDZĄC 3 X 15 TABATA (2 X TABAT) I -- HIGH PULL SUMO DEADLIFT 32KG--SWING KETL 20KG---SQUAT II --- NA WIOŚLARZU BRZUCH 20 MINUT CARDIO OJJ DAWNO NIE DAŁ

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 7791 Data: 2016-07-03 12:44:22 Liczba szacunów: 0
  • Biografie Mistrzów

    Post
    Sztuki Walki

    i córka Wang Xiangzhai'a - Wang Yufang. W 1947 roku grupa zdrowotna, spotykająca się na terenie Świątyni Przodków (obecnie Pałac Kultury Ludu Pracującego) liczyła sobie około 100 osób. Często udawało się im pozbyć schorzeń, których nie można było wyleczyć w inny sposób. Udowodniona została skuteczność terapeutyczna tych ćwiczeń i brak niepożądanych

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 7392 Data: 2004-10-02 16:08:50 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs Biceps & Triceps wg lempetro

    Post
    Po 35 roku życia

    ążek 20p w 5min zaliczone 6. Wymach boczny w opadzie 8kg x 10p x12p x 12p x 12p 7. Drag Curl 17kg x 12p x 12p 15kg x 12p x 12p potreningówka 30g białka 100g wegli (świnka + ziemniaki) Łapy PM PULL 1. Uginanie nadgarstków nachwytem w opadzie tułowia RAMPA 20 7,8,8,9,9,9kg 2a Uginanie nachwytem na modlitewniku 15kg x 10x10x10x

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 7191 Data: 2012-12-02 23:36:45 Liczba szacunów: 0
  • Cykl w dążeniu do zrobienia 100 pompek, przy intensywnych treningach taekwondo.

    Post
    Trening w domu

    ompek w 2 seriach nie moglem dalej cwiczyc. Przerwalem ten program. Aktualnie cwicze znowu w domu i troche na silowni i wydaje mi sie ze do konca roku inna droga tez dojde do 100 pompek. Mysle ze lepiej byloby dla Ciebie robic np. pompki na 1 rece i rozwijac sile napiecia miesniowego poprzez inne podobne cwiczenia niz robic ten program. Uff ... al

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3365 Data: 2010-04-07 20:25:17 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Marek - blog treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    ngowe a później go nie robić. 6. Może być, tylko wtedy pilnuj, by oddalić ten trening od dnia nóg, gdyż taka wersja ostro męczy prostowniki. Także w ciągach możesz nie być w 100 % predyspozycji. 7. Klasyczny jak najbardziej. 8. Z nadgarstkami wszystko dobrze. Podciągam sie takim chwytem i nie czuję żadnego dyskomfortu. Oczywiscie to nie jest tak s

    Odpowiedzi: 744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-04 12:34:29 Liczba szacunów: 0
  • czas poniżej 2.50 ćwicząć HITT

    Post
    Trening dla początkujących

    htami rób 2 minutki przerwy. NAstępnie kolejny trening długi. Taki jak pierwszy. Nastęonie zamiast HIIT, inna wersja treningów interwałowych. Klasyczne sprinty. Wyznacz sobie 100m . dystans. I rób sprinty na 100 metrów, na linię startu wracaj spacerem. Te sprinty rób do mementu niemalże wyczerpania. Kolejny dzień to trening lekki. Jak wcześniej.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1014 Data: 2009-11-30 15:30:12 Liczba szacunów: 0
  • 130 x 5

    Post
    Po 35 roku życia

    nie, jak wyszło...nie wiem właściwie :) WS: 20 x 10 30 x 6 40 x 5 45 x 5 51 x 8 /zrobiłem błąd w podejściu do tego ćwiczenia dzisiaj, bo z robiłem w superserii z fejspulem x 100 total i trochę powtórzeń mi to odjęło w ostatniej serii..cały czas się człowiek uczy:-) / Dzień dobry: 55 x 10,10,10 Uginanie na biceps 3 x 8 I stało się tak, jak gdyby ni

    Odpowiedzi: 925 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-06 22:53:27 Liczba szacunów: 0
  • PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU JAKO SPORT

    Post
    Inne dyscypliny

    tym podobne (jedno podciągnięcie przy każdym przejściu drzwi, w których jest drążek) - prosta metoda, ale raczej nie dla osób, które lubią mieć każdą serię zaplanowaną - ogólna objętość treningu, zwiększana co trening, np. dzisiaj padło 100 podciągnięć, pojutrze robię w treningu minimum 101. - progresje i regresje "W" i "M" Jakie dalej propozycje?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-04 16:09:22 Liczba szacunów: 0
  • Olej Lniany - moze sie przydać.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ane z etykiety - olej tłoczony z siemienia nowych, spożywczych odmian lnu - tłoczenie i czyszczenie odbywa się w temperaturze poniżej 50 stopni C - wartość energetyczna 100 ml oleju 828 kcal - Tłuszcz ogółem 92g w tym - kwasów nasyconych 9g - kwasów jednonienasyconych 16g - kwasów wielonienasyconych 67g - witamina E 20 mg - butelka ma zawa

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-08-17 09:13:55 Liczba szacunów: 0
  • 1500 metrów trening

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    w tyg. (tak żeby przerwa między jednym a drugim treningiem nie wynosiła więcej niż 1 dzień), po tym okresie wprowadź po rozgrzewce(trucht ok 4km+gimnastyka) luźne przebieżki 100-200 m w tępie 1 sek/km szybciej od planowanego dystansu przerwa bierna ok 1min (u ciebie 1819s na 100 i 38-40 na 200)<-taki trening przeprowadza góra 2x w tyg pamiętają

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1554 Data: 2004-12-12 09:00:58 Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę.

    Post
    Trening w domu

    Ja wyszedlem z zalozenia ze trzeba byc przede wszystkim wydolnym co dla mnie oznaczalo mozliwosc biegania 8 - 15 km, jazdy na rowerze stacjonarnym przez 45 min. w tempie 90 - 100 rpm czy wlasnie wioslowania przez 45 min. i wiecej na luzaku - to osiagnalem wszystko, drugie to sila fizyczna - ktora buduje sie latami, wiec trzeba byc konsekwentnym i s

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1676 Data: 2010-09-05 13:37:03 Liczba szacunów: 0
  • TRENING!!!!!!

    Post
    Sztuki Walki

    erii, powoduje nic innego jak zesztywnienie miesni i zmniejszenie zakresu ruchow w stawach. Moj trening wyglada na ogol tak: 1) wyciskanie z piersi lezac 3 serie po 6-8 powt. 100 kg 2) przysiad pelny ze sztanga (posladki dotykaja piet) 2-3 serie po 10 powtorzen 110 - 120 kg 3) polprzysiady: uginanie nog do kata 90 stopni i prostowanie do ni

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 9071 Data: 2002-08-11 15:53:44 Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA MASA - ELbodybuilder po DZIKĄ MASĘ

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    przerwy między obwodami. Przed ok. 5 min skakanki w ramach rozgrzewki HIIT: 10 x 10 padnij- powstań i 30 sec przerwy i po, na uspokojenie ok. 5 min skakanki. Dieta: 4 jajka+ 100 g ryż+ 250 g pomidor+ 150 g kukurydza+ 200 g marchew+ 10 ml olej rzepakowy 3 posiłki: 500 g Wołowina+ 300 g ryż+ 450 g fasolka szparagowa zielona+ 20 ml olej rzepakowy 40

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 6586 Data: 2014-11-21 18:05:29 Liczba szacunów: 0