SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    ajszybciej. Ciężko się robi. ROZCIĄGANIE - 1 x 30 s na każde ćwiczenie - rowerek stacjonarny - 20 minut (wykonane zaraz po siłowym) Prędkość około 25 km/h przy pulsie około 100. Przejechane 8,55 km, spalone 188 kcal. Inne aktywności: troszkę było ale nic specjalnego m.in. grabienie liści w ogrodzie Sen: położyłem się o 23.30 a pobudka kilka minut

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-11 20:26:14 Liczba szacunów: 0
  • DT Tri. Cel=czołówka amatorów w PL

    Post
    Po 35 roku życia

    a mi te 5-10% i na zawodach nie mogę pojechać tak jak na treningach i tutaj wypatruje możliwości swojego progresu na zawodach tzn. poprowadzenie tak treningów aby wykorzystać 100% swoich możliwości na zawodach, podniesienie ftp w tym momencie wiązało by się z adaptacją która trwać może i 2 miesiące, teraz na to nie ma czasu. Mój ostatni test ftp pr

    Odpowiedzi: 1335 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-03 21:45:08 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] by Banan - podsumowanie redukcji 2018 str. 451

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ałym ciężarze, lewa ręka ogólnie jest słabsza i było z nią trochę ciężej ale poszło ;) 6. Łydki i freestyle - wybrałem dzisiaj suwnicę i wypychanie palcami w leżeniu , blisko 100 powt w 3 seriach MICHA: Śniadanie /SFD/Images/2015/10/19/3d906e44fa3342fcbe5b0b54dc027404.jpg Po treningu skorzystaliśmy z okazji, że siłownia znajduje się blisko mojej by

    Odpowiedzi: 5118 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-19 19:18:30 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] by Banan - podsumowanie redukcji 2018 str. 451

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    j klasy, wczoraj sporo z nim porozmawiałem . Raczej powiedzial, że ten stricte problem nie powinien pochodzić od mojego skręconego stawu łokciowego, ale nie wykluczył tego na 100% , dopiero artroskopia i spojrzenie kamerką wewnątrz stawu może powiedzieć coś więcej. Najbardziej się wlasnie boje opcji, ze to zrobię ...ale by potem nie powróciło za ja

    Odpowiedzi: 5118 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-29 12:02:45 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] by Banan - podsumowanie redukcji 2018 str. 451

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    y i pewnie też treningu, w piątek zrobię jakiś pull - lub co tam będę mógł, w weekend jadę w niedzielę do Poznania na grubą (blisko 50 osobową 8-O ) ustawkę treningową ale na 100% nie będę trenował, bo znowu sobie krzywdę zrobię%-) Tak więc widzicie Panowie i Panie u mnie jak nie urok to sraczka , nic nowego :-) Micha dzisiaj to m.in: 1. Omlet ht

    Odpowiedzi: 5118 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-03 21:41:56 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] by Banan - podsumowanie redukcji 2018 str. 451

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    raj na kolację. https://i.imgur.com/1a85c4b.jpg https://i.imgur.com/YmQcAcq.jpg https://i.imgur.com/BVFbqPA.jpg Chciałbym ten tydzień przycisnąć i przypilnować wszystkiego na 100% ale lekko nie będzie. Fizjoterapia mi trochę miesza w planach z treningami, do tego kolejne 2x wyjazdy służbowe. Jednak optymistycznie nastawiam się ,że będzie dobrze, go

    Odpowiedzi: 5118 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-05 09:28:07 Liczba szacunów: 0
  • xplode07/ .....-----Wszystko albo nic-----.....

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan na 7-14 09.2009 Trening nr 1 - A "15" 60% 80% 100% 1 WYCISKANIE NA ŁAWCE SKOŚNEJ(GŁOWĄ W GÓRĘ) 30kgx15 40kgx15 50kgx15 2 PRZYSIADY 30kgx15 40x15 50x15 3 UNOSZENIE SZTANGIELEK BOKIEM ŁĄCZONE Z WYCISKANIEM SZTANGIELEK STOJĄC 7x15 8x15 10x15 4 MŁOTKI NAPRZEMIENNE 8x15 11x15 15x15 5 WIOSŁOWANIE JEDNORĄCZ NA WYCIĄGU DOLNYM 20x15 30x15 40x

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2983 Data: 2009-09-06 15:20:51 Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA MASA - ELbodybuilder po DZIKĄ MASĘ

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    it. i min.+ 1 tab. ZMA- do ostatniego posiłku Dzika masa by ELbodybuidler- Dzień 60- 11. 12. 14 r Dziś wolne, więc odbył się trening, a w zasadzie treningi ;) Dieta: 4 jajka+ 100 g indyk+ 100 g ryż+ 150 g kukurydza+ 260 g jabłko+ 250 g pomidor 200 g wołowina+ 200 g ryż+ 300 g mieszanka warzyw 40 g wpc+ 40 g carbo 200 g indyk+ 100 g ryż+ 150 g miesz

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 6373 Data: 2014-12-11 22:00:03 Liczba szacunów: 0
  • "DT Xzaar. Triathlon, cel Double IronMan 2017"

    Post
    Po 35 roku życia

    tawieni) Ja jakbym sobie lowil ryby i ktos by przeplywal obok to zwinal bym zylke poczekal i dalej bym lowil i nie zrobilo by mi to problemu. To samo jest z jazda rowerem, na 100 km drogi to przynajmniej 4 razy na mnie trabia, tylko dlatego ze jade 1m od krawedzi drogi. Wiedzialem ze na zalewie wisi znak zakaz kapieli bo jest tam odkąd go zrobili (

    Odpowiedzi: 6392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-26 18:26:06 Liczba szacunów: 5
  • TEST - Alri Venom + Olimp Knockout by skorup pods.str.25

    Post
    Odżywki i suplementy

    ) tłuszcze: ~80g (1g/kg) Nie będę wypisywał dokładnej rozpiski bo często zmieniam posiłki, w ogólnym zarysie mój dzienny jadłospis będzie wyglądał tak: I posiłek - 30g wpc + 100g musli z mlekiem 0,5% 50g pestek z dyni/50 g orzechów włoskich/50g ziarna słonecznika II posiłek - pieczywo + szynka/ser żółty + warzywa 50g pestek z dyni/50 g orzechów

    Odpowiedzi: 325 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-05-06 18:08:22 Liczba szacunów: 0
  • Ciągła utrata wagi. Jak zatrzymać?

    Post
    Po 35 roku życia

    wód bicepsu - 36 cm Obwód uda - 54 cm Obwód w pasie - 87 cm Zestaw supli: Active Lab BCAA, Whey Mass Builder, Olimp Pro Long Protein, Active Lab NO Muscle Pump, Trec Creatine 100%, Active Lab Wysokobiałkowy Koktajl odżywczy, Active Lab HMB, L-Glutamine Powder, Olimp Vita-Min Multiple SPORT, proszek zasadowy Langsteiner, Olimp Carbo nox, Megabol Nit

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 5030 Data: 2012-08-10 13:21:58 Liczba szacunów: 0
  • Tibes So Fit Dad ! Bieganie, siłownia, triathlon

    Post
    Po 35 roku życia

    legacja w Danii i trening w hotelu. Najpierw basen ok. 10 minut, ok. 300 m. Sauna parowa z 15 minut i reszta czasu relaksik. Godzinę później siłownia: 1. WL 5x 20/40/60/80/90/100/110 2a. OHP 5x 20/30/40/50/55/60/65 2b. Chin Ups 5x/5x/5x/5x/5x/5x/5x 3. One arm KB Snatch 10x 12/16/20/24 4a. Bic hantle 10x 12/12/12 4b. Tric wyciąg 10x 15/20/25 5a. Wzn

    Odpowiedzi: 716 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-25 14:14:33 Liczba szacunów: 0
  • Damian Świtala-Pierwszy sezon w seniorach czas zacząć !!! Road to MP 2017...

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    nan 4. Omlet 5. Kasza jęczmienna,Kurczak/Schab 6. Makaron,Kurczak/Mielona szynka wieprzowa Trening PLECY+TYŁ BARKÓW + BRZUCH 1. MC RAMPA 12 + 2 serie regresu 110/130/155/170x100 +2xregres 2. Sciąganie drążką wąsko 4x10-12 3. Wiosłowanie nachwytem 4x12 90/90/100/100 4a. Wiosło półsztangą chwytem wąski neutralny 4x12 4b. Sciąganie na wyciągu górnym

    Odpowiedzi: 1308 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-18 17:55:36 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

          15,9            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Rodzynki           20         55        0,5       14,2        0,1        1,3       14,2       

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-02 21:27:11 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

          15,9            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Rodzynki           20         55        0,5       14,2        0,1        1,3       14,2       

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-04 22:53:27 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

           0,0            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Dżem light           20         23        0,1        5,4        0,0        5,4                

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-22 22:27:37 Liczba szacunów: 0
  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    nić pozycji z odwrotnej kołyski, robiliśmy z partnerem żeby nas bujał;-) 5) WOD na czas w miarę prosty i szybki o ile umie sięrobić DU bez problemu 150DU/300 SU 50 wall balls 100 DU/200 SU 35 wall balls 50 DU/ 100 SU 20 wall balls Robiłem single - wychodzi że w minucie mogę 100-110 zrobić różnica między mną a laską która robiła DU to 5 min na 12 mo

    Odpowiedzi: 3810 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-20 22:33:53 Liczba szacunów: 0
  • Test: Body recomposition z canecorso

    Post
    Odżywki i suplementy

    według tej rozpiski na dzisiejszym treningu robie: MC 140x5 140x5 140x5+(125x5+110x5) drop set załozyłe mwykonanie 5 powtórzeń Klatka 95x5 95x5 95x5+(80x5+65x5)w ciezaracj ok 100 kg zdejmuje po 15 kg itd w mniejszych partiach to Military pres 57,5x5 57,5x5 57,5x5+(50x5+42,5x5) a w mniejszych po 7,5 kg Czy zrobic tak ze co kazdy trening dokładam 2,5

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 12164 Data: 2009-03-23 07:13:54 Liczba szacunów: 0
  • Krata na lato - według - RafalRRRR

    Post
    Po 35 roku życia

    5.2013 - DT Menu: http://img707.imageshack.us/img707/2264/dieta20130503.png Trening: http://img822.imageshack.us/img822/4485/treningi03052013.png Opis: Menu: Bilans dopięty w 100% zgodnie z zaleceniem faftaq'a. Trochę dziwnie, jak rodzinka je kanapki na śniadanie, a ja warzywa gotowane, pierś i ryż %-). Cały dzień najedzony byłem, ale fakt, że póź

    Odpowiedzi: 555 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-03 20:06:51 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]amadi -"W pogoni za zdrową sylwetką"podsum/str.36,54

    Post
    Ladies SFD

    da Cisowianka, kombucha, herbata czarna, herbata z czarnej porzeczki WARZYWA: cebula, ogórek małosolny, kalarepa SUPLEMENTACJA I LEKI: Omega3, Tran Mollers 50+ // Euthyrox 100, Asparaginian extra, Vit B6, Tialorid, Selen+E MISKA: http://img211.imageshack.us/img211/6844/dieta20130429s.png AKTYWNOŚĆ: trening siłowy ROZGRZEWKA: 5 min rowerek +H

    Odpowiedzi: 953 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-30 00:32:35 Liczba szacunów: 0