SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • Opalinho - przygotowania do pierwszych zawodów...2019?

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    25.11.17 CZWÓRKI,ŁYDKI,LEKKO DWÓJKI 1. siady klasyczne - 60 x 8, 80 x 8, 100 x 8, 112.5 x 8, 125 x 7 2. wypychanie na platformie - 80 x 12, 100 x 12, 130 x 12, 150 x 12 3. prostowanie na maszynie - 4 x 15 (45,65,85, 90) 4. wykroki chodzone ze sztanga - 15 x 15, 25 x 12 5a. przywodzenie na maszynie - 3 x 30,20,20 5b. odwodzenie na maszynie - 3 x 15,

    Odpowiedzi: 914 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-25 22:31:23 Liczba szacunów: 0
  • Opalinho - przygotowania do pierwszych zawodów...2019?

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    11.12.17 KLATKA, TRICPS, BRZUCH 1. wycisk sztangi w skosie - 60 x 6, 80 x 6, 90 x 6, 100 x 6, 102.5 x 6 2. wyciska hantli w lekkim skosie - 25 x 10, 30 x 10, 35 x 10, 37.5 x 10 3. rozpietki na butterfly - 3 x 15-12 4. wyciskanie na maszynie typu hammer - 20 x 12, 30 x 12, 35 x 9 5. brama - 3 x 15-12 6. wyciskanie wąski chwyt na smithcie - 70 x 8, 9

    Odpowiedzi: 914 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-11 22:24:17 Liczba szacunów: 1
  • Konkurs Krata na Lato 2 Edyc. wg kuba_n

    Post
    Po 35 roku życia

    Waga tłuszczu             16,4            Zapotrzebowanie             3 824           Dieta             2 682           Bilans            -1 142        DIETA / SUPLE miska na 100% znów dziś posiłek nr 2 i 3 wpychałem w siebie mocno na siłę, nie wiem o co chodzi, może w przyszłości trzeba bęzie pomyśleć o jakimś IF'ie   MAKRO       Kcal        Białk

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 7807 Data: 2014-05-08 00:28:47 Liczba szacunów: 0
  • Sniv / Blog: Lifting gets me High

    Post
    Trening dla początkujących

    x 10 70kg x 10 75kg x 10 80kg x 10 85kg x 10 90kg x 10 95kg x 10 ostatnio 77,5 kg x 10 9 serii; NIE LICZ SERII 6750 kg; NIE WKRECAJ FAZY do 70 kg ciężar nie był odczuwalny; 100 kg było w zasięgu na 5-6 powtórzeń. TO DOBRZE ZE NIE ROBIES SKORO NIE BYLO MOWY O 8-MIU POWT NAWET ostatniej serii 2-3 sekundowe przerwy między powtórzeniami. I CHWALI S

    Odpowiedzi: 252 Ilość wyświetleń: 14750 Data: 2008-12-24 02:20:06 Liczba szacunów: 0
  • BLOG: Rafał_B: ''''Idź więc i bądź lepszy...'''' podsumowanie str. 78

    Post
    ActivLab

    i na raz); -krok odstawny-dostawny(prawa/lewa noga prowadząca); -przeplatanka(prawa/lewa noga prowadząca); -sprinty przez skos sali x 4 <-powoli już mogę to robić , nie na 100% bo palec się jeszcze buntuje, ale niebawem powinno już być dobrze. W miejscu: -dogrzanie ramion podczas biegu w miejscu; -krążenia biodrami; -krążenia tułowia w opadzie(n

    Odpowiedzi: 850 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-15 14:09:50 Liczba szacunów: 0
  • USN - rywalizacja - test masowy nevalainen i RafalRRRR, podsumowanie str. 15

    Post
    Odżywki i suplementy

    http://imageshack.com/a/img836/545/argn.jpg Tydzień 2,Dzień 6: T R E N I N G - brak D I E T A: 120g musli + białko kanapki + jabłko 100g makaronu + 150g piersi z kurczaka pizza :D serek wiejski + kieliszek oliwy S U P L E M E N T A C J A: USN - Creatine Anabolic - rano na czczo 53g USN - 100% WHEY PROTEIN - porcja do śniadania USN - 19 ANABOL TEST

    Odpowiedzi: 161 Ilość wyświetleń: 14625 Data: 2014-02-26 17:49:56 Liczba szacunów: 0
  • Ciągła utrata wagi. Jak zatrzymać?

    Post
    Po 35 roku życia

    wód bicepsu - 36 cm Obwód uda - 54 cm Obwód w pasie - 87 cm Zestaw supli: Active Lab BCAA, Whey Mass Builder, Olimp Pro Long Protein, Active Lab NO Muscle Pump, Trec Creatine 100%, Active Lab Wysokobiałkowy Koktajl odżywczy, Active Lab HMB, L-Glutamine Powder, Olimp Vita-Min Multiple SPORT, proszek zasadowy Langsteiner, Olimp Carbo nox, Megabol Nit

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 5140 Data: 2012-08-07 18:34:26 Liczba szacunów: 0
  • adzik123 / jak nie urosnę to ban / Plan s133

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ąc - 10/M/M: Pierwszy człon 10 powtórzeń, 2 pozostałe max, bez przerw. 10x 10 10x 12 10x 14 (poprzednio 2s x 12kg) 10x 12 Prostowanie na wyciągu - rampa 12: 12x 80 12x 90 12x 100 12x 110 (poprzednio 100x12) Prostowanie nóg siedząc - rampa 12: 12x 105 12x 135 12x 165 12x 195 12x 225 (poprzednio 210x12) Wypychanie ciężaru na suwnicy palcami - rampa 3

    Odpowiedzi: 1628 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-11 00:28:37 Liczba szacunów: 0
  • adzik123 / jak nie urosnę to ban / Plan s133

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ie siedząc - 10/M/M: Pierwszy człon 10 powtórzeń, 2 pozostałe max, bez przerw. 10x 10 10x 12 10x 14 (poprzednio tak samo) 10x 12 Prostowanie na wyciągu - rampa 12: 12x 90 12x 100 12x 110 12x 120 (poprzednio 110x12) Prostowanie nóg siedząc - rampa 12: 12x 120 12x 150 12x 180 12x 210 12x 240 (poprzednio 225x12) Wspięcia na palce siedząc - rampa 20: 2

    Odpowiedzi: 1628 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-29 12:26:57 Liczba szacunów: 0
  • adzik123 / jak nie urosnę to ban / Plan s133

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    yciskanie siedząc - 10/M/M: Pierwszy człon 10 powtórzeń, 2 pozostałe max, bez przerw. 10x 10 10x 12 10x 14 10x 14 (poprzednio 1s x14kg) Prostowanie na wyciągu - rampa 12: 12x 100 12x 110 12x 120 12x 130 (poprzednio 120x12) Prostowanie nóg siedząc - rampa 12: 12x 135 12x 165 12x 195 12x 225 12x 255 12x 280 (poprzednio 240x12) Wspięcia na palce siedz

    Odpowiedzi: 1628 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-06 22:10:03 Liczba szacunów: 0
  • adzik123 / jak nie urosnę to ban / Plan s133

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trening nr 25 - Push A. Poprzedni taki trening: http://www.sfd.pl/-t703065-s76.html#post4 Pompki na poręczach - rampa 6: Dla odmiany WL poziom: 6x 60 6x 70 6x 80 6x 90 3x 100 MDS Wyciskanie hantli na skosie 45st/ rozpiętki 25st/ wyciskanie poziom - 10/M/M: Pierwszy człon 10 powtórzeń, 2 pozostałe max, bez przerw. 10x 24 + 10 10x 28 + 12 10x 30 + 1

    Odpowiedzi: 1628 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-02 23:13:13 Liczba szacunów: 0
  • DT Sforcia. Don't give up, no matter what!

    Post
    Ladies SFD

    dzi o miske i liczenie. Dlatego trochę czynników miało niestety wpływ na widoczny efekt :-( Dlatego liczę na to, że od poniedziałku (wiem jak to brzmi), uda mi się wrócić na 100% ze wszystkim. Będę mieć wagę kuchenną i zostanę naprostowana w kwestii ćwiczeń i ciała :-)) ------------------------- a wszystkim dziewczynom dziękuję za miłe słowa, choc

    Odpowiedzi: 208 Ilość wyświetleń: 17736 Data: 2013-09-18 12:59:06 Liczba szacunów: 0
  • DT nadine , pół roku str.26

    Post
    Po 35 roku życia

    akcie jest ok? Jak dla mnie ok. 4. RDL 40x10/45x10/50x10 40x10/45x10/50x10 40x10/40x10/40x10 50x10/50x10/50x5+5 Weszło, weszło, ale już na oparach Bardzo długo mi się zeszło, ale ważne , że zrobiłam. Póżniej pracą w ogrodzie dobiłam. Ty nam na bank nie piszesz o tej pracy nawet 1/100 tego co robisz, więc i tak szacun za wytrwałość i konsekwencję.

    Odpowiedzi: 1217 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-09 11:41:26 Liczba szacunów: 0
  • Maciej Kazmierski Cf athelete dziennik treningowy

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    dnia to drabina rwan do siadu i tu wiedzac ze to mam slabe w porownaiu do reszty total luz w kazda minute mielismy do wykonania 10 pistols squats + 1 rwanie po kolei 70/80/90/100/105/110/115/120 ja podszedłem do 100 kg co w sumie mnie ucieszylo ostatecznie tu 18 miejsce Niedziela 1 start rano i po nim odpadala polowa i tu trening z pielka rodem

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 13702 Data: 2016-09-15 11:35:31 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

          15,9            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Rodzynki           20         55        0,5       14,2        0,1        1,3       14,2       

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-29 03:08:52 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

           0,0            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Rodzynki           20         55        0,5       14,2        0,1        1,3       14,2       

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-15 23:17:43 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

           0,0            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Dżem light           40         46        0,2       10,8        0,0       10,8                

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-29 22:52:59 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

           0,0            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Dżem           40        100        0,0       24,0        0,0        0,0       24,0           

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-09 21:40:36 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

    2,3        0,6            Filet z kurczaka          150        148       32,2        0,0        2,0        0,0        0,0            Ryż brązowy naturalny (30 minut)          100        353        7,1       76,8        1,9        2,3        0,6  12:00     tłuszcz                     129        3,2        3,6       12,1        1,3                   

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-31 20:43:56 Liczba szacunów: 0
  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    te? to dojdź do 10 burpów niech ci zostanie 20-30 sec na odpoczynek i lecisz kolejne 11. zrobiłem 13 serii pełnych i 9 z 14 serii zanim padłem na zawał;-) czyli łącznie równo 100 burpów. TRENING 2 - sztangi trening podrzutu do nożyc - wcześniejsze burpy perfidnie mi zniszczyły system ( pisałem ze to kryptonit), pomimo śmiesznych ciężarów ( bo co to

    Odpowiedzi: 3820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-23 08:35:48 Liczba szacunów: 0