SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • Sakhar - dziennik treningowy

    Post
    Po 35 roku życia

    y wcześniej wrzucić zawartość miski :) Śniadanie (ok. 8:30): płatki owsiane 110 g 409 kal 14,8 B 64,5 W 7,7 T odżywka białkowa 30 g 114 kal 22,8 B 2,3 W 14,4T mleko 3,8 % 100 ml 66 kal 3,2 B 4,7 W 2,3 T migdały 10g 60 kal 2 B 0,7 W 5.2 T pół banana ca 90 g 81 kal 1 B 18 W 0.3T żurawina 15 g 38 kal 0,2 B 7,7 W 0,2 T razem 702 ka

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3174 Data: 2014-09-12 17:22:31 Liczba szacunów: 0
  • kaszmirka/ akcja 40stka str. 71

    Post
    Ladies SFD

    sie rowniez bez sporych zakupow, ale jest zapas watrobki indyczej, losos dziki w calosci ( wypatroszony i bezglowy) owoce jagodowe itd... Popelnione weekendowe przewinienia: -100 ml piwa -1/2 bułki pszenno-zytniej wlasnego wypieku -butelka rieslinga wytrawnego ( rozlozone na sobote i niedziele) -2 drinki ( wodka+ kombucha) poza tym sobota: -2 zy

    Odpowiedzi: 1061 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-14 14:17:10 Liczba szacunów: 0
  • Sevrond - OBLIgatoryjna forma na wakacje

    Post
    Trening dla początkujących

    e ją przedłużę. Dzisiaj miałem wycieczkę szkolną do Kina , więc dieta hmm... NIE TAK źle 1. 2 jaja, troche owsa, 2 kromy z twarogiem 2.2 batony musli (z poprzedniej strony), 100 g Lu Go! ( dam zdjęcia), 200g kury, bułka ciemna, warzywa. 3 Longer z KFC 3 frytki ( sztuki, nie opakowania) , 2 cukierki, 4 fasola gotowana z kurczakiem ( ze 150 g, pr

    Odpowiedzi: 1668 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-12 19:58:41 Liczba szacunów: 0
  • PŚ w skokach

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    wiódł były Mistrz Świata Juniorów - Veli Matti Lindstroem, zajmując dopiero 10-te miejsce. W dzisiejszym, ostatnim konkursie z cyklu Finlandia Tour, na skoczni w Vuokatti (HS 100) zwyciężył Janne Happonen, przed Matti Hautamaekim oraz Akseli Kokkonenem. Wyniki Finlandia Tour - Kuopio, 27.07.2004 1) Matti Hautamäki Puijon HS 232,6 pkt. (118,5 m

    Odpowiedzi: 1526 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-07-29 11:26:26 Liczba szacunów: 0
  • DT/ZebroAdama/Little less conversation, little more action please!

    Post
    Ladies SFD

    p tu ]] i rozpisujesz serie: 10 pow x 30% ciężaru maksymalnego (CM) 8 pow x 40% CM 3 pow x 50% CM 2 pow x 60% CM 2 pow x 70% CM 1 pow x 80% CM 1 pow x 90% CM 1 pow x 100% CM i jeśli spalisz to po 1-2 min odpoczynku podchodzisz jeszcze raz do tego samego obciązenia a jak Ci się uda to dokładasz ok. 5% obciązenia i sprawdzasz dalej przed

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 4212 Data: 2012-03-07 10:06:48 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RafalRRRR

    Post
    Po 35 roku życia

    11.10.2013 - DT Menu: http://img547.imageshack.us/img547/8517/p2tk.png Trening: http://img407.imageshack.us/img407/5485/0v1x.png Opis: Menu: Miska na 100%. Nie ma się czego przyczepić :-)) Trening: Siłownia PRO, 06,00, Rozgrzewka – 5 minut w tempie 12,00 km/h Podciąganie - szerokie – Ciut lepiej. W planie jest 10/10/10/8 wyszło 10/10/6/5. Powol

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-12 13:16:33 Liczba szacunów: 0
  • Metoda SHOTGUN - MAKSYMALNA SIŁA I MASA!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Shotgun workout Day 5 Troubleshooting workout Day 6 Off Day 7 Off Day 1: Shotgun A1) Podciaganie sie na drazku nachwytem Serie: 5 Powtorzenia: 8 to 10 Przerwy między seriami: 100 seconds A2) Wyciskanie zolnierskie Serie: 5 Powtorzenia: 8 to 10 Przerwy między seriami: 100 seconds B) Martwy Ciąg Serie: 5 Powtorzenia: 8 to 10 Przerwy między seriami: 1

    Odpowiedzi: 716 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-06 19:57:38 Liczba szacunów: 0
  • Mathilda - Eksperyment str.37

    Post
    Ladies SFD

    afternoon hours 4-8p.m.: 64-327) - pobierana krew była o 14 hematology test: white cell count 8,6 (4-10) rbc 4,18 (3,8-5,5) haemoglobin 13,1 (12-15) htc 0,420 (0,36-0,46) mcv 100,6 (84-96) mch 31,3 (27-32) mchc 31,1 (31,5-34,5) platelet count 227 (150-400) neutrophils 5,30 (2-7) lymphocytes 2,70 (1-3) monocytes 0,30 (0,2-1) eosinophils 0,20 (0-0,5)

    Odpowiedzi: 469 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-19 17:13:13 Liczba szacunów: 0
  • mrocznyy-dziennik treningowy Lafay'a + gymnast

    Post
    Trening w domu

    siłownie ;) 11 powtórzeń rozwaliło mnie kompletnie heheh . Ćwiczenia na 110% normy. Po pierwszych 4 ćwiczeniach – mroczki w oczach , oddech taki jakbym przebiegł z 1000 m na maksymalnej szybkości ;p do tego ręce mi się trzęsły jak nigdy ;p Z pewnością muszę przyznać , że to szczyt moich możliwości – a tego się nie spodziewałem.

    Odpowiedzi: 580 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-26 18:18:28 Liczba szacunów: 0
  • MolderDist + Activlab - urodzony by przegrać, żyje by wygrać!

    Post
    ActivLab

    ne Xtra - 8 kaps Nitro Caps - 3 kaps Creatine Capsules - 2 kaps Caffeine Power (400 mg) TRENING Klatka: 1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej - 10 x 90 kg - 8 x 95 kg - 6 x 100 kg - 3 x 105 kg 2. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej w góre - 10 x 33 kg - 8 x 36 kg - 8 x 36 kg 3. Rozpiętki na maszynie siedżac - 15 x 35 kg - 13 x 45 kg - 10 x 55

    Odpowiedzi: 607 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-05 00:40:04 Liczba szacunów: 0
  • Gwid - powolny progres - podsumowanie 18 m. str. 223

    Post
    Po 35 roku życia

    17-03-2014 DT Micha - na 100% trzymana dieta Bilans: 2629 kcl Białko: 240 g Węglowodany: 230 g Tłuszcze: 77 g ( dieta lecę wg starego planu z zeszłego tygodnia bo w tym PT samo podwyższyło mi kaloryczność - pisałem wczoraj) Suplementacja w trakcie dnia: GOLD-VIT C 1000 FORTE - Olimp - 1 caps Hi-Tec kreatyna - 5 caps Hi-Tec Stawy - 3 caps Hi-Tec Wi

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-17 21:11:37 Liczba szacunów: 0
  • anniczek/blog/Chciec to moc? ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    edziemy z koksem, plan jest na 6 tygodni czyli jakby nie liczyc 42 dni, akurat skoncze tydzien przed swietami ja to mam pecha micha: 2.5/0.8/reszta z wegli kcal podnosze o 100, tzn roznica bedzie taka ze wczesniej liczylam warzywa, teraz nie zamierzam wiec licze na nie stowe zapasu i zamykam se w 1600 :) u mirasa podobnie: 2.5/1.2/reszta z wegli

    Odpowiedzi: 918 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-05 22:42:32 Liczba szacunów: 0
  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    5 CC + 10 kg x 5 CC + 15 kg x 2 CC + 20 kg x 2 CC + 30 kg x 2 CC + 40 kg x 1,5 (poprzednio identycznie) 3) ŁAWA DEMOLA 60 kg x 2 70 kg x 2 80 kg x 2 90 kg x 2 100 kg x 2 110 kg x 2 120 kg x 2 130 kg x 1 ( poprzednio nie było półtoraków) 4) MOD-WOD MŁOTKOWO 24 kg x 2 + 2 26 kg x 2 + 2 28 kg x 2 + 2 30 kg x 2 + 2 32 kg x 2

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-21 20:34:40 Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA MASA - ELbodybuilder po DZIKĄ MASĘ

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    Dzika masa by ELbodybuidler- Dzień 50- 01. 12. 14 r Dieta: 4 jajka+ 100 g ryż+ 135 g kukurydza+ 210 g jabłko 100 g indyk+ 100 g ryż+ 100 g marchew+ 20 ml olej rzepakowy 200 g wołowina+ 130 g ryż+ 200 g fasolka szparagowa 30 g wpi+ 10 g wpc+ 40 g carbo 200 g indyk+ 70 g ryż+ 20 ml olej rzepakowy 200 g twaróg chudy+ 55 g m. orzechowe Trening: W ramac

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 6596 Data: 2014-12-01 19:50:29 Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA MASA - ELbodybuilder po DZIKĄ MASĘ

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    Dzika masa by ELbodybuidler- Dzień 55- 06. 12. 14 r Dieta: 4 jajka+ 100 g ryż+ 100 g kukurydza+ 300 g marchew+ 100 g pomidor 120 g indyk+ 100 g kasza jaglana+ 250 g pomidor 200 g wołowina+ 165 g ryż+ 250 g fasolka szparagowa 40 g wpc+ 40 g carbo 200 g indyk+ 100 g ryż+ 200 g fasolka szparagowa+ 20 ml olej rzepakowy 200 g twaróg chudy+ 55 g m. orzec

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 6596 Data: 2014-12-06 18:41:54 Liczba szacunów: 0
  • DT Tri. Cel=czołówka amatorów w PL

    Post
    Po 35 roku życia

    sobie dobieram obciążenia i tak 200W przy kadencji 88-90 daje mi ok 34km/h średnią w warunkach 0 wiatru lub połowa z wiatrem a połowa pod, idealnie płasko. To 200W w pozycji 100% aero bo w górnym chwycie to inaczej by wyglądało. Malbork chcę jechać na ok 190-215W (jeszcze nie określiłem dokładnie) i póki co sprawdzam sobie moce i jak się przy nich

    Odpowiedzi: 1335 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-16 23:48:08 Liczba szacunów: 0
  • DT Tri. Cel=czołówka amatorów w PL

    Post
    Po 35 roku życia

    treningów standardowe lekkie biegania, bez historii. Założyłem sobie że stać mnie na bieg w okolicach 4,05-4,08 przy idealnych warunkach tzn. takich gdzie nie wieje, jestem w 100% wypoczęty oraz nie mam żadnych problemów z organizmem podczas biegu. Pomimo że stać mnie na czas poniżej 1,26,00 na zawodach moim celem minimalnym było skromne złamanie 1

    Odpowiedzi: 1335 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-12 23:11:08 Liczba szacunów: 1
  • DT Tri. Cel=czołówka amatorów w PL

    Post
    Po 35 roku życia

    ło ale hej hu kers? Żeby było ładnie musiałbym kogoś do redagowania zatrudnić a ja bloga nie prowadzę (póki co). Dzisiaj zrobiłem basen, rower i bieg. Basen lekko 2 km w 1,52/100m oczywiście nie ciągle, rower piramidka zadanie 10-10-5-2-5-10-10 min na 200-230-250-270-250-230-200W + rozgrzewka i schłodzenie wyszło mi trochę ponad godzinkę. Noga kręc

    Odpowiedzi: 1335 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-13 00:24:26 Liczba szacunów: 6
  • DT Tri. Cel=czołówka amatorów w PL

    Post
    Po 35 roku życia

    na mocy zmiennej z przedzialu 285-300W, średnia z kazdego interwalu 292W, przerwa 6 min. Bieganie 10km w tym 6x350/350 podbiegi. Dzisiaj basen 2,5km + bieganie 17km easy +10x100/100. Easy oznacza tempo sporo ponizej 5min mniej wiecej 5,10-5,20. Dzisiaj poszlo to na tenie srednim okolo 134, z gorki zegarek pikal mi ze jest strefa regeneracji bo tet

    Odpowiedzi: 1335 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-27 20:42:25 Liczba szacunów: 0
  • Popuri - Tniemy pod GP FIWE

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    g https://www.youtube.com/watch?v=BsCgnR_H9-M&feature=youtu.be https://iv.pl/images/16626998114796815270.png http://www.iv.pl/images/08575180135164983684.jpg 1. RYŻ Z OWOCAMI 100 g ryżu + 100 g owoców+ 40 g Whey C-6 2-4. GULASZ 200 g piersi +100 g ryżu + 10 ml oliwy z oliwek https://iv.pl/images/30270180487743087295.jpg 5. JAJECZNICA 5 jajek + 2 k

    Odpowiedzi: 2576 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-17 14:48:13 Liczba szacunów: 2