SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • DT nolose - poszukiwanie swojej drogi

    Post
    Ladies SFD

    zyn może być wiele i mogą ze sobą współistnieć. No, czyli to ja. Różne przyczyny, od hormonalnych po stres i w sumie nic nie wiadomo. CZWARTEK leki/suple: Euthyrox N25; Jodid 100; Selen + wit. E; MagneUp! x2; płyny: woda, woda z gotowania kukurydzy i cukinii, pokrzywa, wywar z serc (Jeszcze "stara" miska.) Potreningowo głód, wieczorem głód, rano na

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-23 12:25:17 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy debiuty kulturystyczne 2015 z Hi Tec Nutrition

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    duinki 4x30 4x30-35kg DIETA Posiłek nr 1 Mleko 2% 250 g Płatki owsiane 80 g Hi Tec Whey C-6 20 g Posiłek nr 2 Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100 g Ryż długoziarnisty 70 g Mieszanka warzyw 150 g Hi Tec Whey C-6 10 g Posiłek nr 3 Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100 g Ryż długoziarnisty 70 g Mieszanka warzyw

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 5566 Data: 2015-05-05 19:59:59 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy debiuty kulturystyczne 2015 z Hi Tec Nutrition

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    ar) 4x12-30kg Brzuch 2B.Beduinki 4x30 4x30-35kg Dieta Posiłek nr 1 Mleko 2% 250 g Płatki owsiane 80 g Hi Tec Whey C-6 20 g Posiłek nr 2 Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100 g Ryż długoziarnisty 70 g Mieszanka warzyw 150 g Hi Tec Whey C-6 10 g Posiłek nr 3 Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100 g Ryż długoziarnisty 70 g Mieszanka warzyw

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 5566 Data: 2015-05-10 15:19:55 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy debiuty kulturystyczne 2015 z Hi Tec Nutrition

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    rmy stopy wąsko 4x20 (stały ciężar) 4x20-180kg Dieta Posiłek nr 1 Mleko 2% 250 g Płatki owsiane 80 g Hi Tec Whey C-6 20 g Posiłek nr 2 Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100 g Ryż długoziarnisty 70 g Mieszanka warzyw 150 g Hi Tec Whey C-6 10 g Posiłek nr 3 Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100 g Ryż długoziarnisty 70 g Mieszanka warzyw

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 5566 Data: 2015-05-10 15:26:58 Liczba szacunów: 0
  • TEST: 2 x Cell Pump, masa + siła by -j451u-Podsumowanie str. 18

    Post
    Odżywki i suplementy

    łku wydaje mi się bez sensu.. To nie fotoblog, ani domowe przedszkole, bądźmy poważni panowie Z efektów cyklu jestem zadowolony, nawet bardzo. Jednak wiem, że nie wycisnąłem 100% z tych supli - głównie z powodu niektórych opuszczonych posiłków - a to z kolei przez szkołę.. Myślę, że dietę trzymałem na ok. 85% - i na tyle też oceniam efekty cyklu.

    Odpowiedzi: 185 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-12-30 16:21:15 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK TRENINGOWY DARNOK35

    Post
    Po 35 roku życia

    u ze juz nie mialem ochoty wiecej pisac, ale dzisiaj uzupelniam wczorajszy wpis. Konkurencje zawodow 1. Bieg 400 m z workiem bulgarskim 16 kg 2. Przerzucanie opony 10 razy 3. 100 metrow spacer farmera z kettlebells 2x24 kg 4. 21 - 15: padnij - powstan z przysiad - wyrzut 20 kg (zmniejszono o 10 kg) Zawody odbywaly sie na powietrzu. Bylo dosc cieplo

    Odpowiedzi: 1588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-17 07:12:06 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK TRENINGOWY DARNOK35

    Post
    Po 35 roku życia

    ergii :) Wniosek z tego moze byc takie ze trzeba lekko pakowac kazdego dnia po 40-tce:)? Np. budzisz sie, czujesz sie jak zardzewiala sruba, ale wbrew temu wszystkiemu robisz 100 pompek, 50 przysiadow, 40 siteup'ow i dopiero idziesz myc zeby, a testosteron zaczyna krazyc w organizmie i napedza Cie jak para parowoz :) Podsumowanie treningow biegowyc

    Odpowiedzi: 1588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-02 01:05:46 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK TRENINGOWY DARNOK35

    Post
    Po 35 roku życia

    ie nie bylem zmeczony specjalnie po tym wszystkim i mialem spokojny oddech. 10 dni temu zrobilem 10 km w 1 h ale bylem wykonczony. Do celu pazdziernikowego tj. przebiegniecia 100 km brakuje mi jeszcze 9 km. Waga przed bieganiem: 92 kg Waga po bieganiu: 90,80 kg Jutro koszykowka. Tydzien temu nie bylem i juz nie moge sie doczekac :) Jak sie uda to

    Odpowiedzi: 1588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-25 22:58:32 Liczba szacunów: 0
  • DT MissInvincible

    Post
    Ladies SFD

    5/80/80 40/50/60 70/70/75/80/85 x7 40/50/60 70/75/80/85/85 x7 Jest ok, chociaż zawsze mogłoby być lepiej. https://youtu.be/m-sHUtwBfYU 3. Hip thrust 3/3/3/5x5 40/60/80/ 90/100/110/120/130x8 40/60/80 90/100/110/120/130x8 40/60/80 100/110/120/130/140 40/60/80 100/110/120/130/140x8 40/60/80 100/110/120/130/145 Następnym razem postaram się nagrać z

    Odpowiedzi: 3970 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-09 11:16:17 Liczba szacunów: 2
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    odzkiej.. Mam nawet juz takie 2 kluby do ktorych mogl bym uczeszsczac.. jeden jest na ostatnim miejscu :P a drugi gdzies w polowie. A sęk w tym ze te kluby znajduja sie okolo 100 km od mojego domu ;/ wiec tamte kluby jesli chcialy zebym u nich zostal zalatwic jakis pokoj w klubie czy cos takiego. Myslicie ze mialbym szanse sie tam dostac? Wiem ze t

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-12-28 19:51:48 Liczba szacunów: 0
  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    93.html CAŁOŚĆ PLANU STR. 79. MODYFIKACJA TRENINGU ''BB'' STR. 88. Rozgrzewka ogólna: 50 kg x 5 50 kg x 5 55 kg x 5 60 kg x 5 Trening właściwy: 1) MARTWY CIĄG SUMO 100 kg x 8 120 kg x 8 140 kg x 8 150 kg x 8 160 kg x 8 170 kg x 8 (poprzednio 155 kg x 9) 2) BOX PRZYSIAD Z MARTWEGO PUNKTU 90 kg x 10 100 kg x 10 110 kg x 10 120 kg x 1

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-26 20:48:57 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik a'la rutkow czyli jeszcze większa motywacja, aktualne foty str 415

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    laty wpadł , zadne pit pitu na hammerach tylko grube ciezary %-) http://www.iv.pl/images/15633462075489510664.jpg KLATA 1.Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 4 serie 60/80/100/120kg 2.Wyciskanie hantli skos dodatni 4 serie 27/30/35/40kg https://www.youtube.com/watch?v=tdJLUHyRrbc&feature=youtu.be 3.Rozpiętki hantlami na ławce skos dodatni 3 seri

    Odpowiedzi: 4189 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-06 21:21:35 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik a'la rutkow czyli jeszcze większa motywacja, aktualne foty str 415

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    isiejsza paka /SFD/Images/2015/9/2/994dedbc565f4196b89312578503b80e.jpg /SFD/Images/2015/9/2/617d15d3f4704c50a6f548e5711b5939.jpg 1.270g całe jajka 2.230g pierś z kurczaka + 100g ryż paraboliczny 3.230g pierś z kurczaka + 100 ryż paraboliczny + 16g orzechy włoskie 4.230g pierś z kurczaka + 100g ryż paraboliczny 5.55g C6 6.100g ryż biały + 45g masł

    Odpowiedzi: 4189 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-02 22:13:58 Liczba szacunów: 0
  • TEST: "PaSiBRZuCHy" vol.3 - zaglosuj str.144!

    Post
    Odżywki i suplementy

    itamina 1x Erase II posiłek:(19.oo) kaczka 0-3 10ml 20% & 1x lean xtreme 1x Erase III posiłek:(~21-22.oo) ser 200g jogurt ~80g Warzywa Oliwa 20ml Mix Białka 40g Mleko 100ml 0-3 4g 60% & GAKG 3g NAG 3g 1x Erase 3x IronTest 2x B6 1x B complex 1x Calcium TRENING: Środa - dół ciała (czworogłowy) A. Przysiad 4 x 8; powt 1 min przerwy; wąs

    Odpowiedzi: 1618 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-26 17:58:32 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Pitbull61 - "TOTAL REBUILD" - podsumowanie str. 31

    Post
    Odżywki i suplementy

    drugie sztywny rozkład węglowodanów oraz pór ich przyjmowania w ciągu dnia w zależności na jakich węglach jestem: HC ~ 150 ww - śniadanie, przed treningiem, po treningu MC ~ 100 ww - śniadanie, po treningu (jeśli dnt to 2 posiłek) LC ~ 50 ww - śniadanie Reszta posiłków to białko + tłuszcze. Białko cały czas na tym samym poziomie, a więc 3g/kg Tłus

    Odpowiedzi: 354 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-13 15:30:58 Liczba szacunów: 0
  • DEMOLUB/dziennik/ 15-10-5 by Wodyn , plan STR 244 .str.131.Filmy.str.18,44,48,119

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kże w PP nie zaszalałem dziś po prostu nie czułem siły . PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA KARKU Rozgrzewkowa 60 kg x 10 , Następnie 120 kg x 5 ; 125 kg x 5 (+ 5kg ) , seria końcowa 100 kg x 10 . WYCISKANIE SZTANGI LEŻĄC PŁASKO Rozgrzewkowa 60 kg x 10 , Następne 110 kg x 5 ; 115 kg x 5 (+5 kg ), seria końcowa 100 kg x 6 . PUSH PRESS Rozgrzewkowa 6

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-16 21:38:03 Liczba szacunów: 0
  • BlueCrocus Po zdrowie i sprawność

    Post
    Ladies SFD

    POSIŁKI Ponieważ nie do końca wiem, o co chodziło z tą korektą – przyjmuję na wszelki wypadek rozkład podany wczoraj przez Obliques, czyli 100 kcal mniej z węglowodanów. 1600 kcal ----> 120 / 68,8 / 125 Czy też obowiązuje tylko 2 tygodnie? Dodatkowo: herbaty owocowe, kawa, woda mineralna, surówka. SUPLEMENTACJA Omega 3, sterolea, magnez, cynamon

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-05 17:31:37 Liczba szacunów: 0
  • Prawie Dziennik Pana Prawie Trzydziestopięcioletniego

    Post
    Po 35 roku życia

    y + pare siadow zeby goscie z forum sie odwalili :-D I tu przemówiłeś mi do rozsądku. Dokładam coś, nie wiem, pewnie tył ud, dupa, przywodzenie leżąc?. Jeszcze pomyślę. Racja 100%. Do dyskoteki mi daleko, uwierz. Raczej Ciemna Strona Mocy ;) Siady robię 2 m-ce, wcześniej maszyny, intuicyjnie. Pod naporem Forum SFD "zaryzykowałem" do nich wrócić.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2394 Data: 2012-07-23 19:59:48 Liczba szacunów: 0
  • atraMento - DT

    Post
    Ladies SFD

    rem+ http://i1234.photobucket.com/albums/ff413/theMarta/dieta%20i%20treningi/dieta_2013_12_27_zps2700c31b.png trening: crossfit 1h: rozgrzewka + wod+ rozciąganie wod w parach 100 thrusters 25 kg (razem) Na przemian po minucie każda osoba. Każda minuta rozpoczyna się od 5 burpees a do końca minuty robione są thrustery i tak na zmianę aż do stówki. z

    Odpowiedzi: 223 Ilość wyświetleń: 15972 Data: 2013-12-28 22:22:01 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - TheGladiators

    Post
    ActivLab

    8-) - 33 g musu jabłko-mango TRENING Zaczynamy nowy cykl treningowy "PHAT" POWER HYPHERTROPHY ADAPTIVE TRAINING GÓRA CIAŁA - SIŁA 1. Wiosłowanie sztangą w nachwycie 90 x5 100 x5 100 x5 2. Podciąganie z obciążeniem moje + 100 kg + 5 kg x6 moje + 100 kg + 7,5 kg x6 moje + 100 kg + 7,5 kg x6 3. Rack chins x12 x15 4. Wyciskanie sztangi leżąc na ław

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 17931 Data: 2015-09-08 19:32:49 Liczba szacunów: 0