SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • Żyj.Fit Czysta masa, poprawa estetyki i proporcji.

    Post
    Trening dla początkujących

    mów. Wieczorem klatka i brzuch, będzie doskonały trening, pewnie wrzucę jakąś małą relację. Poniżej rozkład makro w dni HC. Łącznie z jedzenia wpada dzisiaj 3473 kcl i jakieś 100 z A.M.G /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/09e55aa13d434ef58d0dfd9a7bc70ccc.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/2214bdb6162f492d9e8eba6ec5f9890c.png Zmieniony przez - zyj.fit w dniu 2014-01-

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 3741 Data: 2014-01-28 09:48:47 Liczba szacunów: 0
  • Bikini Fitness 2014

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    czorajszych plecach i tricepsie, to ledwo się rano obrałam %-) wszystko boli... od prostowników, najszersze i kaptury, do tricepsa, bicepsa i przedramion %-) Dieta trzymana w 100%. Jutro szykuje się porządny trening nóg... zostaje przy porcji 25g A.M.G. + 2 kapsy. Dopiero co skończyłam naukę, kładę się spać. Jak dobrze, że jutro wolne, tylko siłown

    Odpowiedzi: 1266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-12 23:41:04 Liczba szacunów: 0
  • Rhu DT Redukcja

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Dzień 7. 01.05.2013 r. Trening: Trening 1 (11.00): 4 x: 100 skakanka 500 m wiosło Trening 2 (22.00): 6 x 12 MC 50 kg 10 pompek poręcze 10 kolana do łokci Jak pierwszy trening poszedł dosyć gładko to 2 już była tragedia. Starczyło mi sił tylko na 6 serii (myślałem, że zrobie z 8-9). Dziwna sprawa, bo 50 kg jakoś mi się dużo wydało (gdzie jest to śm

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 12990 Data: 2013-05-02 00:18:04 Liczba szacunów: 0
  • Slim figura nudzi mi się..chcę być FIT od dzisiaj !

    Post
    Ladies SFD

    015/7/26/565019932a584e6aa36e3f5e128893ac.jpg 22.06.2015 Dzisiejszy wykonałam ostatni trening przed urlopem. Urlop mam w planach spędzić aktywnie, miska zapewne nie będzie w 100% czysta, ale postaram się żeby nie było też samych śmieci. Do dziennika wrócę za 2 tygodnie. SFD/Images/2015/7/26/d62352a0c2df48948e6d2e25e15b842f.jpg 1. Owsianka cynamon

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 10412 Data: 2015-06-22 23:53:42 Liczba szacunów: 0
  • goldeniak / DZIENNIK - POMPKI

    Post
    Trening w domu

    . H: 12, 5, 5, 5, 5, 8. A7 pół zakresu: 20, 10, 10, 10, 5. Wszystko zajęło mi godzinę, ledwie co żyłem więc skończyłem trening. W ciągu godziny nie zdążyłem zrobić ćwiczeń: M=100, L=100, K2=3x15, F=5x20, Z=10. Jutro w planach trening nóg: żuraw, E2, F, W i M, jeżeli nie będzie mocnego kaca:-) ostatnio gdzieś wyczytałem, żeby nie trenować dłużej niż

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-31 19:09:11 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Szczęsny (marylinnn) 300 dni z hi-tec

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    A Ciężko utrzymać zalożenia ale dziś duzo lepiej niz wczoraj i makro prawie sie zgadza :) SUPLEMENTACJA BLACK DEVIL 8kaps do snu A.M.G Porcja przed treningiem CARBO PUR 75-100 g po treningu ARGININE POWDER 3g przed teningiem 3 g w trakcie WHEY C6 Wedle braków w diecie BETA BOLIC 6g pred tre 6g po tre Mam filmiki ale nie da rady zaladowac wi

    Odpowiedzi: 1189 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-25 20:31:13 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

           0,0            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Dżem light           40         46        0,2       10,8        0,0       10,8                

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-02 21:50:29 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

    2,3        0,6            Filet z kurczaka          150        148       32,2        0,0        2,0        0,0        0,0            Ryż brązowy naturalny (30 minut)          100        353        7,1       76,8        1,9        2,3        0,6  12:30     przedtreningówka                       0        0,0        0,0        0,0        0,0        0,

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-22 23:41:09 Liczba szacunów: 0
  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    gry dzięki kilku dobrym radą od właściwych ludzi. Rekordy których pewnie nie poprawię( a moc była): - MC - 170 kgx2( zapas ale koci grzbiet) - przysiad - 155x3 - WL - 110x5, 100x10( teraz w sumie tylko to mogę atakować bo kręgosłup neutralnie leży) - PP - 75x5 Ostatnie dwa miesiące to trenowanie niestety w 100% na maszynach ze stabilizacja pleców.

    Odpowiedzi: 3820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-18 18:03:03 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS !!

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    ześniej , dokłada w sobotę poniższy trening Cross Fit. Jako , że jest podbudowany efektami treningu , motywacja na najwyższym poziomie. Także ten tydzień Pan X przepracuje na 100% . Zbliżający się wyjazd i tygodniowe wakacje wzmagają w nim wolę walki na każdym treningu do pobicia dotychczasowych rekordów. Trening dodatkowy Sobota: Podciągnie na

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 17502 Data: 2012-06-03 16:07:52 Liczba szacunów: 0
  • Wolę ćwiczyć niż być na surowej diecie!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mój babski trening wyglądał mniej więcej tak: (opiszę własnymi słowami bo nie znam sie na tym języku kulturystycznym) 1) maszyna na nogi, gdzie odpychałam 35 kg. Mniej wiecej 100 powtórzen powoli; według instrukcji działa na mięsien 4-glowy uda, biceps uda, m.półścięgnisty, półbłoniasty i pośladkowy wielki 2) maszyna na nogi tak że leżysz na ławce

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2412 Data: 2009-09-03 09:30:38 Liczba szacunów: 0
  • ABC POCZĄTKUJĄCYCH

    Post
    Z archiwum kulturystyki

    żna w Atlasie Ćwiczeń Michaila. Teraz co do treningu: 1.Zmieniłbym na wspięcia stojąc - raz, że niewygodnie ćwiczy się ze sztangą na kolanach. Dwa - obciążenie jest większe - 100% w stosunku do skali w tym artykule , a i tak da się wykonać zalecaną ilość powtórzeń. Trzy - jest to bardziej naturalne, wspięcia siedząc angażują przede wszystkim mięsie

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-06-30 20:59:20 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] melo15 - Walka o lepszego siebie (podsumowanie redukcji str. 32/ start reverse str. 35/ star

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    akaronu pełnoziarnistego, 5 g oleju kokosowego, warzywa, 30 g keczupu, 120 g banana 711 kcal/ 62 B/ 85 WW/ 11 T /SFD/Images/2016/1/26/bcad15c4a5e744c3b07bc8f517df1e24.jpg 4. 100 g piersi z kurczaka, parówka z szynki , warzywa, 5 g oleju kokosowego, 20 g keczupu 345 kcal/ 31 B/ 12 WW/ 18 T /SFD/Images/2016/1/26/563e50265dbf4b06a331e82692f6baff.jpg

    Odpowiedzi: 2207 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-26 21:19:56 Liczba szacunów: 0
  • GISZMAN "PRIORYTET MASA" -zdj.str.60

    Post
    Trec

    ń z porannym treningiem cardio: Po przebudzeniu: 07.30 10 GR.BCAA TURBO JET + 5 GR. L-GLUTAMINE EXTREME+ 5GR. CREATINE 200 MESH 8.00- CARDIO 1 posiłek:08.30-09.00 Omlet:100 gr.płatków owsianych, 10 dużych białek jaj, dwa żółtka. Po śniadaniu: 1 tab.POTASU 600mg,1 tab.CYNKU 50 mg.,1tab. MULTI PACK 2 posiłek:12.00 100gr.makaronu "pełne

    Odpowiedzi: 1370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-09 16:18:17 Liczba szacunów: 0
  • @@@@@@@@@ DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA !!! @@@@@@

    Post
    Trening dla początkujących

    U_c5x4&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=dB4Seksx0zw&feature=related Artykuł na podstawie fragmentu książki „Boks” Gradopołowa. Dla lepszego zobrazowania ćwiczeń dołączyłem filmiki. Jasne, specjalnie dla Ciebie wezmę wolny weekend żeby wypisać mięśnie biorące udział w każdym z (z grubsza) 50-100 ćwiczeń |-)

    Odpowiedzi: 2913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-04 23:04:09 Liczba szacunów: 0
  • "Dont Dream of Winning.Train for it !"- Dziennik treningowy AlmostBolt

    Post
    Inne dyscypliny

    21 stycznia 35-40 min rozgrzewka (trucht, ćwiczenia w truchcie, rozciąganie dynamiczne, krążenia, skipy, przebieżki) 3x60m mocno P 3 min 100m 80% przerwa 3.30 150 m 80% przerwa 4 min 2x200 m przerwa 4 min 150 m mocno, przerwa 5 min + 1 km truchtu 3x333m : 1 tempem biegu na kilometr, 2 i 3 : 50 m mocny start, swobodny, ale dosyć mocny bieg na dystan

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 4143 Data: 2016-01-21 21:57:47 Liczba szacunów: 0
  • Badassgym dziennik

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzisiejszy trening. Trochę biegania po lesie w ramach rozgrzewki, w ramach tego kilkanaście sprintów po 100-200 m. Na deser ciągi. Sprawdzamy dalej czy rzeczywiście serie z dużą ilością powtórzeń nie zbudują siły. Ostatnia seria - 100 kg x 45: https://www.youtube.com/watch?v=m4o_Mq-uQ9I

    Odpowiedzi: 217 Ilość wyświetleń: 17805 Data: 2015-12-11 14:04:44 Liczba szacunów: 0
  • Blitzkrieg :konkurs w wyciskaniu sztangi leżąc-Gwid,Kabo,Kerad-do 28 lutego 2015

    Post
    Po 35 roku życia

    u na obolałe tricepsy, trening na 90% 1. Wyciskanie sztangielek na skośnej ławce 5 x 20/15/12/10/8 --> 22,5;25;27,5;30;35 2. Wyciskanie płasko 4 x 12/10/10/10 --> 80,90,100(9), 100(7) --> lipa nie szło więcej 3. Pompki na poręczach 3 x 15-12(opuszczanie powolne , podnoszenie niepełne), bez obciążenia 3x15 rep. tutaj jakoś tricepsy w ogóle

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 14322 Data: 2015-02-24 08:18:26 Liczba szacunów: 0
  • Sila przy wyciskaniu a sila ciosu

    Post
    Sztuki Walki

    zarka 1kg spadajacego z wysokosci 10 m. Sila moze dojsc do ok 300 newtonow co odpowiada sile potrzebnej do podniesiena 300kg a przekazana energia podczas uderzenia wynosi ok 100 J (dzuli) tj potrzebna do podniesienia 100 kg na wysokosc 10 cm. Poza tym ciezarek 1kg uderza wieksza powierzchnia niz reka (2 i 3 palec zlozonej piesci) Czyli ogolnie wi

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 19039 Data: 2009-04-08 23:27:13 Liczba szacunów: 0
  • Crossfit by Łukasz Trzonkowski - dziennik treningowy

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    trening na dzić : 60 TTb ale po każdym robimy burpee WOD 1 5 rund : 5 HSPU DIP ( Ja robie na keltach ) 10 GHD back extantion 15 GHD sit ups WOD2 5 rund 400 m run 10 clean 100 kg WOD 3 500 Double unders co 100 robimy 20 box jump powodzenia !

    Odpowiedzi: 541 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-25 07:59:38 Liczba szacunów: 0