SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • Tsubame skok w 35 rok ;-)

    Post
    Po 35 roku życia

    MRAP) 15/15/17,5/20/22,5/25+:8/20amrap:13 5: 15/15/15/20/22,5/25+/20amrap15 MC 5-3/1: 40/50/60/70z5/80x3/90x5/95x1/97,5x1/70x12 Coś mi przy 97,5 w udzie strzeliło lekko i do 100 nie podeszłam nawet}:-( Do d*y ten MC, coraz bardziej mnie drażni.. https://m.youtube.com/watch?v=1GIlxgCFHcU 40/50/60/70x3/80x3/90x5/95x2 40/50/60/65x5(sumo)/75x5(sumo)/

    Odpowiedzi: 810 Ilość wyświetleń: 18330 Data: 2019-02-06 09:26:30 Liczba szacunów: 2
  • DT Tri. Cel=czołówka amatorów w PL

    Post
    Po 35 roku życia

    Malborku. Rower 1 godzinka zadaniem było zrobienie 3 serii progresji obciążenia. 1 seria składała się z 4 poziomów trudności tzn. wyglądało to tak 3 min 90%, 3 min 95%, 3 min 100%, 3 min 105% ftp, przerwy po 1 min. W watach wyglądało to tak 254, 268, 282, 297 przerwa 112. 90,95,100% robiłem w pozycji aero a 105% w górnym chwycie. Przed robotą basen

    Odpowiedzi: 1335 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-23 20:47:16 Liczba szacunów: 0
  • Bikini Fitness 2014

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    e ;) Pobudzenie małe, ale za to humor i dobre samopoczucie miałam na treningu, koncentracja była fenomenalna - kocham trenować nogi, szczególnie robić przysiady, kontrola w 100%, technika rewelacyjna. Zawsze jak w piątki trenuję nogi, to akurat na siłowni trening mają tez biegacze, motywuje mnie to do działania, bo wprowadzają taką zaj**ista atmo

    Odpowiedzi: 1266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-13 22:35:52 Liczba szacunów: 0
  • Kornelia/rozkoszna redukcja

    Post
    Ladies SFD

    ranie sił na sobotni trening. Szamanie (po 7 tyg. 4 dniach BTW 120/70-75/140 i rotacji 3 tyg. 3 dni 120/70-75/115; potem 2 tyg. i 1 dzień 120/70/130; aktualnie rotacja 120/70/100 - 120/70/150) 5 dzień amputacji węgli numer II z rotacją - dzień niższych węgli: zalecenia wg Martucca 120 białko, 70 tłuszcze, 100 węglowodany Picie: 2l woda mineralna

    Odpowiedzi: 257 Ilość wyświetleń: 17425 Data: 2012-03-25 14:04:34 Liczba szacunów: 0
  • "DT Xzaar. Triathlon, cel Double IronMan 2017"

    Post
    Po 35 roku życia

    na radosc i poparcie, jak bedzie trzeba - pobiegne wolniej, jako pacemaker - a jak bedzie trzeba moge nie biec wcale - by sluzyc jej wsparciem. Teraz dopiero mam raj w domu - 100% zrozumienia dla hobby i niejaki szacunek dla bardziej doswiadczonego zawodnika. Chuda przyznala sie, ze dopiero dzis zrozumiala mniej wiecej, co oznaczal przebiegniety ma

    Odpowiedzi: 6392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-04 16:00:11 Liczba szacunów: 0
  • "DT Xzaar. Triathlon, cel Double IronMan 2017"

    Post
    Po 35 roku życia

    rwaly jednomiliowe - odpoczywam tyle ile trwa powtorzenie, czyli 5'57". Niestety z tym jest u mnie roznie, mam juz niezla kondycje i w trzeciej minucie tetno spada mi ponizej 100-110 czyli do strefy komfortu, wiec zwykle odrobinke skracam przerwy, ale zawsze odpoczywam tak dlugo, by wlasnie te strefe osiagnac. Druga czesc Twojego pytania - tak, ma

    Odpowiedzi: 6392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-07 07:59:36 Liczba szacunów: 0
  • ciekawostki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    lą zawieraniem napoje ( whisky ; Dr. Pieprz; Pan Pibb ; Łagodny Żółty; Duży Czerwony; Osika; Kopnięcie) i napoje lub jedzenia zawierające czekoladę lub kakao. Idę być w domu 100-mila rower wyścigu w lipcu i zasłyszał że jakaś kofeina może pomoc ja ostatnio dłuższy i idę mocniej. Czy tamten prawdziwy jest ? Jeśli tak, jak dużo kofein czy powinienem

    Odpowiedzi: 372 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-05-26 11:19:42 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    agedii nie ma (pasek nawet zapięłam dziurkę ciaśniej niż zwykle), tyle że wszystko trochę sflaczałe :/ 18.05.2015 DNT Rower 2x 10km MISKA Białko trochę przeżarte (powinno być 100/155/55 skoro DNT), bo planowałam iść na trening wieczorem, ale stwierdziłam jednak, że poniedziałkowy tłum to nie jest najlepszy pomysł na pierwszy dzień po przerwie, no

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-18 19:31:25 Liczba szacunów: 0
  • Projekt redukcja z Activlab 1.0 - Nabór kandydatów - darmowe prowadzenie dla każdego!

    Post
    ActivLab

    ożliwość skorzystania): 9,3 GRUBOŚĆ FAŁDY NA TRICEPSIE: nie mam miernika GRUBOŚĆ FAŁDY NAD BIODREM: nie mam miernika ***POMIARY SIŁOWE*** PRZYSIAD TYLNI: - trzy różne wyniki 100 x 12 , 120 x 10 , 140 x 1 ( w ostatniej serii ) MARTWY CIĄG: - 160 x 5 , 170 x 3 , 180 x 1 WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: - 80 x 12 , 90 x 6 , 100 x 2 WIOSŁOWANIE SZTANGI :

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 3068 Data: 2014-05-05 17:40:30 Liczba szacunów: 0
  • Początkujący z motywacją

    Post
    Trening w domu

    m baniaku urwało mi sie to ucho do trzymania, wiec nie wykonałem wszystkich powtórzeń 7/12 w pierwszej serii w drugiej jakos trzymając za nakrętke udalo zrobić sie wszystko w 100% Przyznam ze po niektorych ćwiczeniach nie sądziłem ze dadza tak w kość... potu troche wylane, miesnie zwłaszcza rąk bolą, ale pozytywnie... Nie mogłem wykonywać wszystki

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 3077 Data: 2009-09-21 19:41:06 Liczba szacunów: 0
  • I'll be back - DT WnMPapa

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    as: 84 cm Klata: 95 cm Biceps: 33,5/36 cm (luźno/napinka) Łydka: 37 cm Udo: 59 cm Biodra: 96 cm Przedramię: 29,5 cm c) OSIĄGI SPORTOWE Wyciskanie na płaskiej max - 75 kg Czas 1000 m - 4:08 Nie wiem co więcej tu podać, jakoś mnie konkretne nie interesują obecnie. Z martwym nie szaleję ze względu na stan pleców itp. Interesuje mnie całościowy rozwój

    Odpowiedzi: 98 Ilość wyświetleń: 5146 Data: 2017-01-15 20:05:52 Liczba szacunów: 0
  • Przemiana wiosenna annawcz

    Post
    Ladies SFD

    górki Napoje: 4,5 litra wody, yerba mate, kawa 1 szt Suplementy: kolagen, rutyna + wit c /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/a582aba149764c62b5ac9132aa205c43.jpg TRENING około 40 minut 100 X wskoki na skrzynie 60 cm / na maksa mam zapas 20 cm/ podciąganie na zielonej gumie 1 seria 10 x 2 seria 7 x 3 seria 5 x 4 seria 3 x 100 x podwójne przeskoki przez skakan

    Odpowiedzi: 894 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-24 13:24:17 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Czawaj - Dare to Dream

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ląda tak: https://www.youtube.com/watch?v=MU1M4uMdqNA Poszło wyśmienicie, zacząłem od 70kg na 15x- lekko. Wrzuciłem 90kg- również 15x. Dalej brakło mi stosu, bo kończy się na 100, więc zawiesiłem tam na 2óch bolcach 5kg- trochę lipa, że jest osłona, bo inaczej dowiesił bym na spokojnie większy talerz;-) Więc na koniec 105 x12+3;-) https://i.imgur

    Odpowiedzi: 2786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-26 19:51:28 Liczba szacunów: 2
  • Dziennik RafalRRRR

    Post
    Po 35 roku życia

    23.03.2014 – DT Menu: http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/24/jz6r.png Trening: http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/842/tjqs.png Opis: Menu: Bilans na 100%. Nawet zabrakło troche kcal. Fotki: brak Trening : Siłownia PRO Trening na czczo. W trakcie BCAA. Trening dla mnie bardzo dobry, choć siły odpuściły w końcówce. Skupiłem się na najważniejsz

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-25 06:01:48 Liczba szacunów: 0
  • TREC sponsoruje: Ruda_29, podsumowanie str. 54

    Post
    Ladies SFD

    ęcej też bym bez problemu wchłonęła ;-) Zaczęłam jeść mięso - w ilościach dużych. SUPLEMENTACJA SUPLEMENTY FIRMY TREC NUTRITION: Isolite Olej MCT Gold L-Leucyna CM3 MAGNE-100 Sport WHEY 100 ZMA Original Suplementy dodatkowo: wit. C i E, olej z wiesiołka, melisa, rumianek, kurkuma, mniszek, cynk, magnez, kom.wit.B POMIARY: W tabelce ujęłam mój

    Odpowiedzi: 614 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-23 23:22:05 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - TheGladiators

    Post
    ActivLab

    14.09.15 KCAL - 4903 B - 257 W - 620 T - 147 1. Posiłek - 100 g p.ows.górskich - 65 g Activlab Recomed - 30 g masła orzechowego nutvit 100 % 2. Posiłek - 120 g ryżu - 2 jajka m - porcja bcaa aby podbić leucyne w posiłku 3. Posiłek - 30 g WPI - 17 g carbo (resztki z opakowania) 4. Posiłek - 215 g wątrobki drobiowej - 150 g ryżu - 25 ml ole

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 17950 Data: 2015-09-14 22:01:59 Liczba szacunów: 0
  • Temat Marty1223 i jej powrót do zbilansowanej diety zdjęcia str. 36 i 65

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    iaz nie byla to jakas straaaasznie duza ilosc sniadanie 50 g platkow owsianych,rodzynki,orzechy,siemie,pol jablka,mandarynka,otreby kanapka z jajkiem i 5 migdałów kanapka i 100 g kurczaka po treningu 70 g kurczaka 15 g rodzynek godzina po treningu 50 g kszy jaglanej i znowu kurczak nastepnie kurczak 100 g oliwa pomidor i na kolacje wcisne jakis s

    Odpowiedzi: 735 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-15 22:44:22 Liczba szacunów: 0
  • Esther/rzeźba str.8-str33/ str57 podsumowanie

    Post
    Ladies SFD

    rzecich ćwiczeniach w gigantserii8-O niby ćwiczenia na plecy i klatę ale sił mi brakło w nogach na wioślarzu i musiałam odpuścić. Potem cały wieczór zamulałam. MISKA: BWT 110/100/117 1825kcal założenia: 110/100/110 1800kcal http://potreningu.pl/dzienniki/zywieniowy/503fda979a634cc72f045860/esther/dzien/2013-07-05 + castagnus, pokrzywa, mniszek, m

    Odpowiedzi: 1016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-07 10:57:07 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia stosowane w treningu wyciskania

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    gę 90 kg i tylko opuszczają a jego kolega o tej samej siłe ma problemy z uniesiem temu koledzy szgtangi by mógł sobie ja opusćic ćwiczenia typu opuszczanie na cieżarach ponad 100 %, wyciskanie negatywne , cząstkowe, łańcuchy itd to naprawdę ćwiczenia bardoz specjalistyczne i nie koniecznie potrzebne dla młodych chłopaków. Uważam ze droga powinna by

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-04-11 09:00:00 Liczba szacunów: 0
  • mrocznyy-dziennik treningowy Lafay'a + gymnast

    Post
    Trening w domu

    + 30g siemia + 200 ml mleka + 5 g kako + kawa z cukrem :P 50 g ryżu brązowego + 50 g kurczaka + 10 ml oliwy + warzywa 35 g białka + 25 g mass activ ( taki szejk na szybko ) 100g ryżu brązowego + 100 g kurczaka ( przed treningiem ) 80 g mass activ + 20 g białka ( po treningu) 100 g ryżu + 100 g kurczaka + 500 g mandarynek 100g twarogu Nutka na dz

    Odpowiedzi: 580 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-29 21:15:47 Liczba szacunów: 0