SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • goldeniak / DZIENNIK - POMPKI

    Post
    Trening w domu

    wiły się w łydkach, troche mnie zdziwiło ze przy drugim treningu pojawiły się jeszcze zakwasy. 6 stycznia 2012 rozgrzewka: B: 8, 8. B1: suma=60 B: suma=40 I1: suma=50 J: suma=100 G: suma=100 k 1/3 zakresu: suma=60 k 2/3 zakresu: suma=40 c1: suma=50 c3: suma=20 a6 pół zakresu: suma=60 a6 pełny zakres: suma=40 h: suma=50. A7:suma=30 +20 pełny zakres

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-06 17:44:25 Liczba szacunów: 0
  • TEST 50/50 - Ann -

    Post
    Iron Horse Series

    "odpoczynku" to było wolniutkie pływanie. >brzuch skatowany, cały dzień czułam mięśnie. http://storage.sfd.pl/ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/8e81a4d2327a4ea78410bb5b6f1e2c50.jpg BTW:100/50/150 TRENING 1. kasza jaglana, białka jaj, banan 46, whey 10g 2. płatki owsiane, jajka 3. ryż brązowy, wątróbka kurczaka,oliwa 4. ryz brązowt, wątróbka kurczaka,oliwa +

    Odpowiedzi: 148 Ilość wyświetleń: 16506 Data: 2013-10-09 08:33:33 Liczba szacunów: 0
  • Słabe czasy na 1000m :(

    Post
    Inne dyscypliny

    ię w dziale np. "Trening" jak ktoś od samego początku tematu narzeka jaki on to jest słaby, a jak sie go potem ktoś spyta ile wyciska to pisze że "ledwie" 100 kg przy wadze 80 kg, a najśmieszniejsze jest to, że zazwyczaj ten ktoś jest począkującym a 100 kg wycisnąć przy wadze 80 zaczynając dopiero przygodę z siłownią to jest nap

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 4774 Data: 2005-10-01 06:49:35 Liczba szacunów: 0
  • Sforcia DT vol.2 - rok str. 26

    Post
    Ladies SFD

    Środa 29.01 DT MISKA dostarczono 1829 kcal b: 124 g (27%) ww: 150 g (33%) tł: 81 g (40%) Warzywa - ogórek zielony, kalafior. Suple - selen 100, omega3, wit. C 1000mg, wit. D 2000 j.m. Napoje -2x kawa rozpuszczalna + mleko (wliczone), woda ok 2 l. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/9e0ce4c5783d43a5be52726c75de0094.png TRENING Rozgrzewka standardowa + rozgr

    Odpowiedzi: 508 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-30 19:45:41 Liczba szacunów: 0
  • Sforcia DT vol.2 - rok str. 26

    Post
    Ladies SFD

    01 DT MISKA dostarczono 1861 kcal b: 130 g (28%) ww: 151 g (32%) tł: 83 g (40%) Warzywa - dziś wyjątkowo brak - co odczułam słuchając burczenia w brzuchu %-) Suple - selen 100, omega3, wit. C 2000mg, wit. D 2000 j.m. Napoje -2x kawa rozpuszczalna + mleko (niewliczone), woda ok 2,5 l. TRENING /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/9ed36a8b18b54b16a13afb9d03e841

    Odpowiedzi: 508 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-31 22:03:06 Liczba szacunów: 0
  • Sforcia DT vol.2 - rok str. 26

    Post
    Ladies SFD

    Sobota 01.02. DNT MISKA dostarczono 1833 kcal b: 134 g (29%) ww: 21 g (5%) tł: 136 g (66%) Warzywa - kapusta kiszona, pomidory w puszce. Suple - selen 100, , wit. D 2000 j.m, wit. C 2000mg, Napoje -3x kawa rozpuszczalna + mleko (wliczone), woda ok 2 l. AKTYWNOŚCI Odpoczynek ;-] Komentarz Wrzucam dzisiejsze pomiary. Od razu widać co ze mną robi

    Odpowiedzi: 508 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-01 21:22:38 Liczba szacunów: 0
  • Sforcia DT vol.2 - rok str. 26

    Post
    Ladies SFD

    Środa 05.02 DT MISKA dostarczono 1878 kcal b: 129 g (28%) ww: 157 g (34%) tł: 79 g (38%) Warzywa - rzodkiewki, pomidory z puszki. Suple - selen 100, omega3, wit. C 1000mg, wit. D 2000 j.m. Napoje -2,5x kawa rozpuszczalna + mleko (wliczone), woda ok 2,5 l. TRENING /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/622d217ccbab433fb3b0ac1833526c91.png Interwały 15x na o

    Odpowiedzi: 508 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-05 23:00:57 Liczba szacunów: 0
  • Sforcia DT vol.2 - rok str. 26

    Post
    Ladies SFD

    sądek to zjadłabym calusieńką kostkę 88-O dostarczono 1834 kcal b: 125 g (28%) ww: 153 g (34%) tł: 78 g (39%) + garstka migdałów Warzywa - pomidory z puszki. Suple - selen 100, omega3, wit. C 1000mg, wit. D 2000 j.m., MG+B6 Napoje - 3x kawa rozpuszczalna + mleko (wliczone), woda ok 2,5 l. TRENING rozgrzewka + rozgrzewka przysiadowa. /ObrazkiSFD

    Odpowiedzi: 508 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-07 21:28:17 Liczba szacunów: 0
  • Sforcia DT vol.2 - rok str. 26

    Post
    Ladies SFD

    11.02. DNT dostarczono 1788 kcal b: 125 g (28%) ww: 17 g (4%) tł: 137 g (68%) + jedna mała nabierka grochówki. Warzywa - brokuły, kapusta kiszona, marchewka. Suple - selen 100, omega3, wit. C 1000mg, wit. D 2000 j.m., Mg+B6 Napoje -2,5x kawa rozpuszczalna + mleko (wliczone), woda ok 2 l. AKTYWNOŚCI TABATA Komentarz Tak ostatnio zauważyłam, że t

    Odpowiedzi: 508 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-11 21:57:02 Liczba szacunów: 0
  • Sforcia DT vol.2 - rok str. 26

    Post
    Ladies SFD

    Poniedziałek 17.01. DT MISKA dostarczono 1835 kcal b: 122 g (27%) ww: 153 g (33%) tł: 82 g (40%) Warzywa - rzodkiewka. Suple - selen 100, wit. C 1000mg, wit. D 2000 j.m., Mg + B6, olej kokosowy. Napoje -2,5x kawa rozpuszczalna + mleko(wliczone), woda ok 2 l. TRENING Rozgrzewka + rozgrzewka przysiadowa. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c97efd7175684e309265e8

    Odpowiedzi: 508 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-18 10:41:44 Liczba szacunów: 0
  • Sforcia DT vol.2 - rok str. 26

    Post
    Ladies SFD

    ostatni posiłek wyszło. :-)) dostarczono 1891 kcal b: 128 g (27%) ww: 162 g (34%) tł: 80 g (38%) Warzywa - pomidory z puszki, rzodkiewki, marchew, brokuły. Suple - selen 100, wit. C 2000mg, wit. D 2000 j.m., Mg + B6. Napoje -3x kawa rozpuszczalna + mleko (wliczone), woda ok 2,5 l. TRENING rozgrzewka /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/f7c95aeaab084e9dbd0f

    Odpowiedzi: 508 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-19 20:52:59 Liczba szacunów: 0
  • Sforcia DT vol.2 - rok str. 26

    Post
    Ladies SFD

    Poniedziałek 17.03. DT MISKA dostarczono 1 865,3 kcal b: 127,1 g (27,2%) ww: 153,6 g (32,9%) tł: 82,5 g (39,8%) Warzywa - marchew, brokuły. Suple - selen 100, wit. C 1000mg, wit. D 2000 j.m., Mg + B6, tran, kombucha Napoje - 3x kawa rozpuszczalna + mleko (wliczone), woda ok 3 l. TRENING /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/27aaa08b12804b9cb30e7070

    Odpowiedzi: 508 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-18 23:24:37 Liczba szacunów: 0
  • Sforcia DT vol.2 - rok str. 26

    Post
    Ladies SFD

    e tak :-)) Środa 19.03. DT MISKA dostarczono 1 837,0 kcal b: 125,5 g (27,3%) ww: 153,2 g (33,4%) tł: 80,3 g (39,3%) Warzywa - marchew, brokuły. Suple - selen 100, wit. C 1000mg, wit. D 2000 j.m., Mg + B6, tran, Napoje - 3x kawa rozpuszczalna + mleko (wliczone), woda ok 3 l. TRENING rozgrzewka + rozgrzewka przysiadowa. /ObrazkiSF

    Odpowiedzi: 508 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-19 21:32:45 Liczba szacunów: 0
  • Sforcia DT vol.2 - rok str. 26

    Post
    Ladies SFD

    Środa 21.05. DT MISKA Warzywa - marchewka, ogórek x2. Suple - selen 100, wit. D 2000 j.m., Na noc - HGH Night, Magnez+ B6, Cynk. Napoje - 2,5x kawa rozpuszczalna + mleko (wliczone), woda ok 3 l. 1 877,0 kcal 127,6 g B 151,5 g WW 84,5 g T + jajecznica na klarowanym + ryż, soczewica, kurczak, + ryż, soczewica, kurczak, + ziemniaki z masłem, ja

    Odpowiedzi: 508 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-21 21:37:06 Liczba szacunów: 0
  • Sforcia DT vol.2 - rok str. 26

    Post
    Ladies SFD

    piątek 23.05. DT MISKA Warzywa - marchewka, rzodkiewka. Suple - selen 100, wit. D 2000 j.m., Na noc - HGH Night, Magnez+ B6, Cynk. Napoje - 2,5x kawa rozpuszczalna + mleko (wliczone), woda ok 5,5 l. %-) 1 928,3 kcal b: 128,3 g ww: 160,6 g tł: 85,8 g Generalnie dziś zrobiłam taki przekręt w kuchni, że ostatni posiłek stał się chyba przypadkiem

    Odpowiedzi: 508 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-23 22:28:36 Liczba szacunów: 0
  • Sforcia DT vol.2 - rok str. 26

    Post
    Ladies SFD

    do środka, a zwłaszcza prawe. @-| Pozycję mam od razu bojową i napiętą %-) Za to z milszych rzeczy, dotykając brzucha stwierdził, że "no brzuch wyćwiczony, pewnie robiony na 1001 sposobów" - a ja na to, że tylko dwa ćwiczenia na brzuch mam w treningu %-) mina bezcenna. No i wg niego mam bardzo ładne prostowniki grzbietu i ładnie oplatają kręgosłup

    Odpowiedzi: 508 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-11 22:51:59 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - TheGladiators

    Post
    ActivLab

    4.Białko-węgle+ niewielka ilość tłuszczy Budyń kulturysty%-) - 50 g WPC - 80 g mąki ryżowej (sam mieliłem) - 30 g wiór kokosowych 5. Białko-tłuszcz+niewielka ilość węgli -100 g kury - 20 g Lunch Protein - 15 g oleju lnianego W każdym posiłku staram się zwiększać objętość, błonnik poprzez warzywa. TRENING 40 min cardio - wchodzenie po schodach

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 17950 Data: 2015-08-15 22:26:19 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - TheGladiators

    Post
    ActivLab

    sfd v3 - 40 g Carbo 3,4,5 Posiłek - 280 g tuńczyka w sosie własnym - 300 g ryżu - 42 ml oleju lnianego - 185 g serc drobiowych - 12 g lunch protein 6. Posiłek - 5 jajek m - 100 g p.ows.górskich - 35 g WPC sfd v3 - 20 g wiórek kokosowych /SFD/Images/2015/9/1/8698392229034a1ba57041f9858a85bc.jpg /SFD/Images/2015/9/1/b6554d1c95bf4a66a539ea9a6a18683

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 17950 Data: 2015-09-01 22:26:18 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - TheGladiators

    Post
    ActivLab

    04.09.15 DIETA KCAL - 5085 B-285 WW-681 T- 129 1. Posiłek - 34 g wpc sfd - 44 g pistacji 2. Posiłek - 5 jajek m - 100 g p.ows.górskich - 20 g wpc sfd - 30 g musu jabłko-mango 3,4 Posiłek - 220 g ryżu - 230 g wątróbki drobiowej 4,5,6 Posiłek - 30 g wpc sfd - 40 g carbo - 240 g ryżu - 180 g wątróbki drobiowej -20 ml oleju lnianego 7,8 Posiłek -

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 17950 Data: 2015-09-05 12:02:56 Liczba szacunów: 0
  • Kettlebells_Sztanga_Bieganie_Sila_dla_cierpliwych_By_MaGor_Vol3

    Post
    Po 35 roku życia

    . Znam trenera CF lvl 2. On nie zarzyna nikogo dzień w dzień. Mają cykle, mikrocykle, budowanie cech, technikę itp. Np. jak przychodzi odpowiedni czas to sporo biegają na 60, 100, 200 metrów. W innym momencie robią wolno i dokładnie na maksymalnych ciężarach. Tylko, że on wie co robi. W przeciwieństwie do wielu osiedlowych kołczów, którzy czują cro

    Odpowiedzi: 3630 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-04 21:06:22 Liczba szacunów: 0