SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • nie jest dobrze..

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    materii - szczególnie, że przybrałeś na masie mięśniowej, która tą spoczynkową p.m. zwiększa. Do tego praca fizyczna i treningi. Czasami przyczyną takiego zastoju może być niewystarczające spożycie ww. po treningu. Przypominam, że w Twoim przypadku powinno to być około 100 gr ww., najwygodniej z odżywki carbo. Jak coś to pytaj, postaram się pomóc.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1330 Data: 2007-09-26 13:35:32 Liczba szacunów: 0
  • być silnym a zarazem nie nie byc wolnym od siłki

    Post
    Sztuki Walki

    zybciej niż słaby. Robby Robinson (zdobywca tytułów: "Mr. America", "Mr. World" i "Mr. Universe"; jeden z mistrzów kulturystyki zawodowej) biega 100 yardów (91,4 m) w 9,5 sekundy. 2. Siłownia wcale nie musi spowalnić! Gdyby faktycznie spowalniała, bokserzy, kickbokserzy, tajbokserzy i inni uderzacze by przecież nie

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2226 Data: 2007-01-26 09:15:47 Liczba szacunów: 0
  • dobranie ciwczen na pelnosc barkow

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: ppk_90 PŁEĆ: M WIEK: 22 WZROST: 180 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 6,5 roku ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 94 OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 32 OBWÓD BICEPSU: 41 OBWÓD ŁYDKI: 40 OBWÓD UDA: 62 OBWÓD BIODER: OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: 91 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 657 Data: 2012-03-21 16:11:57 Liczba szacunów: 0
  • split 3x do sprawdzenia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    GOWY: 3 lata ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 82 OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 34 OBWÓD BICEPSU: 37,5 OBWÓD ŁYDKI: 41 OBWÓD UDA: 60 OBWÓD BIODER: 100 OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: 84 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 110 OBWÓD BARKÓW: 125 OBWÓD NADGARSTKA: 19 OBWÓD KOSTKI U NOGI: 27 ****POMIARY POZIOMU TŁUSZCZU************************** W

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 661 Data: 2010-10-29 14:22:29 Liczba szacunów: 0
  • Improwizacja w planie treningowym

    Post
    Trening dla początkujących

    sprzet Dieta : riverse diet po redukcji, docelowo carb cycling na mase. Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : bialko, BA, witaminy, omega 3 Ostatnio przerabiany plan: trening dzielony, kazda partia 2 razy w tygodniu. Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):serie: 90/100/85.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 926 Data: 2015-12-17 08:15:48 Liczba szacunów: 0
  • dam wam zdjecia i pomózcie jak mozeciee...:(((

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ze swojej strony moge Ci tylko wskazać drogę, którą powineneś kroczyć, by "odtłuścić" sylwetkę. Oto co następuje: - Zbilansowana dieta (-100~300 kcal od zapotrzebowania) - Siłownia (systematyczne ćwieczenia) - Aeroby, względnie hiit (zależy od Twojej koncycji). Te 3 elemtenty pomogą Ci stracić naddatki tłuszczu, ale nie ma nic od razu. C

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1333 Data: 2008-05-25 16:10:15 Liczba szacunów: 0
  • Spalacz - szukam porady

    Post
    Odżywki i suplementy

    agi). Nie moge zejsc ponizej 1200kcal, bo wtedy chodze oslabiona i ciagle spiaca, a i treningi nie sa lekkie. Chciaz jezeli bedzie trzeba to na miesiac gora dwa moge przyciac 100-200kcal. Nie pamietam proporcji jakie sobie narzucialm ale to bedzie cos kolo: 1.6 bialka/kg masy ciala + 2.0 wegli/kg masy ciala + 1.0 tluszczu/kg masy ciala Ilosci d

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2268 Data: 2007-07-24 10:41:13 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana treningu?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    WYNIK TOTALNY BODY FAT: ]]] ****POMIARY SIŁOWE**************************************** PRZYSIAD TYLNI: - nogi robie małymi ciezarami MARTWY CIĄG: WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: 100 WIOSŁOWANIE SZTANGI : WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ : ok 70 ****CEL************************************************* Masa POPRZEDNIO ROBIŁEM : trening progresja,zawsze progre

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1076 Data: 2010-06-20 21:51:00 Liczba szacunów: 0
  • pytanie za 1000pkt.

    Post
    Trening dla początkujących

    e na poczatek wersje z progresywnym zwiekszaniem ciezaru. wykonujesz wszystkie 5 serii zwiekszajac ciezar z serii na serie,dochodzac(teoretycznie)do maxa dla 5 powtorzen,tzw 100%5CM.,np. po ogolnej rozgrzewce,jaka zawsze powinienes rozpoczynac kazdy trening,przystepujesz do rozgrzewki specjalistycznej. zaczynamy od samego gryfu(czy nawet ciezaru

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2503 Data: 2009-06-01 19:08:29 Liczba szacunów: 0
  • Różnica miedzy odchudzaniem a głodówką?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    podbic. Wez sobie zaloz: B 2,6g/kg T 1,1g/kg W 2,5g/kg 30,3kcal/kg masy ciala Podaj tez godziny posilkow. Odstepy pomiedzy posilkami powinny byc mniejsze niz 3h. I Posiłek : 100g owsianych+3 białka jaja, pomidor, lyzeczka oliwy B:25 T:14 W:65 Kcal:488 100g owsianych to porcja jak dla konia. wystarczy 50g, dodaj mleka i 2 jaja + 2-3bialek. Lyzka Ol

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 2647 Data: 2009-11-30 00:35:07 Liczba szacunów: 0
  • jak zaczac sie rzezbic ?!

    Post
    Trening dla początkujących

    fajna masz kreatyne z bialkiem np reactor ma białko w sobie ale w 100 g ma 15 czy jakoś tak . ale nie wiem czy reaktora można zaliczyć do kreatyn ??? kezman16 zajedziesz ale 5 razy wolniej tu ci napisze co powinnienes jesc ----------------------------------------------- Białko: Ser twarogowy chudy 20gB Serek wiejski 12,5gB Tuńczyk w oleju 27gB (o

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 4881 Data: 2008-03-13 20:00:57 Liczba szacunów: 0
  • trening FBW, cel redukcja, poczatek przygody

    Post
    Trening dla początkujących

    ciałbym troche z tymi partiami popracowac. Chciałem iśc planem ABA BAB 3 cykle każdego planu z powtórzeniami 15-15-12 (nie wliczajac ćw. na m.brzucha) z obciązeniem 50%-75%-100% Siłownia 3x w tyg.(pon, sr, pt) do tego aeroby ok 30min(bieganie, basen)(wt,czw, sob, ndz). Do tego planu dieta ułozona przez dietetyka ale jeszcze jej nie widzialem. jak

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1063 Data: 2011-10-02 15:02:43 Liczba szacunów: 0
  • Wstrzemięźliwość od sexu w dni treningów??

    Post
    Sztuki Walki

    kobieta zarowno jak mezczyzna jesli traktuje na powaznie trening i z pasja, musi skoncetrowac sie w 100% wiec nie ma zadnego odstepstwa ze wgl na plec.Poprostu wiem, ze swojego doswiadczenia ze nie mam problemow z tym o czym mowa jest jasna,i czuje sie po tym,skoncetrowana,zmobilizowana,wyluzowana, i naladowana pozytywna energia.zdecydowanie.zres

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 7394 Data: 2007-09-25 21:46:52 Liczba szacunów: 0
  • 50 dni redukcji joz1234

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    DZIEN1 Dieta posilek 1.Po treningu godzina 16 WPC ostrowia 70g 2x serek wiejski 100 g pieczywa posilek 2.godzina 17:30 5 kaps omega3 witaminy 2x100 g ryzu bialego 500g chudego miesa mielonego z szynki na grilu salatka kalorie okolo 2500 bialko 200g TRENING narazie w domowych warunkach FBW PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU SZEROKIM UCHWYTEM 4x max PODCIĄGANI

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 4049 Data: 2013-02-08 17:48:41 Liczba szacunów: 0
  • Moje foty

    Post
    Galeria Zdjęć

    sień SZYBCIEJ reaguje, może dłużej i wydajniej pracować! Dzięki badaniom naukowym udowodniono, ze silny mięsień może kurczyć się znacznie szybciej niż słaby. Robby Robinson (zdobywca tytułów: "Mr. America", "Mr. World" i "Mr. Universe"; jeden z mistrzów kulturystyki zawodowej) biega 100 yardów (91,4 m) w 9,5 sekundy.

    Odpowiedzi: 87 Ilość wyświetleń: 8144 Data: 2005-06-23 15:52:43 Liczba szacunów: 0
  • Andy Hug

    Post
    Sztuki Walki

    początkiem sierpnia 2000 Andy był w domu w Szwajcarii, chcąc odwiedzić swojego syna Seya Hug i żonę Ilonę Hug z która był po rozwodzie od miesiąca. Andy nie czuł się dobrze w 100% i dlatego trafił do Szpitala gdzie zrobiono mu testy i badania lekarskie. Skarżył się na ataki gorączki i ciężkie krwawienie z nosa - pomimo tych objawów i porad lekarzy

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 7607 Data: 2003-12-06 17:04:37 Liczba szacunów: 0
  • PUDZIAN POCIĄGNĄŁ W POKAZIE 370 KG

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    rącym w dyskusji strongmanom i osobom które nigdy nie sikały do plastikowego kubka.Ktoś wyżej napisał że cięzko by było trójboiście wytrzymać z formą przez 12 m-cy prawie na 100%.Uważam, że to bzdura. Panie kolego, to przedewszystkim kwestia odpowiedniego treningu,przestawienia organizmu na inny specyficzny wysiłek jakim jest trening strong mana.

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 8655 Data: 2004-02-28 23:34:31 Liczba szacunów: 0
  • Deca + Winstrol + Proviron - jak ulozyc cykl ?

    Post
    Doping

    walcze z tym do dzisiaj,bud.normalna 13. STAN ZDROWIA: bdb,raz po oxie lk troche skoki cisnienia ale minelo. 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: bardziej do porostu owlosienia 15. PPM (podstawowa przemiana materii):? 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 100 do 110 -martwy ciąg: NIE WIEM -przysiad: nie sprawdzic ,biegam ,kopie ,rzadko robie

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 2899 Data: 2013-06-10 11:02:58 Liczba szacunów: 0
  • Co jeszcze na mase ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Trening trwa ok 60min, zaczyna się ok 15:00 - 15:30 7:00 śniadanie - Placek kulturystyczny(1cale jajo, 2-3 bialka z jaj, 100g platkow owsianych(lub 50g platkow owsianych, 50g musli), 1 banan wszytsko miksujemy do smaku dżem niskosłodzony lub jagódki:) 10:30 Drugie sniadanie 4-5 kromki chleba razowego, 100g polędwicy zkurczaka, indyka, troszeczke m

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 957 Data: 2004-01-04 19:50:58 Liczba szacunów: 0
  • 4move czas na masowanie ale z głową

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    s.m.p.a miałeś rację, że coś jest źle z moim fbw. Załatwiłem sobie zegar i odliczałem 2 minutowe przerwy. okazało się że trening z brzuchem zajął mi równo 60min. Musiałem robić większe przerwy. Dziś się nieźle namęczyłem na treningu. Dieta również trzymana w 100%. Na razie jest dobrze.

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 4828 Data: 2010-09-15 13:04:29 Liczba szacunów: 0