SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • TEST: "PaSiBRZuCHy" vol.3 - zaglosuj str.144!

    Post
    Odżywki i suplementy

    treningowy: 80g ryżu 200g kurak na parze Kolacja: jaja 5 całych 2 białka TRENING: A - 5/5/5/2/5 POW 1 WYCISKANIE NA ŁAWCE SKOŚNEJ 42/50/55/64/70 2 PRZYSIADY 60/70/80/90/100 3 UNOSZENIE SZTANGIELEK BOKIEM LACZONE Z WYCISKANIEM SZTANGIELEK STOJAC 8/10/12/12/14 4 MŁOTKI NAPRZEMIENNE (W SUPERSERII Z: ) 12/14/16/18/20 4 PROSTOWANIEM RAMION W DOL

    Odpowiedzi: 1618 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-01 20:55:52 Liczba szacunów: 0
  • TEST: "PaSiBRZuCHy" vol.3 - zaglosuj str.144!

    Post
    Odżywki i suplementy

    dio: 10g bcaa Po treningowy: 130g tuńczyk Kolacja: jaja 5 całych 2 białka TRENING: A - 5/5/5/2/5 POW 1 WYCISKANIE NA ŁAWCE SKOŚNEJ 42/50/55/64/70 2 PRZYSIADY 60/70/80/90/100 3 UNOSZENIE SZTANGIELEK BOKIEM LACZONE Z WYCISKANIEM SZTANGIELEK STOJAC 8/10/12/12/14 4 MŁOTKI NAPRZEMIENNE (W SUPERSERII Z: ) 12/14/16/18/20 4 PROSTOWANIEM RAMION W DOL

    Odpowiedzi: 1618 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-06 19:36:29 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies]Bziubziuś 2013/2014 podsumowanie str.56

    Post
    Ladies SFD

    / Wiosło nachwyt / 3s / 7-9 powt 25kg/30kg/30kg (nachwyt *7) 4. ściąganie wyciagu górnego z chytem trójkąt / 3s / 20 powt / 3012 3*20 *25kg 5. Wymach boczny w opadzie / 1s/ 100 powt dzielone 100* 2*po 2kg 1 min wioslarz 200m wioslarz 30 scyzorykow technicznych 400m wioslarz 30 scyzorykow technicznych 600 m wioslarz 30 scyzorykow technicznych 8

    Odpowiedzi: 734 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-21 12:39:57 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs -Poprawa Sylwetki-Szerokie bary wg kuba_n

    Post
    Po 35 roku życia

      0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)           70        256        8,3       48,5        5,0        4,8        0,0            Szarlotka - jabłka prażone          100         74        0,2       17,0        0,2                        11:00     posiłek                     501       39,3       76,8        3,9        2,3        0,6        

    Odpowiedzi: 346 Ilość wyświetleń: 14383 Data: 2014-03-14 22:04:21 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Szczęsny (marylinnn) 300 dni z hi-tec

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    G PLECY 1.Podciąganie na drążku najszersze 14/12/10/8 (+12/16/20/20) 2.przyciaganie drążka za głowę 3x12 (65/70/70kg) 3.przyciąganie uchwytu do klatki wyciągu górnego (90/95/100/100){bardzo siłowo oszukane ruchy} 4.wiosłowanie hantlem 4x12 (42kg) 5.wiosłowanie półsztanga 4x10 (70kg) 6.odwrotne rozpietki w bramie 4x15 7.odwronte Rozpętki hantlami

    Odpowiedzi: 1189 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-15 09:41:40 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

           0,0            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Dżem           40        100        0,0       24,0        0,0        0,0       24,0           

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-06 21:45:34 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

           0,0            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Dżem           40        100        0,0       24,0        0,0        0,0       24,0           

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-13 20:57:35 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

                15,4            Zapotrzebowanie             3 118           Dieta             2 816           Bilans             -302         DIETA / SUPLE dziś miska trzymana na 100%, nawet nie ciągnęło mnie do podjadania (a czekają na mnie jeszcze 2 czekolady) od dziś wskakuje do menu potreningowo 5g glutaminy oraz codziennie na noc ZMB6 (nagroda za

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-30 22:31:01 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

    2,3        0,6            Filet z kurczaka          150        148       32,2        0,0        2,0        0,0        0,0            Ryż brązowy naturalny (30 minut)          100        353        7,1       76,8        1,9        2,3        0,6  12:00     tłuszcz                     129        3,2        3,6       12,1        1,3                   

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-26 21:23:12 Liczba szacunów: 0
  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    u na obolałe tricepsy, trening na 90% 1. Wyciskanie sztangielek na skośnej ławce 5 x 20/15/12/10/8 --> 22,5;25;27,5;30;35 2. Wyciskanie płasko 4 x 12/10/10/10 --> 80,90,100(9), 100(7) --> lipa nie szło więcej 3. Pompki na poręczach 3 x 15-12(opuszczanie powolne , podnoszenie niepełne), bez obciążenia 3x15 rep. tutaj jakoś tricepsy w ogóle

    Odpowiedzi: 3820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-24 08:18:41 Liczba szacunów: 0
  • [Blog]Leon_ee/IF Po pierwsze smacznie...

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    24.03 Dt Trening mega fajnie z martwego już nie schodzę poniżej 100 kg, gdyby jeszcze tak dobić 100 kg na klatkę roboczego było by super.., może do końca roku się uda:-) i przysiad też leży i kwiczy... Bolą mnie nadgarstki, stawy w zasadzie po wyciskaniu wąsko i to ostro.., domsy na plerach i ramionach dobre więc i trening dobry.., Święta,

    Odpowiedzi: 1108 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-25 14:54:05 Liczba szacunów: 0
  • Przemiana wiosenna annawcz

    Post
    Ladies SFD

    ła żeby rozciągnąć biodra trzeba siadać dużo na podłodze i samo otwarcie miednicy nie jest takie proste sama ćwiczy bardzo długo a nie może powiedzieć że jest rozciągnięta na 100 %, trochę mnie pocieszyła:) pływanie 30 minut nogi na plecach,/kierunki to mi uciekają:)/ 30 minut nogi do kraula/ w końcu ruch zaczyna wychodzić z biodra nie z nogi ale t

    Odpowiedzi: 894 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-16 14:38:04 Liczba szacunów: 0
  • **************PROJEKT MASA 2 EDYCJA!!!********************

    Post
    Trening dla początkujących

    ******************** CZY STOSUJESZ DOPING/PROHORMONY: Nie CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: TAK CZY STOSUJESZ SPALACZE/POBUDZACZE: NIE Co do suplementów to stosuję białko Iron Horse 100% Pure Whey oraz mam regenerator Iron Horse Crea Fight, ale jeszcze nie zacząłem stosować. Kilka słów o sobie, dlaczego to właśnie Ciebie mamy wybrać? Jestem mocno zdeterm

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 7681 Data: 2013-01-27 11:51:29 Liczba szacunów: 0
  • TEST NIESPONSOROWANY: 'PaSiBRZuCHy 4' - zagłosuj -> strona 96

    Post
    Odżywki i suplementy

    est najwazniejsze zeby siebie nie oszukiwac! nie robic na pol gwizdka cos co jestesmy w stanie zrobic duzo duzo ciezej czy szybciej czy lepiej to jest najwazniejsze! robic na 100% wszystko,robic zgodnie z planem,nie patrzec na cala reszte! sa dni kiedy nie mozemy lepiej czy wiecej - wiec co z tymi dniami? kazdy ma takie dni! wtedy odpuscic,isc do d

    Odpowiedzi: 1064 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-20 14:41:52 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] melo15 - Walka o lepszego siebie (podsumowanie redukcji str. 32/ start reverse str. 35/ star

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    w tygodniu przychodzić i trenować jego bramkarzy, pomyślałem czemu nie, może akurat coś kogoś nauczę :-) Dieta 1 - 13:30 Kurczak 300 g 60/0/5 Smalec 5 g 0/0/5 Kasza owsiana 100 g 0/70/5 Banan 200 g 0/50/0 Warzywa 60/120/15 /SFD/2016/10/6/b89fbc7565d949b292e0e9b500316aeb.jpg 2 - 18:00 Jajka 2 szt 15/0/10 WPC 30 g 25/0/0 Płatki owsiane 80 g 0/55/5

    Odpowiedzi: 2204 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-06 21:47:06 Liczba szacunów: 0
  • TRENING KUMULACYJNY

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    owtórzeń w jednej serii. Dla większości ćwiczących będzie to około 60% maksymalnego pojedyńczego powtórzenia. Jeśli więc Wasz rekord życiowy w wyciskaniu sztangi leżąc wynosi 100 kg, to ten rodzaj treningu powinniście zacząć od 60 kg. Większość ćwiczących tym systemem przyznaje, że podczas pierwszych kilku serii wydaje się, że ciężar jest zbyt mały

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3393 Data: 2007-01-20 08:20:04 Liczba szacunów: 0
  • TEST: 12 tygodni na Skin Bursting Stack + Green MAGnitude & przyjaciele

    Post
    Odżywki i suplementy

    malne sniadanie i wypilem 150 gram mutanta....wrescie mialem szanse go otworzyc bo nie mialem nigdy miejsca miedzy posilkami zeby dolozyc gejnerka.teraz bede sie staral wypic 100 gram dziennie. rozpuszczalnosc nie jest 100% ale nie robi mi to wiekszego problemu. smak czekoladowy o niebo lepszy niz wanilia ktora meczylem strasznie.zalezy tez kto co

    Odpowiedzi: 127 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-25 20:25:44 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik budowania formy na 40 urodziny. Kettlebell, siłownia, bieganie, rower.

    Post
    Po 35 roku życia

    kolację. Wsypałem do twarogu otrąb owsianych i miarkę prochu, bo czuję, że regeneracji to ja będę potrzebował. Całe szczęście jutro oba treningi na lekko. Martwy w granicach 100 kg w ostatniej serii, a klatka to nawet tak na 80-85. Biorę swoją porcję Black Devil i kładę się spać. Gruby wychłostany siedzi, pociąga nosem i wybiera otręby z sera i bi

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-19 21:05:35 Liczba szacunów: 0
  • moja osobista przemiana 2012/ pierwszy etap str.20

    Post
    Ladies SFD

    dniu szybki marsz/spacer z wózkiem micha: SNIADANIE 7.00 3 kanapki (105g chleb razowy, masło 15g, szynka 20g, ser żółty 10g) II SNIADANIE 11 makrela 200g, 35g chleb razowy OBIAD 14 łosoś na parze 150g, kasza perłowa 60g PODWIECZOREK 17.30 fava 100 g gotowanego grochu łuskanego, oliwa z oliwek 30 g KOLACJA 20 chleb razowy 70g, twaróg półtłusty 70g

    Odpowiedzi: 315 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-11 21:53:16 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja CKD START

    Post
    Ladies SFD

    twarogu, 5 łyżek płatków owsianych, 60g suszonych moreli. II Śniadanie: kurak 200 g, warzywa, oliwa z olwek Obiad: 200g mięsa z piersi kurczaka, 200g przecieru pomidorowego,100 g brokuł, łyżka oliwy z oliwek, 100 g ryżu bazowego , 30 g orzechów brazylijskich Kolacja: 200g piersi z kurczaka , 100 g pomidora, 100 g papryki. Nie lubie innych mięs,

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 10507 Data: 2012-05-16 10:57:55 Liczba szacunów: 0