SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • Trening dzielony

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ODSTAWOWE*************************************** PŁEĆ: M WIEK: 17 WZROST: 177 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: Ponad 2 lata Trenowałem 5 lat judo, 2-3 lata Muay Thai WAGA CIAŁA: 100 Cel : masa ****STAN ZDROWIA***************************************** Zdrowy ****SPRZĘT* Ławka regulowana, sztangi proste,lekko łamana, sztangielki, drążek, klatka rack Die

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2037 Data: 2012-07-09 19:07:42 Liczba szacunów: 0
  • Nie chce stracić szybkości i refleksu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zybciej niż słaby. Robby Robinson (zdobywca tytułów: "Mr. America", "Mr. World" i "Mr. Universe"; jeden z mistrzów kulturystyki zawodowej) biega 100 yardów (91,4 m) w 9,5 sekundy. 2. Siłownia wcale nie spowalnia! Gdyby faktycznie spowalniała, bokserzy, kickbokserzy, tajbokserzy i inni uderzacze by przecież nie pogar

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2981 Data: 2006-03-23 15:05:49 Liczba szacunów: 0
  • L-karnityna brak potwierdzenia skuteczności ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    zczególnie korzystna dla uprawiających sport wytrzymałościowy i dla osób pragnących schudnąć. Zawartość karnityny w ustroju zdrowej osoby dorosłej ważącej 70 kg wynosi około 100 mmol, z czego ponad 98% znajduje się w mięśniach szkie1etowych i w mięśniu sercowym, 1,6% w wątrobie i nerkach, a tylko 0,4% w płynie zewnątrzkomórkowym. Ponad 50% dzienne

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3185 Data: 2004-06-29 23:21:10 Liczba szacunów: 0
  • Srodek na Sile

    Post
    Doping

    masie. Natomiast trening kulturystyczny i zwiazane z nim branie anabolikow to zupelnie inna bajka... W kulturystyce nie mamy do czynienia z sila- (latwo to sprawdzic- sproboj 100 kilowa sztange wykopac na pol metra w gore ) W kulturystyce i dzwiganiu ciezarow mamy do czynienia z MOCA- czyli zdolnoscia do wykonania pracy: P=W/t Zwiekszenie mocy u

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3453 Data: 2003-09-27 15:40:57 Liczba szacunów: 0
  • Kluby z trójmiasta

    Post
    Baza klubów Sztuk Walki

    1. nie ten dział. 2. Jeśli chodzi o KB to zdecydowanie najlepiej: Corpus gdańsk, Duet Gdańsk i chyba Champion Gdańsk. W Gdyni jest jeszcze na 100% KOBE GYM trenera Kobylańskiego i ze dwa inne kluby KB. 3. jeśli chodzi o sambo z ukraincem to niesłyszałem ( a raczej by mi się o uszy obiło) 4. BJJ i wogóle parter to zdecydowanie Akademia Saramtia Gdań

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1948 Data: 2010-08-04 20:14:16 Liczba szacunów: 0
  • Power na klatę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    o 6 m-cy(jednorazowa)+ ok. 1 mca dodatkowo co roku(sesja:). 3. Trening: cztery razy w tygodniu- 1 dzień klatka: wyciskanie na płaskiej ławeczce- rozgrzewka 12*60kg, 10*90, 6*100,2*110;ławka skośna hantle- rozgrzewka 12*po 30kg, 10*35, 6*40; ściąganie kabelków- 3*12 obciążenie 7,5kg na rękę.przerwy między seriami od 3 do 5 min. 2 dzień biceps i tri

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 935 Data: 2004-01-11 13:40:09 Liczba szacunów: 0
  • Jak Biegac??

    Post
    Scena MMA i K-1

    grzewce, o co niestety nietrudno :p Może spróbować tego interwałowego biegu? trening który podał duce74 jest stanowczo zbyt hardcore'owy dla mnie. Półtora kilometra biegu na 100%? Nie da rady. Jak zrobię 500 m biegnąc na full to góra. Długi dystans jakoś lepiej mi idzie ;) Pomijam też fakt że o bieganiu na stadionie mogę sobie tylko pomarzyć. Doda

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 6250 Data: 2008-07-19 19:50:35 Liczba szacunów: 0
  • pomoc w ułożeniu diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ) przykładowa dieta : 7:30 płatki owsiane 50g + garsc orzechów włoskich (nie wiem czy banan lepiej przed treningiem wcisnąc czy po treningu?) 10:00 150g fileta z kurczaka + 100 g ryzu ogórek i pomidor 12:00 odżywka białkowa white protein 50g z jogurtem 300ml danon smak truskawka 15:00 10/150g filet z kurczaka + ogórek i pomidor lub brokuły 18:0

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 740 Data: 2013-09-28 21:37:31 Liczba szacunów: 0
  • Pare pytan z boksem

    Post
    Sztuki Walki

    lej. Edytowac postu dlatego ze ty tak powiedziales nie mam zamiaru. A trening 5 razy w tygodniu na pewno by chlopaka ostro zmeczyl ale tez dal najwieksze rezultaty - nie musi pracowac na 100% caly czas, a moze doszkalac technike ktorej mu zapewne brak. A ty chodz sobie na silownie najlepiej 4x w tyogdniu, napewno bedziesz eksplodowal dynamika...

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3069 Data: 2006-10-30 19:24:00 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny, 85kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wypijam. Mam też siemie lniane i nasiona chia, omega3, witaminy i minerały, cynk, zma, witamina C lelwoskretna. Zrobie może tak, że w dzień treningowy dam diete jak z tematu 3100kcal w dzien nie treningowy utne 100 weglowodanów co da łacznie 2700kcal pracuje 6 dni w tygodniu wiec ten jeden dzien wolny potraktuje jako dzien nietreningowy na lepsza r

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 1907 Data: 2016-10-02 19:55:28 Liczba szacunów: 0
  • barki FBW - wymiana cwiczenia

    Post
    Trening dla początkujących

    e leżąc): Przysiad - brak danych (seria do 80 kg); MC - seria do 120; wyciskanie na poziomej - seria do 95. W zestawie ktory robie (10/8/6/4) ciezary aktualnie wygladaja tak: 100/105/110/115-120 (MC); przysiad tutaj roznie, zaczynam od 50 kg i ide do 80, nogi mam o tyle slabe ze cwicze je dopiero od 2 miesiecy i nie chce ich forsowac bo czesto po t

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1364 Data: 2012-06-15 17:11:40 Liczba szacunów: 0
  • Wzrost a strongman!

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    yć - ale nie kilkukrotnie. Normalny czlowiek ma z 5 l - a strongmen może miec z 8 l - gdy stosuje trening aerobowy m.in. biegi). Czyli płuca wiesze tylko o 60% a masa ciała o 100 %. a więc szybko się meczy. Dlatego takie potwory jak Kovac czy Bob Sapp (180/160 kg = w mięsniach) by mieli problemy w zawodach StrongMen - gdzie wytrzymałośc tez się lic

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3895 Data: 2004-01-20 20:18:00 Liczba szacunów: 0
  • Gdzie ćwiczycie?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    a cwiczylem na takiej dzielnicowej silce. Nawet spoko wyposazona. Kosztowalo mnie to 60 zl m-c Teraz cwicze w profesjonalnym klubie. Trzeba wykupic karnet na rok- czlonkostwo 100 zl. + miesiecznie 150 zl. Jednak to nie z mojego portfela idzie. Tylko osoby, ktora trenuje indywidualnie, wiec jest spoko Jednak zdarza sie pare razy w miesiacu, ze zrob

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 4049 Data: 2004-07-22 16:36:05 Liczba szacunów: 0
  • Cykl - Do oceny

    Post
    Doping

    4. WYMIARY: -biceps: 40 -klatka: 120 -udo: 55 -talia: 85 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 4,5 r 6. DIETA: -białko: -węglowodany: -tłuszcz: 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 1-100 tab mety 2-m-drol + sustaject 3 meta 100tab + prop 20 ml 8. TRENING: 9. CEL CYKLU: masa w miare dobra 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 1,5 miesiaca 11. POZIOM BF%:

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 956 Data: 2010-04-08 23:49:44 Liczba szacunów: 0
  • PVL Ripped Freak burner

    Post
    Odżywki i suplementy

    2) wiek 25 lat 3) waga/wzrost =130kg /182cm 4) staż treningowy = 3 m-ce 5) cel cyklu =redukcja+zdrowie 6) stosowane już wcześniej suplementy = 1. Optimum whey gold standard 100% 2. Trec Night protein blend 3. Olimp CLA z ziel. herbata i L-carnityna 4. Olimp Omega 3 gold 5. Trec Cleanburexin II 6. Olimp Thermo Stim 7. Olimp TSE 8. Trec Energy 9. A

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 4641 Data: 2011-09-26 23:06:22 Liczba szacunów: 0
  • cykl do oceny wraz z dodatkami

    Post
    Doping

    8.TRENING:na mase 9.CEL CYKLU:sucha masa mięśniowa 10.ODSTEP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 6 m-cy 11.POZIOM BF% 12.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): szczupły 13.STAN ZDROWIA: dobry 14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA:owłosiony 15.WYNIKI SILOWE 16.PPM podstawowa przemiana materii: klata : 110 martwy ciag : przysiad :100

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1526 Data: 2008-05-17 10:55:30 Liczba szacunów: 0
  • pytanie o interwaly

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trenuj 3 razy w tygodniu na siłowni jak tak to lubisz, ale bez aerobów !!! i 2 razy w terenie pobiegaj interwały. Możesz też zamiast interwału 3x3x100 m pobiegać inną jego odmianę 8x100m p-2 minuty. Przykład odnosi się do obu form interwału: jeśli masz życiówkę w pojedynczej próbie na 100m - 13 sek to w interwałach każdą 100-tkę musisz pobiegać w g

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 610 Data: 2013-03-01 12:05:33 Liczba szacunów: 0
  • Bold+Prolong.3ci tydzien.Co dodac?

    Post
    Doping

    1. WIEK: 26 2. WAGA: 100-102 3. WZROST: 188 4. WYMIARY: -biceps: 43 -klatka: 120 -udo: nie pamietam chyba wprofilu jest o ile sie nie myle -talia: 95 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 10 m-cy po kontuzji obojczyka 6. DIETA: -białko: 2.5 -węglowodany: 3-4 -tłuszcz: malo 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 1-deca,meta,prop 8. TRENING: 9. CEL CY

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 726 Data: 2010-04-21 12:43:28 Liczba szacunów: 0
  • Cykl 8 Tyg. 2x E-Stane + M-Drol

    Post
    Doping

    PO OSTATNIM CYKLU: 2 miesiące 11. POZIOM BF%: --- 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): Chudnięcia 13. STAN ZDROWIA: W normie. 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: Nie 15. PPM (podstawowa przemiana materii): szybka 16. WYNIKI SIŁOWE: nie najgorsze :] -klata: 105 -martwy ciąg: 160 -przysiad: coś Ponad 100-120 różnie to bywało

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 695 Data: 2010-03-01 22:24:10 Liczba szacunów: 0
  • REDUKCJA - prosze o porade

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kcji, a przesadzając- jak z kazdą grupą- możesz dokladac cegiełkę do utraty ale mięśni. trening stricte silowy nie ma sensu bo szybko zmeczysz ukł. nerwowy - trenujesz bowiem na granicy kalorycznej a to dla najefektywmniejszej pracy w ten sposób nie jest najlepsze. a powyzsze linki popieram; choc oczywiście niekoniecznie musisz zerżnąć to w 100%.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 861 Data: 2009-04-17 19:50:57 Liczba szacunów: 0