SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • Test: Body recomposition z canecorso

    Post
    Odżywki i suplementy

    według tej rozpiski na dzisiejszym treningu robie: MC 140x5 140x5 140x5+(125x5+110x5) drop set załozyłe mwykonanie 5 powtórzeń Klatka 95x5 95x5 95x5+(80x5+65x5)w ciezaracj ok 100 kg zdejmuje po 15 kg itd w mniejszych partiach to Military pres 57,5x5 57,5x5 57,5x5+(50x5+42,5x5) a w mniejszych po 7,5 kg Czy zrobic tak ze co kazdy trening dokładam 2,5

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 12318 Data: 2009-03-23 07:13:54 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

          15,9            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Rodzynki           20         55        0,5       14,2        0,1        1,3       14,2       

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-02 21:27:11 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

          15,9            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Rodzynki           20         55        0,5       14,2        0,1        1,3       14,2       

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-04 22:53:27 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

           0,0            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Dżem light           20         23        0,1        5,4        0,0        5,4                

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-22 22:27:37 Liczba szacunów: 0
  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    nić pozycji z odwrotnej kołyski, robiliśmy z partnerem żeby nas bujał;-) 5) WOD na czas w miarę prosty i szybki o ile umie sięrobić DU bez problemu 150DU/300 SU 50 wall balls 100 DU/200 SU 35 wall balls 50 DU/ 100 SU 20 wall balls Robiłem single - wychodzi że w minucie mogę 100-110 zrobić różnica między mną a laską która robiła DU to 5 min na 12 mo

    Odpowiedzi: 3817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-20 22:33:53 Liczba szacunów: 0
  • Krata na lato - według - RafalRRRR

    Post
    Po 35 roku życia

    5.2013 - DT Menu: http://img707.imageshack.us/img707/2264/dieta20130503.png Trening: http://img822.imageshack.us/img822/4485/treningi03052013.png Opis: Menu: Bilans dopięty w 100% zgodnie z zaleceniem faftaq'a. Trochę dziwnie, jak rodzinka je kanapki na śniadanie, a ja warzywa gotowane, pierś i ryż %-). Cały dzień najedzony byłem, ale fakt, że póź

    Odpowiedzi: 555 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-03 20:06:51 Liczba szacunów: 0
  • Autopsy-Exercises in Extremity/cel-600kg w TS

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    PON 55min CGBP:100x1,105x1,110x1,115x0 CGBP:92,5x6+2+2 dips: +17,5x6+4+1 dr��ek: +20x6+2* dips+dr��ek bodyweight po 1s do upadku *odechcia�o mi si�, musz� poszerzy� chwyt i zaczn� od zera pracuj�c nad mind-muscle, bo spodoba�o mi si� podci�ga� "samymi" pleckami ostatnio Wst�pnie ustalone podej�cia na poniedzia�ek CGBP: 100, 107,5 , 112,5 MC: 205, 2

    Odpowiedzi: 925 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-07 22:52:09 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]amadi -"W pogoni za zdrową sylwetką"podsum/str.36,54

    Post
    Ladies SFD

    da Cisowianka, kombucha, herbata czarna, herbata z czarnej porzeczki WARZYWA: cebula, ogórek małosolny, kalarepa SUPLEMENTACJA I LEKI: Omega3, Tran Mollers 50+ // Euthyrox 100, Asparaginian extra, Vit B6, Tialorid, Selen+E MISKA: http://img211.imageshack.us/img211/6844/dieta20130429s.png AKTYWNOŚĆ: trening siłowy ROZGRZEWKA: 5 min rowerek +H

    Odpowiedzi: 953 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-30 00:32:35 Liczba szacunów: 0
  • _Knife_ POWER -DYMEK & TOCZEK S.150!# Hardcore na schodach S.166!

    Post
    Trening dla początkujących

    DZISIAJ -MOOC! 1. PODRZUT SIŁOWY: Zarzut siłowy sztangi z ziemi + wybicie na nożyce (power clean and split jerk) - ciężko 3 x 80 kg 3 x 100 kg 3 x 110 kg (NOWY REKORD na tym ciężarze, na ilość; DODATKOWO BYŁO 1 WYBICIE NA NOŻYCE BONUSOWO, w sumie ciężar 4 x znalazł się nad głową) 2.Martwy ciąg sumo, z ziemi - lekko 5 x 140 kg 3 x 170 kg 5 x 190 kg

    Odpowiedzi: 1803 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-20 20:03:30 Liczba szacunów: 0
  • _Knife_ POWER -DYMEK & TOCZEK S.150!# Hardcore na schodach S.166!

    Post
    Trening dla początkujących

    ewka; każde z zatrzymaniem na klacie) 2 x 122 kg (powolne opuszczanie) 1 x 142 kg (powolne opuszczanie) 1 x 152 kg 6 x 132 kg 3. Wiosłowanie sztangą oburącz - średnio 10 x 100 kg 10 x 120 kg 10 x 130 kg 10 x 140 kg 10 x 150 kg 10 x 160 kg 4. SZRUGSY 20 x 120 kg 10 x 130 kg 10 x 140 kg 5. Wspięcia na palce 40 x 140 kg 30 x 170 kg *** KOMENTARZ:

    Odpowiedzi: 1803 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-12 21:23:49 Liczba szacunów: 0
  • Rytuał Przejścia by nieraz

    Post
    Po 35 roku życia

    x5 2/ 2xKB34 x5 3/ 2xKB34 x5 4/ 2xKB34 x5 5/ 2xKB34 x5 Double Military (DMP) Heavy (L): 1/ 2xKB28 x5 2/ 2xKB28 x5 3/ 2xKB28 x5 4/ 2xKB28 x4 5/ 2xKB28 x5 S&S KB32 OHS 5x10 = 100 reps/ 5min + 1 min break + TGU 5x1= 10reps/ 9min Z ciekawszych rzeczy - w sobotę udało się pocisnąć 2x36 we Floor Press, więc plan na kolejny trening to pocisnąć pełne 5x5

    Odpowiedzi: 2798 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2019-02-04 20:24:26 Liczba szacunów: 1
  • CzerwonaLatarnia - Redukcja/ Droga do Poznań Triathlon 1/2 IM

    Post
    Trening dla początkujących

    m:20s / 31.9 km/h / tętno 157 bpm 2. 9m:23s / 31.8 km/h / tętno 160 bpm 3. 9m:18s / 32 km/h / tętno 160 bpm Prędkość nie powala, ale trening solidny, założenia zrealizowane w 100%. Tak to wyglądało: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/2ae058d82a2649b6bad266fc1b7b999d.JPG Dieta: Dzisiaj się podziało %-) W związku z tym, że jutro zawody (indywidualna jazda na cz

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2712 Data: 2014-04-25 20:24:22 Liczba szacunów: 0
  • *** SUPERSIŁA & SUPERMASA ***

    Post
    Doping

    ic - musialbym kupic, kratownica - neiwiem jak wygląda(prosze o rysunek 14)rączki? - rozumeim na jedna reke do treningu m. zebatych brzucha?? 11) chyba 15?? juz jest 12)około 1000W łącznej mocy wzmacniaczy RMS mysle ze wystarczy 13) skombinowaloby sie ale poco? 14)"glownym problemem byly zle dobrane kąty w poszczegolnych przyrzadach" moja

    Odpowiedzi: 316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-09-12 13:10:02 Liczba szacunów: 0
  • maso-redukcja:)

    Post
    Odżywki i suplementy

    val Trening. Jest hybrydem tradycyjnych nisko/średnio-intensywnych aerobów z treningiem o intensywności wysokiej. Krótkie wybuchy bardzo wysokiej intensywności dochodzącej do 100% Mhr wplecione są w okresy o intensywności niższej, ok 60-70% Mhr. Najlepszym przykładem żeby to zailustrować będzie wbieganie pod górę. Potrzebne nam będzie wzniesienie o

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2736 Data: 2007-02-06 13:11:49 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] natalijka - Mistrzyni Polski WBBF WFF 2018 str.609

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    darza m sie raz na kilka lat gdy jestem chora...) obudzilam się, zjadłam i spowrotem spać a juz w sobotę High Carb! :D Trening off Okno 13-22 kcal / b/. w / t 1 550 kcal /180/100/50 Suple joha - 10mg Posiłki 1. ser bialy, warzywa, lniany, kawa 2. pierś,. kapusta, ajvar, burak 3. wołowe na gulasz, keczup, kapusta kiszona, ogórki 4. siemie, ostropes

    Odpowiedzi: 8389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-01 10:23:13 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] natalijka - Mistrzyni Polski WBBF WFF 2018 str.609

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    zt x 12p Brzuch L. Wniosy nóg leżąc na ławce (świeczka) 3s: 30, 25, 20p Ł. V-sit z obciążenie 3s: 9kg x12p martwy M. Martwy ciąg - szeroki rozstaw stóp rampa 8: 60, 70, 80., 100, 110kg N. Łydka na Smithcie seria łączona: pojedynczo 15-20p + na dwie nogi 40-50p (do załamania) 5s: 60kgx 15p + 40p +20min cardio Suple cynk, potas posilki. 1. jajko x4

    Odpowiedzi: 8389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-27 22:13:16 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] natalijka - Mistrzyni Polski WBBF WFF 2018 str.609

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    asa 3 - tydz 6 na siłowni pustki nie wiedzieć czemu Trening M. Martwy ciąg - szeroki rozstaw stóp rampa 8: 60, 80, 95, 105kg x 8p - jakos lekko mi to idzie rampa 8: 60, 80, 100, 107kg x 8p - wciąż zapas sił Klata A.Wyciskanie hantli na skosie + 4s: 2x23kg x 10p 4s: 2x23kg x 10p 4s: 2x23kg x 10p 4s: 2x23kg x 10p, 10p, 10p, 8p - ostatniej serii n

    Odpowiedzi: 8389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-17 17:37:06 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] natalijka - Mistrzyni Polski WBBF WFF 2018 str.609

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    o :) jutro podsumowanie masy i będą foty porównawcze Trening M. Martwy ciąg - szeroki rozstaw stóp rampa 8: 60, 80, 95, 105kg x 8p - jakos lekko mi to idzie rampa 8: 60, 80, 100, 107kg x 8p - wciąż zapas sił MC: 140kg - PR + 110kg x 8p Klata A.Wyciskanie hantli na skosie + 4s: 2x23kg x 10p 4s: 2x23kg x 10p 4s: 2x23kg x 10p 4s: 2x23kg x 10p, 10p,

    Odpowiedzi: 8389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-25 14:00:31 Liczba szacunów: 0
  • Nie dać się czasowi

    Post
    Ladies SFD

    i zwiększeniu wydatku energetycznego w postaci spacerów, rowerów i podbieżek waga powinna zejść, ale zaznaczam, że nie jestem specjalistą w tym temacie...A wtedy, w okolicach 100 kg spokojnie możesz zacząć truchtać dłuższy dystans...powoli i statecznie;-) Ewentualnie po zrobieniu 600 - 700 kg w TS możesz zmienić zupełnie trening na coś fajnego, co

    Odpowiedzi: 2981 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-23 21:03:07 Liczba szacunów: 1
  • DT Tri. Cel=czołówka amatorów w PL

    Post
    Po 35 roku życia

    Malborku. Rower 1 godzinka zadaniem było zrobienie 3 serii progresji obciążenia. 1 seria składała się z 4 poziomów trudności tzn. wyglądało to tak 3 min 90%, 3 min 95%, 3 min 100%, 3 min 105% ftp, przerwy po 1 min. W watach wyglądało to tak 254, 268, 282, 297 przerwa 112. 90,95,100% robiłem w pozycji aero a 105% w górnym chwycie. Przed robotą basen

    Odpowiedzi: 1335 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-23 20:47:16 Liczba szacunów: 0