SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    rz 3,5 roku pn klatka siła wyciskanie na klatke plaskiej odpoczynek od 3-5 min 70 kg 12 pow 80 kg 10 pow 85 kg 10 pow 85 kg 10 pow 90 kg 10 pow 90 kg 10 pow 95 kg 10 pow 100 kg 8 pow 105 kg 6-8 pow skos przerwa do 2 min 60 kg 10 pow 70 kg 10 pow 75 kg 8-10 pow 80 kg 6-8 pow 80 kg 6-8 pow wyciskanie hantlami na lawce plaskiej przerwa do 2

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-07 14:01:19 Liczba szacunów: 0
  • huda/redukcja/str.28 biuletyn ciążowy

    Post
    Ladies SFD

    /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/6fea8d358204415bb766ab614f6608df.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/113842cb87424526ad6ba16038347094.png Jeśli chodzi o białko to padło na Optimum Nutricion 100% Whey gold. Tak mi doradził pan ze sklepu, bo jak pytałam o Treca to mówi, że nie ma. Że jest niezwykle cudowne i w ogóle. Noo..cudowna to jest na pewno cena, bo jeśli cho

    Odpowiedzi: 461 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-23 09:23:19 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - TheGladiators

    Post
    ActivLab

    ÓRSKICH - 15 G MĄKI JAGLANEJ - 30 G MĄKI ZYTNIEJ RAZOWEJ - 27 G WIOREK KOKOSOWYCH - 30 G MASŁA ORZECHOWEGO III BIAŁKO-WEGLE - 30 G WPC V3 - 41 G CARBO IV BIAŁKO-WEGLE - 100 G ZOLADKOW DROBIOWYCH - 100 G RYŻU - 500 ML SOKU POMARANCZOWEGO :)) (2 G WĘGLI NA 100) V BIAŁKO-WEGLE-TLUSZCZ - 5 JAJEK - 60 G P.OWSIANYCH GORSKICH - 30 G MĄKI ZYTNIEJ

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 17958 Data: 2015-08-25 00:18:14 Liczba szacunów: 0
  • Niebieski Pain & Gain w pogoni za masą

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    4,5/13/10 12T:17kg/17/17/17/21.5/17/14.5/13/10 Ściąganie linek do twarzy(face pull) 10T:30kg/30/30/30 11T:33kg/33/33/33 12T:35kg/35/35/35 Szrugsy przodem i tyłem 10T: 80kg/90/100/100 30kg/30/30/30 11T: 80kg/90/100/110 34kg/34/34/34 http://iv.pl/images/56030256243758072204.png 5g Creatine Powder II. 60g Whey C6 300g mleka 5g Creatine Powder 100g Hi

    Odpowiedzi: 619 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-12 21:18:06 Liczba szacunów: 0
  • DT misworld

    Post
    Ladies SFD

    iężarach to mi już zawsze będzie daleko, ale zdecydowanie czuję, że trenuję. Pewnych rzeczy się nie zapomina %-) Zamierzam trzymać się założeń z pierwszej strony, czyli miska 100-120B/60T/150W i trening wg Martuccy od samego początku. Mój ulubiony zresztą ;-D Fotki za kilka m-cy \-), ale motywacji, siły umysłu i cierpliwości mam pokłady :-)) Także

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-18 21:10:17 Liczba szacunów: 2
  • DT MissInvincible

    Post
    Ladies SFD

    Miss, WIELKIE dzięki za info. :-) Zasiadam do czytania. No i trzymam kciuki za działanie. PS. 100 kg na 3 powtórzenia w MC - jest moc. };-) Nie ma sprawy. Nie wiem na ile można się opierać na tym badaniu ale ciężko znaleźć jakies konkretne informacje na temat wpływu nasturcji na hormony. Ja to potraktowałam jako potwierdzenie, że zielarki mogą mieć

    Odpowiedzi: 3997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-14 09:49:24 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs / CiociaSamoZlo / podsumowanie str15

    Post
    Ladies SFD

    5 Turkish Get Up 4x5x2 ( 3,5kg ) 4x5x2 ( 3kg ) 5x2 / 3x2 / 5x2 / 5x2 ( 3kg ) 5x2 / 5x2 / 5x2 / 4x2 ( 4kg ) czas: krva mać czas: 14:43 czas: 14:56 czas: 15:48 kara: wioślarz: 1000m kara: wioślarz: 800m kara: bieżnia 800m kara: miałam pobiegać, ale że wioślarz stał wolny, więc postanowiłam się ukarać tym dodatkowo - 1100 m komentarz: poszłam na ten

    Odpowiedzi: 177 Ilość wyświetleń: 15166 Data: 2014-04-24 07:30:16 Liczba szacunów: 0
  • Rozpiska treningowa na górne partie 2xtyg. dla kobiety

    Post
    Trening dla początkujących

    ze po prostu wybrane partie mięśni są tu słabym ogniwem). Z tej chwili ćwicze z nastepujacym przykładowym obciazeniem (wszystko na maszynach): wyciskanie na suwnicy poziomej 100 kg, uginanie podudzia 30 kg, przywodzenie 25 kg, odwodzenie 30 kg. Do przysiadów moge wziac na ten moment sztange maks. 20 kg - nie bardzo czuje miesnie przy tym obciazeni

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3659 Data: 2018-03-12 09:57:37 Liczba szacunów: 0
  • Efektywne spalanie tłuszczu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    k powoduje w największej mierze wykorzystywanie tłuszczu zapasowego jako źródła energii &#8211; długotrwały wysiłek o umiarkowanej intensywności. Właściwie aby pozostać w 100% zgodzie z prawdą należałoby zalecać 4 godzinne sesje ćwiczeń podczas których udział tłuszczów w metabolizmie wynosi nawet 90%. Nie zawsze jednak rozwiązania które teorety

    Odpowiedzi: 240 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-03-07 03:28:06 Liczba szacunów: 0
  • anniczek/blog/Chciec to moc? ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    1.09.08 MICHA 2.5/0.8/0.3 I. jaja 70 bialko z jaja 100 otreby 15 dynia 20 siemie 10 matrix 10 btw-kcal: 34/19/7-335 II. wiejski 200 migdaly 10 btw-kcal: 24/11/7-223 III. ryba sola 150 migdaly 10 ogor, salata btw-kcal: 30/8/4-208 TRENING supl okolotr: whey 30 przed(23/3/2-114), bcaa po IV. ryba sola 150 migdaly 15 ogor, salata btw-kcal: 31/10/4-236

    Odpowiedzi: 918 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-01 10:10:32 Liczba szacunów: 0
  • anniczek/blog/Chciec to moc? ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    dzien 3 mamusiiuu jakie ja mam wciaz zakwasy, przeciagnac sie nie potrafie micha: 1. jajo 60 bialko z jaja 100 whey 20 otreby 20 dynia 15 btw-kcal: 41/15/8-329 2. wiejski 200 migdaly 20 btw-kcal: 26/20/6-308 3.4. indyk 225 migdaly 15 btw-kcal: 46/9/1-275 5. jajo 60 bialko z jaja 100 whey 20 btw-kcal: 34/7/2-209 6. activ night 30 btw-kcal: 23/1/0-

    Odpowiedzi: 918 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-07 07:42:02 Liczba szacunów: 0
  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    e wystarczy rafi77 Człowiek demolka, tak mnie nazywali swojego czasu w rodzinnych stronach ha ha . Dzięki solaros moc jest caly czas - ale ciezko isc na trening i jechac na 100% (czy wedle zalecen) skoro jakies problemy 'lataja' po glowie ciekawe co Wodyn na to - ale tydzien off'u chyba by sie przydalo 2w1 - regeneracja + zalatwienie spraw osob

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-26 20:37:02 Liczba szacunów: 0
  • Ułożyłem plan na masę i...mam kilka pytań. prosze o pomoc.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ii ze z wiszeniem na drazku np po 10 oddechow) 6. M. brzucha a) wznosy nog b) brzuski i spiecia Pamietaj, zeby skoncetrowac sie na danym cwiczeniu i zaangazowac sie w nie w 100%. Wtedy zrozumiesz, ze czasami wystarcza 5-6 serii, zeby wykonczyc miesnie. A teraz najciekawsze - ciezki trening "nie zaskoczy", jesli nie bedziesz sie pozadnie

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1462 Data: 2004-01-18 19:39:03 Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA MASA - ELbodybuilder po DZIKĄ MASĘ

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    y zrobić treningu pozowania( co mnie smuci i wkurza), wczoraj dałem radę zrobić tylko ok. 15- 20 min pozowania. Dieta: 4 jajka+ 60 g m. żytnia+ 450 g ziemniaki 120 g kurczak+ 100 g p jęczmienne+ 100 g kukurydza+ 2 ogorki kiszone+ 3 pieczarki+20 ml olej rzepakowy 200 g wołowina+ 500 g ziemniaki + 300 g marchew+ 100 g pomidor+ 10 ml olej rzepakowy 40

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 6597 Data: 2014-11-14 20:45:14 Liczba szacunów: 0
  • [M] Eveline DT vol.2

    Post
    Ladies SFD

    e". Następnie wracam do liczenia i myślę nad takim rozkładem: - 120/60/150 - stały, bez rotacji (choć nie wiem czy moim zwolnionym metabolizmie to nie jest za dużo) lub - dnt 100/50/150 - dt 100/50/180 Trening póki co bez zmian z naciskiem na bieganie, bieganie, bieganie a za parę tygodni wzięłabym się za "50tki", bo jak sięgam pamięcią to trening

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 11989 Data: 2015-05-04 01:27:14 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Songoku80

    Post
    Trec

    n bieżnia 20 min orbitrek SUPLEMENTACJA: Przed Treningiem siłowym: - 10g Stamina Booster - 1 porcja A.M.G - 5g cm3 Po treningu siłowym: - 8g cm3 - 10g BCAA Xtrem - 2 miarki 100% Whey Isolate Na Noc: - 1 kapsułka VITA – PLEX Sport - 1 kapsułka CHELA-MIN Sport - 2 tab Chela MZB - Olimp Dieta: 1 posiłek: 100g płatków owsianych, 50g 100% Whey Isolate

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 19508 Data: 2013-07-07 00:14:19 Liczba szacunów: 0
  • selekcja zolnierza polskiego

    Post
    Inne dyscypliny

    nr 1 Dzień tygodnia Trening Strój Poniedziałek Rano Bieg 5 km Sportowy Popołudniu Siłownia Sportowy Wtorek Rano 8 km marszu Wojskowy* Popołudniu 5x20 pompek, 5x5 drążek,100 przysiadów Sportowy Środa Rano 15 km rowerem Sportowy Popołudniu Siłownia Sportowy Czwartek Rano Bieg 6 km Sportowy Popołudniu Basen pływaj 8x50m (400m) Sportowy Piąt

    Odpowiedzi: 2251 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-12-19 18:24:22 Liczba szacunów: 0
  • adzik123 / jak nie urosnę to ban / Plan s133

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    cie z karku + wyciskanie od czubka głowy stojąc - rampa 6: 1 wybicie + 5 wyciśnięć. 6x 35 6x 45 6x 50 6x 55 6x 60 6x 65 (poprzednio 60x6) Przysiady - rampa 6: 6x 60 6x 80 6x 100 6x 120 6x 130 (poprzednio 120x6) Wspięcia na palce z podwójnym szczytem: +20kg do ostatniej serii przysiadów. Brak. Wyciskanie wąsko sztangi na skosie dolnym - rampa 6: 6x

    Odpowiedzi: 1628 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-19 22:50:47 Liczba szacunów: 0
  • adzik123 / jak nie urosnę to ban / Plan s133

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    6: 6x 65 6x 85 6x 105 6x 125 Wspięcia na palce: +20kg do ostatniej serii przysiadów. 145x 20 Wyciskanie wąsko sztangi na skosie dolnym - rampa 6: 6x 60 6x 70 6x 80 6x 90 4x 100 MDS Wyciskanie hantli na skosie 45st/30st/poziom - 10/M/M: Pierwszy człon 10 powtórzeń, 2 pozostałe max, bez przerw. 10x 19,5 10x 22 10x 24,5 Prostowanie na wyciągu - ramp

    Odpowiedzi: 1628 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-09 16:34:34 Liczba szacunów: 0
  • adzik123 / jak nie urosnę to ban / Plan s133

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trening nr 10 - Pull A. Poprzedni taki trening: http://www.sfd.pl/-t703065-s66.html#post4 MC na prostych nogach - rampa 6: Zamiennie co 2 tygodnie z MC Sumo. 6x 60 6x 80 6x 100 6x 120 6x 140 MDS ściąganie drążka szeroki nachwyt/nachwyt/podchwyt - 10/M/M: Pierwszy człon 10 powtórzeń, 2 pozostałe max, bez przerw. 10x 105 10x 120 10x 135 10x 150 (popr

    Odpowiedzi: 1628 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-30 00:11:00 Liczba szacunów: 0