SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • adzik123 / jak nie urosnę to ban / Plan s133

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    6: 6x 65 6x 85 6x 105 6x 125 Wspięcia na palce: +20kg do ostatniej serii przysiadów. 145x 20 Wyciskanie wąsko sztangi na skosie dolnym - rampa 6: 6x 60 6x 70 6x 80 6x 90 4x 100 MDS Wyciskanie hantli na skosie 45st/30st/poziom - 10/M/M: Pierwszy człon 10 powtórzeń, 2 pozostałe max, bez przerw. 10x 19,5 10x 22 10x 24,5 Prostowanie na wyciągu - ramp

    Odpowiedzi: 1628 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-09 16:34:34 Liczba szacunów: 0
  • adzik123 / jak nie urosnę to ban / Plan s133

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trening nr 10 - Pull A. Poprzedni taki trening: http://www.sfd.pl/-t703065-s66.html#post4 MC na prostych nogach - rampa 6: Zamiennie co 2 tygodnie z MC Sumo. 6x 60 6x 80 6x 100 6x 120 6x 140 MDS ściąganie drążka szeroki nachwyt/nachwyt/podchwyt - 10/M/M: Pierwszy człon 10 powtórzeń, 2 pozostałe max, bez przerw. 10x 105 10x 120 10x 135 10x 150 (popr

    Odpowiedzi: 1628 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-30 00:11:00 Liczba szacunów: 0
  • adzik123 / jak nie urosnę to ban / Plan s133

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    pozostałe max, bez przerw. Tu 2 serie MDS a potem jakieś wydziwianie Szrugsy - rampa 8: 8x 75 8x 95 8x 115 8x 125 8x 135 (poprzednio 130x8) Face pull - rampa 12: 12x 90 12x 100 12x 110 12x 120 (poprzednio 110x12) Uginanie ze sztangą - rampa 6: 6x 25 6x 30 6x 35 6x 40 6x 45 4x 50 (poprzednio 47,5x6) Uginanie ramion siedząc z linkami dolnego wyciąg

    Odpowiedzi: 1628 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-03 00:35:17 Liczba szacunów: 0
  • s.m.p.a rzucisz okiem na dietę?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1 lat Trening: 3 razy siłownia po ~60 min, 3 dni aeroby po ~30min - basen, rower, rolki, bieganie, zależnie od ochoty. POSIŁEK1: (g białko tłuszcze węgle kcal) Płatki owsiane 100 12 7 62 366 WPC 30 24 2 2 128 Orzechy włoskie 40 6 26 1 262 Kefir 2% 250 9 5 12 128 Owoc POSIŁEK2: Kasza gryczana 50 6 2 32 168 Jaja kurze całe 130 14 11 1 157 Sł

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 4726 Data: 2009-12-03 17:04:31 Liczba szacunów: 0
  • DT Anchy - remastered :)

    Post
    Ladies SFD

    v będę trzymać bilans na 1900/2000 bez rotacji. Teraz właściwie nie liczyłam już od bardzo dawna ale jak wklepałam na oko to wyszło 1700, więc podbijamy. Trzymam białko na ca 100, tłuszcze 50 i ww do kaloryczności czyli około 250. Nie zamierzam przesadzać z precyzją i odcinać np 10 gram kurczaka %-) Wahaniami w granicach 10 g nie będę się przejmow

    Odpowiedzi: 652 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-17 09:29:19 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja ze 105kg - podsumowanie str. 170

    Post
    Po 35 roku życia

    ków drobiowych 200g pieczarek 2 cebule ½ szklanki bulionu warzywnego 1 łyżka mąki 5-10 g smalcu sól i pieprz 20-50g pieczwa SERCA DROBIOWE NA OSTRO 500g serc drobiowych 100g pieczarek duża marchewka 1 szklanka bulionu wołowego 2 łyżki przecieru pomidorowego cebula ząbek czosnku 1 łyżeczka suszonej bazylii 0,5 łyżeczki chili sól i pieprz 20-50

    Odpowiedzi: 2527 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-15 13:25:28 Liczba szacunów: 0
  • DT MissInvincible

    Post
    Ladies SFD

    Miss, WIELKIE dzięki za info. :-) Zasiadam do czytania. No i trzymam kciuki za działanie. PS. 100 kg na 3 powtórzenia w MC - jest moc. };-) Nie ma sprawy. Nie wiem na ile można się opierać na tym badaniu ale ciężko znaleźć jakies konkretne informacje na temat wpływu nasturcji na hormony. Ja to potraktowałam jako potwierdzenie, że zielarki mogą mieć

    Odpowiedzi: 3770 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-14 09:49:24 Liczba szacunów: 0
  • michUUUUU/dziennik/redukcja(pierwsze podsumowanie str.7)

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 80 Pierwszy trening po przerwie bardzo udany. Była mobilizacja, wszystkie ćwiczenia wykonane w 100%. Zauważyłem tylko lekki spadek siły, ale myślę, że szybko wszystko wróci do normy. Trening: MC 12x60kg 10x70kg 8x75kg PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU 5,4,3 WIOSŁOWANIE KOŃCEM SZTANGI 12x20kg 10x25kg 8x30kg ŚCIĄGANIE DRĄŻKA Z WYCIAGU GÓRNEGO 12X25kg 10x30

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 9588 Data: 2011-06-20 19:42:54 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Songoku80

    Post
    Trec

    n bieżnia 20 min orbitrek SUPLEMENTACJA: Przed Treningiem siłowym: - 10g Stamina Booster - 1 porcja A.M.G - 5g cm3 Po treningu siłowym: - 8g cm3 - 10g BCAA Xtrem - 2 miarki 100% Whey Isolate Na Noc: - 1 kapsułka VITA – PLEX Sport - 1 kapsułka CHELA-MIN Sport - 2 tab Chela MZB - Olimp Dieta: 1 posiłek: 100g płatków owsianych, 50g 100% Whey Isolate

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 19006 Data: 2013-07-07 00:14:19 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Cieśla UNS TEAM ,,Od ćwiczących dla ćwiczących''

    Post
    Dzienniki Treningowe

    http://www.uns-supplements.com/public/assets/Zrzut%20ekranu%202014-12-26%20o%2020.20.51.png SUPLEMENTACJA Classic 100g carbo 100g mass schocker 160g Przed treningowo UNS Bcaa 2-1-1 10g Agmatyna 1g Kreatyna 5g Po treningu Carbo on 100g Classic Whey 100% 50g Kreatyna 5g Na noc UNS ZinMagb6 1tbl UNS Good Night pro 40g UNS VitaMin UNS Flavo 1tbl Plecki

    Odpowiedzi: 1900 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-03 12:29:13 Liczba szacunów: 0
  • Uwolnij stal swoich mięśni - scorch+tight+TSE pods.42-43

    Post
    Odżywki i suplementy

    truskawki ( uwielbiam je ... ) + twaróg 150 + 100 gr , orzeszki 25 gr + 1,5 gr o3 ( zostaął mi ejdna kapsułka 500 mg wiec ją zjadłem ) WYPIS Z TRENINGU Klatka Wyciskanie skos sztanga 12x45 kg / 4x65kg 4x55 kg / 10x45 10x35 / 15x30 20x25 // robiłem na suwnicy , pompa niesamowita , z siłą cienko jeszcze , niełątwo bedzie wrócić do dawnych ciężarów

    Odpowiedzi: 660 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-07-03 22:35:21 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    oboczne=> zachowanie wagi, poprawianie jakości sylwetki planowana dieta - rozkładam dziennie na około 5-6 posiłków: 0,5 kg piersi/schabu, 10 jajek, 150g płatków owsianych, 100 g ryżu, jak jestem głodny to między posiłkami pije łyżkę oliwy+ do tego wszystkiego surówki warzywne mojego wykonania planowany trening split 4 razy w tygodniu (2 razy w

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-05 22:02:55 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dieta: *białko 3g/kg mc *węglowodany 4g/kg mc *tłuszcze 1,8g/kg mc Dieta wygląda mniej więcej tak: 1. 120 owsianych, 15ml oliwy z oliwek 400ml mleka, 30g ostrowii + owoc 2. 100g ryżu brązowego, 250g tuńczyka, 10g oliwy z oliwek+ warzywa 3. 80g ryżu paraboiled, 30g ostrowii, 500ml kefiru, banan, 10g oleju z nasion owoców 4. Przed treningiem: 100g

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-24 10:32:02 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    intensywnościa na zasadzie HIIT, ćwiczenia wielostawowe na ciężarach(przy zmianie kategorii wagowej). Rekordy: wl - 135kg x 1 powt. (w wieku 18 lat przy wadze 75kg)/ obecnie 100 kilka razy(nie robię maxów, niszczę sobie stawy w inny sposób). mc - 100kg x 2-5 powt w serii przysiad - 90kg x 8 powt w serii (ostatnie dwie pozycjie bardzo odstają przez

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-30 15:33:16 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    ok - najbliższy cel sportowy Dążenie do idealnej sylwetki. ;) - planowana dieta zgodna z celem } Dieta Masowa : I posiłek Jaja kurze całe 160g Słonecznik nasiona 50g Musli 100 g Jogurt Naturalny 2% tłuszczu 100g Jabłko 100g II,III,IV,V,VI Mieso z piersi kurczaka bez skóry 75g + na zmiane ryż biały 100g bądź brązowy 150g Dodatki do diety : Banan

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-28 23:59:07 Liczba szacunów: 0
  • do Harddude-moja ankieta

    Post
    Inne dyscypliny

    jąc zajęcia w grupie nie moge pływać sobie sama ale zwykle sa to zajecia na sile. napisze ci dla porownania moj ostatni trening sobotni:200m dowolny, 200 m motyl caly styl, 4*100 zmienny, 100 grzbiet, 2*400 dowolny i 50 m na luzie żabką. co do delfina na egzaminie to szczerze mowiac taki jest plan i mam nadzieje ze sie uda go zrealizowac. zabki nie

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2320 Data: 2005-01-16 20:56:03 Liczba szacunów: 0
  • DT Opalinho

    Post
    Dzienniki Treningowe

    napinka - przyciaganie na maszynie jednoracz - 3 x 15,12,12 z progresja ciezaru - narciarz ze sznurem - 3 x 15,12,12 + 8 - dropset w ostatniej - MC - 80 x 12, 90 x 12, 100 x 20 - dawno MC nie robilem, będę teraz staral sie robic na koniec treningu, ostatnia seria bez pasków ale szedlem jak burza, ostro w kośc dala ta seria, oddech bylo ciezk

    Odpowiedzi: 219 Ilość wyświetleń: 12482 Data: 2015-02-01 22:10:44 Liczba szacunów: 0
  • Sforcia DT vol.2 - rok str. 26

    Post
    Ladies SFD

    jeciaSFD2/b2bc98210fdd490e9d0cf8558d6b9ae3.png ______________________________________ Poniedziałek 16.06. DT MISKA Warzywa - marchew, kalarepa, młoda kapusta. Suple - selen 100, wit., Magnez+ B6, Cynk. Napoje - 2x kawa rozpuszczalna + mleko (wliczone), woda ok 3,5 l. 1 685,1 kcal b: 114,9 g (27,3%) ww: 145,6 g (34,6%) tł: 71,5 g (38,2%) TRENIN

    Odpowiedzi: 508 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-17 23:08:32 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik budowania formy na 40 urodziny. Kettlebell, siłownia, bieganie, rower.

    Post
    Po 35 roku życia

    bierze się obciążenie i pokonuje się wyznaczony kawałek drogi "na palcach". Do tej pory robiłem to ćwiczenie tylko na pełnych stopach. Wczoraj odnosząc kettla do auta (około 100-150m), wycisnąłem go w górę i stanąłem na palcach. Przeszedłem w ten sposób około 50 m. ale potem wszedłem między ludzi i musiałem zrezygnować z wyciśnięcia. Złapałem go r

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-30 07:02:23 Liczba szacunów: 0
  • Tested - Adam Suker - Progress z FitMax'em

    Post
    FITMAX

    elkami i dopiero usiąść. Wole opcje jak Karol, z tym że bardzo ważne - nie możesz wydygać, albo zarzucasz sobie ciężar na pewnika, albo zarzucisz ostrożnie i za słabo, za nisko, barkiem zejdziesz nizej, rozciągniesz przedni akton i pociągniesz nim gwałtownie duży ciężar w górę. W takiej sytuacji nie trudno o uraz ;-) wiec jak już to lecisz na 100%

    Odpowiedzi: 963 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-27 18:54:16 Liczba szacunów: 1