SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • [AKCJA] TESTUJEMY 1.m.r Anarchy FlashOver! podsumowanie strona 54!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    amowicie jazda na treningu była 1.m.r miałem taki żółty czytałem wcześniej że niby mocniej klepał też to zauważyliście ? Anarchy Trening ramion 3 porcje ! Pompa 8/10 była 100% ale to przy 3 porcjach ! Dlatego taka ocena Pobudzenie 8,9/10 Nie było *******nięcia jak przy innych czachoz***ach ale trening naprawdę bardzo dobry chęć do ćwiczeń była

    Odpowiedzi: 540 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-19 16:25:12 Liczba szacunów: 0
  • TEST: rewolucyjna masa Pawson (Revenge v.3,Crystal C,Testo-sting) pods.str.38-39

    Post
    Odżywki i suplementy

    CRYSTAL-C Crystal-C został stworzony z myślą o tych wszystkich którzy chcą wykorzystać suplementację Kreatyna w 100%. W swoim składzie zawiera Bikarbonat Potasowo-Kreatynowy, jedną z najnowszych form Kreatyny. Kreatyna wpływa na szereg czynników dotyczących naszego organizmu: -bierze udział w transporcie i odbudowie ATP – ATP pełni funk

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-02-08 11:50:12 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] by Banan - podsumowanie redukcji 2018 str. 451

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    aj z rana delikatna pokuta i 40min cardio na rowerku. Do wieczora zamierzam jeść bez ww i leciutko, chociaż ssanie już niezłe ;) ale wiem co mnie czeka potem więc postaram się ograniczyć 8-) http://i.imgur.com/nptUOgq.jpg Najbliższy trening barków i łap - jutro z rana :-) trzeba będzie przepalić tą dzisiejszą nadwyżkę kcal , która wleci na 100% :)

    Odpowiedzi: 5270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-02 11:27:51 Liczba szacunów: 2
  • [BLOG] by Banan - podsumowanie redukcji 2018 str. 451

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ie (ale dodaję co trening w głównych ćw.), jednak nie ma opcji by przy wyciskaniach czy jakichś ćwiczeniach na bic/tric nadgastek wyeliminować pracę nadgarstka, jednym słowem 100% do wywalenia }:-( Na triceps muszę szukać alternatyw, bo w tych pompkach w siadzie jest on chyba najmocniej 'powyginany' , wyciski jakieś robić muszę, wiosło hantlami tut

    Odpowiedzi: 5270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-30 10:36:21 Liczba szacunów: 2
  • JaBi - jabolcokk - Bo chce być WIELKI ! - MASA 2010/2011

    Post
    Trec

    jedzenia , niewyspaniu i stresie myślałem, że waże z 96 kg. Jednak po wejściu na wagę ukazały się następujące numerki 98,2 kg. Więcej niewiele zostało może przekrocze bariere 100kg ???? Nie zdążyłem zrobić Aerobów - z drugiej strony nie chciałem ich robić bo strasznie zmęczony i niewyspany byłem, apetyt dopisuje i wolę zrobić Cardio jutro i na kole

    Odpowiedzi: 1378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-25 13:19:35 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] natalijka - Mistrzyni Polski WBBF WFF 2018 str.609

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    odz 12:00-13:00 Cięzko mi dziś szło, czułam na treningu zapaś energetyczna pierwszy raz od paru miechów, pewnie dlatego że mnie cos przeziebieniowego bierze. Trening i tak na 100% wykonanu bo jutro dnt. Meltdown program 1, Day 1 T1 - 4 obwody T2 - 4 obwodów T3 - 5 obwodów T4 - 5 obwodów T5 - 5 obwodów T6 - 5 obwodów T7 - 5 obwodów A1. Push Press

    Odpowiedzi: 8394 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-09 23:35:48 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] natalijka - Mistrzyni Polski WBBF WFF 2018 str.609

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    REDUKCJA Dej 22.03.2016r Meltdown Program 3 & HARD BODY FOR WOMEN tydzień 10 DT - wtorek ***Trening **** Trening godz 10:30-12:00 TEST MAX w MARTWYM CIAGU T:90 kg x 1 100 kg x 1 105kg x 1 110kg x nieudana 107kg x 1 - uznaje to za swojego maxa Meltdown program 3, Day 2 Back and Calves T1 - ilość serii: 7 ( 4 x seria dynamiczna: 15p/17p/10p/15p,

    Odpowiedzi: 8394 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-23 09:23:01 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik a'la rutkow czyli jeszcze większa motywacja, aktualne foty str 415

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Creatyne Malate Powder - po treningu A.M.G. po pracy i lecimy na trening !!! /SFD/Images/2015/9/4/76ce400007674141843e81d7ad0d7083.jpg /SFD/Images/2015/9/4/b94c885146f24a99a100fca01c91cd75.jpg 1.220g całe jajka + 120 białka jaj + łyżka serka homo tutti 0% 2.220g wątróbka kurczakowa + 100g ryż paraboliczny 3.230g pierś z kurczaka + 100 ryż parabol

    Odpowiedzi: 4189 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-04 23:09:21 Liczba szacunów: 0
  • Hubert/jesienno - zimowa masa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ng z taką intensywnością, na jaką było mnie dzisiaj stać. 1. Dips rampa 4 10 x 4 20 x 4 30 x 4 40 x 4 50 x 4 60 x 4 70 x 2 2.Wyciskanie na skosie rampa 8 70 x 8 80 x 8 90 x 8 100 x 8 110 x 6 3. Szeroki wycisk sztangielek na poziomej 3 x 10 27 x 10 30 x 10 35 x 10 4. Francuz sztangielkami rampa 8 15 x 8 18 x 8 21 x 8 24 x 5 5. Ściąganie liny wyciągu

    Odpowiedzi: 2361 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-15 18:40:43 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Gacio, wpływ siły na wielokrotne wyciskanie

    Post
    Trening dla początkujących

    yś unikał sportu" to wtedy na tym blogu o dźwięcznej nazwie "Gacio, wpływ siły na wielokrotne wyciskanie" nie będę miał na myśli wyciskanie sztangi, tylko wyciskanie soku z cytryny lub pomarańczy. O będzie to blog kulinarny. Trening udany, ból w nogach już bardzo nie. Martwi mnie to, bo 18.02.2019 r. muszę być przygotowany na 100 % !!!!!!!!! Będę.

    Odpowiedzi: 367 Ilość wyświetleń: 17443 Data: 2019-02-06 10:32:47 Liczba szacunów: 1
  • DT / Ag88 start str.4

    Post
    Ladies SFD

    ;-) Dodam jeszcze, że tam i z powrotem na basen było na rowerze plus rozciąganie po. 12.05.2013 BASEN 700 rozpływanie 400 grzbiet 6:55 200 crawl 400 grzbiet 6:45 200 crawl 8x100: 50 delfin, 50 grzbiet w 2 min. 75 luz 8x50: 25 delfin, 25 grzbiet, w 1 min. 25 luz 200 nogi: 100 crawl, 100 delfin 200 ręce x:30 200 nogi: 100 delfin na grzbiecie, 100 gr

    Odpowiedzi: 300 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-11 21:34:24 Liczba szacunów: 0
  • Jaki kierunek???

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    słał mnie do lekarza celem usunięcia hamulca postępów - wad postawy, do tego rozpisał mi trening. Oto progres jaki zaliczyłem: Przysiad: 1 tydzień: 40 x 5 / 60 x 5 / 80 x 5 / 100 x 3 / 110 x 2 6 tydzień: 40 x 5 / 70 x 5 / 90 x 5 / 110 x 3 / 132 x 1 RDL: 1 tydzień: 40 x 5 / 60 x 5 / 80 x 5 / 100 x 5 / 110 x 5 / 120 x 1 6 tydzień: 40 x 5 / 70 x 5 / 9

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 5490 Data: 2010-07-27 13:21:38 Liczba szacunów: 0
  • tibes / REDUKCJA 2012 - Z bojlera do kaloryfera str. 140

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dka P: 43,5cm / 43,5 Fałda brzuszna: - / 28 DIETA A to schemat diety jaki będzie mi towarzyszył Dzień treningowy: 1. WPC 60, owsiane 120, jabłko 200 2. kura 250, ryż brązowy 100 TRENING 3. WPC 60, ryż biały 100, jabłko 400 4. kura 250, ryż brązowy 100, jablko 200 5. 7-8 jaj 6. kura 250, orzechy włoskie 30, migdały 30 7. twaróg 300, orzechy włoskie

    Odpowiedzi: 2216 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-26 12:17:19 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] walka o wymarzoną SYLWETKĘ

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    - banan 120 gr KCAL 441/B 39,2/T 11,6/ WW 46,2 2. Posiłek II przedtreningowy - makaron durum 80 gr - buraki gotowane 140 gr - mięso z piersi kurczaka 150 gr - ogórek kiszony 100 gr -sos bbq 20 gr KCAL 540/ B 44,2/ T 3,3/ WW 79,4 3. Posiłek III potreningowy - płatki granola 100 gr - jaja kurze M 110 gr - masło klarowane - sos 0 KCAL 616/ B 25,3/ T

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 7657 Data: 2018-10-21 21:04:17 Liczba szacunów: 0
  • Hubert/jesienno - zimowa masa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    02.08. poniedziałek klatka ciężko, barki lekko, tric ciężko wl rampa 5 60 x 5/70 x 5/80 x 5/100 x 5/120 x 5/130 x 2 60 x 5/70 x 5/90 x 5/110 x 5/125 x 5/135 x 3 --> hmmm... dips rampa 8 5 x 8/15 x 8/25 x 8/35 x 8/45 x 7 --> MOOOOC 10 x 8/20 x 8/30 x 8/40 x 8/50 x 6 --> jest dobrze wyciskanie siedząc 3 x 10-12 24 x 12/24 x 12/24 x 11 -->

    Odpowiedzi: 2361 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-02 22:19:27 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

    0,0 Otręby żytnie (Sante) 20 41 3,0 5,2 0,9 7,8 0,6 Płatki owsiane górskie (Melvit) 100 366 11,9 69,3 7,2 6,9 0,0 Dżem 40 100 0,0 24,0 0,0 0,0 24,0

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-08 23:32:30 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    8,0       11,4        4,0                                  Ryż biały           50        178        4,0       39,5        0,4        0,4        0,0            Banany          100         95        1,0       23,5        0,3        1,7       23,5            Hi-Tec Black Davil            8          0                                                    

    Odpowiedzi: 2507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-18 19:33:22 Liczba szacunów: 0
  • PLAN NA SIŁE

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    . wyciskanie wąsko(uchwyt 45 cm) X/8 X/6 X/4X3 4. triceps wyciskanie francuskie X/8 X/6X3 5. brzuch 10X4 Dzień 2 1. martwy ciąg (sprawdzian) 50%/5 65%/3 75%/2 85%/1 95%/1 100%/1 M/1 M/1 M/1 2. skłony boczne X/8 X/6X3 3. kaptury X/8 X/6X3 4. podciaganie w opadzie X/10 X/6X3 5. biceps X/8X4 6. brzuch podciaganie nóg na drążku 10X3 Dzień 3

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-12-28 14:48:28 Liczba szacunów: 0
  • JaBi - jabolcokk - Bo chce być WIELKI ! - MASA 2010/2011

    Post
    Trec

    nie tyle problemy co coś strzelało w stawach i kolanach ( tutaj + ból do tego) to nawet pomogło nie odczuwam bólu, zapewne to też duża zasługa porządnych rozgrzewek. Strong-C 1000 100 - hmm jak tylko czułem, że coś mnie bierze wrzucam dawkę 6-7 gramów czyli 6-7 tab dziennie i objawy przechodzą, dla mnie połączenie Witmainy C, Imbiru, Czosnku w kaps

    Odpowiedzi: 1378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-01 15:55:09 Liczba szacunów: 0
  • Esther/rzeźba str.8-str33/ str57 podsumowanie

    Post
    Ladies SFD

    30/32,5/35/37,5+35/35kg (5/5/5/1+2/3x) +4x obwód: 15 burpee 10 pompek 5 Turkish Get Up 8kg Czas: 21:45#-P Czas: 18:26 Czas: 18:32 Czas: 18:41 +wioślarz 2400m 12:11 4min 100,7watt 19s/m 396m 8min 95,3watt 18m/s 389m 12min 102,1watt 19s/m 397m 7:40 2min 21s/m, 415m 4min 19s/m, 418m 6min 19s/m, 416m 7:41 2min 127,7watt, 24s/m, 424m 4min

    Odpowiedzi: 1016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-17 23:08:20 Liczba szacunów: 0